Aktuelno:

Alfa Romeo ponovo menja strategiju (odlaže) lansiranja novih modela

Nakon što je Serđo Markione objavio svoj ambiciozni plan maja 2014., Alfa Romeo je nastavila da se muči, odlagajući lansiranja novih modela, koji bi trebalo da postave nove temelje za ovu italijansku marku. Sada se to desilo ponovo.


Novi dokument investicionih odnosa otkriva da Alfa neće kompletirati debitovanje svoje nove proizvodne linije do sredine naredne dekade Twituj ovo!, kao i da će smanjiti istraživanje i razvoj, proizvodnju i investiranje u proizvode do 2018. Ovaj odluka je doneta prvenstveno zbog nesigurnosti kada je reč o kineskom tržištu. Alfi je takođe potrebno dodatno vreme da garantuje adekvatnu distributersku mrežu na globalnom planu.

U svakom slučaju, Giulia i novi krosover srednje veličine bi trebalo da stignu u prodajne sezone 2016., odnosno početkom 2017. godine. Alfa planira da obogati svoj portfolio sa još šest vozila, uključujući veliki sedan, još dva krosovera, sva „specijalna“ vozila i hečbek.

Ova nova proizvodna strategija se razlikuje od originalne Markioneove strategije u nekoliko ključnih tačaka. Najpre, trebalo je da sva nova vozila budu lansirana između maja 2014. i 2018. S obzirom na to da je 2016., a da još uvek nema ni Giulije, prilično je jasno da se taj plan neće ostvariti. Umesto toga, šest modela koji treba da dođu nakon Giulije i SUV-a srednje veličine, neće ni započeti svoj dolazak pre 2017., a očekuje se da se debitovanja nastave najranije do 2020.

Ova „nova“ strategija takođe bolje reflektuje današnje tržište. Dva kompaktna modela su van igre a njihovo mesto zauzima jedan hečbek, koji bi trebalo da se pojavi na kraju proizvodne ofanzive. To bi moglo da objasni zašto je MiTo još uvek dostupan. Ne bi bilo iznenađenje da vidimo drugi krosover unutar Alfinog plana, uzimajući u obzir da je taj segment automobila prosto eksplodirao poslednjih par godina, dok će entuzijasti verovatno rado dočekati ideju o „specijalnim“ vozilima. Drugi sedan srednje veličine je takođe izbačen, tako da će limuzina nakon Giulije biti u „punoj“ veličini.


[28.1.2016 11:21]

RSS
Hans
28.1.2016 12:47
18
2

Kakva crna Kina! Iako sam ogroman fan Alfe i Lancie, ovo je bas mazanje ociju. Sportskim rijecnikom, ocigledno je negdje napravljena krupna greska u koracima, te sam siguran i za Giuliu da je posao "zbrzan", te da samo vozilo ima neke ozbiljne nedostatke i probleme. Drugog, logickog, realnog objasnjenja, zaista nema.

Sale
28.1.2016 13:27
4
20

Sve je to normalno. para za bacanje nema ni VW koji odlaze i odustaje od mnogih modela poput Phaetona.
Alfa Giulia izlazi za koji mesec u prodaju. Stize Alfa Suv kao i Maseratijev SUV.
Takodje Ce izbaciti i Alfettu kao premijum krstaricu i to je ono sto se ta sada trazi u svetu. Uz Giuliettu i 4C puna kapa ! Sve to krece u martu i bice do kraja 2017. nije daleko .

ALFISTA
28.1.2016 14:26
4
16

@Hans Giuliu su predstavili u pola testiranja, tako da kad se pogleda celokupno vreme od skice do proizvoda i nije tako strasno, a imali su problema sa nekim dobavljacima, tako da je to jos +2 meseca, sto znaci da cemo je moci voziti u aprilu. Sto se ostalih odlaganja tice malo me vec pocinje nervirati, ali bolje da ih urade kako valja nego da ih izbaciju prerano pa da budu nepouzdane(taj problem ima nova C-Class, ali niko ne sumnja u Mercedes tako da im ne nanosi stetu), pa da opet krenu price o nepouzdanosti Alfa Romea. Stizu i hibridne verzije vecine novih modela, sto je veoma dobra vest za trzista poput Holandije koja imaju ogromne takse na vozila preko 100g CO2.

Bojan
28.1.2016 15:07
11
3

Daa daa stize stize, stizu i ostale verzije evo samo sto nisu xD

Zox
28.1.2016 15:15
8
3

Ovo postaje vise zalosno nego smesno.Steta sto Fijat ovoliko sputava Alfu. A sta drugo se i moze ocekivati posle prekljucerasnje objave da italijanima uopste ne cvetaju ruze i da je projektovani rast prodaje mnogo manji od ocekivanog.

mix
28.1.2016 15:42
9
2

Alfa Smoreno :D

RR
28.1.2016 15:59
15
2

Da nije Alfu preuzeo Vučić pa se zato stalo odlaze izlazak iz "krize"

don
28.1.2016 20:11
4
9

Cuj, da alfa sad bude imala jedan jedini problem, nr neku besmislicu ala nema mjesta za 1.5l flasu,pisat ce se o nepouzdanoj alfi, a kad mercedesu i bmw pucaju lanci, niko nista ne prica. Dvostruka mjerila.
Zivcira odgadjanje...zivciraju najave,kao da oni znaju buducnost, al tako to biva kad nisu rekli ako Bog da.i jos nikako da shvate da se planovi ne objavljuju dok se ne ostvare,jer ne postoji blagodat na kojoj nema zavidnika.

Sale
28.1.2016 22:03
1
11

Inace FCA grupacija je povecala prodaju vozila u 2015.god za 18 procenata sto doboljno govori da su na odlicnom putu.
E sad jedan po jefan model i brend !

Paprikar
29.1.2016 08:46
2
6

@ALFISTA
Oni su slagali da su Djuliju razvili za dve godine, jer oni i dalje testiraju Djuliju. Tvoj komentar zvuci kao da je botovski, naravno da niko od ozbiljnih proizvodjaca (ne mogu ovde Alfu da svrstam jer su se pokazali kao neozbiljni) nece da izbaci na trziste nezavrsen model, a kada ga predstavi ubrzo krece prodaja i promocija. Mi nismo ni promociju pravu videli, gde novinari testiraju i daju prve utiske sto govori o tome da je autosvet obmanut.

Toliki uspesi a realno oni su za sve ove godine napravili 1. (slovima: jednu) novu platformu, ovo ostalo je sve prepakivanje postojecih platformi, uz naravno promenu imena pri svakoj izmeni kako bi pokazali da je nesto novo, pa prosto cudi zasto imaju toliko malu zaradu, i pored medju najvecim dugovanjima u autoindustriji (bila je vest o tome). Rast prodaje SUV-ova se zasniva na niskim cenama goriva, a ne treba da zaboravimo period krize i skupog goriva koji je oborio prodaju svih terenaca. Prognoziraju rast prodaje Alfe na kineskom trzistu a ono vec posustaje, mozda ce i biti u padu, jer se zasitilo vozilima.

Njima samo udruzivanje sa nekim gigantom moze da spasi stvar, realno gledano, kao sto su to radili u istoriji.


ALFISTA
29.1.2016 11:49
3
3

@Paprikar Ma kakv crni bot, pa samo iznosim svoje vidjenje, a upravu ste za to da testiranje jos nije gotovo, sto sam rekao u prvom komentaru. Dug je sada vec znacajno nizi i iznosi oko 5 milijardi.

Paprikar
29.1.2016 14:44
3
2

@ALFISTA
Nemoj da se ljutis, rekao sam da tako zvucis, ne da jesi. Opusteno
Malo li je 5 milijardi? Mada pored te cifre stoje dve zvedice, i to se oslanja na prodaju dela akcija Ferarija, a inace je masovnih 7,7!

Audifan
29.1.2016 18:58
6
0

I meni se čini da Vučić rukovodi Alfom A ostali Prevaranti Vw-nom :-)

ALFISTA
29.1.2016 23:11
1
4

@Paprikar Ma ne ljutim se. Nije malo 5 milijardi, ali FCA ima preko 13 milijardi (nisam siguran koliko tacno) u kesu tako da nije situacija toliko losa.

Paprikar
30.1.2016 12:00
3
1

@ALFISTA
Cisto sumnjam da imaju toliko mnogo, ne bi oni bili u tolikim dugovima da imaju taj novac. Jel imas neki link?

Nemanjica
30.1.2016 19:09
2
2

Pepper, pitas jel malo 5 mlrd, a sta cemo sa wagenom sto ce morati da iskesira do 85...Oni te pare nemaju, ili sa varijantom da se Lambo vrati pod okrilje Italija, da ga preuzme Ferrari... posto ima indicija da ce se to desiti, kao sto je i Audiju dozvoljeno da koristi nomenklaturu FIAT grupe... Dilovi su cudo... I jednima i drugima kes treba, samo sto je wagen u vecem problemu(citaj zescem)...Na duze staze! Otkinuce ih sa kaznama!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: