Aktuelno:

Koliko nas košta državni Audi?

Nakon nedavnih najava da u Srbiji ima čak 70.000 registrivanih službenih automobila, državni revizor se pokrenuo u akciju i prilično pouzdano ustanovio da u Srbji ima "samo" 31.000 službenih vozila, kao i da su ta vozila često zloupotrebljavana.

Državni revizor je najavio da će potpuni izveštaj o tome biti gotov do kraja aprila.

"Radili smo reviziju direktnih korisnika budžeta, osim lokalne samouprave. Kod 126 korisnika ustanovili smo da raspolažu sa 26.966 vozila, a kada se tome dodaju i javna preduzeća i lokal došli smo do broja 31.000 vozila", kaže državni revizor Radoslav Sretenović. 

Revizor je ustanovio da je za gorivo i održavanje službenih automobila za godinu dana potrošeno više od šest milijardi dinara, odnosno gotovo preko 52 miliona evra!!

Izveštaj državnog revizora trebalo bi da omogući vladi da napravi procenu o broju neophodnih službenih vozila, kako bi efikasnije mogla da se kontroliše njihova upotreba i održavanje!

Ovde se poseban akcenat stavlja na reviziju troškova održavanja, budući da su kod nekih marki automobila poput Audi-ja, obavezni servisni intervali u Srbiji prepolovljeni u odnosu na proizvođački standard.
Umesto da se limuzine servisiraju na svakih 30.000 kilometara kao svi automobili te marke u svetu, kod nas je redovan servis godinama u nazad uslovljen od strane uvoznika na 15.000 kilometara, čime su izdaci za servisiranje praktično udvostručeni i načinjena milionska šteta u evrima na račun poreskih obveznika.

U vladi navode da će biti smanjen i broj službenih vozila, pa i onih koje koriste najviši državni funkcioneri, a trenutno je takvih preko 300!


[22.4.2014 11:37]

RSS
Audifan
22.4.2014 12:05
17
1

Plus duvanje faktura oko tih redovnih servisa, na jednom Pasatu nakon 120.000km je navodno promenjen menjac. Faktura od Porshea je bila 350,000din a u pitanju je manuelni menjac!

Zna se nista nisu menjali od delova a pare su podeljene.

LOPURDE!

Enzo
22.4.2014 13:30
14
0

...imam jedno jereticko pitanje:
Na osnovu cega se zakljucuje da servisni interval treba da je 2x manji za redovno odrzavanje.

Losi putevi? Pa i ne, redovni servis podrazumeva ulje i filtere.
Teska eksploatacija? Pa i ne, kilometrazu limuzina obicno trosi na auto-putu, motor zagrejan, obrtaji bas kakvi treba da budu.
Znam, lose gorivo? Gore jeste, svako ko je sipao van to zna, ali u kontekstu stavke 2 bas i ne znam.

Zgodan nacin da se odrzavanje naplati 2x.


Enzo
22.4.2014 13:41
14
0

Jos malo matematike:
30.000 drzavnih vozila na 7.5 miliona ljudi - 1 drzavni auto na 250 ljudi u Srbiji.

USA, 250.000 drzavnih vozila na 300 miliona ljudi - 1 državni auto na 1000 ljudi.

Audifan
22.4.2014 18:32
10
0

@Enzo

lopovska posla, bilo koji uvoznik to pravda losim gorivom, i jeste kod nas losije ali posto sam opet u Ns a Madjarska mi nije preko sveta uglavnom se tankujem tamo ili na molovim pumpama koje makar na severu vojvodine gorivo dobijaju direktno iz Madjarske, sto se tice servisa i garancija svoj zadnji nov auto sam odrzavao u Madjarskoj i to na svakih 30000km umesto 15000koliko su nasi strucnjaci predvideli plus mali servis je u porseu ili autokomercu kostao oko 370e isto to u Madjarskoj 290e,slazem se das 40tak hiljada za auto pa netreba ni jajariti Ali zasto da me neko pravi ovcom za sisanje? Takodje sam bio svedok 2008 pocetkom godine u Porse Adi je stiglo 80komada svi identicni A6 3,2 quatro iznutra fantazija oprema spolja namerno najobicnije felne. Zasto i cemu prvo toliko istih? Pa onda zasto zedne benzinjare? Pa cemu svi kvatro koza itd sve sto u audiju preskupo kosta? Ok dobili su oni popust cena ja bila oko 55000evra od fabrike koliko su fakturisani Boga pitaj, sta je falilo da to bude A6 2,0 tdi koji je jeftiniji bio tada za 20tak hiljda. Pomenuti passat je vlasnistvo jedne opstine u vojvodini redovan servis se naplacuje 70000din? Alo za obican 2,0tdi! Plus auto je fakturisan kao highline a u pitanju je obican trendline sa felnama od highline (trebalo je opravdati cenu od 43000e) znaci neko se ugradio oko 20000evra! Ko to placa? Mi ovce? Jok ja vise, firmu sam zatvorio, postao sam socijalni slucaj, radim na crno i napokon imam para i miran sam! Da li je to pravo resenje? U ovoj drzavi nazalost jeste! Usput ziveo BTC!

miki
23.4.2014 00:17
1
9

Dajte bre, pustite se toga. Odrzavaju se kola pa odrzavaju... I treba tako, kakve veze ima. I da se smanje troskovi odrzavanja mi te pare necemo videti :-)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: