Noviteti:
Hawtai Motor, još jedan kineski brend sa evropskim ambicijama
Kineski proizvođač Hawtai Motor se priprema za prezentaciju u Evropi tokom 2014. godine, probirljivim kupcima Starog kontinenta namenjujući 2 modela prikazana na Šangajskom salonu automobila.
Hawtai brend posluje već 15 godine i samo prošle godine je prodao oko pola miliona vozila a svoje proizvode, pored Kine, izvozi i na tržišta Bliskog Istoka, Iraka i Afrike.
Potpredsednik kompanije, Zhang Hou Sheng je tokom trajanja salona u Kini izjavio da su planovi o iskoraku na evropsko tržište počeli još pre godinu dana, kako se približava ispunjavanju Euro5 ekoloških normi kroz partnerstvo sa VM dobavljačem dizel agregata i ZF dobavljačem transmisija.
“U Evropu dolazimo kada budemo ispunili Euro5 norme. Iako mlada kompanija, rastemo svake godine”, izjavio je Sheng.
Dva nova modela će biti E70 i veći B11. E70 je sedan srednje klase dužine 4.777 mm i pogonjen je 2,0 litarskim benzinskim agregatom uparen sa manulenom transmisijom sa 5 stepeni.
B11 zakoračuje u višu srednju klasu i meri 4.943 mm a biva pogonjen 1,8 litarskim turbo benzinskim agregatom snage 160 ks.
Za Evropu, pomenuti modeli će biti opremljeni modernim Euro5 dizel agregatima iz VM-a i transmisijama koje potpisuje ZF. Naravno, ne treba posebno navoditi da stajling pomenuta 2 automobila umnogome podseća na miks mnogih evropskih modela.
[24.4.2013 11:15]
Tweet
Hawtai brend posluje već 15 godine i samo prošle godine je prodao oko pola miliona vozila a svoje proizvode, pored Kine, izvozi i na tržišta Bliskog Istoka, Iraka i Afrike.
Potpredsednik kompanije, Zhang Hou Sheng je tokom trajanja salona u Kini izjavio da su planovi o iskoraku na evropsko tržište počeli još pre godinu dana, kako se približava ispunjavanju Euro5 ekoloških normi kroz partnerstvo sa VM dobavljačem dizel agregata i ZF dobavljačem transmisija.
“U Evropu dolazimo kada budemo ispunili Euro5 norme. Iako mlada kompanija, rastemo svake godine”, izjavio je Sheng.
Dva nova modela će biti E70 i veći B11. E70 je sedan srednje klase dužine 4.777 mm i pogonjen je 2,0 litarskim benzinskim agregatom uparen sa manulenom transmisijom sa 5 stepeni.
B11 zakoračuje u višu srednju klasu i meri 4.943 mm a biva pogonjen 1,8 litarskim turbo benzinskim agregatom snage 160 ks.
Za Evropu, pomenuti modeli će biti opremljeni modernim Euro5 dizel agregatima iz VM-a i transmisijama koje potpisuje ZF. Naravno, ne treba posebno navoditi da stajling pomenuta 2 automobila umnogome podseća na miks mnogih evropskih modela.
[24.4.2013 11:15]
