Sa vetrom u kosi na italijanski način:

Fiat 124

Fiat još od modela Barchetta nije imao predstavnika u kategoriji roadstera.

Od ove jeseni ta slika se menja, pre svega zahvaljujući saradnji sa Mazdom. Ovih dana je i zvanično predstavljen model baziran na legendarnoj Miati, odnosno MX-5 platformi.

U Fiatu tvrde da novi roadster 124 nije Mazda MX-5 već originalni Italijan, pod legendarnom oznakom koja slavi 50 godina postojanja. Twituj ovo!

"Ne postoji bolji način da se proslavi 50 godina Fiata 124 nego da se vratimo ovog legandarnom roadsteru, povezujući stari stil sa modernim performansama i tehnologijom", rekao je Olivier Francois, direktor FIAT brenda.

Istih je proporcija kao njegov brat iz Japana, što je bilo očekivano. Karoserija je kompletno stilski redizajnira počev od rešetke hladnjaka, farova i zadnjeg dela koji donosi unikatna svetla.

Ipak primećujemo, osim Fiat bedža na upravljaču, enterijer je gotovo nepromenjen u odnosu na MX-5, od dizajna konzole do instrumenta i aktivnog ekrana osetljivog na dodir.

Najveća razlika Fiata 124 u odnosu na Mazdu MX-5 je ispod haube. Fiat 124 umesto 1.5 i 1.8 atmosferskih Mazda motora pokreće agregat namenjen kodelu 500 Abarth. On je zapremine 1.4 litre i raspolaže sa 160 KS i 241 Nm obertnog momenta koji pokreće zadnje točkove preko šestostepenog manuelnog, ili automatskog prenosa.

Fiat 124 je dostupan u dve varijante, Classica i Lusso. Kupci će moći da biraju jednu od 6 boja eksterijera, kao što je Rosso Passione, Bianco Gelato (White Clear Coat), Nero Cinema (Jet Black Metallic), Grigio Argento (Gray Metallic), Grigio Moda (Dark Gray Metallic) i Bronzo Magnetico (Bronze Metallic), a tu je i posebna Bianco Perla (Crystal White Pearl) koja je samo u Lusso varijanti.

Prvih 124 primerka ovog modela će biti ponuđeni u Prima Edizione Lusso limited.
[20.11.2015 13:14]

RSS
Jovan
20.11.2015 13:34
7
10

Italijanska šarmerka! Rasna crnka Nero Cinema ili brineta nabijena magnetizmom Bronzo Magnetico, ali voleo bih da je imam. Još ako bi se deo produkcije sklapao u Kragujevcu!

Vaske
20.11.2015 13:50
5
2

...

Bojan
20.11.2015 16:19
7
8

malo pokusali da budu Mazda mx5? al pokusali...

serpico
21.11.2015 07:30
6
6

bezpotrebna bastarsizacija Mazde!Ovo je samo prepakovana mazda sa drugacijim prednjim farovima ostalo sve isto!

Sale
21.11.2015 12:51
6
7

Dobar roadster retro izgleda...

Nemanjica
21.11.2015 13:19
4
20

Slusaj Bojana, indijanac, legendarna 124 ka kada se proizvodila, Mazda je...

don
21.11.2015 16:25
1
3

znas onu narodnu, eh, da para imam, da ga kupit mogu...bolje fiat, neg da ovo ima alfinu znacku.

Bojan
21.11.2015 16:52
6
0

Pa i sami reporteri porede sa mx5 a ne sa legendarnom 124 kako kazes malisa...

Sale
21.11.2015 23:37
1
4

Serpico ne da ostalo nije isto nego kompleran dizajn se razlikuje, Fiat je duzi pritom i retro je fazon legendarne 124 ke spyder,ako si cuo za nju.
Razlikuju se i motori ,u fiatu su pravi sportski TwinAir Turbo, u mazdi atmosferac.
Mehanika je ista i enterijer slican,sto je i normalno s obzirom na zajednicku saradnju.
Pa ako moze Ducato da postoji i kao Pezo Boxer ili Jumper sto ne moze ovaj lepotan.
I da...cena se razlikuje, Fiat je nesto skuplji ipak je istorija bogata...

NoX
22.11.2015 06:22
4
0

Ipak je MX-5

Brano
22.11.2015 10:23
3
1

Sve dobre osobine mazde mx-5 ali jaci motor. Samo sto meni vise lici na dodge nego na fiat

don
22.11.2015 10:42
1
3

Nego,vidjel ti na jutjubu,lol, video od kako ono bjese jalopnek, predstavljanje djulije u los andjelesu?preporucujem!

Bozo
22.11.2015 11:29
5
0

@Nemanjice, sjedi 1. Knjigu u sake. Kad je Fiat proizvodio legendarni (za mene kultni) 124, Mazda je radila legendarne (a za mnoge i kultne) modele Luce 1500, RX4, Cosmo...

Nemanjica
22.11.2015 12:21
1
5

Alo Bozo, o cemu ti pricas, poenta mog komentara je da doticnom pojasnim sta je bio 124 Fiat, pravi life style auto svoga vremena, legenda, kakva Mazda... Odlicno se zna ko je tada vozio 124. a ko Mazdu, tako da ne polemisemo suvise! Ok?!
P.S. Svetski "krem" se verovatno vozio u Mazdi...

Bozo
22.11.2015 12:44
4
1

Nemanjice, i ti si poceo da brkas babe i zabe. Kao sto je tebi i meni interesantan 124, nekime je luce 1500. U stvari, meni su obadva. E, sad da se krem vozio u 124, iliti ladi 1200, koja je od fijata i naslijedila jadan kvalitet izrade, pa ne znam bas.

Nemanjica
22.11.2015 13:18
2
6

Bozo, i tebi sarkazam postaje stran termin, ajde, da pustimo prepucavanje...
P.S. Ne mesam ja nista, odlicno znas u kakvim krugovima se kretao 124 spyder pre 50 godina i koga je preferirao... Tako da je irelevantno da li je za tebe ili mene legenda, odlicno se zna pozicija koja mu je pripala na stranicama istorije!!!

Bojan
22.11.2015 14:05
4
0

Procitaj malo bolje sta je Mazda mx5 oduvek bila. Bolje idi beri biljke za herbarijum mislim da si i tom zivotnom stadijumu, malisa nas pametni.

Bozo
22.11.2015 14:16
8
0

Nemanjice, poenta je u tome da ces jednoga dana, kad porastes, morati da shvatis da je svaki proizvodjac automobila, bilo postojeci ili ne, u istoriji ostavio svoj trag i doprinos, da ni jedan od njih nije repa bez korijena i da nije fiat izmislio auto.

Nemanjica
22.11.2015 15:04
1
11

... I tako Bozo nastavlja svoj "monolog"...Bozo kralju... Ne izvrci cinjenice... Bozo kralju, sve si u pravu... Niko nije rekao da svi imaju neko svoje nasledje... Bozo kralju, svaka ti je na mestu u poslednjem komentaru... Bozoo, kralju! :-)
Bojane, o Mazdi mogu da ti pevam od njenog nastanka 20-ih godina u Hirosimi i njenoj prevashodnoj nameni pre, tokom i posle 2. svetskog rata... Do dananje mx5, tako da... cutanje je ponekad zlato! ;-)

Tulipan
22.11.2015 16:46
11
0

" Cutanje je ponekad zlato..", reče Nemanjica..

Nemanjica
22.11.2015 18:15
0
9

Naravnoo, Tulipan, nesto nejasno? Da brzo pojasnimo!!!

petar
23.11.2015 10:36
0
3

Što Japanac ne može ovde su stavili Taljani: bolji dizajn, dosta lepši, a motor bolji, jer onaj japanac guta gorivo. Inače vise liči na stari Fiat 124 nego Mazdu.

Tulipan
23.11.2015 14:28
6
0

može li redakcija malo jaču cenzuru da primjeni nad Nemanjicinim komentarima, čisto radi digniteta sajta I kvaliteta rasprave o temi koji se gajio dok se dotični nik nije pojavio na sajtu..

ALFISTA
27.11.2015 12:29
1
1

Ovako, karoserija se u potpunosti razlikuje od Mazde(osim A stuba i krova), platforma i ogibljenje su isti, motor je FIATov 1.4 Turbo , jaci od mazdinog u USA, a kod nas na istom nivou, ali ima vise obrtnog momenta. I Miata i 1244 spider su legendarni automobili i tu nema sta da se filozofira. Sto se starog 124 tice bio je itekako kvalitetan automobil, mozda i jedan od najkavitetnijih tada. Ali kada su se gospoda iz SSSRa docepalanjega sve sto je na FIATu valjalo su promenili, pa smo tako dobili jedan od najgorih automobila na svetu - LADU Rivu.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: