Noviteti:

Predstavljen Porsche Macan

Sa velikim nestrpljenjem je iščekivan mali Porsche SUV Macan. Automobil koji je ime dobio od indonežanske reči tigar, pored moćnog imena, trebaće da opravda veliku medijsku "pompu" koja ga je pratila do dana predstavljanja. Taj dan je konačno došao, i iako je manje-više sve o njemu bilo poznato ranije, svetla i slava LA sajma automobila danas su zasluženo pripali njemu.

U ponudi se nalazi 3 modela čija prodaja startuje već danas! Prvi je Macan S, twin-turbo 3,0 litarski V6 benzinac sa 339 KS. On stvara obrtni moment od 460 Nm što mu pomaže da do 100 km/h stigne za 5,4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 254 kilometara na čas.

Ono što je nekad bilo nezasmislivo sada je postalo standard u Porscheu, u ponudi se nalazi i dizelska varijanta. Koristi se 3,0 litarskim V6 dizel agregatom sa 258 KS koji stvara obrtni moment od 580 Nm, uz maksimalnu brzinu od 230 km/h i ubrzanja do "stotke" za 6,3 sekunde. Vrh punde čini Macan Turbo, 3,6 litarski twin-turbo sa 399 KS i 550 Nm obrtnog momenta. On do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i ostvaruje maskimalnu brzinu od 265 km/h.

Kako bi bio adekvatna konkurencija modelima Q5, Range Rover Evoqu i BMW X3, Macan kao standardni deo opreme dobija neke zanimljive detalje koje su do nedavno spadali u "skupe" prohteve bogate klijentele. Standardno će svaki model raspolagati sa pogon na sva 4 točka, ali će zbog uštede Macan primarno kad za tim nema potrebe, koristiti pogon na prednjim točkovima. Svi agregati biće upareni sa 7-stepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom. Transmisija će se služiti Start/Stop sistemom kako bi se ostvarila ekonomija od 7,24/ 5,08/ 7,42 litre na pređenih 100 kilometara.

Sport taster je tu kako bi se pojačao odziv agregata. Kao opcija se nudi Sport Chrono, koji krajnje vreme ubrzanja smanjuje za 0,2 sekunde i tako ga čini brzim poput sportskog hečbeka A45 AMG! U automobilu se nalazi još i Torque Vectoring sistem, on je svojstven po tome što motor koči kada automobil uđe u krivinu, a sve zarad boljeg odnosa performansi i potrošnje. Postoje i 3 sistema vešanja, standardni, zatim PASM adaptivni amortizeri uz doplatu doplata, i specijlno za Tubo namenjeni vazdušni amortizeri koji će mu omogućiti podizanje za 230 mm!

Cena uz bogatu i luksuznu standardnu opremu za oba S modela iznosi 51.400 evra, dok se snažni Turbo Macan ona iznosi 70.500 evra.

[20.11.2013 17:04]

RSS
serpico
20.11.2013 17:45
0
4

unutrasnjost je zakon!

pedja
20.11.2013 18:00
1
2

Mac mac, dodji, mac :-)

Nemanjica
20.11.2013 19:37
1
3

He he!

Sale
20.11.2013 20:58
2
5

Mocan, nema sta. Jedino malo bez ideje ,zadnji deo auta.Po meni puno bolja od Bmw i Audi modela.
Prava Konkurencija mo moze biti jedino buduci SUV iz Maseratija.

karadjole
20.11.2013 21:41
3
0

za broj smanjeni kajen,nastao na bazi Audija Q5!odlican je nema sta!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: