PR Saopštenje:

Evropski vozači i dalje žele motor sa unutrašnjim sagorevanjem

Prema novom istraživanju koje je objavila Mazda, gotovo 60% evropskih vozača vidi pozitivnu budućnost za benzinske i dizel motore.

Istraživanje Mazda Driver Project deo je aktuelne kampanje Drive Together koja slavi radost vožnje. Mazdin pristup kroz višestruka rešenja kombinuje motore sa unutrašnjim sagorevanjem sa najnovijim tehnologijama elektrifikacije.

Kroz istraživaje Mazda Driver Project - sprovedeno zajedno sa agencijom Ipsos MORI - anketirano je 11.008 ljudi na ključnim evropskim tržištima, a prosečno 58% smatra da „još predstoje velike inovacije i poboljšanja na benzinskim i dizel motorima“. Ta brojka iznosi 65% u Poljskoj i više od 60% u Nemačkoj, Španiji i Švedskoj.

Spomenuti rezultati pokazuju da potrošači ne moraju nužno da dele mišljenje mnogih organizacija prema kojima motori sa unutrašnjim sagorevanjem nemaju ulogu u budućnosti automobila.

To je dodatno dokazano činjenicom da se 31% vozača „nada da će dizel automobili i dalje postojati“ u vreme dok električni automobili postaju brojnijii, s tim da se brojka u Poljskoj penje do 58%. Istovremeno, u proseku 33% vozača navodi da bi, ako bi troškovi bili isti kao za električni automobil, „radije odabrali benzinski/dizel automobil“ - u Italiji je čak 54% ljudi izrazilo ovo mišljenje.

Uprkos zamahu koji dobijaju autonomna vozila, samo 33% vozača „pozdravlja dolazak samovozećih automobila“, s tim da podrška pada na samo 25% u Francuskoj i Holandiji.

Uprkos tome, Mazda nastavlja da razvija svoje pionirske napredne sigurnosne sisteme i Mazda Co-Pilot Concept, koji koristi autonomne tehnologije vožnje kako bi vozačima omogućio opušteno uživanje. Pomalo je iznenađujuće da gotovo nema dokaza o većoj podršci samovozećim automobilima među mlađim starosnim grupama širom Evrope.

Ovi rezultati stižu u vreme dok Mazda nastoji da realizuje svoju viziju „Održivi Zoom-Zoom 2030“, kombinujući najbolje od motora sa unutrašnjim sagorevanjem sa efikasnim tehnologijama elektrifikacije. Plod ove ambicije je SKYACTIV-X, prvi komercijalni benzinski motor na svetu koji koristi kompresiono paljenje. Ovaj novi motor kombinuje prednosti benzinskih i dizel motora kako bi postigao odlične performanse u smislu ekoloških karakteristika, snage i ubrzanja.

Predsednik i izvršni direktor kompanije Mazda Motor Europe, Jeff Guyton, izjavio je: „Rezultati istraživanja su fascinantni. Čitava osnova naše dugogodišnje kampanje Drive Together je slaviti radost vožnje, a čini se da evropski vozači vide budućnost za motor sa unutrašnjim sagorevanjem - naporno radimo na tome da u toj budućnosti pružimo svim vozačima još bolje iskustvo“.

Mazda veruje da je vožnja veština koju ljudi žele da zadrže. To je aktivnost koja može biti zabavna i funkcionalna, a mnogi bi želeli da buduće generacije zadrže tu veštinu. Takva razmišljanja i stavovi svakako su vidljivi u rezultatima istraživanja koji su pokazali značajnu emocionalnu povezanost između automobila i vozača. Na primer, prosečno 69% vozača „se nada da će buduće generacije i dalje imati mogućnost da voze automobile“ - ta brojka iznosi čak 74% u Poljskoj i 70% ili više u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Francuskoj i Švedskoj.



[13.2.2018 18:14]

RSS
ilicmilic
13.2.2018 18:34
7
0

Tacno tako !

BB
14.2.2018 09:43
4
1

Mi živimo u informativnom crno-bijelom svijetu. Ljudi kada pominju električne automobile vide samo negativne ili samo pozitivne strane. To je tehnologija koja definitivno ulazi u naše živote ali da će promjena biti nagla, neće. Najbolji su mi oni koji kažu (kao kontra argument Tesli): a kako ja da odem do Holandije kada je njegova autonomija samo 400km (ili neka druga cifra zavisno od baterije i načina vožnje)? Odgovor: uzmi avion

s mile
14.2.2018 11:48
2
1

Meni bi elektro vozilo bilo extra, samo da ima oko 250-300km autonomije, većinom putujem 40-50km dnevno, a veoma retko imam potrebe da pređem više od 250-300km dnevno, punjenje preko noći ... i ponovo na put....

kupio bih ga odmah... naravno da je nabavna cena i troškovi održavanja u nivou trenutnih benzinskih/dizel vozila

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: