Ekskluzivno:

Vrele Gume u Roterdamu sa Toyotom Aygo

U Roterdamu se u ovom trenutku održava promocija nove Toyote Aygo. Novi deminutiv model japanske marke krasi pre svega mladalački duh i zadovoljavanje one takođe mladalačke potrebe da se bude originalan i drugačiji. Dakle, automobil inspirisan duhom mladih Japana svoju estetiku i posebnost donosi svojim evropskim vršnjacima.

Novi Aygo predstavlja materijalizaciju u malom težnje Akija Tojode da uvek napravi još bolje automobile, koji su još zabavniji za vožnju u odnosu na one koje nasleđuju. Dizajn novog Aygoa je takav da ne može da ostane neprimećen. Dotična dizajnerska tema se zove „J-Playful“, i svojevrsna je veza sa savremenskom japanskom kulturom mladih koja favorizuje karakterne i izražajne oblike i forme.

Od prepoznatljivog prednjeg „X“ stajlinga do mnoštva opcija individualizacije automobila, kompletan izgled i inženjering za novi Aygo su kreirani sa jednom misli u glavi – zabava!

Japanci su očigledno težili tome da naprave „autić“ u koga će biti lako zaljubiti se. Automobile iz A segmenta su „tradicionalno“ uvek krasile minijaturne dimenzije uz maksimalnu praktičnost, da ne spominjemo pristupačnu cenu. Ovoga puta je trebalo svemu tome dodati i poželjnost, da potencijalni kupci zaista požele da poseduju ovaj automobil. To novi Aygo u neku ruku čini nekonvencionalnim kada pogledamo vladajuće vrednosti u A segmentu, naravno u pozitivnom smislu. Emotivna veza između kupca i (dizajna) automobila je definitivno (uspešno) ostvarena.

Više od 10 komponenti oko vozila može biti lako zamenjeno alternativnim bojama i izradom, što omogućava kupcima da kreiraju svoj sopstveni Aygo. Dakle, personalizacija na vrhunskom nivou.

Što se enterijera tiče, najuočljiviji je „x-touch“ multimedijalni sistem sa displejem osetljivim na dodir od 7 inča. „MirrorLink“ konekcija sa pametnim telefonom obezbeđuje integraciju sa virtuelnim svetom bez kojeg u današnje vreme ne možemo da živimo.

Novi Aygo je opremljen poboljšanom verzijom nagrađivanog Toyotinom trocilindarskog, 1,0 litarskog VVT-i benzinca. Pored toga što je jedan od najlakših motora u svojoj klasi, ovaj sjajan agregat može da se pohvali i brojnim unapređenjima koje su donele bolje performanse uz manju potrošnju goriva i emisiju CO2.

Iz Roterdama: Lidija Piroški

Fotke: Boban Radoičić (Toyota)
[19.6.2014 12:30]

RSS
Bojan
19.6.2014 14:35
3
0

Ovo jeste dobar automobil, ali dizajn prednje maske u X fazonu mi se uopste ne svidja... Nekako kicast, bez ukusa totalno.

EsE
20.6.2014 10:25
2
0

Kakva spodoba od auta. Prethodni model dizajnerski je bio uspjesniji.

ALFISTA
23.6.2014 13:03
2
0

Sigurno da nije najlepsi, ali je lepsi od VW Up!, SKODE CITIGO i SEATa Mii, koji u najboljem slucaju lice na mikrotalasnu.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: