Ženeva 2018:

Audi A6 i zvanično predstavljen u Ženevi!

Oslanjajući se u velikoj meri na veći i tehnološki napredniji A8 i na sportski dizajn modela A7, kompanija Audi je danas i zvanično predstavila osmu generaciju modela A6.

Novi A6 prati korake modela A7 i A8 i usvaja njihov elegantan dizajn sa „glatkim površinama, oštrim ivicama i izvanrednim linijama“, kako navode iz kompanije.

Posmatrano od napred, možemo videti široku masku (rešetku) hladnjaka koja je „okružena“ velikim usisnicima za vazduh i uglastim farovima. Kada već pominjemo farove, da napomenemo još da će se novi A6 prodavati sa tri različita seta farova, a najskuplji će biti oni sa HD Matrix LED tehnologijom, koji imaju upadljiva dnevna svetla.

Kada automobil posmatramo od pozadi, vidimo da je on opremljen karoserijom koja ima sportski i atletski dizajn i oštre linije, te samim tim i izgleda znatno agresivnije. Tu je i integrisani spojler i svetla sa opcionalnom LED tehnologijom.

Iz kompanije Audi navode da će se njihov na novi automobil prodavati u dva sportska paketa opreme spolja i unutar automobila, kao i u S line paketu opreme.

Novi A6 je malo veći od svog prethodnika te je sada dugačak 4.939 milimetara, širok 1.886 milimetara i 1.457 milimetara visok, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.924 milimetara. Zahvaljujući većim dimenzijama, novi model u kabini ima više prostora za noge, glave i ramena putnika. Međutim, zapremina prtljažnika je ostala ista i iznosi 530 litara.

Kada je reč o enterijeru automobila, on je skoro u potpunosti preuzet sa modela A7, što zapravo i jeste dobra stvar, budući da kabina tog modela kombinuje futuristički dizajn i materijale veoma visokog kvaliteta. U najskupljim verzijama, novi A6 će posedovati digitalnu instrument tablu sa ekranom veličine 12,3 inča i ekranom infotejnment sistema veličine 10,1 inč ispod kojeg se nalazi još jedan, manji keran osteljiv na dodir, veličine 8,6 inča, preko kojeg se kontroliše klima i druge opcije u automobilu. Tu su i potpuno nova sedišta sa grejanjem, ventilacijom i funkcijom masaže (samo prednja klupa).

Kada već govorimo o opcijama, one su za ovaj model zaista veoma velike. Tu je panorama stakleni krov, Bang & Olufsen premijum audio sistem, paket za kontrolu kvaliteta vazduha u automobilu sa jonizacijom. Audi će takođe nuditi i „ključ za konekciju“ i dva paketa ambijentalnog osvetljenja za koje kažu da će učiniti da kontorlna tabla izgleda kao da pluta.

U Evropi, novi A6 će se, odmah nakon početka prodaje, nuditi sa dva različita agregata. To su TFSI V6 agregat sa turbo punjačem radne zapremine tri litara koji razvija 336 konjskih snaga i 500 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor će biti povezan sa sedmostepenim S tronic menjačem i preko kojeg će se snaga slati, tradicionalno, svim točkovima, te će A6 od 0 do 100 km/h ubrzavati za 5,1 sekundu i postizati maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Ljubitelji dizel motora mogu da odahnu, jer je tu i dalje TDI V6 dizel jedinica, radne zapremine tri litara koja proizvodi 284 konjskih snaga i 620 Nm obrtnog momenta, koji je povezan sa osmostepenim triptocic menjačem i pogonom na sva četiri točka.

Bez obzira na to koji agregat odaberu, kupci će dobiti blago-hibridni sistem sa litijum-jonskom baterijom zahvaljujući čemu će potrošnja biti smanjena za oko 0,7 litara na 100 km u proseku.

Iz kompanije navode da novi Audi jeste automobil koji je sportski orijentisan više od svog prethodnika, ali i da poseduje bolje, unapređeno vešanje i upravljanje.

S obzirom da je Audi pionir u autonomnoj vožnji, ne iznenađuje činjenica da je novi model opremljen brojnim sistemima za asistenciju vozaču.
[06.3.2018 18:30]

RSS
djuka
06.3.2018 20:55
1
0

dobar,lep,moćan.. nadam se da se prekidaci neće izguliti za par godina..

Zoca
07.3.2018 16:53
2
0

Kombinacija njega I nasih puteva,goriva,servisa idr.kao vojnika I kisobrana.Dobro de,ko ima novca moze da kombinuje kako hoce i da kaze" da sam neposten vozio bih A8."Sta hocete?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: