Aktuelno:

Stiže VW Golf R Evo, novi ekstrem na temu Golfa

Jedna nova, najjača varijacija najpopularnijeg modela VW proizvođača, sprema se da u narednih par meseci "zakorači" na tržište. Golf R Evo, prvo je u više edicija predstavljan kao koncept vozilo, da bi nam od VW-a sada stigle infromacije kako će oni na sajmu automobila u Pekingu, aprila ove godine, kupcima ponuditi i drumsku verziju snažnog hečbeka.

Uz Golf R, za koji se može konstatovati da mu je "odeća" tesna, razlikuje ga mnogo lakša karoserija stečena "dijetom". Tim potezom je VW uspeo da sa već ionako lagane karoserije "skine" dodatnih 100 kilograma. Ono "Evo" u nazivu bi tako moglo da bude ništa drugo do termin "ogoljeni". Lakši i jači mlađi brat Golfa R, izgubiće zadnja sedišta na čije mesto od aprila "seda" konstrukcija zaštitnog kaveza, prednja sedišta postaju sportski tanka, lakši su i naplatci, a krov i neki delovi karoserije će biti izrađeni od karbona.

Na taj način će prema navodima insajdera sa Golf R karoserije teške 1.476 kilogram skinuti upravo tih 100 kg i tako Evo svrstati u klasu GTI Golfa. Audi je prednost laganih materijala predstavio na Worthersee tjuning manifestaciji prošle godine i to sa modelom TT Ultra. Mnoštvo detalja su ljubitelji automobilskih inovacija mogli da vide, a pored onih koje smo već spomenuli na R Evo, tu si još inovativne plastične opruge i karbon keramički kočioni diskovi, a sve zarad po kojeg kilograma "uštede" u ukupnoj masi.

Mnoge resurse je VW usmerio u pravcu smanjenja ukupne mase na R modelima. Najavljuju periodična predstavljanja novih ideja primenjivih u praksi tokom naredne 2 godine, prevashodno u nadogradnji agregata, lakšim kočionim sistemom, ali i električnim sistemima za asistenciju pri vožnji.

Primetili ste verovatno da smo priču usmerili isključivo prema masi budućeg R Evo Golfa, a o agregatu ni reč. Evo i zašto... Svesno smo zanemarili taj detalj jer na njemu VW verovatno neće raditi ništa kako bi ga dodatno "opremio" za ovaj automobil. Biće to onaj isti TSI agregat koji već "čudo" čini na "običnom" R modelu i iz 2,0 litra radne zapremine izvlači 300 KS stvarajući pritom 380 Nm obrtnog momenta koje potom preko Haldex 4MOTION sistema integralnog pogona šalje na sva 4 točka. Uz njega i laganu karoseriju koja će predstavljati najveću prednost R Evo Golfa, status najjačeg je zagarantovan!

[23.1.2014 16:33]

RSS
MIVEC
24.1.2014 13:38
4
1

Jedan je Evo.. ;)

Audifan
25.1.2014 09:58
1
3

Jedan je GOLF !!!!

Aleksa
25.1.2014 11:23
4
0

Ja sam bas neki dan video golf R sesticu. Kakva masina! Bela boja, crne felne...Jedino nevolim na sestici R auspuh na sredini. Na sedmici je to mnogo bolje. Kao kod M.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: