Aktuelno:

Fiat: Završena kupovina Chryslera, moguće menjanje imena usled spajanja, fokus na Alfa Romeo, gasi Lancia brend

Dobre vesti su obradovale i nastavljaju da obraduju sve fanove italijanskog giganta, barem uslovno. Naime, nakon utvrđivanja konačne cene za preostalih 41,5 % Chryslera, Fiat sada može da nastavi sa procesom spajanja dva entiteta u jedan, formirajući tako sedmog najvećeg proizvođača automobila u svetu.

Dodatno, spajanjem bi se sedište nove kompanije potencijalno novog imena moglo izmestiti iz Italije u SAD, što bi opet alarmiralo italijanske vlasti u vezi zaštite radnih mesta. Kompanija namerava da izađe na njujoršku berzu, potez koji će predstaviti zdraviju kompaniju u očima investitora.

Koliko je to važan korak po Fiat bio pokazuje podatak da, u slučaju da Fiat nije posedovao većinski deo Chryslera 2013. godine, zabeležio bi gubitak od 501 milion evra. U ovom slučaju, ostvario je profit od 435 miliona evra. A to znači da sada može da se okrene oživljavanju sledećih brendova u svojoj Grupi – Alfa Romeu!

Fiatovi pogoni u Evropi rade ispod svih profitnih normi, odnosno 41 % kapaciteta, jer su sve snage bile fokusirane na kupovinu Chryslera. Ponuda mainstream brendova je slaba i svodi se na modele sa niskom maržom, 500 i Panda i njihove derivate. Nastojanje kompanije je veći fokus na premium brendove, preorijentacija postojećih mainstream ka premium segmentu i jasnije raslojavanje brendova unutar kuće.

Ostalo je još malo nedovršenog posla da s Fiat Grupa u potpunosti stavi na noge. Fiat brend se orijentiše na sub-kompaktne modele i njihovo pozicioniranje iznad mainstream segmenta, Ferrari vec nekoliko godina obara sopstvene rekorde, Maserati je u punom naletu odizanja prodaje i obnove ponude, Jeep nikad prodavaniji a Chrysler obnavlja ključne modele koje trenutno deli sa Lancijom u Evropi. A buklvalno s eodbrojavaju dani kada će Alfa Romeo početi da izbacuje hrpu novih modela.

Marchionne je najavio da će Lancia brend svesti samo na Italiju i Ypsilon model, s obzirom da je relativno nov model. Delta odlazi u istoriju verovatno sledeće godine a rebrendirani Chrysler modeli više neće biti nuđeni pod Lancia logoom u Evropi. Kada i subkompaktni Ypsilon dođe do kraja svog proizvodnog ciklusa, veoma male su šanse da će se razvijati nova generacija, što će zasigurno značiti i definitivno gašenje Lancia brenda.

No, do prezentovanja novog poslovnog plana u aprilu ove godine, Sergio Marchionne, CEO Fiat Grupe, je naveo da se “zaklinje” da će kada plan bude potpuno operativan, italijanska industrijska mreža biti u potpunosti upošljena, ukoliko ne dođe do ponovnog urušavanja tržišta. Time je stavio do znaja da 115 godina stari brend i dalje ostaje evropski orijentisan iako bi fokus bio veći ka američkom tržištu, koje je daleko zdravije od evropskog.

[12.1.2014 10:35]

RSS
Sale
12.1.2014 11:11
15
4

Jedva cekamo invaziku Alfa Romea.
Samo je oslonite na modele Maseratija i nema problema.
A tu je vec ionako sestrinska kompanija Ferrari ,da napravi koju bombu od motora i za luksuznu Alfu.

Nemanjica
12.1.2014 11:12
16
5

Fiat Forza,gigant,bez kompromisa,polako se vraca na stazu slave,koja mu pripada...Jedina negativna stvar u celoj prici je svakako Lancia,to bi bio presedan zesci,ako bi dozvolili da nestane!!!A sto se tice Alfe,ocekivano,lepeza modela stize,a nas dragi vw,moze samo da sanja Alfu u svojim kandzama,ne ne,od tog posla nema nista!!!Ipak je bog pogledao,zar ne?;-)

salers
12.1.2014 12:17
13
3

Bravo za Fiat,iskreno se nadam da ce Alfa da ozivi i da se vrati u zlatno doba. Mislim da ipak nece totalno ugasiti Lancia brend,mozda je ostave i izbace pod tim imenom neki superauto sa nazivom Stratos,ali u maloj seriji kao Alfa svojevremeno 8C. A sto se tice teksta imam zamerku na besomucno ponavljanje reci mejnstrim,stvarno ne znam cemu to!

Dejan L
12.1.2014 12:31
11
6

Fiat je u Brazilu i uopšte na južnoameričkom tlu jedan od najprodavanijih, ako ne i najprodavaniji brend. U Turskoj takođe ima fabrike, u Poljskoj, u Srbiji, u Kini...
Sa kupovinom Krajslera postao je 7. najveći proizvođač volzila.
Toyota
Volkswagen
General Motors
Hyundai-Kia
Ford
...
7. Fiat grup (Ferrari, Maserati, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Chrysler, Dodge, RAM, Iveco, AGR Holland)

Nesabg
12.1.2014 12:38
8
12

Hehe super vest INVAZIKA fijata cccc
Vw da kupuje otpad neeee!!! Ime alfa je toliko obrukano da joj 300000000000 napaljenih klinaca ne bi pomoglo, uskoro ocekujem "INVAZIKU" talasa auto-elektricarskih intervencija. Bice INVAZIKE!!!

Suburban
12.1.2014 12:44
16
9

Koliko su fanovi zaslepljeni to je neverovatno. Pa Markione je zatvorio Lanciju a vi sve najbolje. A kazu posle ljubav nije slepa, mada prema gomili lima je malo cudna.
Bice interesantno kada "slome zube" sa svojim buducim modelima sa zadnjom vucom koje najavljuje Markione, jer Nemci su tu dominantni u svakom pogledu, tako da ce uvek da ih porede sa njima, a sumnjam da od Krajslera mozes da napravis takmaca dolsednog premijum nemcima. Zivi bili pa videli, do sada nisu nesto uspeli, samo u pricama fanova i PR saopstenjima.

ALFISTA
12.1.2014 13:09
9
8

Drago mi je da se moj omiljeni brend pnovo vraca na staze stare slave, dosta je bilo perpustanja luksuznih segmenata "svetoj trojci".Nadam se da ce Lancia ipak preziveti i ovaj put, iako su za to male sanse. Mozda se Marchionne predomisli pa Chryser 200 ipak vidimo kao Flaviu.Ci speriamo!

Sale
12.1.2014 15:58
6
9

@Nesa Bg
Neso uhvatio si se za gresku u kucanju , a pri tom si nepismen u verovatno i ne znas koju si brojku napisao, jer da znas shvatio bi da bi Alfa Romeo u tom slucaju bio proizvodjac no.1 sa tolikim brojem vlasnika i fanova.
Ovako napisi Nesa OvÄŤa, i ne skrnavi ime tog svetlog grada.

nando
12.1.2014 16:07
5
6

neso koji je ono audije sportski model?

Nesabg
12.1.2014 16:22
7
1

pa R8!

alfalfa
12.1.2014 16:40
6
3

Alfi sve najbolje zelim u prvom redu kvalitetniju elektroniku,mnogo bolju zavrsnu obradu i manje lose plastike u enterijeru i mozda cak i bide nesto od te alfe!mada bojim se ako ce prepakiravat krajzlere jao majko mila!

salers
12.1.2014 18:56
6
6

@ Nesabg
Neso bg,ili kako vec,toliko lupetas po forumima da je glupo sa tobom polemisati. Siguran sam da uzivas u tvome starom bar 10god autu iz VW programa i mrzis samog sebe kada neko pored tebe prodje bar u 500l iz Fiat programa.

Sale
12.1.2014 19:44
5
8

Nesa voli Audi R8 , sanja A8 a vozi Audi 80 iz 1977 god.
I veliki je strucnjak za vozila italijanskog porekla ,posebno Alfu.
A ovaj drugi da he ikad seo u Alfu 156 ili 159 ,a da ne govorim o Giulietti , ne bi lupetao svasta o elektronici, jeftinoj plastici i sl.
To su sjajna auta, veoma kvalitetna i sa mocnim motorima.
A nema govora o pakovanju Crhyslera , vec ce platformu Alfa deliti sa Maseratijem.

Suburban
12.1.2014 20:03
11
0

@Sale
Kapiram da si fan Alfe, ali Djulijeta je po pitanju kvaliteta daleko od premijuma, po ceni je tu, ali po kvalitetu enterijera nije sigurno. Gledao sam na youtube kanalu, holandskog autobloga test i preporucujem ti da ga pogledas, shvatices da Djulijeta uopste nije dorasla premijum Nemcima. Testirali su jednu sa malom kilometrazom i vec ima bubice. 1.4 Multiair imaju problema, kao i 1750TBi sa turbinom i manjkom snage.

serpico
12.1.2014 20:09
7
1

Sale a da si ti kojim slucajem sedio i vozio npr. novi audi a4 onda bi uvideo"malo" bolju kvalitetu zavrsne obrade,plastike i vrhunsku izvedbu i spajanje karoserije i galvaniziranje i pocinkovanje,mislim glupo mi je trositi reci,a ono sam napisao u namjeri da se alfa popravi a ne da se pokvari jer ja ipak cenim alfu kao stari brend prvenstveno sportski orjentiran ali iskreno alfa je danas samo bleda kopija sto je nekad bila,evo recimo tiho je nestala meni fenomenalna Brera pa pobogu alfa ima 3 modela u ponudi a vi tu dizete u nebesa neznam sta!Nemam potrebe da sedam u alfe jer vozim gospodara prstenova Avier!

Suburban
12.1.2014 20:13
9
1

@Sale
I zaboravio sam malopre da dodam, Quattroporte i Ghibli su radjeni na platformi Chryslera 300C, to je cinjenica. Sta mislis kako su odjednom napravili ta dva modela, ni iz cega? Chrysler je dao platformu a 3.6 V6 Pentastar je bio osnova za 3.0 V6 turbo motor koji se ugradjuje u gore dva navedena modela.

Audifan
12.1.2014 21:16
4
5

@Serpico uzalud trosis reci. A Alfa je dresina kakve nema vise na planeti nakon gasenja zastave eto!!!!

Sale
12.1.2014 21:31
4
9

@Suburban
Tacno je da je Maserati Ghibli i Quatroporte napravljen na platformi Chryslera. Ali prilicno prepravlhenoj, unapredjenoj i ojacanoj da bi se napravili kralje druma. Danas je Ghibli najbezbedniji u svojoj klasi 2013,zvanicno.
Uostalom zar Mercedes ML nije nastao na platformi Jeep Grand Cherokija 90 tih godina, i danas je sjajan SUV.
A to je isto Chrysler ,zar ne.
A sto tuce motorizacije ,apsolutna neistina. Da si samo malo vise procitao, shvatio bi da su motori nastali direktno u fabrici Ferrari i 3.0 i 3.8 Turbo benz, a jedan od njih ce pogoniti i novu Ferrari Caluforniju.
Dizel je poreklom iz Fiatove VM motori ,ali revidiran, osnazen za Masera i ima 275 ks.
Kao trece Giulietta je pobrala sve nagrade ,pa i od tih Nemaca, pre svega sjajnim motorima , voznim osobinama i pojavom koja je jedinstvena.
Prica o problemima sa TwinAir Turbo i TBi motorima su ciste gluposti.
Ti isti holandjani su testirali Alfu 4C i zamerili navodno da je neposlusna na stazi???!!!
A zatim Italijani i Nemci sa tom istom Alfom 4C postavili rekord na
Nimburingu , sa samo 250 ks. Umetnost ,sta reci, ispred Caymana i sl.
Toliko o znanju Holandjana. pozz

Nemanjica
12.1.2014 21:42
5
7

@Sale,gubis energiju bezpotrebno,objasnjavajuci fanovima King of the fields-a,pusti ih da uzivaju u svojim "masinama"...

Sale
12.1.2014 21:55
4
7

Upravu si Nemanjice , ljudi ne citaju a i ne slusaju, pa samim tim ne mogu ni znati nesto vise.
Pozz

Dejan L
12.1.2014 22:06
4
9

Maserati Ghibli je najbezbedniji auto u 2013. u klasi
A Alfa 4C najbrža na Nirburgringu.
A 500L najprodavaniji u klasi u Evropi:
Fiat 500L ... 56.333
Ford B-max... 45.070
C3 picasso... 42.837
Opel Meriva.. 40.593
Hyundai ix25. 30.433
Kia Venga.... 20.218
Honda Jazz... 10.290

Mica Voskar
12.1.2014 22:13
5
2

@Dejan L

Gde to iskopa? Daj link! To za 500L tabelu...

Sale
12.1.2014 22:15
4
7

@Dejan L
Samo da dodam da je i Jeep Cheroke novi ,najbezbedniji u klasi SUV a u 2013. god ,kao deo FIAT grupe.

micke
13.1.2014 00:53
10
2

@sale
Tvoj komentar je pun netačnosi.
@sale
Uostalom zar Mercedes ML nije nastao na platformi Jeep Grand Cherokija 90 tih godina, i danas je sjajan SUV.

Ovo je apsolutna neistina. Mercedes ML nema nikakave veze sa Jeep Grand Cherokijem, on dizajniran in-house.
O tome možeš pročitati ovde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M-Class

@sale
Umetnost ,sta reci, ispred Caymana i sl.

Ovo je takodje netačnost. Oni imaju isto vreme a Cayman je jeftiniji. Osim toga taj rezulatat nije potvrdjen,
on je nezvaničan. O tome možeš videti ovde:
http://www.vrelegume.rs/vesti/alfa-romeo-4c-sa-vremenom-804-na-nurburgringu-izvestaj/
i ovde:
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Što se tiće nagrada i testirana koliko platiš toliko dobiješ nagrada i pozitivnih testova,
tako da to nije uopšte merodavno. Ali zato su podaci o prodaji esencujalni. A prodaja Giuliette je katastofalna.
Sa skoro 80.000 vozila prodatih 2011g. prodaja je pala na oko 45.000 vozila ove godine skoro duplo više. Situacija sa
Mitom je još gora, sa 62.000 vozila prodaja ja pala na oko 18.ooo ove godine i Mito je praktično nestao sa tržišta.
O prodaji Alfe možeš videti ovde:
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_europe.htm
Ovde možeš videti kako alfa stoji sa prodajom u odnosu na konkurenciju:
http://left-lane.com/european-sales-jan-sep-2013-premium-compact/
Tu se može videti da konukerncija ima nekoliko puta veću prodaju (nemaćka trojka,Volvo i Mini).

@sale
Priča o problemima sa TwinAir Turbo i TBi motorima su ciste gluposti.

Priče o Alfinom lošem kvalitetu su poznate. Svako će vam reći na nipošto ne kupujete polovnu Alfu.
A kako narodna poslovica kaže "gde ima vatre tu ima i dima." Alfino ime je devalvirano i ona ga neće lako povratiti.
Živi bili pa videli.


@Dejan L
Ovde imaš podatke o podaji MVP ove i prošle godine:
http://left-lane.com/european-sales-jan-sep-2013-small-mpv/
Oni se uopšte ne slažu sa tvojom tabelom. Specijano Honda Jazz je ove godine prodata u 34.262 primerka
(kod tebe samo 10.290) a prošle godine 40.212.

opc
13.1.2014 10:26
8
3

micke je sve objasnio

Suburban
13.1.2014 10:49
8
2

@Sale
Stvarno ne vidim svrhu da lazem, to je podatak koji mozes naci na internetu ako malo detaljnije potrazis. Osnova za 3.0T motor koji je doradio Ferari je u osnovi 3.6 V6 Pentastar motor. Isto vazi i za GC koji je radjen na osnovi MB ML, tako da i taj podatak mozes naci.
Sto se tice Djulijete ja sam ti dao sta da trazis na youtube-u jer ti likovi sto su ih testirali i izneli zakljucke svoje znanje polazu na osnovu iskustva servisera, korisnika ali i testiranjem, tako da su merodavniji od tebe koji si cini mi se zaslepljen velicinom Alfe i mene, tako da ne bi trebao da ih omalovazavas jer ne znas o tome.
4C je ostvario lepo vreme na NBR ali poenta je u tome sto si trebao da vidis kako je izgledao model koji su testirali - ogoljen i utegnut kako bi sa profesionalnim vozacem mogao da postigne to vreme.

@Dejan L
Nemoj da iznosis neistine, podataka za Evropu jos nema, a jedini koji su objavljeni sa sajta Fiata nisu potpuni, i imaju pretpostavljene brojke za neka velika trzista dok za neke i nemaju, a to za pismene lepo pise tamo. To sto si izneo su upravo ti podaci.

Suburban
13.1.2014 10:56
8
3

@Sale
Evo da ne bude mnogo zabune i da nema mnogo pomuke:

http://www.pentastars.com/engines/future.php

http://www.autoblog.com/2011/06/09/maserati-getting-twin-turbo-pentastar-v6/

Ovde na oba linka imas lep i detaljan opis kako je nastao Ghibli, Quattroporte i taj 3.0T motor.

Ovde imas test polovne Djulijete:

http://www.youtube.com/watch?v=alsokUVR8FQ

A kada budes spomenuo pouzdanost Alfe, razmisli samo malo zasto joj cena tako brzo pada, odnosno zasto ne drze cenu. Mali hint: upravo ta (ne)pouzdanost.

Sale
13.1.2014 12:30
1
7

@Micke
Kad kazes da je ML nastao na platformi GrandCherokija ne pricam napamet, procitaj malo detaljnije po netu, to je opste poznato.
Neko rece da je obrnuto bilo.
Samo ce mi objasniti kako je moguce kad Cheroki postoji decenijama, a Ml zadnjih 20 god.
I prvi model ML je u poslednjem Auto Bild u proglasen kao najlosiji polovnjak , koga treba izbegavati.Jednostavno mecka je ucila na njemu prve korake o SUV ovima.
Drugo, Tvrdim da su Maserati jevi novi Turbo motori iz Ferrarija, to tvrde svi novinari, koji su bolje uppznati od nas. A cak i da ima dodirnih tacaka sa Pentastar om, sta u tome ima lose. To su provereni legendarni motori , ali se za pocetak vidi da im zapremina nije ista, dakle nisu isti.
Trece , Alfino 4C vreme je potvrdjeno, niko ga nije sakrio, a ta Alfa je spprtski auto i dovoljno je laka 890 kg, da je neko nebi dodatno ogolio.
Sva je od karbona i aluminijuma i zato i kosta toliko. Bolja je od Caymana jer ima motor od 1752 cm2 a ne 3,8 litara. Razlika je ocigledna u korist Cuore Sportiva.
A prodaja Alfe ce ici tek uzlaznom linijom, kao nekad.
Mora da se ulozi mnogo vise ,da bi se vratilo.
Primer je Maserati , koji osvaja sve novinarske stupce i ekipe, ultra luksuz sa Ferarijevim Srcem .Uostaom prodaja govori da je FIAT napravio pravi potez sa ogromnim ulaganjem u eksluzivu.
A tek stize Levante SUV ,ove godine, da pomrsi racune Cayennu koga smatram pravim protivnikom.
A WV grupa je toliko pouzdana i savrsena da im najprodavaniji agregat 2.0 TDI ima toliko problema sa brizgaljkama i EGR ventilom da neznaju hoce li opet nemacki Siemens ili Bosch da im prave iste.
Ali zato ponosni vlasnici odvajaju i do 500 e za popravku brizgaljki , kao i moj brat u A3 modelu, dok ja vozim svoj MultiJet motor i ne razmisljam o bilo cemu, sem redovnog servisa.
Pozdrav

Suburban
13.1.2014 14:37
9
0

@Sale
Jel je tebi dobro, pa ti si rekao da je ML nastao iz GC, a ne neko drugi. Nastao je na platformi ML-a u vreme kada je postojao Daimler-Chrysler.
Cini mi se da si prilicno mlad, i da ne znas da su sve to dugorocni koraci, svi modeli novi se na pocetku odlicno prodaje, zatim sledi pad prodaje, do restilizacije kada se opet povecava prodaja i ona linearno pada do kraja zivotnog veka nekog modela.
Osim toga novinari ne kupuju automobile, i lako se potplate da napisu neku lepu rec, tako da je jedan od najboljih pokazatelja uspeha i kvaliteta prodaja.
Multijet su dobri motori, samo mi kazi koliko godisnje predjes sa njim?
Meni se cini da ti volis da pokazes "ljubav" prema Alfi, Fiatu, Lanci i drugim italijanskim markama, ali da cinjenicama slabo baratas. To je samo neko moje misljenje.

micke
13.1.2014 14:57
8
0

@sale
Kad kazem da je ML nastao na platformi GrandCherokija ne pricam napamet.

Da li ti uopšte umeš da čitaš? Dao sam ti sajt na kome lepo možeš da pročitaš kako je nastao ML i da nema nikakve veze sa GC, Evo dajen ti ga ponovo pa lepo pročitaj.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M-Class

Samo da napomenem da je ML proizvodnja počela 1997g pre nego što je Mercedes ušao u alijansu sa Chrysler-om koja je nastala 1998g.

@sale
Razlika je ocigledna u korist Cuore Sportiva.

Kdada nešto tvrdiš moraš da imaš i neke argumente. Prvo Cayman ima motor v6 motor 3,4l
ne od 3,8l. I sa tim proverenim šestocilindričnim
Alifin motor se upošte ne nože meriti.Taj motor je flat ima nisko težište a samim tim poboljšava leženje. A i šetst cilindara su prednost u odnosu na četiri.Uostalom taj motor je najslabija karika kod Alfe. Ako ti tvrdiš suprotno to samo pokazuje tvoje poznavanje motoristike.

@sale
Prvi model ML je u poslednjem Auto Bild u proglasen kao najlosiji polovnjak.

Ti modeli su stariji od deset godina i ne mogu biti u nekom stanju.

@sale
A prodaja Alfe ce ici tek uzlaznom linijom, kao nekad.

Na ovo mogu da kažem samo "što je babi milo to se babi snilo". Uostalom videćemo.

@sale
Primer je Maserati.
Maserati se stavrno odlično prodaje u USA, ali to je razumljivo jer su to poluamerčki automobili, dok u Evropi prodaja nije nešto naročito, nešto iznad 2012 ali ispod 2011,i ranijih godina.
To možeš videti ovde:
http://left-lane.com/european-car-sales-data/maserati/
Evropljani neće da kupuju rebedžirani Chrysler sa imenom Maserati Ghibli. Uostalom imaji jaku konkurenciju. I BMW M5 i Mercedes E-class E63AMG bar što što se tiče motora su daleko ispred Ghibli-a.

Sale
13.1.2014 18:00
1
10

Ha ha ,Maserati Ghibli je rebrendirani Chrysler. ???
Pa vecu glupost stvarno nisam cuo.
To mozes reci za Golf i A3 ,Passat i A4/ ,ultra uspesni Pheaton i A6 itd.
Ako si uopste video kako izgleda Ghibli, videces da se radi o modelu vrlo slicnom Qutroporte -u , ali malo dinamicnijem i kracem. Podvozje jeste zajednicko da Chryserom ali je i modifikovano prilicno ,produzeno i ojacano. I tu je kraj slicnostima.
Uostalom MQB platformu ne koristim ja za 200 modela nego tvoja VW grupacija,zar ne.
Pored toga i E klasa je imala to slicno podvozje Chryslera pa joj nista nije falilo svojevremeno.
Drugo ,kad je Jeep pravio terence ,Mercedes je jos razvijao svoju W123 -ku. i starije modele. A o SUV nije ni imao ideju u malom mozgu. Zato ne pricaj kojesta , Model ZJ Grand Cherokija je nastao 1992 god a ML nije bilo nigde. To je Fakat.
I svi ljubiltelji tetenske voznje znaju da je JEEP i LAND Rover majka Mara, ostalo je sve bleda senka.
A o teorijama Cayman vredi a Alfa ima mali motor, pa druze pogledaj Alfu 8C i njen veliki motor i videces sta je brutalalna motorizacija.
Ako ti i to nije dovoljno predji na Ferrari Californiju,Italiju Speciale,FF,F12 Berlinetu. Da nisu i njihovi motori poreklom iz Kine i ne valjaju.
Pa sto onda ljudi kupuju Taj LaFerari i daju milion,dva i kusur kad toliko ne valja.
Zbog cega taj znalac iz Audija morao da kupi Lamborghini da ga klonira i napravi svoj prvi super automobil u liku R8.?
Bolje se pokri usima i ne skrnavi svetinje, vec postuj ono sto su ikone u svetu, bile,jesu i bice.
A one su na severu Italije,pre svega, uz jos par dobrih imena u Porche u, V.Britaniji itd.
Imam dovoljno 30 god. obrazovan sam i vrlo dobro poznajem auto industriju, i nisam rob prodajnim brojkama, vec se divim umetnickim delima,jednog Ferrarija,Maseratija,Alfe, njihovin vrhunskim masinama i osecaju sa kojim su pravljeni.
Jedan je propeti kobjic i jegove sestrinske firme.

Nemanjica
13.1.2014 18:32
1
10

Sale,dokle rasprave sd eminentnim strucnjacima,ne bi znali sta je super sport,dok nisu kupili lamba.a glupost tek komparacije maseratijevih motora i nemackih sklopocija,vise nego pateticno,batali druze strucnjake koji nisu videli Maseratija uzivo...

Dejan L
13.1.2014 19:51
2
7

Evo pa se sad izvinjavajte Dejanu L koji je izmislio

http://www.dodaj.rs/?2y/nM/2qpNRjgB/fiat-500l-and-rivals-sal.jpg

Bez Britanije, a podaci za Jazz su 10.290 komada. Verovatno sa Britanijom više, ali Jazz je tamo domaći auto. A mene mnogo z***** za desni volan

pecagt
13.1.2014 19:53
5
2

obojica iznese neke istene, i malo neistina...svako preteruje na svoj nacin,a istina kao i uvek ostane negde na pola puta!

Suburban
13.1.2014 23:56
6
0

@micke
Skroz si u pravu, samo bih dodao da Cayman ima B6 (bokser) a ne V6 motor.

micke
14.1.2014 11:11
6
1

Koliko ja znam V.Britanija, Belgija i još desetak zemalja takodje spadaju u Evropu i statstika se nemože praviti bez njih,bez obzira na položaj volana. Ovde su tačne cifre:

Jan-Okt 2013 Change
1. Fiat 500L 62,595 -
2. Ford B-Max 60,452 -
3. Citroën C3 Picasso 51,986 14%
4. Opel/Vauxhall Meriva 48,674 -28%
5. Honda Jazz 36,961 -15%
6. Hyundai ix20 34,310 -9%
7. Kia Venga 26,126 -3%
8. Nissan Note 25,314 -7%

@ suburban
Ja nisam rekao da Cayman im V6 motor nego flat(ravan)a to je naziv za boxer motor u nekim zamljama.

Suburban
14.1.2014 13:25
6
0

@micke
Da ne bude da izmisljam:

micke
13.1.2014 14:57

"...Kdada nešto tvrdiš moraš da imaš i neke argumente. Prvo Cayman ima motor v6 motor 3,4l
ne od 3,8l. I sa tim proverenim šestocilindričnim
Alifin motor se upošte ne nože meriti..."

micke
14.1.2014 20:55
2
1

@Suburban
U pravu si, ali to je bio lapsus. U nastavku sam napiso:
"Taj motor je flat i ima nisko težište." V-motori nisu flat.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: