Aktuelno:

Globalna prodaja Volkswagen brenda pala za 4,8 odsto u aprilu

Prodaja Volkswagena je pala za 4,8 odsto u aprilu na globalnom planu, prvenstveno zbog slabijih rezultata u Kini, Rusiji i Južnoj Americi. Evropska prodaja definitivno ne uspeva da nadoknadi minuse ostvarene na drugim tržištima.

Aprilska prodaja je pala na 496.100 jedinica, kaže jučerašnji izveštaj iz VW-a. Četvoromesečna prodaja je pala na 1,98 miliona vozila (2,2 miliona prošle godine).

U Kini, najvećem Volkswagenovom pojedinačnom tržištu, prodaja je pala za 2,4 odsto u prvom kvartalu (899.400 sa prošlogodišnjih 921.400). Južnoamerički rezultati su slabiji za 19,4 odsto (167.400) s tim što je prodaja u Brazilu doživela sunovrat od 24 odsto (na 126.100). Pad prodaje u Rusiji u prva četiri meseca ove godine je najizraženiji i iznosi čak 47 odsto (na 24.300).

Rusija i Južna Amerika „nastavljaju da zahtevaju našu punu pažnju“, kaže šef Volkswagenovog marketinga i prodaje, Kristijan Klingler.

Brojke u SAD su niže za 7,5 odsto (109.200) u prvom kvartalu ove godine. Prodaja u Evropi je porasla za 2,5 odsto u prva četiri meseca ove godine, na 582.000 jedinica. Rezultati grupe će biti objavljeni kasnije u toku ovog meseca.



[14.5.2015 14:55]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: