Promocija:

Brand bath days - Fešta Renaultovog komercijalnog programa

Tradicionalno u mesecu novembru kompanija Renault zaokružuje godinu kompletnim prikazom jednog dela svog proizvodnog programa. Prošle godine to je bio segment “Renault Sport”, a ovih dana novinarima iz celog sveta predstavlja se komercijalni program.

Mainfestacija nosi naziv “Brand bath days” – u grubom prevodu – uranjanje, tj “kupanje u brendu”.

U izložbenom prostoru u Sen Žermenu, nadomak Pariza, našli su se oldtajmeri, aktuelni program pa i nekoliko koncept vozila.
Savremena istorija Renaultovog komercijalnog programa počela je nakon Prvog svetskog rata. Fond radnih konja u Evropi bio je desetkovan pa je kompanija videla svoju šansu da kreira segment dostavnih tj. komercijalnih vozila. Ostalo je istorija.

Bezmalo vek kasnije, Renault je već 18 godina evropski lider u segmentu venova. Kupcima na raspolaganju stoji 70 verzija Kangoo-a, 260 varijacija Traffic-a i čak 350 načina da se personalizuje Master.
Renault je u 30 zemalja kreirao mrežu od 400 preduzeća koja se bave konverzijom vozila komercijalnog programa.

Uz to preko 600 dilera uključeno je u “Pro+” program. Kako vole da kažu u Renault-u : “Mi ne prodajemo samo vozila, mi našim komitentima nudimo transportna rešenja koja omogućavaju da se njihov biznis razvija”.
A da to nije samo marketniška fraza, govori i podatak da se dileri u “Pro +” mreži redovno kontrolišu. Agenti iz centrale dolaze inkognito u prodajne servisne centre predstavljajući se kao kupci. Sve to sračunato je na kreiranje što bolje usluge.

Kada se govori o budućnosti, Renault kreće u osvajaje tržišta Latinske Amerike. Pick up verzija Duster-a na ovom prostoru prodaje se kao Renault Oroch. Ove 2017. u segmentu lakih pik upova u Južnoj Americi francuski proizvođač je po prodaji pretekao do sada neprikosnoven Ford.
Izgleda da u “Pro +" programu Renault ima rešenje za unapređenje i sopstvenog biznisa.

Iz Pariza za “Vrele Gume” : Miroslav Šosberger
Fotografije : Vrele Gume


[09.11.2017 10:34]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: