Najava:

Nissan Pulsar na tržištu do jeseni

Golf i Focus, dvojac koji vlada najprofitabilnijim - C - automobilskim segmentom, uskoro će dobiti oštru konkurenciju u vidu modela Nissan Pulsar. Zvanična premijera očekuje se na jesen.

Pulsar među konkurentima dominira raspoloživim prostorom. Izgrađen je na razvučenoj Juke platformi, dugačak je 4385 milimetara, što je za 255 mm kraće od novog X-trail terenca, ali uz identično međuosovinsko rastojanje ova dva modela! Japanski hečbek je i od Golfa dužu, celih 115 milimetara, i Nissan s pravom tvrdi kako je njegov prtljažni prostor najveći u klasi.

Početak prodaje podržaće tri turbo agregata, dva benzinska i jedan dizelski. Osnovna bezinska verzija raspolagaće 1.2 DIG-T pogonom od 114 konjske snage, dok će bazni dizel biti 1.5 dCi od 109 KS. Svaki od dva navedena agregata u atmosferu će prosećno emitovati 95 grama otpadnih čestica po pređenom kilometru, navodi Nissan.

Vrhunac ponude očekuje se naredne godine. Biće to 1.6-litarski turbo benzinac od 189 konjskih snaga. CVT automatska transmisija nudiće se uz sve modele kao opcija, 6-stepeni manuelni prenos ostaje standard.

Prvi hečbek u Nissan-a nakon Almere, modela čija proizvodnja je obustavljena još 2006. godine, proizvodiće se u pogonima nadomak Barselone. Obilovaće sigurnosnim sistemima, sve zajedno nazvanim Nissan Safety Shield, u koje se ubrajaju snimanje mrtvog ugla, detektovanje objekata u blizini vozila, signalizator promene kolovozne trake...

Fotografije unutrašnjeg prostora Nissan medijima još uvek nije dostavio na uvid, mada, treba očekivati bogat sadržaj i najkvalitetnije materijale u njemu.

[21.5.2014 14:58]

RSS
Bobo
21.5.2014 15:12
7
4

Ovo je facelift Tiide i Pulsara koji se u svetu prodaje jos od 2011.To je na staroj platformi auto koji je vec na pola produkcijskog zivota.Cak i unutra nema nekih izmena, ne znam sta im je namera.

Dejan L
21.5.2014 17:44
11
5

@ Bobo
Mene brine cena.
Micr 12.190
Note 14.500 (Golf 14.500)
Pulsar ??????????
Focus 13.100
Auris 12.500
Čime da konkurišu Golfu?????

Bobo
21.5.2014 21:48
4
8

@Dejan L Pa ovim autom i to uspesno u svetu, poprilicno, rame uz rame sa Golfom.Ovaj auto ima prilicno mesta, vise od Golfa, mozda je i najaci u klasi sa tim, sa opremom takodje, kvalitet, verujem da je dobar, ali jedino sto se vidi da je dizajnom azijat i to ne svez, kako spolja tako i unutra.Nije kao Quashkai tacno se vidi da je za neko drugo podneblje.Mislim da ce eventualno u U.K. biti prodavan, ostalo,poneki entuzijasta.Mrka kapa, mada mislim da je mozda dobar auto, ali nista na njemu nema za izdvojiti kao Skoda.

Anonymous
22.5.2014 07:31
7
0

Guzva je u C segmentu u Evropi. Bolje neka se drze Qashqaija i tim putem neka idu. Almera je ukinuta s dobrim razlogom pa ni ovaj "pulsirajuci" nece moci nista uraditi u moru konkurencije u EU.

Dejan L
22.5.2014 08:53
8
3

@ Bobo
Ovaj auto je duži 15cm od Golfa. Stopalo je dugo oko 33cm. Pa naravno da će da ima više mesta.
A po plastici je kao Megan (12.000€).
O tome se radi, što Honda Civic košta 14.300€. A Auris 12.500€. Dok lider klase Golf takođe košta 14.500€.
Cena Note = Cena Golfa, a Pulsar je veći od Note-a i biće skuplji.
Sa tom cenom ne može ugroziti ni Golfa, ni Fokusa, ni Astru.
GOVORIM O EVROPI

Bobo
22.5.2014 11:20
7
1

Pa obzirom da nisu potrosili pare za razvoj, vec samo za novu fabriku, mislim da im nije namera da uzmu veci deo kolaca, vec da budu na trzistu.Imaju infrastrukturu imaju imidz japanaca, Britanci ih vole i po toj ceni, dovoljno ce biti da prodaju 20-30000 godisnje i isplatice im se.Treba da izadje novi Megan, ako on ne napravi dobar proboj na trzistu, pokusace sa naslednikom ovog, mislim da im je to strategija.A imajuci u vidu da se Note prodaje po ceni Golfa i opet se prodaje(tog Golfa po toj ceni ljudi preko retko kupuju), ne sumnjam da ce imati traziste.Ovo je korak bez velikih troskova, a kakav je auto sacekacemo prve testove i prve kupce.

Bobo
22.5.2014 12:21
5
2

Uostalom, procene trzista i potreba su nesto cime se bave strucnjaci i vrlo cesto nisu u skladu sa onim sto nas nekoliko zaljubljenika po forumima misli o tome.Kad kazemo da je nesto bolje, kao da znamo sta svi ljudi zele i kakve su njihove potrebe.Poenta je da je ovo dobar auto, plastika nista nije losija od one u Quashkaiju koji je napravio bum, a cinjenica je da se posle 3 meseca 2014., Note sa cenom Golfa bolje prodaje od recimo C4, i30 i kie Ceed koji su klasa iznad, a ne retko jeftiniji, a bolje i od kie Rio sa kvalitetnim dizajnom tehnikom i cenom.Ne znam zasto, ali i ja bih pre uzeo Note od nabrojanih.

casovnicar
22.5.2014 15:19
3
0

Meni ovo izgleda kao smanjeni Qashqai sa motorima kao i Dačija...

serpico
22.5.2014 19:34
4
0

vidim da je auto blago povisen ,znaci da igra na kartu prostranosti ,vidi se i srodstvo sa meganeom

Audifan
23.5.2014 20:53
3
0

Meni ovo nelici ninasta cekamo megana 4

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: