Premijera:

Audi A7 Sportback - nova generacija atraktivnija i tehnološki naprednija (GALERIJA)

Novi Audi A7 Sportback nasledio je brojne vrline starijeg brata, A8.

A7 zaista predstavlja jedan veoma lep, veliki kupe sa četvoro vrata. Na prednjem delu automobila upečatljiva je rešetka koja je postavljena niže i šira je ngo kod modela A8. Dugačka hauba ističe elegantnu liniju automobila, dok točkovi od 21 cola upućuju na Audijeve Quattro gene. Na zadnjem delu nalazi se i integrisani spojler.

Novi A7 dugačak je 4.969 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.926 mm, uz visinu od samo 1.422 milimetra i širine 1.908 mm.

U unutrašnjosti nastavlja se trend digitalizacije koji je započeo novi A8. na centralnoj konzoli nalaze se dva velika ekrana, koja su gotovo savršeno uklopljena u enterijer. Gornji je dijagonale 10,1 inča dok je kod donjeg do nešto manje - 8,6 inča. Istrument tabla je naravno digitalizovana, te je to takođe zapravo ekran od 12,3 inča. U skladu sa tendencijama u automobilskoj industriji moguće je opciono uzeti i head-up displej.

A7 ima čak 39 kompjuterskih sistema za pomoć vozaču. Ovi brojne pametne opcije funkcionišu uz pomoć 5 radara, 5 kamera, 12 ultrazvučnih senzora i laserskog skenera.

Bilo koju konfiguraciju motora da izaberete, A7 će svakako biti blagi hibrid. Naime, Audi je odlučio da svi agregati imaju pomoć i elektromotora. Kako tvrde inženjeri iz Ingolštata, ova tehnologija smanjuje potrošnju goriva za 0,7 litara na 100 kilometara.

A7 Sportback naći će se isprva u prodaji sa 3,0-litarskim V6 benzinskim motorom koji proizvodi 340 konjskih snaga i 500 Nm obrtnog momenta, dok se snaga na točkove šalje putem sedmostepenog S-tronic menjača. Prema NEDC merenju ovaj agregat troši 6,8 litara na 100 km, u šta moramo posumnjati.

Do stotke A7 sa pomenutim motorom stiže za 5,3 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Kasnije, A7 će dobiti i niz benzinskih i dizel šestocilindarskih i četvorocilindarskih pogonskih jedinica.

Početna cena ovog modela u Nemačkoj iznosiće 67.800 evra.
[20.10.2017 10:20]

RSS
Bozo
20.10.2017 10:28
11
11

Konacno da jedan audi izgleda bolje od prethodnika.

Boksa
20.10.2017 11:51
4
8

Dobar, odlican

boki
20.10.2017 12:46
9
4

I nemoj neko da je trazio 2.0tfsi, jer ova vrsta automobila nije namenjena sirotinji koja nema da plati regiatraciju.

Adi
20.10.2017 13:07
5
6

Kakva zvijer! Baš nekako skladno i sabrano izgleda. Njegova najveća mana, na žalost mnogih od nas, je cijena.

LAcity®
20.10.2017 15:20
5
10

I kako god svaki SPORTBACK izgleda bolje od bilo kog BMW GT bubašvabe

Bojan
20.10.2017 16:00
8
5

Znam d aje ovo TOP auto ali meni se uopste ne svidja nista od audija u poslednje vreme :D

miki
20.10.2017 18:33
13
2

Spolja ga zasiljili, pozadi zatupili, ono svetlo pozadi pokusava da bude kopija 911 ali ne ide mu bas
Unutra funkcionalno potpuni promasaj sa 3 ekrana. Za vozacev cokpit vec se cuju primedbe ljudi (ne novinara posto oni ne voze kola nocu satima) da im smeta.
Probajte da uzmete tablet, ugasite svetlo u sobi (nocu naravno) stavite ispred sebe i buljite kroz prozor. Sat dva tri pa zakljucite sami.
Desni gornji ekran je prenisko i van funkcionalnog perifernog vidnog polja a donji je prenisko i cesto van funkcionalnog domasaja.
Funkcionalno periferno vidno polje je kad vi vidite da se nesto krece u perifernom vidnom polji i vidite otprilike sta je to.
Periferni Funkcionalni domasaj je kad mozete perifernim vidom da koordinisete pokrete da uradite neku radnju, npr. pritisak po ekranu na odredjeno mesto.
Prvom prilikom cu da pitam sta su duvali kad su ovo stavili u kola (i ne samo audi nego mnogi) ali mislim da ce odgovor da bude predvidiv. Nesto kao znamo mi to gospodine ali to se sada trazi. Ovo moze da bude interesantno nekome ko sedi u zamracenoj garazi i igra se sa podesavanjima ali ponistava osnovnu funkciju automobila; da se vozi.
Aluminijumske oplate na unutrasnjosti vrata se povrsinski priblizavaju onima spolja. Kada se saberu sa povrsinama poklopaca zvucnika moze da se kaze, limarija iznutra-limarija spolja

EU
20.10.2017 18:40
5
1

Odlican.Dejane, čemu pominjanje BMW-a? Teski kompleksi...

lik
20.10.2017 19:27
5
6

@miki molim te ostavi kontak da te zovu iz Audia da im objasnis kako se pravi automobil. Posto onih par stotina inzenjera iz audija su totalno pogresili. A ti strucnjak svecke klase sa slika si im odma rekao sve sta su zeznuli. oooooooj majko moja....

Simke
21.10.2017 08:40
1
2

@lik objasnio si (mu) ! Inace auto je bomba, čekamo S7 da vidimo ;)

Nemanjica
21.10.2017 08:47
2
2

lik, komentarises automobile a ni pravopis ne znas... O pismenosti, da ne govorimo! Stvarno si lik...

Lektor
21.10.2017 16:57
2
1

Kao jedan od prvih "sveckih" kupaca ovog auta, lik nam je svima pokazao mesto... Ziveo lik!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: