Najava:

Abarth 124 Spider dolazi sa pojačanim turbom od 1,4 litre

U planu i takmičarska verzija za WRC.

Specijalisti za tjuning Fiatovih vozila iz Abartha planiraju da prošire ponudu modela Twituj ovo! i udvostruče svoju dilersku mrežu širom sveta. Plan je da se prodaja na globalnom nivou poveća na oko 10.000, uključujući širenje prodajne mreže sa sadašnjih 350 prodajnih mesta na 750 u budućnosti, uprkos činjenici da u svojoj ponudi jedino imaju sportsku verziju Fiata 500.

Najpre je iz Abartha stigla vest da žele da u svoj program dodaju još jedan model, ali tada nije navedeno koji. Nešto kasnije objavili su preciznije najave: planiraju se Abarth verzije kompaktnog SUV-a 500X i kabrioleta 124 Spider.

U međuvremenu je u vrlo malom krugu ljudi prikazana maketa Abartha 124 Spider, a priča se da Fiat planira da pojačanu verziju modela 124 Spider iskoristi i kao osnovu za reli vozilo, kako bi se vratio u WRC šampionat.

Prema istim izvorima, Abarth 124 Spider će koristiti tjuniranu varijantu postojećeg 1,4-litarskog motora sa turbo punjenjem, koji će u osnovnoj verziji biti i u Fiatovom modelu koji treba da bude predstavljen u maju.

Napominjeno da prikazana fotografija nije zvanična, već se radi o renderu koji je nastao kao rezultat nagađanja o tome kako bi Abarth verzija Fiata 124 Spider mogla da izgleda.
[27.11.2015 14:57]

RSS
Nemanjica
27.11.2015 15:55
4
19

Opasan render... Mocno, dostojno ikone Abarth!

sorfonije
28.11.2015 10:49
12
2

Ok je ova mazda, ali ja bih ipak pre skyactive mazdu. Unapred zahvalan.

serpico
28.11.2015 12:14
9
5

uff sto je Abarth ikona majke ti bozije!sta mislis!Koliko got fiat misli oziviti legendarni kabrio 124 ovaj copy/paste Legendarne mazde ti naprosto nije i nece biti!I ja bih isto mazdu a ne trosit eure na Fiat!Boze sacuvaj!

Bojan
28.11.2015 14:43
8
4

Takodje :-D

Nemanjica
28.11.2015 16:09
5
16

serpico,
Malo da poznajes nasledje i snagu Abartha, ne bi tako pisao!

dakar
28.11.2015 16:37
3
2

a bar da su uzeli samo mehaniku i platoformu,a ovako su samo uradili copy/paste sa sminkom napred i nazad,a sve ostalo isto. steta za marku koja ima svoje kvalitete,ti njihovi sefovi tamo kao da hoce da namerno upropaste fijat

Nemanjica
28.11.2015 18:50
2
12

serpico, svo smece kada skupis iz koncerna, nema tradiciju dugu, koliko je Abarth! Misli o tome...
Molim drugare da ne prepravljaju komentare, kao prethodni.,. Hvala!

don
28.11.2015 19:50
3
2

Fantastican,al u obicnoj verziji. Ne svidja mi se abarth. Nema potrebe za jacom motorizacijom,meni je na ovakvom autu dovoljno i 160ks.ljepsi samim tim i bolji od mazde.

serpico
29.11.2015 07:46
3
1

nemanjica poznam zato i pisem!koji abarth koji bakraci!Daj molim te nemanjice!nasledje ti je nebitno kada se danas svi auti prave sistemo copy/paste,nemislim samo na fiat nego gotovo svi!Sve je to danas konfekcijski i sterilno puno plastike i "high tech"gadgeta koji se potrgaju za 5 godina i imas out of date model a medju time je izasle 2 gen. "potpuno novih"modela!Hiperprodukcija je uzela dusu svim proizvodjacima a posebno ovima sa nasledjem i povjesti modela!What ever!

Bozo
29.11.2015 11:11
5
0

Izvirni Abarth je umro sa Karlom Abartom, isto kao i Lotus sa Kolinom Cepmenom. Ostala su samo imena, komercijalizovana i u pokusaju da se zaradi na njima, bez pocetne ideje vodilje.

Nemanjica
29.11.2015 12:55
1
13

Bozo, sta ti je...I tebe marnuo "virus" svabofila, a, malo? Par dana mirovanja, i bices ponovo stari Bozo!;-)
P.S. I ALFA JE "UMRLA" onda kada i Ugo Stela, kao i Nikola Romeo... Ferrari 1989 kada i Enzo!

serpico
29.11.2015 14:45
1
0

Evo Bozo je dao sustinski odgovor na sve!Danas je to sve komercijala i sami osecaj kupca da kada je kupio dosta skuplji isti auto sa jacim motorom i predimenzioniranim gumama i opremom koja mu zapravi netereba!E onda to nama zapakuju i prodaju!Danas je ljudi bozji svima bitno samo jedno!proizvesti bila sta pa tako i automobil sto jeftinije a prodati sto skuplje!

bcars
29.11.2015 18:22
1
0

Fino izgleda nema šta neznam koliko se razlikuje od nje.Dobro je da je tehnička osnova od Mazde to bih trebalo da znači da se neće kvariti.Koliko sam čuo motori će biti fijatovi ali dobro koliko sam čuo motori su jedino što baš valja u njima za benzince neznam kakva je situacija.Valjda i oni valjaju jer će vjerovatno samo oni da idu u ovakav auto.Što se mene lično tiče prije bih uzeo Mazdu zbog skayaktiv tehnologije.

bcars
29.11.2015 18:24
1
0

Fino izgleda nema šta neznam koliko se razlikuje od Mazde.Dobro je da je tehnička osnova od Mazde to bih trebalo da znači da se neće kvariti.Koliko sam čuo motori će biti fijatovi ali dobro koliko sam čuo dizel motori su jedino što baš valja u njima za benzince neznam kakva je situacija.Valjda i oni valjaju jer će vjerovatno samo oni da idu u ovakav auto.Što se mene lično tiče prije bih uzeo Mazdu zbog skayaktiv tehnologije.

Nemanjica
29.11.2015 20:33
1
12

serpico, pusti majke ti pausalne i demagoske price... Smesti gluteus svoj u abartha 695 biposto, pa onda pevaj... Ja sam imao tu cast... Veruj mi "igracka" od 60k evra je SVE, CITAJ SVEE, osim sminke i komercijale na koju se pozivas...Bukvalno zver u svakom smislu, tako da respect moras da imas, svidelo se to tebi ili ne, a sto se tice 124, nije isti kao Mazda, mnogo skuplji i ozbiljniji od mx5...Abarth verzija ce biti papreno skupa, kao i svaki!!!

Bozo
29.11.2015 22:31
9
0

Nemanjice, sam ces sebe utopiti u tim "nasledjima". Abarth je stvoren da bi pobijedjivao na trkackim stazama, da bi sa manjim bio veci, sto je i uspijevao, pa makar i sa unikatnim vozilina, samo sa tom namjenom. Ovo na sta fiat stavlja tu znacku nije sa tom namjenom, nije cak ni na ulici jace i brze od konkurencije, vec je cisto prodavanje mooda za bubrege, dranje "sirotinje", sa objasnjenjem kad porastem bicu Ferrari ili, jos blize, i mi mozemo sto i AMG.

Bozo
30.11.2015 09:58
4
0

Genijalno. 60.000 eura za peglicu.

Nemanjica
30.11.2015 15:09
0
3

Tako je Bozo, vidis kako ti sve lepo znas... :-)))))

Nemanjica
30.11.2015 18:40
0
2

Bozo, mirujes? Dok ne prodje "virus"... Ako, valja se, bices kao nov, kad "prodje"... ;-))

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: