Najava:

Ovako će izgledati novi VW Passat

Naredne godine izlazi nova, osma po redu generacija Volkswagen Passat-a. Ujedno, postaće to najduži automobil postavljen na MQB platformu, na kojoj se bazira aktuelni Golf, i koja je oslonac za mnoge modele iz sveobuhvatne ponude proizvođača.

Nedavno procurele skice pružaju nam uvid u izgled budućeg Passat-a. Model globalno poznat po konzervativnim stilu, od naredne godine postaje bliži CC verziji samog sebe, što je potez na koji su tvorci i ranije trebali da se odluče. Inspiracija kupeom znači da će biti tanji, spuštene siluete, aerodinamičnog klinastog tela, plitkih prozora, i velikih vetrobrana koji sužavaju vidokrug vozača. Prosto rečeno, postaće CC!

Na skice budućeg Passata uticali su CrossBlue Coupe i T-Roc SUV koncepti. Mnoge linije preuzete su sa njih, a prvo što ćete prepoznati je V oblik maske hladnjaka, sa svetlosnim grupama integrisanim u nju, i hromirana horizontalna lajsna koja prožima veći deo facijalnog dela. Ovako oslikana limuzina bliža je linijama GTI i R verzija Golf-a, nego li automobilu koji će biti osma po redu generacija bestselera. Fenomenalno!

I branici su se raširili, automobil deluje mišićavije, a tvrdnje nekih stručnjaka da je automobil na špijunskim fotografijama snimljenim prošle godine Passat, sada deluju kao tačne. Dalje, kako se linije šire ka lateralnom delu, postaju sve tanje i oštrije. Stilski vrhunac je na zadnjim svetlosnim grupama. I cevi izduvnog sistema su integrisane u donji nivo branika.

Najinteresantniji je pogon koji neće biti bazni, naprotiv, verovatno će biti najsnažniji u trenutku kada prodaja počne. Dvolitarski 4-cilindarski dizelaš pomoću sistema dvostruke turbine proizvodi impresivnih 235 konjskih snaga. Još bolje zvuči 500 Nm obrtnog momenta koje proizvodi.

Tokom naredne godine, dakle u isto vreme kada se na tražištu nađu modeli sa konvencionalnim pogonom, pojaviće se i hibrid. Standardni 4-cilindarski benzinski agregat snagi izvlači iz 1.4-litre radne zapremine, i kombinuje rad sa elektromotorom o kojem za sada nema više informacija.

Unutrašnjost će biti univerzalna, kakva je oduvek i bila. Raspon dostupnih materijala i sistema variraće od VW tradicionalne skromnosti, do onih koji se mogu videti u prestižnijim Audi modelima. Veliki 12.3 inčni ekran informacionog sistema je novina, preuzet sa poslednje generacije Audi TT dvoseda, ali uz softver VW unutar njega.

Volfsburg premijeru zakazaju za sajam automobila u Parizu, oktobra ove godine.

[22.5.2014 14:15]

RSS
Bojan
22.5.2014 16:55
8
2

Prava stvar. Samo da takav ostane a posto su ovo zvanicne skice, to je to. Vise nije "obican" sada je opasan! hehe :-)
Posto Passat nove (potpuno) modele pravi na 10 god nema sumnje da ce ovo biti auto jako dobro uradjen, izbalansiran... msm da se nece postideti nemacke trojke, naprotiv. Zanemarite sada ono premijum ne premijum, to stvarno smara, gledajte ocima razumeoca u auto, a ne stancajte jedno te isto. ;-)

salej.
22.5.2014 18:19
6
1

Zvanicne skice jesu. Ali, bice on neprepoznatljiv u odnosu na ove skice, kada se stvarno bude pojavio na putevima. Po tome je vw poznat da ne menja drasticno generacije.

LANCIA
22.5.2014 19:01
3
12

Prednja maska je podignuta za 2 cm vise nego na starom modelu,a to znaci da je ovo novi model i kostace 5000 e vise od starog.Ovaj VW je smesan,a jos smesniji koji padaju na njihove fore.

serpico
22.5.2014 19:25
8
4

odlican je ali zasto uporno vw gurate u premium,mislim vw je dionicko drustvo sastavljeno od mnogo brendova pa tako audi je zaduzen da se nadmece sa bmw om i mercedesom,porsche ,bentley i bugatti su u borbi u supersportskom i superluksuznom sektoru i lambo naravno a seat i skoda su mainstream a vw je da balansira izmedju premiuma i mainstreama,ukratko toliko mislim da sam jasan!

ALFISTA
23.5.2014 11:06
7
3

Ne verujem da ce zadrzati ovako agresivnu liniju, ovo su ipak samo skice. E ako stvarno bude ovako agresivan, onda PASSAT prestaje da bude onaj dosadni auto za Nemacke penzionere. Kako mi se cini mozda novi CC ponese ovakvu liniju, ali PASSAT malo teze.

Dejan L
23.5.2014 12:36
8
5

Nije redizajn, nije samo maska i svetlosna grupa. Nova i najvažnija promena je LAKŠA i ČVRŠĆA MQB platforma. Slede novi agregati...
Biće namršteniji, oštriji i markantniji.
Po komforu kabine, ni sadašnjem niko u D klasi nije mogao da parira sem Škode Superb. Bez svemirskih detalja i 100 dioda i lampi kao na vašaru i u cirkusu, klasika OSTAJE ZAUVEK.
Biće lakši, dobiće ponovo 3. staklo u C stubu, kao nekad. I naravno, nije ga ni dosad niko skinuo sa trona, pa neće ni sad!
Vaš problem je taj što na 2D monitoru nemožete da vidite ono što se vidi i doživi uživo. Dakle, pas laje, vetar nosi. Ovo vetar se odnosi na Passat

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: