Ekskluzivno:

Ovo je elektro motor od 416 KS i 600 Nm

Da smo već uveliko zakoračili u budućnost auto industrije a da toga nismo još potpuno svesni, potvrđuje i aktuelna fotografija iz Tesla Motors.

Evo kako izgleda pogonski motor za Model S koji pruža neverovatne performanse.

Počnimo od njegovih dimenzija, prečnika je 22 santimetra i težak svega 68 kilograma.
Iz ove nevelike konstrukcije ostvaruje čitavih 416 KS sa obrtnim momentom, ni manje ni više nego 600Nm.

Zaista za Verovali ili ne!

Ipak ostaje samo jedna dilema. Uzimajući u obzir da tehnologija baterija napreduje puževim korakom, pitanje je kako se ove performanse postižu i održavaju u redovnoj eksplotacaiji budući da zahtevaju enormno mnogo električne energije iz akumulatora.

Više o Tesla S


[18.10.2013 12:56]

RSS
Bravo
18.10.2013 13:17
10
0

Ovo je neverovatno! Pa kada se uporedi sa bilo kojim klasicnim motorom oni deluju kao prosli vek

Ivan
18.10.2013 14:45
6
0

Kao za ves masinu!!

rsv
18.10.2013 14:56
7
0

Stvarno neverovatna snaga iz tako malog motora.

Dusan
18.10.2013 15:40
5
0

Procitajte clanak gore o Volvovim baterijama, i uparite ovaj motor.

Srdjan
18.10.2013 15:44
8
0

416KS iz 68kg. A koliko su teške baterije?

Nemke
18.10.2013 16:22
7
2

Ala ce da zuje! Ima da obaramo pesake sa ovim necujnim kolima samo tako! :D

Dragan
19.10.2013 19:27
1
0

Mora da vuče veliku struju kad je ogromne snage.Ja mislim da e.motori sa upola snage ovog su budučnost..

Bobo
21.10.2013 09:22
3
0

Ima tu puno problema oko struje, jer motori velike snage vuku veliku struju.Odavno je poznato da su elektromotori u stvari najbolje iskorisceni motori, uzmimo samo lokomotive.Ali ostaje problem kako snabdevanja strujom tako i proizvodnje struje.Za pokretanje automobila u svetu se u svakom trenutku trosi ogromna energija, prosto u trenutku dok oslobadja 300 kw snage, on povlaci struje kao i 10-15 domacinstava.Ta struja se mora negde proizvesti da bi se uopste spakovala u baterije.Kada bi svi presli na voznju na struju, pao bi energetski sistem, a i dalje ostaje pitanje zagadjenja, jer se za proizvodnju struje takodje koristi nafta ili nuklearna energija, koja opet ima ogromne troskove skladistenja otpada.Zatim, proizvodnja bilo baterija, bilo ugljenicnih vlakana zahteva potornju velikih kolicina nafte, obrni-okreni.Negde sam procitao, da automobil na struju do 100 000 km potrosi posredno,vise nafte nego benzinac iste snage, zbog svega ovoga.kako sada stvari stoje, dok se ne nadje nova tehnologija proizvodnje jeftinih baterija kao i dok hidro elektrane,elektrane na vetar, solarni paneli ne budu proizvodili najveci deo elektricne energije, ostaje nam nafta kao gorivo koje pokrece i elektricne automobile.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: