Najava :

Fiat Argo moguće i kao Punto IZ KRAGUJEVCA

Fiat je i zvanično obelodanio da je dugo najavljivani model Aego spreman za tržište. Mada je još uvek pod delimičnom kamuflažnom maskom, oni bolje upućeni najavljuju da je Argo zapravo novi Punto.

Iako je bar za sada najavljn samo za tržište Brazila i Južne Amerike, šuška se da bi već iduće godine Argo mogao preći Atlantik i postati jedan od Fiatovih aduta u Evropi.

Cena Fiat Arga u Brazilu
sa 1.0 FireFlye motorom od 72 KS na benzin i na etanol, iznosi 48.000 brazilskih reala odnosno nešto manje od 14.000 evra, što je oko 1.000 evra skuplje od Renault Sandera ili isto toliko jeftinije od Peugeota 208 Pure Tech.

Ukoliko dođe do odluke da se Argo plasira u Evropu, njegova proizvodnja na starom kontinentu je neminovna. Evo i šanse za novi model iz Kragujevca i start masovne obnove našeg voznog parka!

Punto nacionale? Što da ne!
[04.5.2017 08:05]

RSS
Sale
04.5.2017 08:12
21
2

Proizvodnja novog punta u Srbiji bila bi pravi bingo sobzirom na broj jedinica koji bi se pravio na godisnjem nivou.A to je vise stotina hiljada komada. Mada mislim da su male sanse za KG da dobije taj JackPot

don
04.5.2017 11:45
12
9

Znatno skuplji od tipa, sumnjam da ce imati prodju sa ovakvom cijenom.ali zivi bili pa vidjeli.
Ime mu je bezveze, bolje da je ostao punto uz dodatak nacionale :)

don
04.5.2017 11:49
14
3

tamo (u Brazilu) on mijenja Palio.

maxy
04.5.2017 15:57
16
0

Verujem da ste pogresili u vezi cene. Ako menja punto, navedena cena ce biti verovatno za dobro opremljen dizel. Startna cena ce biti oko 9k.

Vlada
04.5.2017 21:37
7
1

Eh,kamo srece,to bi bio pravi pogodak :) Inace niko od vas nije dobro procitao vest. Ta cena je u Brazilu. A kao sto vidimo tamo sandero kosta 13 000 eur ,a 208 15 000e. Cena ce da bude kao i do sada.

Gradjanin
05.5.2017 19:15
5
0

FAS sledece godine odlazi iz Srbije, tacnije na leto sledece godine, istice onaj famozni "crni ugovor" u trajanju od 10 god. Pregovori za ostanak Fiata su morali biti zapoceti jos pre tri god. Ovako stvari su jasne. Posebno imajuci u vidu da se proizvodnja Pande iz Italije opet vraca u Poljsku. Italija ce praviti Punto kao i do sada, a moguce je da se i porizvodnja naslednika naseg 500L, vrati u Italiju i to bas u pogon u kome se proizvodi aktuelna Panda, koji se nalazi na "nerazvijenom" jugu Italije u Napulju. U taj pogon je Fiat ulozio mnogo novca i opreme, mnogo vise nego u Kragujevac. Doslo je vreme, da se brine o Italiji. Sto se pogona u inostranstvu tice, sve ce se vrteti oko tradicionalnih Poljska, Turska, Brazil.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: