Ženeva 2014:

Twingo je konačno stigao

Nakon skoro dve godine nagađanja i lutanja, Renault je konačno predstavio novu, treću po redu genereciju modela Twingo! Ovaj jedan od najuspešnijih modela u istoriji Renaulta koji je od 1992. proizveden u tiražu od 2,5 miliona primeraka, dobio je napokon dostojnog naslednika. Novi Twingo, izrađen je prema najmodernijim standardima urbanog automobila. Od prethodnika je 10 cm. kraći ali zato ima 13 cm. duže međuosovinsko rastojanje i drastično veći komfor kabine, koja se sada može pohvaliti i verzijom sa 5 vrata. Sve je ovo postignuto zahvaljujući smeštaju pogonskog motora ispod podnice prtljažnika, što podrazumeva i pogon na zadnje točkove. Prema najavama odgovornih u Renaultu, pokretaće ga manje-više poznata paleta malih agregata kojoj će se pridružiti i potpuno novi trocilindrični 0.9 TCe benzinac.

Sve u svemu, novi Twingo je ponovo onaj stari dobri i praktični Twingo koji će povoljnom cenom i urbanim performansama prilično ugroziti Smart.
[04.3.2014 17:41]

RSS
Dejan L
04.3.2014 22:35
13
19

Plastika gora nego u Dačiji.
Nutela kutija za eurokrem ispred menjača.
Traka od 2 din drži flaše u zadnjim vratima.
Prekidači i ručice sa Dačije Logan.

http://www.dodaj.rs/?1n/122/bnjBVVn/twingo-3-dodatna-oprema.jpg

I posle kažu Dejan hejter. Ovo je za osudu i presudu. Eto vam vaš Reno plastikaner. Ko sme da da minus, grešna mu je duša doveka

Aleksandar
04.3.2014 23:07
13
8

Dejane L,
Od svih prezentovanih vozila ti si se posvetio Renaultu. Opet komentari o plastici... Prvi Twingo prodat u 2,5 mil primeraka i niko ne ocekuje da ce se ponoviti taj uspeh. Ti stvarno preterujes sa kritikama. Ipak je danas konkurencija jaca a ti se posveti svom brendu i gomilaj minuse. Na tom polju si prvi

Minus
04.3.2014 23:09
11
4

Ugrozice Smart?! Pa zajefno ih razvijaju, smart for four ce biti isti auto! Ugrozice konkurenciju jer ce imati pedigre mercedesa! Koliko god ja voleo ili ne Reno to su automobili posebno u nizim klasama vec decenijama za respekt po trajnosti ekonomicnosti i prakticnosti napravljeni sa puno duha!

Bojan
04.3.2014 23:29
12
3

Kako mu smestise motor u ovako malom prostoru? Ovo ce biti jos jedan omrazeni auto kod automehanicara.

Dejan L
05.3.2014 00:35
4
11

A pazi naslov!
Konacno twingo?
Sta kao svi ga cekali, pa jedva docekasmo?
Kao da je senzacija?
Pa Aygo i 108 smo cekali mnogo duze!
Hahaha
@ Aleksandar
Da bas Reno, hahaha
Pa po tebi je izbor Pezoa za auto godine namesten?
Sto, pa nece valjda plasticni Klio i Kaptur da pobede?
Velicas Daciju, a ismevas Pezo?
Boze, Esmeraldi treba cudo s neba, daj joj 1. mozak, pa onda i oci. Hitno

Dejan L
05.3.2014 09:00
5
11

@ Minus
Ja koliko znam, Panda ima mnogo bolji enterijer i mnogo je upotrebljiviji auto od Twinga. Panda drži 13% udela u A klasi, Fiat 500 još 13%, dok Twingo drži 8% klase.
Sem toga, Clio zahvaljujući tome što konkurenti B klase nemaju karavan vrziju, postiže neki ajde da kažemo rezultat.
Pa Fiesta ga kolje na svim poljima. Pogotovo na polju Kvaliteta. Dakle, kupi Reno, kupi plastiku!
Ja sam dokazao to slikama mali milio puta. Kome je Reno vrh, taj treba da se leči. 108 izgleda kao premijum. Vidi ovo

http://www.youtube.com/watch?v=H80eyQDhd4o

Bobo
05.3.2014 10:37
12
4

Odlican je Pezo, sa gomilom hroma i maskom d segmenta, mozes posle da se hvalis ``komsijama`` koji voze Dacije kako su njihove plasticne kante, a ti vozis ``premijuma``, cuo sam za nase trziste da ce na retrovizorima biti okacene i hromirane ikone, zavisi koja ti je slava, moci ces da biras, a u pretinci ce biti i po 4 brojanice od ``svarovski`` kristala.Panda jeste ikona kao i Twingo, Fiat 500 je klasa za sebe pout Minija,a koliko trzista drzi ``Citigo``, propustio si da napises.Od Twinga se ne ocekuje ``hrom`` vec najvise prostora u klasi, najbolja bezbednost, najzabavnija voznja, najprakticnija unutrasnjost, namanji krug okretanja i naravno najbrzi krug u klasi na Ringu.Sve to po ceni konkurencije ili malo nizoj.Naslov je takav zato sto se od twinga nesto ocekuje jer je u proslosti i davao to nesto, a ostali prvo treba da zasluze naslove, pa ce ih i biti.

Bobo
05.3.2014 12:20
7
3

Onako, usput, gde se dede volan ispod instrument table na ljubimcu za koji si okacio link i otkud taj tablet na centralnoj konzoli, to postade vrhunac stila preko noci? Videse li oni to negde ili su se sami setili?Dve boce od po ltar-dva u vratima drzi jeftina plasticna traka, a kod Pezoa pretpostavljam da ih drze putnici na zadnjim sedistima, isto tako na mestu ambalaze Nutele kod Twinga, blizanci domisljato nisu stavili nista, tako da sam mozes da izaberes ambalazu...

Aleksandar
05.3.2014 15:06
10
3

Bobo,
valjda će nešto od toga da ukapira hejter Renaulta. Sve što si naveo je istina.

Moj prijatelj Grk godinama je vozio Twinga -stari model i kao došlo vreme da se menja auto pa kupi i20. Razočaran je skroz. Čeka da Twingo koji je još kod njega, napuni ako se ne varam 25god, pa da ga registruje gratis i nastavi da vozi. Slikaću ga, kao i servisnu knjižicu pa ću poslati redakciji.
Dejane L,
smiri strasti i lepo noću spavaj i sanjaj Daciu, Renaulta, Smarta, Nissana ili Infiniti. Imaš veliki izbor modela i odličan izbor plastike. Naćićeš nešto za sebe.

Miodrag
05.3.2014 16:12
4
3

Da nemaju tradiciju sa motorom i zadnjim pogonom jos od Renoa 8, pomislih da je nas Fica oziveo.

Ipak i Reno 8 pa i Fica su sa izdvojenim motornim delom bili konforniji - tesko da ce biti udobna voznja sa motorom u kabini!!!

Naravno da sve ovo zakljucujem iz fotografija.

I jos nesto, mislim da bi povratak Fijata u svom najmanjem modelu na motor i pogon pozadi bio pun pogodak, odnosno napravili bi znatno jeftiniji gradski automobil za mlade i one sa nizim primanjima.

Bobo
06.3.2014 10:45
5
3

U pravu si Miodraze za sve, jedino mislim da je danas u autoindustriji zbog nedostatka takvih platformi, pogon sa motorom pozadi trenutno skuplje resenje, ali se slazem da bi Fijat ubio konkurenciju sa tim, mozda bi mogli razmisljati o nekom novom 500 sa konceptom slicnim ovom Twingu, koji ne bi bio jeftin, otprilike kao Mini ali sa svim verzijama kupe, kombi, mislim da bi trziste poludelo za tim, ja bih u svakom slucaju. Twingo bi mogao biti problematican po pitanju buke, pouzdanosti(ne znam koliko ce dobro ovaj koncept biti hladjen, taj sistem bi mu mogao biti mana), a kao kljucni problem ovakvog koncepta vidim malu paletu motora, sa druge strane pozdravljam viziju ovog auta i suocavanje sa svim izazovima koji su postavljeni pred inzenjere.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: