Domaće:

Hyundai Ioniq - početak prodaje u Srbiji

• Električni, plug-in hibrid i hibridni pogonski agregat dostupni su u jednom modelu, po prvi put u svetu
• IONIQ pobija sve stereotipe - hibridni pogon, zabavan za vožnju, sa ekonomičnom potrošnjom goriva uz vrlo dopadljiv dizajn
Početak prodaje modela IONIQ u Srbiji 16.01.2017.
Twituj ovo!


Hyundai IONIQ je prvi hibridni model automobila na svetu, koji može da ponudi tri različita električna pogonska sistema. Električni, hibridni, koji kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i plug-in, koji takođe kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i ima mogućnost punjenja baterije iz električne mreže.

U Srbiji će Hyundai ponuditi opciju hibridnog vozila, budući da najviše odgovara potrebama domaćeg tržišta.

Hyundai Motor Company ima ambiciju da predvidi budućnost automobilskog tržišta i potrebe kupaca i da olakša svakodnevni život svojim vlasnicima. Sa tom željom je kreirao IONIQ, model koji se brzo prilagođava svakoj promeni načina života svojih kupaca pomeranjem granica kada su u pitanju hibridna vozila. Kao prvi model u svetu koji kupcima nudi izbor čak tri pogonske opcije, IONIQ predstavlja jedinstvenu kombinaciju prvenstveno ekonomičnog, a u isto vreme zabavnog i atraktivnog automobila.

Gospodin Woong-Chul Yang, direktor Hyundai Motor R&D centra, je rekao: ,,Kompaniji Hyundai Motor je u krvi da projektuje, dizajnira i proizvodi inovativna, štedljiva vozila. Vrlo smo ponosni što smo dodatno unapredili paletu naših ekoloških automobila, lansiranjem modela IONIQ. Naša vizija budućnosti mobilnosti fokusira se na izbor različitih pogonskih opcija kako bi se zadovoljili različiti stilovi života potrošača, bez kompromisa u dizajnu ili uživanju u vožnji. IONIQ je oličenje vizije kompanije Hyundai Motor Company kojom pobija postavljene paradigme u automobilskoj industriji i njenoj budućnosti; IONIQ je plod naših napora da postanemo lideri u proizvodnji ekološki podobnih automobila.“

Ime novog automobila odslikava elemente od kojih je nastao. Jon je naelektrisana čestica, atom, i zbog toga se dovodi u vezu sa električnim pogonskim sistemom automobila. Drugi deo imena upućuje na jedinstvenu ponudu koja se odnosi na izbor agregata, ukazujući na posvećenost brenda zaštiti životne sredine i spremnosti da svojim klijentima omogući veći izbor, dok slovo Q, prikazano na logotipu automobila, predstavlja vizuelni proboj, priznanje potpuno novom i svežem pristupu naprednim tehnologijama i niskoj emisiji štetnih gasova ovog modela.

Platforma modela IONIQ je u potpunosti prilagođena automobilima sa multi-pogonskim opcijama, što doprinosi efikasnosti i odličnoj upravljivosti bez obzira na pogonsku konfiguraciju. Prilikom izrade glavnih delova karoserije korišćeno je čak 53% naprednih legura čelika što doprinosi snažnijoj i bezbednijoj karoseriji, a korišćenjem aluminijuma u izradi delova karoserije kao što su prednja hauba, peta vrata i komponente oslanjanja vozila, postignutna je znatna ušteda od čak 12,6 kg ili 45% težine ovih delova. IONIQ ima i poboljšan multi-link sistem zadnjeg vešanja što dodatno omogućava laku upravljivost ovog automobila.

Baterije su postavljene na najnižem delu zadnjeg kraja automobila, što dodatno doprinosi niskom težištu koje zajedno sa dvojnim multi-link sistemom zadnjeg vešanja dodatno unapređuje upravljivost i rukovanje automobilom.

U potpuno novoj električnoj (EV) formi, IONIQ se napaja energijom ultra efikasne litijum-jonske baterije velikog kapaciteta. Plug-in Hibrid (PHEV) verzija efikasno kombinuje energiju goriva sa baterijom, kako bi se povećala autonomija i smanjila emisija izduvnih gasova. Bateriju je potrebno puniti električnom energijom. Konačno, hibrid (HEV) koristi benzinski motor i kretanje automobila za punjenje baterije koja poboljšava efikasnostost i dopunjuje snagu motora. Novi 1.6-litarski Kappa GDI motor kompanije Hyundai Motor razvijen je posebno za hibridne motore i ima najveći procenat termalne iskorišćenosti, od čak 40%. Maksimalna izlazna snaga ovog motora je 105ks i kombinuje se sa snagom elektro motora maksimalne izlazne snage 43,5 KS. Hlađenje glave i bloka motora se vrši odvojeno kako bi se postiglo optimalno hlađenje. Direktno ubrizgavanje goriva se vrši kroz 6 brizgaljki pod pritiskom od 200 bara, što dodatno smanjuje potrošnju i emisiju CO₂.

Pored toga, litijum-jonska polimer baterija ima izvanredne karakteristike punjenja i pražnjenja i optimalnu izlaznu snagu. Kontrola distribucije električne energije posebno je razvijena za hibridna vozila. Jedinstven sistem prenosa dvostrukog kvačila (DCT), obezbedjuje dinamično iskustvo u vožnji koje je specifično za IONIQ.

Energetska efikasnost koja je jedinstvena u svetu i sistem prenosa omogućavaju brzu reakciju motora, odlične performanse i ubrzanja, kao i glatke promene stepena prenosa što će sigurno oduševiti svakog vozača ovog hibrida.

Hyundai PR saopštenje

[17.1.2017 13:41]

RSS
boki
17.1.2017 14:19
4
0

Kamo cenovnik?
Plugin hibrid mozda i nije lose resenje. Ko ima kucu, moze da ga puni u dvoristu, a ako prelazi manje razdaljine ne trosi benzin. Kad krene na autoput, tu je benzinska pumpa. Zanimljiva alternativa za dizel.

serpico
17.1.2017 18:29
1
3

probao GM sa Opelom amperom i Chevy Voltom pa nije islo ,zasto bi taj Jonik prosao bolje na trzistu?

boki
17.1.2017 18:36
3
1

Zato sto je trziste sazrelo.

zuti
19.1.2017 02:43
1
0

Toliki tekst a nigde nepise kolika mu je potrosnja(bar kataloska)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: