Ženeva 2016:

Alfa Romeo Giullietta zvanično

Kako smo juče najavili, danas je Alfa Romeo ponudio prvi zvanični set fotografija restilizovanog modela Giulietta. Iako se oko načina i obima restilizacije vode ozbiljne polemike kroz intetnet komentare, nesumnjivo Giulietta deluje dinamičnije i atraktivnije od prethodnog modela.

Osim spoljašnjosti, Alfa Romeo je poradio na enterijeru koji je sada izrađen od kvalitetnijih materijala uz novi infotejment sistem koji podržava sve zahteve smart filozofije korištenja vozila.

Nova Giulietta je opremljena četvorocilindarskim benzinskim i dizel motorom u rasponu snaga od 120 do 175 KS odnosno 240 KS u Giulietta Veloce modelu koji do stotke stiže za 6 sekundi.



[25.2.2016 18:31]

RSS
Sale
25.2.2016 18:42
10
14

I dalje veoma lepa i zavodljiva!

serpico
25.2.2016 20:30
11
15

odvratan volan i preplasticna unutrasnjost!Totalni fail od auta!

Hans
25.2.2016 20:59
6
4

@serpico Meni je volan skroz mocan, ali mi je zamjerka na prednji dio, koji mi nije legao ni godinama poslije. Valjda navika da svaka Alfa mora imati razvucene i tanke farove. P.S. Koji to auto iz ove klase nije plastican? Astra jeste, Megan jeste, Golf jeste, Focus jeste... Cast "premium" igracima koji koriste pravi aluminium za obloge, na tabli, vratima i slicno. Poznato je da cak i Golf korsiti imitacije (cak i ono na volanu nije hrom, vec plastika lakirana u hrom), zbog hijerarhije sa Audijem A3 (obloge od pravog aluminijuma, pravi hrom).

N.N.
25.2.2016 21:04
10
5

Izašle vožnje Veloce u talijanskim medijima (potražite na YouTubeu) i dobro se vozi. Ima i vožnji sa 1.6 JTD od 120 KS uparenog sa TCT-om.
Zanimljivo da kod jednog videa vozač od 190 cm sjeo iza sebe bez da skuplja koljena i slično.

A sada ću citirati jedan post sa jednog foruma:
- Grafika satova vise nije kao ona na 159. Fala Bogu da su to promijenili napokon. Meni se svida.
- Ekran radia nije vise onako ispikseliziran kao prosli
- Centralni dio armature i sredisnji greben djeluju da su od boljih materijala
- Sjedala su drugacije isprofilirana
- Font slova na vanjskim oznakama u zadanim trendovskim smjernicama. Stari natpisi su mi bili ljepsi.
- Scudetto i otvori za zrak u skladu sa Giuliom. Meni se svida kao i novi znak. Sama sirina i visina scudetta cine mi se identicnima kao prije pa ce bit lako za stavit na starije Giulie za nase cunere zeljne promjena


Milan
25.2.2016 21:24
8
3

Unutra OK, spolja postaje totalno zenski auto.

jo
25.2.2016 21:46
5
5

Sa ovom ukosenom pozicijom navigacije dosta bolje nego ranije! Spolja nista novo, malo nedoreceno napred, al sve u svemu lep auto!

serpico
26.2.2016 07:25
6
3

Hans da se nadovezem na tvoj komentar!nemam nista protiv alfe mada zaista nisam fan inace te talijanske marke koja je stalno u nekim problemima i na ivici egzistiranja i propadanja!Kao sto mi se unutrasnjost Giulije koju pravi fanovi alfe cekaju ko ozebli sunce onakva kakva treba i biti u jednom autu koji ce biti premijum cijene i koji ima sportske gene i trke su joj u dnk ali iskren sam!ta Giulijetta je meni licno samo prepakovani 20% skuplji fiat bravo i nemogu drugacije razmisljati!Kao sto neki vole reci da je recimo audi a3 samo golf u skupljem odjelu ali ova alfa je cak bezveznija od brava!bravo ima ljepsu i bolju unutrasnjost od ovog poluproizvoda!a tek kako su ti farovi ruzni !A i citao sam kolumnu gdje cjenjeni dr.Marusic ocjenjuje kokpit alfe preplasticnim i lose izvedenim i to je usporedio cak sa citroenom C4 novim onda isto kad je rekao da citroen ima mnogo finije,spuzvastije i ljepse materijale u unutrasnjosti od ove alfe!zao mi je al to su cinjenice!

Rikošet
26.2.2016 09:21
10
2

Svojevremeno sam slušao čovjeka koji je radio u Ferrariju dok je za njih vozio Michael Schumaher. Kad je Schumacher otišao svi u Ferrariju (Italijani) su najavljivali čuda, titule, nove šampione... a on je samo zaključio da bez njemačke pedantnosti, posvećenosti poslu i discipline koju su u Ferrari donijeli Schumaher i njegov tim, Italijani nikad neće napraviti rezultat... I nisu... Isto tako je i u autoindustriji, olovka im leži kao nikom, naštimaće oni i vješanje, napraviće izdržljiv motor, udobna i lijepa sjedišta, precizan mjenjač, direktan upravljač, ali nikad se neće riješiti aljkavosti i šalabajzerluka... Zbog toga podržavam ideju da Fiat proda Alfu bilo kom njemačkom proizvođaču, jer je šteta izgubiti brend sa takvom tradicijom, a kako Fiat (Italijani) gazduju uništiće ju skroz... Pa Bravo im je umro na traci bez nasljednika, Delta je još gore prošla, a kako stvari stoje i Giuliettu će povući jer su za 6 godina prodali samo 300.000 vozila. Dovoljno je reći da je VW samo prošle godine prodao 534.500 Golfova... a pošto ovi iz Alfe furaju "premium" pa se ne porede s Golfom, dodaću da je Audijev "Golf" A3 prošle godine prodat u 200.000 primjeraka... Alfin udio u segmentu je smješan, a njihova sadašnja proizvodnja ekonomski neisplativa, ma koliko Giulietti duvali cijenu, a naduvana je 20, 30% više od realne... Od ljepote se ne živi i to je poenta automobilskog kapitalizma, a Italijani izgleda i dalje žive u renesansi... To prolazi ako prodajete Ferrari, ali s Alfom koja nema nijedan velikoserijski model to jednostavno ne može... Čudi me kako uopšte opstaju, sa godišnjom prodajom od par hiljada vozila...

maxy
26.2.2016 14:28
5
1

Biće moja kad tad :)

@serpico
to jesu činjenice. zašto je AR sa Đulijetom otišao korak nazad u odnosu na 147 u pogledu kvaliteta enterijera nije mi jasno? Još od ranije sam kritikovao komande klima uređaja koje su iste kao u Iveku. Jedini napredak su motori. Lično, meni se sviđa u crvenoj, beloj i crnoj boji. Ova siva je diskutabilna.
Što se tiče kvaliteta razlika 147 - Stilo je bila očigledna. E sad, razlika Đulijeta - Bravo je suštinska i ogleda se u karakteru automobila i posedovanju DNA sistema koji čini Alfu prilagodljivijom za svakodnevnu upotrebu, ali i na uštrb sitnica koje nekom smetaju pa se pre odluče za Bravo. Tehnološki, oba su već prevaziđena. Bravo je ugašen, a Đulijeta čeka naslednicu kako AR ne bi ostao sa takođe vremešnim Mitom.
Na kraju, što se tiče kvaliteta unutrašnjosti, i jedna Honda je sa modelom Civic napravila korak u nazad.

don
26.2.2016 15:07
6
5

ne znam sta pricate, auto, osim farova nema ozbiljne zamjerke. Ja sam na jednom primjerku u salonu nabasao na odvojenu plastiku ispod volana (prve verzije djulijete), ali ostalo je za pet (malo iritiraju predimenzionirani tockici i nedostatak mjesta na noge i glavu pozadi-vise za glavu jer se vec sa nekih 181-2 cm visine pocinjen krov dodirivati glavom; kugla mjenjaca se promijeni za par eurcica i dobijes makinu u kojoj se uziva, ak je oprema dobra). No batali sve, ceka se djulija....polovna ;-)

marko
26.2.2016 15:12
6
4

Samo vi pričjte u prazno, ali činjenica je da bi mnogi voleli imati Alfu, ali nisu spremni izaći iz uÄŤmale konfekcije današjih automobila. Moram priznati da mi je na neki način drago kada ÄŤujem sve kritike na račin Alfe jer sam onda siguran da ova prefinjena arhitektura neće dopasti u ruke nekom običnom, primitivnom vozaču! Alfa jeste nešto posebno, i treba da je vozi samo onaj ko razume i ceni to legendarno ime. Želim vam mnogo uspešmih kilometara u vašim vagenima i ostalim praznim, bezdušnim automobilima.

karadjole
26.2.2016 16:30
2
5

Rikoset i serpico ali kad sjednes u audi A3/S3 i tu polupalsticnu Djulijetu mozes samo da sjednes u audi pa u alfu!pa onda neka komentiraju vrli automobilski znlaci!

ALFISTA
26.2.2016 19:24
9
5

@serpico Evo iz licnog iskustva mogu da Vam kazem da gresite. Unutrasnjost uopste nije loseg kvaliteta, cak je jedna od boljih u klasi. Izged je po meni daleko najlepsi u C segmentu, ali svako ima razlicite ukuse. Sto se vozne dinamike tice tu joj ravne nema u klasi (mozda je Focus blizu). O pouzdanosti za sada sve najbolje (setite se nezavisnih istrazivanja iz Francuske). Prodaja je sasvim druga stvar i tu su napravili gresku sa marketingom. Sve u svemu mene moja QV sluzi savrseno.

don
27.2.2016 10:20
3
4

o kakvim istrazivanjima iz francuske pricas, nisam upucen pa ak moze detaljnije.

Paprikar
27.2.2016 11:14
6
0

Alfista
Kazi mi koliko je imas i koliko si presao sa njom?
Samo iskreno.

serpico
27.2.2016 11:43
3
0

Alfista ja se izvinjavam ako sam uvredio fanove vase marke ali iskreno alfa je daleko od nekog vrhunskog auta i brenda sto je bils nekad ,za sve je kriv fiat naravno a ne sama alfa!Alfa ima jak dnk i imidz i popularnost medju poklonicima marke ali realno danas je samo sjena nekadasnje tehnike i uspjeha!Jedina zadnja alfa koja mi se svidjala je Alfa Brera !to mi je jedan od najljpsih kupea uopce!

Paprikar
27.2.2016 14:41
7
1

@ALFISTA
Koliko si ti presao do sada sa Djulijetom i koliko je dugo imas?

Nemanjica
27.2.2016 15:17
0
15

karadjole, ne gasiraj se bzvz, uostalom, cuore sportivo i nije namenjena, sirokim narodnim masama, sa istancanim ukusima... Za njih i jeste wagen produkt A3! ;-)

Sale
27.2.2016 21:27
2
15

Sve ove gluposti i price o propasti alfe ce otici niz reku. cim ih bude demantovala prodaja po svemu Izuzetne Giulie. Sa njom pocinje nova siguran sam uspesna era AR a kome se to ne svidja uvek ima drugi izbor naravno. Giulia ,pa Suv a zatim i nova Giulietta i velika Alfeta uz 4C ce biti dovoljne da AR vrate staru slavu i podignu imidz brenda na mesto gde pripada.

Paprikar
27.2.2016 23:12
10
1

Mudri ljudi kazu jednom izgubljeno poverenje se nikada vise ne moze povratiti, a tako je i ovde.

Oni su godinama radili na srozavanju imidza, koji nikada nece moci da povrate. Kupci su pobegli u druge tabore, konkurencija nudi visestruko vecu ponudu kako modela tako i motora. Imidz se gradi decenijama a ne preko noci. Ne zanosite se!

Sorfonije
28.2.2016 00:01
5
6

Ja sam sa mojom presao skoro 100k km. Veoma sam zadovoljan, a u enterijeru je itekako pravi izbruseni aluminium, ...

maxy
29.2.2016 19:47
2
1

Rekao bih da paprikar i dalje veruje u priče rekla-kazala, pa sad insistira na kilometraži. Evo da ti kažem odmah, ja sam svoju kupio na jednom auto placu, da ne kažem auto otpadu, i gle čuda 4 godine i 30k km bez i jednog kvara. Mada su mi rekli da ju je vozila baba do crkve vikendom i da je baba imala kraću desnu nogu :)
90 % kilometara je vožena u BGu, od čega su najčešće relacije od par kilometara. Dakle, najgori mogući režim eksploatacije. Osim vrata koju su izrešetana od strane drugih vozača, drugih nedostataka nema.
S obzirom da je Đulija nov automobil ne verujem da je išta lošiji od mog. Ali ljudi čim me vide odmah pitaju, jel se kvari? Ja kažem, krš živi, nema šta nisam izmenjao. Oni se slažu i obavezno odobravaju, italijan je to, krš. Ja uvek potvrdno klimam glavom. I tako, vuk sit, a ovce na broju.

Đorđije
06.3.2016 19:20
0
0

Što se alfa romea tiče svi znamo da je poslednjih decenija to fiat u malo drugačijem odijelu. U zadnje vrijeme to se malo promijenilo i kvalitet kao i tehnologija su neosporni ali mi ovdje govorimo o dizajnu alfi. Moj komentar kao nekog ko je na neki način u tom svijetu je sledeci: najljepša alfa u poslednjih 30 godina je 156 djelo fenomenalnog Valtera de Silve, alfa Mito je prelijepa mala sportska mašina. 147 je lijepa donekle, prednji deo sa alfinim zaštitnim znakom je najbolje riješen od svih alfi koje ja znam, 159 relativno ali mocno, a ova Đulija najgore i najružnije dizajnersko rešenje prednjeg frontalnog dijela koji je i najbitniji kod stilizovanja alfi zbog specificnosti alfinog znaka tj.grila. Po meni, samo su trebali u "centro stilu"da uvecaju tj. "napumpaju" alfu Mito, mislim njen dizajn. Mislim da de Silva nije trebalo da napusti Alfa Romeo!

Đorđije
06.3.2016 19:32
1
0

Ispravka prvog komentara,kritike na dizajn su upucene Đulijeti a ne Đuliji. Najviše mojih zamjerki ide prednjoj svjetlosnoj grupi ciji dizajn je nedefinisan,neskladan,nesrazmjeran i nije u harmoniji sa linijom alfinog grila u obliku viteškog štita?Kritikujem jer sam veliki fan Alfe i svega Italijanskog sto ima tockove!

Peki
11.3.2016 13:41
1
0

Lele koliko komentara nakon samo par objavljenih fotki...
Malocas sam vratio Jeep Cherokee i poricao sa sefom press voznog parka o sledecem testiranju. Odmah mi je skrenuo paznju na "novu" Giulliettu, tim bolje jer sam prosao pored nje bez da sam je primetio. Prvi utisak; diskretno, veoma diskretno ulepsavanje, sada izgleda za nijasu agresivnije. Ostala zapazanja negde u aprilu...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: