Volkswagen koji razbija tabue:

Arteon stigao u Srbiju, Arteon stigao na VRELE GUME TEST

Sinoć je u Beogradu i zvanično predstavljen novi model Volkswagena u koji se polažu mnoge nage.

VW Arteon je stigao u Srbiju!

Reflektori koji su obasijavali njeguovu promociju nisu se ni ohladili a Arteon je kako to priliči prvi stigao u našu redakciju na višednevi test.

Da podsetimo, po prvi put smo ga sreli na svetskoj premijeri u Ženevi, kao nezvaničnog naslednika VW Passata CC ali i osnivača jednog sasvim novog VW puta u ovoj klasi.

Svojom dužinom od 4,86 metara uz impresivno međuosovinsko rastojanje od 2,841 metara Arteon je zapravo produžena, komforna i luksuznija verzija Passata.

Fastback karoserija sa petoro vrata, postavljena na modularnoj MQB platformi, pored dovoljno mesta za četiri odrasla putnika, nudi i sasvim pristojan kapacitet tovarnog prostora. U standardnoj konfiguraciji zapremina prtljažnika iznosi 563 litre, dok se preklapanjem zadnje klupe oslobađa prostor od ukupno 1.557 litara. U Volkswagenu ponosno ističu kako je putnicima na raspolaganju više prostora u unutrašnjosti, nego što je to slučaj kod konkurenata poput BMW-ovog Gran Coupea i Audija A5 Sportback.

Vredan pomena je i impresivni poklopac motora Arteona. Ovo je najveća hauba ikada postavljena na jedno Volkswagenovo vozilo.
Većih iznenađenja nema kada je u pitanju rešenje zadnjeg dela. Sport Coupe GTE koncept, predstavljen pre dve godine, je prenesen u život, što u današnje vreme nije čest slučaj. Zadržana je i neskrivena stamenost koncept modela, ugradnjom točkova od čak 20 inča u veoma proširene lukove blatobrana.

Arteon će se od konkurentskih modela izdvajati po neobičnim bojama karoserije (Curcuma žuta, Atlantic plava i Chili crvena).

Sasvim očekivano, Volkswagen je neke detalje iz Audijevih modela jednostavno prebacio u Arteon. Pozajmljena je digitalna instrument tabla sa Head-up displejem i infotainment sistem sa ekranima u rasponu od 6,5 do 9,2 inča.

VW je za novi model ponudio izbor od šest turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva, u rasponu snage od 150 do 280 KS. Osnovni benzinac je novajlija od 1.5 l i 150 KS, iznad njega je pozicioniran dvolitraš od 190 KS, a vrh ponude čini motor identične zapremine, ali ovaj put sa 280 KS. Kod dizelaša nema velikih iznenađenja, jer je dostupna samo jedna, dvolitarska zapremina motora u tri verzije snage – 150, 190 i 240 KS. Svi motori mogu da se upare sa DSG menjačem, dok je pogon na svim točkovima standardan za najsnažniji benzinski i dizel motor (opciono za dizel od 190 KS).

Na našem testu je najslabija dvolitarska turbo dizel opcija od 150 KS kojoj asistira automatski sedmostepeni menjač.

Naravno, sve rečeno do sada o Arteonu je čista teorija. Kako se novi VW zaista snalazi u realnom okruženju, uskoro pogledajte u našoj TV emisiji na PrvaTV u Srbiji ali i premijerno na PrvaTV u Crnoj Gori i naravno na našim web i svim ostalim digitalnim izdanjima.


[11.10.2017 19:41]

RSS
LANCIA
11.10.2017 20:05
6
2

Video sam ga pre tri meseca u Norveskoj u Kirkenes-u....nije los....bas ta boja...

LAcity
11.10.2017 21:04
5
11

@ Redakcija
Molim sto objektivniji test!
Zelim iskreno misljenje da li je VW bez opravdanja nabio cenu Aretonu? Ili ipak tu nesto ima, sto izdvaja Arteon od nekih samoprozvanih nazovi premijuma tipa infiniti. Po meni Infiniti je totalno nedovrsen i nije ni na nivou Pasata b7.
I iskreno da li bi pre kupili Arteon ili glupi Espace za iste pare?
Hvala!

Nikola
11.10.2017 22:27
9
10

Talisman copy/paste spolja. Realno.

Jole
12.10.2017 07:13
4
4

Odlicno izgleda, bas su potrefili dizajn!

MunzeLjux
12.10.2017 09:18
12
2

Od 45.000€ se nudi BMW 520 sa 190 ks. Wagen je malo precenio Volks

Aleksandar
12.10.2017 11:01
9
7

Talisman

Zoran
12.10.2017 12:36
6
2

Ne mogu da verujem koliko je skup. Pa njegova cena sa identicnim motorom je veca od A5. Verujte taj audi je savrsen sa mnogo vise smeka i stila od Arteona. Mada i ovaj lepo izgleda. Ozbiljno sam razmisljao o kupovini ali vise ne. Ima vise prostora ali za ovu klasu automobila to nije presudno!

Zoki
12.10.2017 16:44
1
2

Pocetna cena sa osnovnim paketom opreme je oko 33000 evra bar u Nemackoj, tako da je to u skladu sa danasnjim trendovima. Cenu od 45000 evra dostize sa jacim motorima i jacim paketima opreme, tako da se nigde ne pominje da je cena osnovnog modela 45000 evra.

Zoran
12.10.2017 17:10
6
2

Pocetna cena u Srbiji 44.000. Motor samo 150 ks, do duse sa dsg-om, oprema elegans. Nista posebno samo je cena "dobra". Za taj novac imam Bmv 320 d. M paket.

Lacky
12.10.2017 17:56
3
2

Ovo je zamjena za neuspjesni Phaeton sa Talisman dizajnom!Sa R line 240 ks i jos stosta dobaci i do 60 milja a ova suma ispunjava ljepse snove od ovoga!Jos uvijek bucan dizel motor a odusevio me sa puno prostora u kabini!

Njegos
12.10.2017 22:46
2
3

Losa kopija Talismana, pogotovo bocna linija

LAcity
13.10.2017 07:40
2
2

U Nemackoj je pocetna cena 38.990€
Kod nas uvek niza za 10%
Racunaj oko 35.000
Sto je mnogo realnije od cene Reno Espace-a, plasticne spodobe u obliku kutije za prevoz Cigana iz Beca na sabacki vasar

posmatraÄŤ
13.10.2017 10:05
1
2

@LAcity
Izgleda da tebi nisu bas sve daske na broju, a mozda te je kao malog automobil bas odredjene marke poprskao dok su te setali pored ulice. A kad ono, plastikaner.
Ovo za vasar, Bec i... je vec za ozbiljnu dijagnozu.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: