Promocija:

Macan u Beogradu

Sa velikim nestrpljenjem iščekivan mali Porsche SUV Macan ja konačno stigao. Automobil koji je ime dobio od indonežanske reči tigar, danas je u prisustvu mnogobrojnih ljubitelja marke i ostalih zvanica, zvanično predstavljen u Srbiji.

Macan se nudi u 3 modela čija prodaja startuje već danas! Ponuda počinje modelom Macan S, kojeg pokreće 3,0 L twin-turbo V6 benzinac sa 339 KS. On stvara obrtni moment od 460 Nm što mu pomaže da do 100 km/h stigne za 5,4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 254 kilometara na čas. 

Ono što je nekad bilo nezamislivo sada je postalo standard u Porscheu. U ponudi se nalazi i dizelska varijanta. Koristi se 3,0 litarskim V6 dizel agregatom sa 258 KS koji stvara obrtni moment od 580 Nm, uz maksimalnu brzinu od 230 km/h i ubrzanja do "stotke" za 6,3 sekunde. Vrh punde čini Macan Turbo, 3,6 litarski twin-turbo sa 399 KS i 550 Nm obrtnog momenta. On do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i ostvaruje maksimalnu brzinu od 265 km/h.

Borba u klasi kompaktnih SUV modela se zaoštrava. Audi Q5, Range Rover Evoque i BMW X3, dobili su atraktivnog konkurenta.

Na asfaltu dominantna pojava, ipak u off road uslovima postaje mala maca! Pa je tako u Marokanskoj pustinji u pomoć za izbavljenje Porsche Macana pozvana Dacia Duster koja je uspešno izvukla "Tigra" na sigurno.

Kako se ono kaže, boj ne bije svetlo oružje - već srce u junaka!




[10.4.2014 21:05]

RSS
Sale
10.4.2014 21:08
31
6

Toliko o savremenim SUV vozilima, koji nisu ni zasta sem za kafic i asfalt. Treba da ih konacno preimenuju u kategoriju povisenih sport vozila. I nista vise

Bojan
10.4.2014 21:43
25
3

Ma gde ce ovo biti terenac, ima niskoprofilne gume kao za trkacku stazu. Duster ima mocni Nisanov 4x4 pogon, pojeo bi ga za dorucak po ovoj pustinji.

K2
10.4.2014 22:43
8
5

Izvanredan mali Porsche! Čak je i cenom od 50.000 evra dostupan i manje bogatima.
Ipak ovo sa Daciom je bas blamaza, ne bih ga kupio posle ovako bedne uloge

Audifan
10.4.2014 22:44
11
1

Haha Bravo za Dustera

serpico
11.4.2014 09:06
10
1

haha ovo nije nasladjivanje ali 5puta jeftiniji duster je sposobniji "terenaca"od ovog fency smenci suva!Dobro treba biti iskren i pogledati kakve Macan ima gume ali opet sta se idu preseravat ako vozilo nisu pripremili za prezentaciju tako se sjecam svojedobno je bio test mercedes vs lada niva !lada ga je oprala samo tako ,Ml je propao vec u malo vecoj lokvi jer je ispod bilo mekano a lada je i iz velikog gliba izasla polako i otisla a ML je cekao sumarski traktor da ga izvuce na suho!a koliko vidi ovaj porsche je zapeo u "zivom" pjesku!!!!e moje skupe igracke,ovakvi senzori onakvi senzori,ovaj pogon ,onaj pogon pa ovaki suvremeni mjenjac pa blokade sve je to bzvz ako imas 19coli ljetne gume pa snjima u glib ili gusti pjesak!

karadjole
11.4.2014 09:12
11
2

Uzalud mu ti "kamionski" obrtni momenti i stotine ks kad ga vuce iz gliba auto od 100tinjak konja a koji ima mnogo jeftiniju plastiku ali ima nissanov pogon i renolov motor!mada je macan lijep auto i nadasve skup i prestizan al nisu mi bre jasni ti prezenteri pa ko ce jos sa porshijom u blaturinu ili pesak ili neko djubre da prevozi mozda?a da obore zadnju klupu i pokazu koliko moze da odojaka stane po zadi i koliko vreca gnojiva stane!?a obavezno ima da bude bez koza na sedalima i armaturi !!!mislim ono!!!!

Bojan
11.4.2014 10:10
5
9

Ovo nema veze sa mozgom, automobil se nasadio na stenu mora da je zena vozila. Kad ne znas da vozis dzaba ti i Porsche.

Aleksandar
11.4.2014 12:07
9
0

Šteta što Fabia nije bila na terenu, pa da i nju Duster izvuce.

dzigi
11.4.2014 13:05
10
0

Sport utility vehicle, lepo piše. Ne piše nikakav terrain, offroad i slično. Kad znaš šta voziš, znaćeš i gde da ga (ne) voziš.
U svakom slučaju, ovo nije reklama već može da bude i namerna poruka potencijalnim vlasnicima - ovo nije terensko vozilo, pazite šta radite.

loeb-np
11.4.2014 14:40
9
0

sta je HEJTERI?! nema vas da komentarisete renault-daciu haha

MIVEC
11.4.2014 23:27
7
1

Ne znam sta bih rekao.. Kapiram sve, pomodarstvo i tako to, ali po meni, ako imas vozilo sa 4x4 pogonom i povisenim klirensom, to vozilo mora imati bar solidne offroad karakteristike kako god ga nazivali. Ne mora osvajati "kozje staze", ali ako se nadjes u blatu, dubljem snegu ili sl, treba da te izbavi, jer to i jeste valjda poenta sa tim autima - sigurnost u prohodnost u bilo kakvoj realnoj planiranoj ili vanrednoj situaciji. U suprotnom, ako je bitan samo asfalt, neki sportski kupe, sedan ili karavan za iste pare ce sigurno bolje da odradi posao. Iz tog razloga su mi posebno neshvatljivi svi ti suv/sav/krosoveri itd sa pogonom samo na jednoj osovini.

ALFISTA
12.4.2014 10:19
4
0

Jako mi se svidja ovaj PORSCHE, unutra je odlican, motori su super, spolja je isto jako lep, ali sto ga pobogu guraju gde mu nije mesto. Bravo DACIA!

Nemanjica
12.4.2014 14:46
2
2

Das auto!

Bojan
12.4.2014 21:19
2
0

Za terensku voznju je bitan snazan motor, ali jos bitnije od toga su na prvom mestu gume. Dalje je bitan prenos, mogucnost redukcije i blokade diferencijala, bilo elektronske ili mehanicke. Bitan je klirens i prilzni uglovi. Za dobrog terenca nisu potrebne stotine hilajda evra. Lada Niva se odlicno sanlazi po terenu iako je tehnoloski stara 40 godina. Za Defendera ili G klasu suvisno je trositi reci. Porsche bez ozbilje modifikacije moze biti samo sportski automobil, mada od ovog terenca ima mnogo brze varijante.

serpico
13.4.2014 06:17
1
1

sve je to gorilla marketing i novoveka izmisljotina sa tim klasama auta,jer ako se nemozes odluciti medju karavanom,kupeom,limuzinom ili terencem evo ti krosover i sve ti je u paketu ali to ces i platit jer to je in!

miki
13.4.2014 06:42
2
0

SUV, SAV i ostala vozila sa ukljucivim pogonom na sve tockove ili samo na jednoj osovini uopste nisu namenjena terenskoj voznji i kao takve ih ne treba ni posmatrati a a kamo li ocenjivati.
Cak i ako imaju stalni pogon na sve tockove to opet nisu terenska vozila.
Cak i kad imaju onaj downhill assistant i ostale trice.
Terensko vozilo podrazumeva mnogo vise parametara od klirensa, pogona itd. a prakticnost, otpornost na vremenske i terenske uslove je samo deo toga.
Marketing firmi voli ovakve prezentacije po sumama i gorama a povremeno i pustinjama ali treba znati da su vozila obicno dopremljena na kamionu, ili avionu, raspakovana, snimljene scene na pripremljenoj stazi, ponovljene koliko treba puta, oprana vozila izmedju svake scene i slicne gluposti.
Stoga i ne treba komentarisati njihove terenske mogucnosti a pogotovo ovog macana jer sam siguran da niko ali bas niko nece skrenuti u blato sa njim.....koliko samo kosta da vam jedna grana ogrebe lak na karoseriji, da ne kazem kamencic.

Vozač
13.4.2014 13:27
4
0

A zašto košta maltene kao kajen, ako je za klasu manji? Da li ti znači da će novi kajen da krene od 80.000?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: