Noviteti:

Volvo S80 spreman za modelsku 2014. godinu

Brojne novosti na spoljašnjem dizajnu novog Volvoa S80 ističu sofisticiran nastup ovog modela. Novi prednji i zadnji branici stvaraju utisak da se radi o širem i nižem automobilu. Prilikom razvoja težište je stavljeno na unapređenje elegantnog izgleda s posebnom pažnjom posvećenom detaljima. Novost su i Drive-E dvolitarski četvorocilindarski motori, kao što je D4 turbo dizel i turbo benzinac T5. Novi Volvo S80 donosi i inovativni sistem detekcije pešaka i biciklista s opcijom automatskog kočenja. I uprkos raskošnim dimenzijama karoserije, novi dizel D4 motor troši u proseku tek 3,9 l/100 km, uz emisiju CO2 od 102 g/km.


DIZAJN - Širi i niži

Novi prednji i zadnji branici stvaraju utisak šireg i nižeg automobila. Nova dnevna svetla daju prednjem delu savremen izgled, dok zaobljena zadnja svetla automobil vizuelno približavaju podlozi. Novi S80 može da se opremi i izražajnim 19-inčnim točkovima, bez gubitaka u udobnosti u kabini.

Luksuzni enterijer

Pažnja posvećena detaljima daje novom Volvou S80 unapređenu sofisticiranost. Executive paket enterijera nudi najviši nivo luksuza i kvaliteta izrade, dok Inscription paket donosi bogatu paletu opcija koji kupcu omogućava usklađivanje automobila u skladu sa sopstvenim željama.


PODVOZJE I MOTORI - Tri vrste podvozja

Kupci Volvoa S80 mogu da biraju između tri vrste podvozja - Comfort, skraćeno Sport podvozje i Four-C (konstantno nadziran koncept podvozja).

Snažni T6

Snažni T6 benzinski motor iz zapremine od 3,0 litra „izvlači“ 304 KS i 440 Nm. U novom S80 s pogonom na sve točkove prosečno troši 9,9 l/100 km. Snaga se na sva četiri točka prenosi preko druge generacije Geartronic automatske transmisije sa šest stepeni prenosa.

Novi T5 s 245 KS

Novi četvorocilindarski Drive-E T5 benzinac razvija 245 KS i 350 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem u proseku troši 6,2 l/100 km (144 g/km CO2).

S80 je dostupan i sa 1,6-litarskim GTDi turbo benzincem s direktnim ubrizgavanjem u varijanti T4 (180 KS), koja, u kombinaciji s ručnim menjačem, prosečno troši 5,9 l/100 km (138 g/km CO2). Isti motor u paru s automatskim menjačem prosečno traži 7,1 l/100 km (165 g/km CO2).

D5 s 215 KS

Petocilindarski D5 turbo dizelaš razvija 215 KS i 420 Nm i u kombinaciji s ručnim menjačem prosečno troši 4,6 l/100 km i emituje 120 g/km ugljen-dioksida.

Potpuno novi D4 s emisijom od 102 g/km

Novi D4 turbo dizelaš razvija 181 KS i 400 Nm. Motor donosi inovativnu i-ART tehnologiju ubrizgavanja. Korišćenjem povratnih informacija o pritisku ubrizgavanja na svakom injektoru goriva, umesto korišćenja samo jednog senzora pritiska u zajedničkom vodu, i-ART tehnologija omogućava konstantnu kontrolu i odvojeno prilagođavanje ubrizgavanja u svakom od četiri cilindra.

Potrošnja goriva je na ovaj način svedena na minimalni nivo. Tako ovaj motor u modelu S80 na svakih 100 km troši tek 3,9 l/100 km, uz emisiju ugljen-dioksida od 102 g/km. U kombinaciji s novim 8-stepenim automatskim menjačem potrošnja iznosi 4,3 l/100 km (113 g/km CO2).

Automatizovana D3 (136 KS) verzija prosečno troši 4,9 l/100 km (129 g/km CO2), dok verzija s ručnim menjačem u proseku traži 4,3 l/100 km (114 g/km CO2).

Ultraštedljivi D2 dizelaš

D2 verziju Volvoa S80 pokreće 1,6-litarski turbo dizelaš. Razvija 115 KS i 270 Nm i, u kombinaciji s ručnim menjačem, prosečno troši tek 4,1 l/100 km, uz emisiju ugljen-dioksida od 107 g/km, što je za automobil ovih dimenzija pre nekoliko godina bilo nezamislivo. Isti motor u kombinaciji s automatskim menjačem troši 4,1 l/100 km (109 g/km CO2).


SENSUS - Sensus Connected Touch – novi nivo povezanosti

Sensus je ime koje Volvo koristi za HMI (Human Machine Interface) funkcionalnost, a potpuno novi Sensus Connected Touch je njegov poslednji dodatak. Omogućava internetsko spajanje i 7-inčni ekran osetljiv na dodir pretvara u napredni kontrolni sistem kojim se može upravljati i s rukavicama na rukama. To je svetski novitet, posebno iskoristiv zimi.

Veza se ostvaruje preko 3G/4G hardverskog ključa ili putem vozačevog mobilnog telefona, a tu je i prva potpuno integrisana Spotify aplikacija. Sistem glasovne aktivacije funkcioniše na svim audio uređajima spojenim na Connected Touch. Omogućeno je i deljenje WiFi mreže s putnicima.

Prilagodljivi digitalni ekran

Prilagodljivi digitalni ekran, koji je debitovao na novom Volvou V40, sada je dostupan i u velikim Volvo modelima. Vozač može da bira između tri grafičke teme: Elegance tema je bazni modalitet s tradicionalnom smirenom atmosferom. Eco tema donosi zeleno osvetljenje s ciljem stvaranja ekološki usklađenog osećaja. Performance tema svojim crvenim osvetljenjem stvara sportsko okruženje.

Grejano kolo upravljača i „klackalice“ za izmenu stepena prenosa
Kako bi se vozačima omogućila ugodna vožnja i tokom hladnih zimskih dana, elegantno kolo upravljača može se opremiti grejačem. Automobili opremljeni automatskim menjačem nude mogućnost doplate „klackalica“ za izmenu stepena prenosa (ispod kola upravljača). Automobili opremljeni senzorom za kišu mogu biti opremljeni i sistemom grejanja čija funkcija posebno dolazi do izražaja u hladnim zimskim danima.


BEZBEDNOST I PODRŠKA

IntelliSafe je naziv koji Volvo koristi za sve svoje aktivne bezbednosne sisteme.

Novi sistem detekcije pešaka i biciklista

Novi, napredniji softver, koji podrazumeva brže procesuiranje vizuelnih podataka, omogućio je da postojeći sistem otkrivanja pešaka i automatskog kočenja bude osposobljen i za detekciju biciklista. Napredni senzor skenira prostor ispred vozila. Ukoliko biciklist naglo skrene ispred vozila, automatski se pojavljuje upozorenje i automobil samostalno koči. Tehnologija može da detektuje i pešaka koji stupa na put ispred vozila, a ukoliko vozač ne reaguje na vreme, automobil najpre upozorava vozača, a potom i samostalno koči.

City Safety - sada aktivan do brzine od 50 km/h

Novi S80 poseduje i nadograđeni City Safety sistem. Novost je mogućnost funkcionisanja pri brzini do 50 km/h. Podsetimo, to je sistem koji automatski koči vozilo ukoliko vozač ne reaguje na vreme u slučaju naglog kočenja ili zaustavljanja vozila ispred.

Inteligentna glavna svetla

Novi Active High Beam Control čini vožnju po mraku sigurnijom i udobnijom, jer ukida potrebu prebacivanja s dugih na kratka svetla.

Prepoznavanje saobraćajnih znakova

Ovaj sistem pomaže vozaču prikazivanjem saobraćajnih znakova na komandnoj tabli. Može se kombinovati s funkcijom upozorenja na preveliku brzinu kretanja.

Volvo On Call u kombinaciji s Bluetooth tehnologijom

Kultni Volvo On Call sistem sada se može kombinovati s Bluetooth konekcijom. Mobilna aplikacija u isto vreme omogućava kontakt s automobilom preko iPhone ili Android pametnih telefona.

Napredne zone gužvanja od različitih vrsta čelika

Patentirana prednja struktura podeljena je u zone, od kojih svaka ima različit zadatak prilikom deformisanja. Spoljne zone preuzimaju veći deo deformacije. Što se energija udarca više približava putničkom prostoru, to se materijal manje deformiše. Kako bi svaka zona gužvanja prikladno funkcionisala, koriste se različite vrste čelika.


Grand Motors PR
[20.11.2013 18:07]

RSS
LANCIA
20.11.2013 22:10
4
3

Al ga Kinez napravi,svaka cast.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: