Uporedni test

VW Golf vs Peugeot 308

VW Golf je titulu za „Evropski automobil godine“ odneo prošle godine, dok je Peugeot 308 aktuelni vladar

Šampion protiv vladara

Odmah na početku da pojasnimo, reč je o dva automobila sa različitim agregatima, različitim cenama i različitim nivoima opreme. U skladu sa tim ih treba i posmatrati i izvlačiti zaključke

Peugeot 308 dolazi u Allure paketu opreme, sa 1,6 litarskim benzinskim turbo motorom sa 125 KS i šestobrzinskim manuelnim menjačem. Njegova cena iznosi 20.390 evra. VW Golf je u osnovnom, Trendline paketu opreme, sa 1.2 TSI benzinskim turbo agregatom sa 85 „konja“, petostepenim manuelnm menjačem i košta 14.500 evra, što je akcijska cena povodom četrdesetog rođendana najpopularnijeg nemačkog modela. Dakle, razlika u ceni je značajna, ali je i evidentna razlika u motorima i nivou opreme.

Krenimo...
Spolja Peugeot deluje nešto atraktivnije, ponajviše zahvaljujući šesnaestoinčnim alu felnama koje su standardne u Allure paketu opreme. Može se reći da je francuski pulen donekle skrenuo ka nemačkoj školi dizajna, te ga odlikuje robusan, „masivan“ izgled, bez preteranih dizajnerskih egzibicija. Golf, s druge strane, prati svoju filozofiju koja se pokazala kao dobitna karta već dugi niz godina, i čak da se pojavio bez ikakvih bedževa na sebi svojevremeno, svako bi znao da se radi o Golfu.

Možda su neki očekivali veću vizuelnu distinkciju francuskog proizvođača upravo u odnosu na Golf VII, jer konture 308-ice neodoljivo podsećaju na jednog Golfovog „rođaka“, i to onog što na „nosu“ nosi bedž četiri prstena.

Unutra
Mnogo veća razlika, što se stajlinga tiče je prisutna u kabinskom prostoru. Unutrašnjost Peugeota je pre svega usmerena ka avangardi, a ona kod Golfa ka praktičnosti. Očigledno je da se ciljaju različite grupe kupaca. Oni koji sebe doživljavaju ekscentričnije, koji imaju potrebu da se razlikuju od drugih, verovatno će biti naklonjeniji Peugeotovom modelu, dok Golf pre svega cilja na tradicionaliste i konzervativnije nastrojene vozače. Armaturna tabla Peugeota je minimalistički kreirana, bez prekidača, dugmića i sličnih konvencionalnih detalja, sa dominatnim 9,7 inčnim displejem osetljivim na dodir iznad centralne konzole, preko kojeg se kontroliše sve što je potrebno. Upotreba ovog sistema definitivno zahteva privikavanje. Prvi susret sa ovom konfiguracijom zna da predstavlja mali problem. Po nama, Peugeot je poput Mazde to mogao da reši sa kružnim selektorom iza ručice menjača. Ipak, nakon „faze privikavanja“, nema većih problema.

     
 

rafiniranost,
ambijent,
vrhunski komfor

prostor na zadnjoj klupi,
odziv na upravljaču

Enterijer 308-ice nije konvencionalan. Volan je manjih dimenzija, veoma prijatan za vožnju, dok su pokazivači postavljeni visoko. To rešenje jeste atraktivno, i možda mu u korist ide teza da ne mora da se sklanja pogled sa puta da bi se proverio željeni podatak, ali u praksi, obruč volana može u zavisnosti od pozicije sedenja da zakloni deo instrumentacije. S druge strane, Golf pruža maksimalnu preglednost, i što se tiče pozicije pokazivača, i što se tiče njihove čitljivosti i preglednosti.

Ono što nas je posebno oduševilo na taktilnom planu je ručica menjača 308-ice, čija aluminijumska glava pruža onaj osećaj „kvalitetne“ metalne hladnoće, a ne jeftinog kopiranja aluminijuma. Zapravo, sve sa čim imate direktan fizički dodir u Peugeotu je izuzetno prijatno, počev od sedišta, preko upravljača, pa do ručice menjača. Opet, s druge strane, kod Golfa je sve podređeno pre svega upotrebljivosti.

Sedišta, odnosno njihova ergonomija, kod oba modela su na visokom nivou. Prednja sedišta 308-ice bismo pre mogli nazvati „foteljama“. Pružaju neverovatnu udobnost i ono na čega odmah asociraju su duga, prijatna krstarenja po otvorenim putevima. Sedišta kod Golfa su takođe na visokom nivou, i tu VW nije dozvolio grešku.

Na zadnjoj klupi, Golf odnosi blagu pobedu, pre svega zbog toga što pruža za nijansu više prostora, što će znati da cene nešto viši putnici. Peugeot 308 uzvraća izdašnijim prtljažnikom, zapremine 420 l, u odnosu na Golfovih 380 l.

     
 

Jednim pogledom
Peugeot 308 1.6 THP Allure

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,5

Napred

5,0

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

3,5

Kvalitet izrade

4,5

Ukupno:

4,25

Ukupno

4,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

3,5

Funkcionalnost

3,5

Performanse

4,0

Dizajn

4,5

Kočnice

4,0

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

3,83

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,5

Završna obrada

4,5

Menjač

4,0

Ukupno:

4,10

Cena

4,0

Prosečna ocena: 4,14

Nove platforme
Oba automobila leže na potpuno novim mehaničkim platformama. O Golfovoj se mnogo puta pričalo, i već „vrapci znaju“ da je reč o fleksibilnom MQB rešenju koje se provlači kroz dobar deo portfolija VW Grupe. Nova Golfova platforma je 23 kg lakša od prethodne, što je doprinelo „dijeti“ od 100 kg u odnosu na „šesticu“. Nova Peugeotova EMP2 platforma je otklonila mane prethodnih modela, posebno onu koja se ogledala u prevelikoj masi i tromosti u odnosu na dostupne pogonske jedinice. Novi 308, mada većih dimenzija, 70 kg je lakši u odnosu na prethodnika. Sama platforma je lakša 70 kg, kao i ogoljena karoserija, što je ostavilo prostora za dodatna poboljšanja, a da se na kraju ipak dobije automobil manje mase. Izdašnija je upotreba čelika visoke čvrstoće, aluminijuma i kompozitnih termoplastičnih materijala, a i spojevi su mnogo preciznije urađeni.

Benefiti se osete kod oba modela. Agilnost je poboljšana i kod Peugeota i kod Volkswagena. Automobili su „lakši“ na volanu, upravljiviji i dinamičniji. Potpuno je jasno da se radi o unapređenim modelima, već nakon prvih nekoliko kilometara vožnje.

Peugeot 308 1.6 THP Allure

Cena: 20.390 evra
Motor: benzinski/turbo, redni/4, 1598 cm³/direktno ubrizgavanje, 92 kW, 125 KS pri 6.000 o/min, 200 Nm pri 1.400 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/6
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad poprečna oscilirajuća ramena
Performanse: 0-100 km/h – 10,4 sec, maksimalna brzina 203 km/h
Prosečna potrošnja: 5,8 l (fabrički podatak), na testu 6,5 – 7 l, emisija CO₂ 134 g/km
Karoserija: hečbek 5/5, DxŠxV 4253x1804x1457 mm, međuosovinsko rastojanje 2620 mm, masa 1375 kg, prtljažnik 420 l

Vožnja
Kada je o vožnji reč, razlika je izvesna. Mada je 308-ica u tom smislu bolja od prethodne, ona je pre svega „rasna Francuskinja“. Šta to znači? To znači da je u odnosu na konkurenciju primetno „mekša“, udobnija, uglađenija... Naginjanje karoserije je osetno, čak i blago „ljuljuškašnje“ (što nam je kao „rasna“ osobina pomalo i nedostajalo kod francuskih modela), ali je s druge strane prijanjanje za asfalt odlično. To jasno govori da je ovo automobil napravljen za krstarenja, uživanje u krajolicima i predelima kroz koje se prolazi. S obzirom da je uzdušna osa automobila 20 mm bliža tlu nego ranije, a trag točkova širi, to je omogućilo mekše kalibrisanje ogibljenja. Potpuno novo redizajnirano ogibljenje, koje odlikuje i manja neogibljena masa, donelo je uglađeniju vožnju, mnogo bolje savladavanje neravnina i rupa na putu, bez gubljenja na voznim osobinama. Ono na čemu je ovaj model profitirao je zadnje ogibljenje u vidu poprečnih oscilirajućih ramena, koja su zamenila torzionu osovinu.

Dok su 307-ica i prethodna 308-ica značajno kaskale kada je reč o upravljivosti i voznim osobinama u odnosu na konkurenciju, novajlija se tu u tom domenu bolje pozicionirao. Mada je naglasak bez dileme stavljen na komfor, agilnosti ne nedostaje, posebno pri nižim, gradskim brzinama. Odziv na volanu je relativno ograničen i tup, ali to je cena koja se plaća za udobnu i meku vožnju. Dakle, Peugeotu 308 nedostaje više intuitivnosti i povratne informacije na upravljaču.

Volkswagen Golf je reper u klasi za optimalno sjedinjene vozne osobine. On je solidno precizan, stabilan, predvidiv i nudi visoku dozu samopouzdanja. Preglednost prema napred mu je značajno bolja nego kod Peugeota. Golf ne samo da se s lakoćom nosi s krivinama, i pored torzione osovine pozadi (a ne multi-linka prisutnog kod više pozicioniranih modela), već ste u potpunosti svesni šta to rade točkovi ispod vas, koji vam pružaju intuitivnu informaciju o „dešavanjima“. Naginjanje karoserije je takođe manje izraženo nego kod Peugeota. Mada je upravljač „lak“, on donosi više preciznosti i intuitivnosti nego onaj kod 308, mada se ni Golfovo upravljanje ne može nazvati „uzbudljivim“. Ipak, pri testiranju smo zaključili da u krivinama 308-ica, bez obzira na snažniji motor, vrlo teško prati Golfa. Pored svega navedenog, VW Golf se odlikuje vrlo dobrim komforom, i ponovo dokazuje ono po čemu je čuven, a to su vrhunski optimizovani atributi koji se tiču kako vožnje tako i komfora.

     
 

upotrebljivost,
preglednost,
dinamika vožnje,
bogata osnovna oprema,
cena

performanse

Performanse
Peugeotov model raspolaže sa 1,6 litarskim turbo-benzinskim agregatom sa 125 KS i solidnih 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 1.400 o/min, dok se ispod haube Golfa nalazi 1,2 litarski TSI, takođe turbo-benzinac sa 85 KS i 160 Nm, dostupnih već pri 1.500 o/min. Oba modela se odlikuju maksimalnim obrtnim momentom dostupnim pri niskim obrtajima, što jasno govori o njihovoj elastičnosti, što je zaista za pohvalu. Bez obzira o kom modelu se radi, ima se utisak kao da se vozi snažniji automobil u odnosu na motor ispod haube. Peugeotov turbo punjač predstavlja jednu nenametljivu asistenciju, koja je značajno doprinela pre svega elastičnosti (ne i snazi, ko hoće snažniji model treba da posegne za onim od 156 „konja“). Motor je tih, veoma dobre kulture rada, i može da vam se desi da zaboravite da je on u pogonu, dok stojite negde u „leru“. Šestostepena manuelna transmisija je precizna, dobro odmerena, sa nešto „gumenastijim“ osećajem u odnosu na petostepeni manuelni Golfov menjač.

Samim tim što raspolaže s više „konja“, 308-ica raspolaže nešto višim brojkama koje pokazuju performanse. Iz stanja mirovanja do 100 km/h stiže za 10,4 sekunde, dok joj maksimalna brzina iznosi 203 km/h. S druge strane Golf 1.2 TSI ubrzava do „stotke“ za 11,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 179 km/h. Subjektivan osećaj u vožnji je da je razlika u performansama manja.

     
 

Jednim pogledom
VW Golf 1.2 TSI Trendline

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,0

Napred

4,0

Funkcionalnost

4,5

Pozadi

4,0

Kvalitet izrade

4,0

Ukupno:

4,00

Ukupno

4,16

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,0

Funkcionalnost

4,0

Performanse

3,5

Dizajn

3,5

Kočnice

4,0

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

3,83

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,0

Završna obrada

4,0

Menjač

4,5

Ukupno:

3,90

Cena

4,5

Prosečna ocena: 4,12

Kada govorimo o potrošnji, francuski model troši 5,6, a nemački 4,9 l benzina na pređenih 100 km. Tako kažu fabrike, a da bi „izračunali“ realne vrednosti, dodajte još po najmanje litar.

Peugeota na autoputu krasi tiha vožnja i odsustvo šumova, a i Golf je na tom planu na visini zadatka. Njegova jedina „mana“ je u tom slučaju manji motor, koji mora da se „zavrti“ više da bi automobil išao brže, što istovremeno podiže i nivo buke motora, mada se u ovom slučaju rad agregata ne može nazvati „bukom“, već pre „izraženijim prisustvom“.

Rezime
Peugeot 308 bez dileme budi više emocija. Rafiniraniji je, sa sjajnim ambijentom unutar vozila (a tamo provodimo vreme dok se vozimo, zar ne?), i beskrajno komforan i ugodan. Na zadnjoj klupi, nažalost, ne nudi dovoljno prostora, da bi svi u automobilu u potpunosti uživali u gore navedenom.

VW Golf 1.2 TSI Trendline

Cena: 14.500 evra
Motor: benzinski/turbo, redni/4, 1197 cm³/direktno ubrizgavanje, 63 kW, 85 KS pri 5.300 o/min, 160 Nm od 1.500 do 3.500 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/5
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad torziona osovina
Performanse: 0-100 km/h – 11,9 sec, maksimalna brzina 179 km/h
Prosečna potrošnja: 4,9 l (fabrički podatak), na testu 6 – 6,5 l, emisija CO₂ 113 g/km
Karoserija: hečbek 5/5, DxŠxV 4255x1799x1452 mm, međuosovinsko rastojanje 2637 mm, masa 1205 kg, prtljažnik 380 l

Peugeot 308 možda nije praktičan kao Golf, ali ćete ga lakše zavoleti nego Golfa. Svi koji uživaju u rafiniranosti i komforu koje pruža jedan automobil, i stavljaju je ispred dinamičnosti i voznih osobina, prednost će dati Peugeotu. Ipak, treba istaći da novi 308 nadmašuje svoje prethodnike na polju dinamične vožnje, i da ga jedino tup i ponekad nejasan odziv na upravljaču, odvaja od toga da ga možemo uključiti među modele u segmentu koje krase natprosečne vozne osobine.

Prednosti Peugeota 308 se takođe ogledaju u završnoj obradi i utisku sveopšteg kvaliteta. Ipak, na ergonomiji se moglo malo bolje poraditi, posebno za putnike pozadi, kao i na funkcionalnosti instrumentacije. Sve je to lepo za oko, ali ponekad i zamorno za upotrebu (uz klauzulu „dok se ne naviknete“). U svakom slučaju, titula za „Evropski automobil godine 2014“ nije dobijena niti slučajno, niti nezasluženo.

Volkswagen Golf ne traži bilo kakvo navikavanje. Već „na prvu loptu“, on je lak za upotrebu. Odmah je jasno zašto je VW Golf bestseler u Evropi, i zašto poseduje imidž koji ga prati već decenijama. Ono što je krasilo Golfove iz prošlosti krasi i „sedmicu“, a to je da se ona ni u jednom domenu u C segmentu posebno ne ističe, ali kada se u opservaciju uključi čitav „paket“, postane vam jasno zašto je Golf to što jeste – institucija. Mada u početnom, Trendline paketu opreme, VW Golf se odlikuje kvalitetnim materijalima, odličnom završnom obradom i svim potrebnim komponentama. Praktičan je, jednostavan za upotrebu, jednom rečju – optimalan, i upravo je ta „optimalnost“ njegova najveća prednost u odnosu na konkurenciju, ne samo na 308-icu.

     
 

Moja malenkost je namerno izostavila „ređanje“ svih komponenata paketa opreme s jedne, i cene s druge strane, jer bi to nekako narušilo ovaj uporedni test. Peugeotov model je bogatije opremljen i deluje više „premijum“, dok je Golf gotovo 6.000 evra jeftiniji, što bi 308-icu stavilo u prilično nezavidnu poziciju prilikom direktnog poređenja.

Nadamo se da smo vam pomogli da formirate svoj sopstveni sud kroz prethodno ispisane redove. Teško je presuditi u ovom slučaju koji je automobil „bolji“. Svaki od dva rivala ima svoje prednosti. Peugeot 308 je s razlogom „Evropski automobil godine 2014“, a VW Golf je s razlogom svetski hečbek br. 1. Uostalom, C segment se u narodu još naziva i „Golf klasa“...

     
 
Piše Pavle Barta
Fotografija Saša Nikolić
28593
Postavljeno: 26.03.2014

Arhiva: Uporedni testovi

Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 26.05.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique vs. Smart Forfour
Tekst sa video prilogom!

Narodna fraza kojom se opisuju dve, po karakteru vrlo slične osobe, ali je svaka svojstvena sebi na svoj način, predstavlja vodeću karakteristiku dvoboja najmanjih mališana na tržištu


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 22.10.2014

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs Renault Clio 1.5 dCi
Tekst sa video prilogom!

B segment je izuzetno popularan u Evropi. Dovoljno je da kažemo da su četiri od pet najprodavanijih modela na „starom kontinentu“ upravo iz ovog segmenta


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 12.07.2014

Mazda 3 Sport 2.0i G165 / Mazda 3 Sport CD150

U slučaju komparativnog testa modela Mazda 3 u dizel i benzinskoj kategoriji zapremine oko 2.000 kubika, nije lako predvideti lidera bez detaljnog poređenja


Kia Cee’d 1.6 GDi / Kia Cee’d 1.6 CRDi

04.07.2014

Mercedes-Benz ML 350 i BMW X5

03.05.2014

VW Golf vs Peugeot 308

26.03.2014

Toyota RAV4, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe Tekst sa video prilogom!

21.06.2013

Audi A3 - BMW serija 1 - Mercedes-Benz A klase Tekst sa video prilogom!

24.05.2013

Mercedes A klasa i BMW Serija 1

16.11.2012

Mini Cooper S Coupe vs Renault Twingo Gordini

25.05.2012

Fiat Punto Classic vs Dacia Sandero

30.03.2012

Ford Kuga vs Jeep Compass vs Toyota RAV4

26.03.2012

Hyundai ix35 vs KIA Sportage English version Tekst sa video prilogom!

08.07.2011

Automobili cene do 10.000 evra

02.05.2011

Suzuki Swift vs Suzuki Swift English version

25.01.2011

Audi RS5 vs BMW M3 English version

03.01.2011

Audi A1 vs MINI Cooper English version

10.12.2010

Dacia Duster vs Chery Tiggo English version

26.11.2010

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

12.10.2010

Audi S5 Coupe vs Audi S5 Cabrio

18.06.2010

Mazda 3 i Kia Ceed

12.02.2010

Dacia Sandero Stepway i Suzuki SX4

25.12.2009

Lexus RX vs BMW X5 vs Audi Q7

18.11.2009

Alfa Romeo MiTo vs Mini Cooper S

13.10.2009

Opel Astra GTC i Kia Procee'd

14.07.2009

Hyundai i20 i Opel Corsa

11.06.2009

Mercedes C180 Kompressor i C220 CDI

26.05.2009

Toyota Avensis vs Honda Accord vs Mazda 6

04.05.2009

Hyundai i10 vs Kia Picanto

03.04.2009

Jeep Wrangler vs Land Rover Defender

06.03.2009

Automobilske navigacije

26.02.2009

Kolica za pijacu

31.12.2008

Fiat 500, Hyundai i10 i Suzuki Splash

04.11.2008

BMW X5 3,0d i VW Touareg 3,0 V6 TDI

22.07.2008

Pneumatici

23.05.2008

Citroen C6 2,7 HDi i Citroen DS 21 "Ajkula"

24.12.2007

Toyota Hilux 3,0 D-4D i Mutsubishi L200 2,5 DI-D

08.06.2007

Jeep Compass 2,3 i Suzuki Grand Vitara 2,0

25.01.2007

Mali automobili

28.12.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRDI i Range Rover Sport TD

20.11.2006

VW Jetta 1,9 TDI i Renault Megane Sedan 1,5 dCi

19.06.2006

Renault Megane 2,0 RS Luxe i Ford Focus ST 2,5T

09.05.2006

Toyota Hilux 2,5 D-4D i Isuzu D-Max 3,0 TD

09.02.2006

Citroen C3 1,6 HDi i Renault Clio 1,5 dCi

26.01.2006

Citroen C5 Break 2,0 HDi i Renault Laguna Estate 2,2 dCi

28.10.2005

Honda Jazz 1,4 i Mitsubishi Colt 1,3

23.06.2005

BMW 320i i 320d

25.05.2005

Peugeot 307 1,6 HDi i Renault Megane 1,5 dCi

18.03.2005

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

28.02.2005

Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail i Toyota RAV4

22.12.2004

Audi A8 L 6,0 Quattro, Mercedes S 600 L i BMW 760 Li

19.11.2004

Citroen C2, Lancia Ypsilon i Nissan Micra

15.09.2004

Ford Sportka i Streetka

27.09.2004

OPEL Astra 1,6 Twinport Enjoy i VW Golf V 1,6 FSI Comfortline

21.08.2004

Supersportski automobili

25.07.2004

FIAT Panda 1,2 Emotion, OPEL Agila 1,0 Njoy Design i DAIHATSU Cuore 1,0 Top

22.06.2004

FORD Focus 1,8 TDCi 100KS i RENAULT Megane 1,5 dCi 100KS

20.05.2004

VW Golf V 2,0 TDi 16V 140 KS i PEUGEOT 307 2,0 HDi 16V 136 KS

13.04.2004

RENAULT Megane Sedan 1,9 dCi i SEAT Toledo 1,9 TDi

16.03.2004

VW Golf V i MAZDA 3

5.02.2004

CITROEN C2 i C3 1,4 16V 90KS Sensodrive

21.02.2004

PEUGEOT 307 CC 2,0 i RENAULT Megane CC 2,0

15.01.2004

RENAULT Megane Grandtour,
PEUGEOT 307 Break,
FIAT Stilo Multi Wagon i
MITSUBISHI Lancer Kombi

12.12.2003

BMW serija 5, MERCEDES E320 i AUDI A6

24.12.2003

CITROEN C2 1,4 i RENAULT Twingo 1,2 16V

5.11.2003

AUDI TT 3,2 Quattro, CHRYSLER Crossfire 3,2 i NISSAN 350 Z

17.11.2003

CITROEN Berlingo, FIAT Doblo, RENAULT Kangoo i OPEL Combo

8.10.2003

TERENSKA VOZILA

20.10.2003

HONDA Accord, MAZDA 6 i TOYOTA Avensis

30.08.2003

RENAULT Clio 2,0 RS i PEUGEOT 206 2,0 RC

13.09.2003

AUDI A3 2,0 FSI, BMW 318 ti Compact i MERCEDES C180 K Sportcoupe

16.08.2003

HONDA Jazz 1,4i LS, MAZDA 2 MZI 1,4 Exclusive i NISSAN Micra 1,2 Acenta

17.07.2003

ALFA ROMEO 147 GTA, FORD Focus RS i VW Golf R32

10.06.2003

RENAULT Megane 1,9 dCi, FORD Focus 1,8 TDCi i ŠKODA Octavia 1,9 TDI

27.04.2003

BMW X5 4,6is, MERCEDES ML55 AMG i PORSCHE Cayenne S

10.05.2003

FORD Ka Futura i RENAULT Twingo 1,2 16V Privilege

7.04.2003

FORD Mondeo TDCi Turnier i MAZDA 6 CD Sport-Kombi

7.03.2003

HYUNDAI Getz, DAEWOO Kalos i CITROEN C3

6.02.2003

SUBARU Forester 2,0 XT Turbo i ŠKODA Octavia Combi 1,8T

18.02.2003

PEUGEOT 307 110, RENAULT Megane 1,6 i VW Golf 1,6

18.01.2003

KIA Sorento CRD i TOYOTA Rav 4 D4D

21.12.2002

MASERATI Coupe Cambiocorsa i PORSCHE 911 Carrera

15.11.2002

MAZDA 6 1,8 Comfort, OPEL Vectra 1,8 Comfort i VW Passat 2,0 Comfortline

24.11.2002

PEUGEOT 206 SW i ŠKODA Fabia Combi

13.10.2002

HONDA Jazz 1,4i i SEAT Ibiza 1,4 16V

1.10.2002

MERCEDES S 600 i VW Phaeton W12

6.10.2002

TOYOTA RAV 4 D4D i SUZUKI Grand Vitara XL-7

3.09.2002

FORD Fiesta TDCi, PEUGEOT 206 HDi i CITROEN C3 HDi

3.09.2002

pecagt
26.3.2014 00:47
29
29

Moj izbir u klasi ne bi bili ni jedan ni drugi...ali mislim da je golf mnogo bolji,zreliji i doreceniji auto od 308ice,za moj ukus-enterijer je ocajan,eksterijer musav...nedovrsen,ali kazu "konkurentski" novinari da se vozi kao zmaj-mozda i najbolje u klasi,dzaba kad i izgleda kao zmaj(ali ruzni zmaj)...:-D

BojanR
26.3.2014 01:40
47
6

Ni ne mogu da posmatram nikako ovo poredjenje kad je jedan u najjacoj a drugi u najslabijoj opremi...

BojanR
26.3.2014 01:54
38
12

Videli bi koji je kvalitetnije unutra uradjen da je VW u highline-u... Pezo idalje vuce kicerajske korene.
Ipak kada bi se poredili modeli najjace opreme, pezo bi bio dosta ispod jer kod trendline u vw je i obrada i sve mnogo losije od sportlune i highline (vazi za sve vw)

HTC
26.3.2014 06:24
33
24

Svaka čast pezou,ali golf je golf provereni kvalitet već dugo vremena!

Don
26.3.2014 07:34
43
36

Hajmo redom, pezo se ljulja, nije agilan cak ni u gradu, tup odziv na upravljacu, umjetan, saka jada - citaj nije vozacko auto i ne nudi ni priblizno toliko uzivanja u voznji kao neprikosnoveni vladar klase - alfa romeo djulijeta. A kako i mogu kad oba imaju jeftine ovjese, a golf ni sa skupljim nije u stanju da prati djulijetu. Niti ce ikad biti. Jedno je auto za sire mase, narod, a drugo za automobilske znalce i sladokusce, a neznalicama ne vrijedi govoriti.

Ima manje mjesta od golfa, koji je cetverosjed? Strasno!Ovom nije potreban komentar

Aluminijska rucica mjenjaca, tj kugla...rjesenje vec vidjeno, ne znam sta im to treba.

Golfov gepek iznosi tek 302 litre, bez obzira sta fabrika kaze, metar ne laze! Ne vjerujes, izmjeri!
308 ima nepregledne instrumente. Ima li problema sa komanda klime, recimo. Nema nista gore od tipkanja po staklu, a jos k tome nema nesto posebno rjesen sistem upravljanja tim komandama na ekranu, kako kaze ovaj sto prica na slogove. Za svaku komandu moras pipkat, plazat prstima, trazit dje je sta, gledat da li si pritisnuo ili nisi, i k tome stalno micati pogled sa ceste.Zbilja vrhunski, za poginut dusu dalo! Pa ko voli, nek izvoli.
Dizajnerski izgledaju isto-kao blizanci,k tome jos dosadno, jadno i cemerno. Ubija hladnoca povrsina! Zbilja moras biti operisan od emocija za takvo sta.
Kakva je elasticnost ovih motorica za kosilice u pojedinim stepenima prijenosa? Pije li motor od pezoa isto toliko ulja kao VW tsi? Kakav je rezultat NCAP testa, da nije bolji od Alfe, slucajno? Asti gospe, nije...a novija auta. Uh, uh....:-)i Jos onaj lak u golfovoj unutrasnjosti po kojem ostaju muzge od prstiju,pa stalno moras cistit armaturu. Pametno, nema sta. Komedija od auta! Polit benzinom i zapalit!

lazar bojanić
26.3.2014 08:32
45
8

@Don ,

ima puno toga pametnog u tvojim komentarima samo mi smeta radikalan način iznošenja istih ...ako ti se nešto ne sviđa ne moraš odmah to da pališ !

Iskreno nova 308 mi spolja deluje kao već viđen film a iznutra izgleda kao da je sama promena bila važnija od suštine ... ne verujem da bi me vozne osobine dojmile jer ljuljuškanje spada u kategoriju pozitivnih osobina tek kada čovek dostigne penziju :-)

Opet, dobro poznati Golf TSI je dovoljno dobar u svemu i sa odličnom višedecenijskom reputacijom ali i jednom ozbiljnom mrljom u prošlosti koja se odnosi na motor , pouzdanost i probleme sa svim i svačim vezanim za taj 7 godina nagrađivan agregat . Taj motor je toliko dobar i revolucionaran kao zamisao ali sa ozbiljnim problemima u izvedbi da ja stvarno ne znam koliko treba biti neozbiljan pa gurati ovo rešenje diljem celog sveta uporno ... sve razmišljam ko je luđi u ovoj sagi , proizvođač , štampa ili mušterije ???


Od ova dva svakako bih izabrao Mazdu 3 G165 Revolution Soul Red koja mi sada deluje sasvim povoljno u odnosu na ono šta pruža u vožnji i šta nudi u paketima opreme .

I na kraju , strelica za Dona .. i Alfa mi se čini pošteniji izbor od ova dva na testu .

Pozzz

Slavisica
26.3.2014 08:49
39
5

Razumem teznju ka minimalizmu, ali zasto su sve kod 308 premestili na ekran, i dalje mi nije jasno. Don-ova konstatacija je na mestu.
Drugo, da su napravili normalnu tablu (instrumente i volan o kom se polemise), uz ovakav dizajn, bio bi pun pogodak. Ovako, mene sto se tice, to je prvo sto bi me odbilo. Iz tog razloga, od ova dva bih birao Golfa, mada mi nije nista posebno. Pogotovo sto mislim da mu je motorizacija katastrofa, ne u smislu karakteristika, nego pouzdanosti.
Suma sumarum, da biram iz C segmenta, najradije bih Mazdu3 G120 ili G165. Mada, kad smo kod pouzdanosti...ima li iko saznanja o Skyactiv motorima?

Реалан
26.3.2014 08:56
28
4

Као што неко рече - нема смисла поредити аутомобиле са другим пакетом опреме као и доста различитим мотором. Мој избор у тој класи сигурно не би био један од два два аутомобила!

Aleksandar
26.3.2014 09:04
36
3

Prvo što mi nije baš sasvim jasno to je snaga dva turbo motora, ista kao i klasičnih atmosferkih.Dva različita paketa opreme i nisu za poređenje. Već sam komentarisao nepregledne instrumente kod 308 i to su potvrdili svi koji su testirali. Slažem se da je tač nešto novo, ali mnogo odvlači pažnju vozača. To je zanimacija za suvozača i nisam pristalica da sve bude tu smešteno. Na Euroncap bi trebali da mu skinu poene zbog toga. Bezbednost a ti gledaš ekran i kuckaš u toku vožnje. Tu je i previsoka cena 308. Golf je mnogo popularniji i cenjeniji i tako će i ostati. Dizajnerski, ništa revolucionalno a to je očekivano za te proizvođače. Biće dobro videti test dizela istog nivoa opreme.

Dejan L
26.3.2014 10:05
29
25

Oba imaju 5 zvezdica za bezbednost, oba imaju nove platforme, pa je enterijer jedina razlika. Mislim da su u osnovnom paketu skoro pa isti, a kvalitet materijala je ovakav:
1. Kao vlasnik 1 Pežoa iz serije 300, znam da su materijali enterijera kvalitetni, ali plišana sedišta se prljaju
2. Kod Wagena su sedišta i mebl otporni na prljanje, ali donji deo oplate vrata se lako guli.
3. Kontrolne table su od iste plastike meke na dodir, a i nema krckanja i cvrčaka ni kod 1 od oba.
4. Ergonomija je na strani golfa, dok mi se kod Pežoa svidjaju 3D elementi
5. Pežo ima malo duži nos, a manje prostora na zadnjoj klupi, a Golf obrnuto.
6. Cena Pežoa mi se nimalo ne sviđa, preterali su.
7. Cena značajno skupljeg Pežoa će za 10% biti manja kada bude polovan.
8. Ono gde Pežo pobedjuje je uživanje u vožnji i što ni posle 400km vozač nije umoran.
9. Kada kupite nov Pežo, vidi se da je nov model, dok kupovinom Golfa 7, pa još i iste boje, većina neće ni primetiti da imate nov auto.
10. Znači Pežo pobeđuje kod hedonista, a Golf kod tradicionalista.

Don
26.3.2014 10:13
30
10

u pravu si, lazare, malo sam pretjerao. Ionako zaobilazim vw koncern, a vazda mi dopadne saka.Sto vise bjezim od njega, eto njega na mene kao cicak kad ti se zakaci za odjecu. Evo neki dan turan blue motion ili kako se vec zove, pa popio mi je dizela toliko da sam imao osjecaj da vozim ladu. za 270 km, otislo je pola rezervoara, a dizel!Onda mi uvale mercedesa, taj mi je trosio 7.2 l, al bio dobro doslo osvjezenje u odnosu na vw.
Ono sto covjeku treba jeste elasticnost motora, kad treba da povuce, da pretices bez problema, kad ono motoru treba citava vjecnost i eto tebe u gabuli. I ostali znaju napraviti motore i auta, ali nijanse postoje. Alfa ih sisa za po nekoliko sekundi, a sekunde znaju spasti zivot. No, uglavnom ljudi biraju po nahodjenju, ne znaci da ako se meni nesto svidja da se to mora svidjati i ostalima, zar ne :) Ja to "spalim" :)

evo djulijeta sa 120 kljusadi, od 60 do 100 km/h u 4 stepenu prijenosa: 6.7 sec, od 80 do 120 km/h 7.3 sec a u petom stepenu treba joj 9.2 sec, u sestom 11.6 sec. Kocioni put (sa 100km/h) navodno je 39.3m ( u kojem li modu mjerise ovo, cini mi se da je u D modu kraci put). 1400 o/min mi je licno prenisko, a na tom broju okretaja pezo ostvaruje najveci okretni moment, ne znam dokle ide gornja granica.Izgleda da pezo koci odlicno.
elasticnost
60 to 100 in 4 : 6‚7 s. (alfa) 11‚З s.(pezo)
80 to 120 in 4 : 7‚З s. (alfa)
10‚8 s.(pezo)
80 to 120 in 5 : 9‚2 s. (alfa)
15‚4 s.(pezo)
80 to 120 in 6 : 11‚6 s (alfa)
20 s.(pezo)


mkm
26.3.2014 10:18
35
15

@LazarBojanic
Golf je Golf, makar imao jugov motor 0.9cm3 sa 45ks ispod haube. VW moze svasta da uvali posto ljudi kuouju Golfove, to ja najbolji auto.
Nije da imam nesto proiv Golfa, fakat je da solidan auto, ali je stavarno precenjen. Bas me interesuje koj bi bila cena 7-ce sa motorizacijom i opremom 308-ce na testu!

opc
26.3.2014 10:45
24
22

Kakvih auta ima u toj klasi, ova 2 ne bih ni pogledao. Po meni je Focus i vladar i sampion cak mi je bolji i od astre koju obozavam

opc
26.3.2014 11:31
18
12

Kakvih auta ima u toj klasi, ova 2 ne bih ni pogledao. Po meni je Focus i vladar i sampion cak mi je bolji i od astre koju obozavam

Dejan L
26.3.2014 12:02
20
30

@ opc
Fokus je pao na testu upotrebljivosti zadnje klupe iako je duži 16cm od Golfa 7 i Pežoa 308.
Fokus je u Srbiji malo skup za održavanje. I na kraju enterijer Fokusa je na nivou Hyundaija.
@ Miroslav TDCI
Javi se, nema te!

duki
26.3.2014 12:05
19
5

Novi 308 je sve samo ne Peugeot, pokazite bilo kojoj zenskoj osobi sliku nove 308-ce i reci ce vam da to ne lici na Peugeot.

maxy
26.3.2014 12:05
10
11

@Aleksandar
Probaj da provozaš dva automobila iste snage, ali da jedan bude turbo, a drugi atmosferac. Posebno je izražena razlika što je snaga automobila manja. Jednostavno, ugođaj vožnje kod turbo motora je bolji jer daje veći obrtni moment.

Aleksandar
26.3.2014 13:38
22
1

Maxy,
razumem ja sve što si naveo. Lično nisam pristalica turbo motora male zapremine i velikog obrtnog momenta, što će u narednim godinama biti jedini izbor. Meni je bila čudna snaga koju daje turbo. Očekivao sam više.

maxy
26.3.2014 14:52
14
2

@Aleksandar
Pa to mu dođe kao neka ulazna ponuda agregata. Dalje ide valjda neki od 105 ks isto 1.2 TSI. Mislim da za Golf ne postoji slabiji benzinac???
E sad da imaju atmosferskog benzinca 1.2 čak i kad bi bio navijen na 90ks mislim da se ne bi pokazao dobro u automobilu ove veličine.
Znaš kako, onaj ko ima novca za nov auto, baš ga briga i ako je male zapremine sa turbinom, ali ja gledam uvek iz ugla kupovine polovnjaka, pošto za nov nemam para, pa se ni meni ne sviđa :D

MIVEC
26.3.2014 15:15
16
3

Turbo punjaci su ovde u funkciji elasticnosti i obrtnog momenta, nikako snage. I tu ne vidim cemu max Nm kod Pezoa na 1400 obrtaja, pa ni dizela ne vozim tako.
Od ova dva, moj izbor ipak Golf, zbog tvrdoce, a ovde bih ipak bio i tradicionalista. Sto rece neko, kod 308 promena je bila vaznija od sustine. Mada po meni bilo kakva promena je bila preko potrebna 308ici, i ovo je sada ipak sve dobro. Golf inace u osnovnim paketima stvarno izgleda cak i starije od 6, i to mu je ogromna mana, prvih par puta uzivo kad sam ih video nisam verovao da je to novi model, ali zato uz sportske elemente u visoj opremi mogu reci da izgleda mozda jako dobro.
Van ovog poredjenja, ne bih uzeo uzeo ni jedan od ponudjenih. Mazda ili Alfa daleko pre ili pak Auris. Ja licno mogu da se nadam da ce i moj "vremesni" Lancer dobiti naslednika spremnog za borbu (i da to nece biti Megan) ali do tada ovako..

pedja
26.3.2014 15:28
18
6

@mkm, ne vidim kako je Golf precijenjen ako kosta isto koliko i ovakav 308, sa 1,6tdi (105 ks) motorom i srednjim paketom opreme.
@Don, ohladi se malo covjece, sta palis i rusis. Mozda bih ti i vjerovao tu pricu za vw koju uporno guras da nisam ponosni i zadovoljni vlasnik jednog.

Garfild
26.3.2014 15:41
24
3

Za početak - mislim da Golf jeste "bolji".
Dalje, nova 308-ica ima sve mane "enterijera" koje su mnogi napred već naveli (da ne ponavljam).
Sledeće,što je (prva) zamerka autoru testa, je da nema reči o bar o najbitnim detaljima opreme, ali se pominje (potencira) razlika u ceni ova dva modela od oko 6.000 eura. Naime, ovaj 308 turbo sa 125 ks u "najvišem paketu" ne košta 20.390,već 1.000 manje(proverite kod prodavca, na svaki 308 u srednjem i gornjem paketu je toliki "popust"). Golf 1.4 TSI od 122 ks u "najvišem paketu" je 21.165 (po ceni na sajtu). A samo primera radi, kod 308 taj paket podrazumeva i "glavne farove" u "LED tehnologiji" ( a kod golfa ni ksenone ). Drugim rečima, 308 je "džabe" u odnosu na golfa.
Sledeća "zamerka" autoru je kako je za test za 308 "izabrao" baš "turbaša" od 125 ks, kada je na ovom sajtu ( pre možda mesec ili dva, pri prethodnom testu 308), pisalo da se neće testirati ovaj motor od 125 ks jer je on "prevazidjen", tj. "ne prolazi" EURO 6 norme i uskoro će da "nestane". U tom smislu, korist od ovog testa za "ljude u dilemi" je ista kao da je na test SADA uzet "postojeći" ( stari ) 308 SW. Čemu? Pri tome,Verano ima registrovanih par komada novih test 308-ica i za test se "ubode" baš ona "prevazidjena".
To su neke moje opservacije.
Ali, bez ikakve dileme i greške, GOLF jeste pobednik ovog testa.
Iskren pozdrav svima!

serpico
26.3.2014 16:16
21
3

Mislim dokazali ste sada da golf trendline parira najsupljem peugeotu 308,sad da je golf u highline ili sportsline ovaj 308 sa bjelom kozom nebi imo sanse!a golf bi bi bio skuplji nekih 3000eura garant!GOLF je klasik i pragmatican auto od kojeg se i ne ocekuju iznenadjenja nego ustaljena praksa dobroga da postane jos bolje!peugeot je moderan i lijep auto,u ovoj pre skupoj opremi i premijum ali iskreno bih uzeo golfa 1.2tsi 105 sa comfortline opremom ili mazda 3 ,peugota ipak ne bih!

pecagt
26.3.2014 16:32
11
0

Nisam vozio 308,al verujem autoru na rec,samo je sat na testu rekao kako je upravljanje savrseno i na nivou iznad focus-a...verovatno je mnogo bolje nego do sada,pa otuda takvo iznenadjenje.Ali sigurno da nije lose,ili da ne moze biti vozacki auto kako je neko komentarisao...

Dejan L
26.3.2014 18:30
11
23

Da li je vama toliko tesko da udjete na sajt i uporedite cene i opremu?
Peugeot 308 1.5 je na akciji 14.490€
Golf 7 je sa isto 1.2 motorom 14.990€
Peugeot 308 Alure 1.6 je jeftiniji za 680€ od istog takvog Golfa 1.6.
Eto da ne lupetate vise i ne smarate

kole
26.3.2014 20:33
11
16

Nikad nisam voleo ova 2 proizvodjaca. Moj izbor bi bila Honda Civic tourer benzinac ili eventualno astra.

loeb-np
26.3.2014 20:36
9
18

bolji je citroen c4 od oba gore testirana :-) REDAKCIJA DAJTE NEKI TEST NOVOG C4
MERCY

krimirad
26.3.2014 20:57
18
3

Vidio sam novu 308-cu i auto je sasvim Ok .ali isto kao i kod golfa dozivljaj je dvojak ,mislim na paket opreme i zavrsne obrade je mnogo bolji kad auto ima vise opreme,skuplji lak i taktilno bolje materijale naravno za one kojima je to bitno,svidja mi se peugeotov enterijer mada sumnjicav sam glede touch screna i sve preko njega,sta jednog dana kada otkaze i nema klime,radia,gps i ostalih podataka !zato koliko je golf dosadan i klasican i u biti isti kao i svi do sad kupci su to zavoljeli!mada bih zbilja volio da vw kao brend ipak podeblja popis serijske opreme a pod tim mislim trivijalni ulaz za usb kojeg ne nudi ni troduplo skuplji audi pa recimo tipke na volanu zar je to tako tesko ugraditi u pocetni trendline paket!sve ostalo na golfu je prvoklasno ali isto samo malo modernije!cak mi je iskreno lepsi enterijer u novom Leonu koji je preuzeo satove i grafiku od audija A3 i seat ima u ponudi potpuna Led svetla a golf ih uopste ne nudi!to mi nije logicno,a video sam leon sa tim led svetlima i fantasticno bljeste i dozajn je super,a golf ima ispod prosjecne obicne farove ko iz 90tih!

Dejan
26.3.2014 22:05
7
25

Mala ispravka. Vec 2 godine zaredom je Ford Focus broj 1 na svetu! Ko ne veruje, neka proba.

realan
26.3.2014 22:17
21
3

@Don Mnogo ti ladis usta do juce si na nebesa izdizao VW !!!


Ko neveruje neka malo prosurfuje po arhivi !!!

Meni je ovde svakako bolji Pezo iako Golf je Golf jedan je najbolji...

Audifan
26.3.2014 22:44
18
4

Redakcijo.ovo je skroz neobjektivan uporedni test ! Porediti celik sa slinavim maramicama marke feline i sl msm.stvarnooo...

Ma salim se ja malo super je pezo za pandure sa sve tim volanom domudnjakom da se mogu Q urciti.....

Bojan
27.3.2014 00:01
18
0

Mislim da bi pravi okrsaj bio staviti na testu najjace dizel varijante, to su glavni igraci, ovi ostali ce manje izazivati interesovanja. Dizajn spolja je bolji kod Pezoa, mozda najbolji trenutno u klasi, enterijer Golfa je ipak nekako meni bolji, bez obzira na izusetno dobar izgled Pezoovog. Ipak kod Golfa me zabole ledja od samog pogleda na sedista, nije i jasno zato u prave tako ravna...

realan
27.3.2014 00:08
17
3

@Don Mnogo ti ladis usta do juce si na nebesa izdizao VW !!!


Ko neveruje neka malo prosurfuje po arhivi !!!

Meni je ovde svakako bolji Pezo iako Golf je Golf jedan je najbolji...

Sorfonije
27.3.2014 08:56
6
15

Najbolji auto te klase je bmw1. Ne najlepsi,vec najbolji !

Skyline
27.3.2014 10:18
21
17

Najbolji su mi ovi kojima je Giulietta hit... Italijanski krš.

karadjole
27.3.2014 11:47
17
3

Ma gledajte ljudi zasto hejtovati jednog a drugog uzdizati kao da se radi o rolls roycu drophead coupeu mislim,to su danas normalni obiteljski hechbek modeli primjereni svim optimalnim potrebama manjoj familiji ili osobama koje vole takav auto!308 modernije nastupa pogotovo u ovim belim sedistima koja ce za 5 g. biti zuckasto smedja i ispucana zato nebacajte pare na kozu u kompaktnoj klasi jer je visestruko jeftinija od one sto se presvlaci recimo visoka klasa !znam sta pricam!drugo sve to lepo izgleda kod pezoa sada kad je potpuno nov i bljesti ko pasja kesa a golf je onako crn i pritajen ali bezvremenski cak dosadan ali kao vino sto stariji to bolji a pezo nazalost sa ovom opremom ces za 5,6 ili 7 god. dati u bescjenje a golf ce otic za skoro 30% vecu cijenu bez obzira na bruseni aluminij i svu silu elektronike koja ce poznavajuc pezo pocet stekat kad autu izadje garancija!opet ne hejtujem nego pricam svoje iskustvo,naravno nemora tako biti sve ovisi od slucaja do slucaja!Golfa bi uzeo uvek pre peugeota jer pezo radi sminku a vw bas to nema ali ima sadrzaj!

opc
27.3.2014 12:13
11
6

@karadjole
Zato uzmes Astu ili Focus, oni imaju i sminku i sadrzaj

Don
27.3.2014 14:03
14
13

ak kupujes golfa novog, (pre)platis ga visestruko. U startu je skuplji oko 2000 eura.
Servisi ( u poredjenju sa djulijetom recimo) su skuplji, pa te i to kosta.
Na kraju, zbog slabe pouzdanosti a velike vjerovatnosti kradje , zivci ti popuste i spavas ko zec.
Dodje vrijeme da ga prodas i budes sretan ak vrijedi ista vise neg ostali. Dakle, na golfu kupac popusi visestruko, ozene te u nabavnoj cijeni, servisu, strahu, nepouzdanosti...

Evo na autoscoutu sam stavio poredbenu tablicu pezoa, golfa i alfe...prvih 10 strana 65% pezo, 35 % golf, god.2010.Sve u par eura razlike....cijena o 6800 do 10000e. Jedina prednost golfa je u relativno laksoj prodaji polovnog.

Kukas kako malo vrijede? Pa ko te tjera da kupujes novo?Ja sam zadnje novo auto kupio 2008 i to ne sebi :) a auta sam se nakupovao i naprodao, ko zna koliko samo!

Skyline
27.3.2014 14:52
25
9

@Don

Gomilu gluposti pišeš. Ne želim da budem golfov advokat, ali da li si se ikada zapitao zašto je najprodavaniji, zašto drži cenu kao polovnjak, zašto ga ljudi kupuju kada sve to tako "košta"? Đulijeta da valja bila bi makar pri vrhu prodaje, ali nema je nigde. Zašto? Pa nije ovaj svet sastavljen od morona koji ništa ne znaju. Prođem kroz Austriju, Italiju, Nemačku, Francusku, golfova koliko hoćeš, Đulijeta "duplo golo"...

schwabofil
27.3.2014 15:21
13
6

Nisam seljober ali golf je sasvim obican auto koji je prerastao sam sebe pa cak i kompaniju koja ga proizvodi bar u europi a posebno na podrucju jugoistoka evrope,to ke fenomen i slucaj da vw nije mjenjao ime modela od 74 ,dok su mnogi proizvodjaci prelazila na razno razne brojke pa imena pa opet neku kombinaciju a to zbunjuje!golf je golf vec 40g i bit ce to verovatno dok je nafte i dizela!!!!peugeot je lijep auto i njega ce birati esteta i recimo technofil kojem ce se svideti te touch funkcije a golf je za one koji ce u auto sjest upalit auto u 1 i vozi imas kmh o obrtomjer 5 brzima i to je to!

BojanR
27.3.2014 16:33
6
14

Schwabofil# a kako ti, majke ti, tnas da je Golf "prerastao" fabriku koja ga proizvodi?
VW- najveca kompanija sa najvise dobiti za jednu drzavu i ti kazes da ju je Golf7 prerastao... Vala bas ne zreo komentar...

ALFISTA
27.3.2014 21:23
13
16

Ako je Giulietta "italijanski krs" kao sto neki pisu, kako onda objasniti cinjenicu da je najbezbednija u klasi. Drugo Giulietta je premium, i zato se ne moze direktno porediti sa Golfom. Sto se tice 2 testirana modela moj izbor bi bio PEUGEOT, pre svega zbog unutrasnjosti, a i spolja mi se vise svidja. Takodje PEUGEOTa nema na svakom cosku, kao sto je to slucaj s Golfom, pa je samim tim malo ekskluzivniji. Golfovi TSI agregati su za sad dosta nepouzdani, ali ustalom ko jos kupuje Golf benzinac :-D Ni jedan ni drugi nisu ni problizno najprostraniji u klasi, najvise mesta na zadnjoj klupi ima LANCIA DELTA (ali ona je premium), a najveci prtljaznik CIVIC, ako se ne varam. Kabina Golfa mi je preobicna, zavrsna obrada je solidna, ali mi tu fali dizajna (licni, subjektivan, utisak). Kod PEUGEOTa mi se dopada smanjeni volan, i ociscenost centralne konzole od nepotrebnih dugmica.

maxy
27.3.2014 21:51
12
3

@Skyline
Cenim da si malo pobrkao babe i žabe. VW, konkretno Golf je mnogo više porodičan auto od bilo koje Alfe koja je bila konkurent ma kom Golfu.
Alfe kupuju drugačiji ljudi, oni koji se malo razlikuju od proseka (ne shvati me pogrešno, ne kažem da su bolji ili lošiji), a Golf kao reper i prosek mora da dominira. Ni u čemu nije najbolji, ali je u svemu dobar, a ja bih rekao dosadan. Ta dosada nekome odgovara, a nekome ne. Zato Alfe i nećeš nikada videti u većem broju bilo kad i bilo gde. Jednostavno je drugačija i namenjena drugačijim ljudima.

Skyline
28.3.2014 00:14
14
15

@ALFISTA, maxy

Bla, bla, bla... sve su to davno ispričane i otrcane priče. Đulijeta ne da nije premijum, već nije ni "p". A što se tiče "različitosti", hajde da budem iskren... Imam komšiju "alfistu" koji je neopevana kretenčina, i kao čovek i kao vozač. Ako je to "različitost", pa onda ne znam šta bih rekao. Alfa bezbedna, golf nepouzdan, švaba tra la la... I tako, moroni širom Evrope kupuju nepouzdan auto, a zaobilaze "bezbedan" i "premijum". Ta priča jednostavno ne pije vodu. Ljudi su očigledno svi retardirani pošto kupuju najprecenjeniji, nebezbedniji, nepouzdaniji, najdosadniji auto i sl... Nisu svesni da je Đulijeta pojam. Baš čudno.

BojanR
28.3.2014 00:32
11
6

Skyline- objasnio si stvari...

I sta taj alfista nabija na nos ovde tu jadnu djulijetu kad se ovde prica i ova dva auta... vidi se da je ogranicen po tom pitanju...

Don
28.3.2014 07:09
14
14

Da, bas tako, moroni kupuju nepouzdan auto (golf) i sve ostalo sto si naveo.Potpuno se slazem.
Odlaze im: pogonski lanci, turbine, kugle, dsg mjenjaci, sijalice, na dizelima dizne, itd sve to bi pokopalo druge kompanije. Bez obzira jesu li oni te probleme rijesili u medjuvremeu ili ne, takvo sta bi sahranilo druge. Glede ovoga da gube vrijednost, evo jednog citata vezanog za golfa nakon testa izdrzljivosti u Auto moto und Sport: "Za vrijeme testa izgubio je 54,4 posto svoje prvobitne vrijednosti." Uputio sam na linkove pretrazivaca gdje se vidi da su svi tu u par sto eura (golf i pezo), toliko o drzanju cijene.
Milioni ljudi vjeruju u ono sra...od vjere sto im je spakovo Kosta iz Nisa, zvani Konstantin (inace pagan) i sekta sa brda Vatikan nakon sto su pobili arijevce, a u sta normalan covjek ne moze vjerovati, cuj samo Bogu pripisuju da ima dijete, a sami se ne zene i nemaju djecu?, tako i papci kupuju golfove...slijepo slijedjenje bez imalo mozga i razmisljanja.
Rekao sam ti, Alfa romeo je auto za znalce, a golf za raju...a raja je, poput stoke sitnog zuba (puj, nisam ni slutio da cu citariti FiTija), ide tamo dje joj coban kaze.
Konkretno, mnogi njemacki casopisi porede golfa sa a klasom, bmw1, a3 i na kraju golf je prvi. Dodje djulijeta i razvali ga ko beba zvecku: jeftinija u nabavi premda su skupi oboje, bolji i pouzdaniji motori, neprevazidjeno upravljenje, bolje drzanje zavoja, brza, jeftinija na servisiranju, veci gepek, pouzdanija, ljepsa i jos moze prevest pet osoba...pa treba li jos sta ovome????Pametnom dosta, a neznalica ce uvijek biti. I zato, forza Alfa!

Skyline
28.3.2014 07:47
16
11

@Don

Samo ti vozi alfu i "uživaj" u njoj. Tu smešnu priču možeš da proturiš nekom ko je neobjektivan i naklonjen alfi. Bilo ko ko se iole razume u automobile može samo da umre od smeha na tvoj post. Argumenti su ti "kako mali Perica" zamišlja svet. Iz mog ličnog iskustva, vozači alfe su u proseku gluplji, neinteligentniji, agresivniji, bahatiji od vozača golfa. Ukoliko je preduslov da si glup i bahat da ne pripadaš "raji", i odbijaš "slepo sleđenje bez imalo mozga i razmišljanja", onda mi je mnogo drago što nisam alfista. To ostavljam tebi kao "eliti". :-)))) Taj fanatizam bez pokrića je tipičan za alfiste, i tu nema racionalne diskusije. Još malo pa ćeš tom parčetu lima dati božanske osobine. Budalaštine... Tržište pokazuje sve, potpuno jasno. Zakon je jednostavan - kvalitetno i dobro prolazi, nekvalitetno i nazadno propada.

Slavisica
28.3.2014 08:48
10
4

Rekoh vec da moj izbor u klasi ne bi bio nijedan od testiranih.
Medjutim, stvarno se izvinjavam ako sam nesto propustio, ali, neka mi neko objasni sta to Golf ima a drugi nemaju?

Sorfonije
28.3.2014 08:52
13
11

Skyline,preterujes malo...puno.
Giulietta jeste bolja od golfa,Vozim vec skoro 4 god.presao sam 60k i nisam nikakvih problema imao.Mada do duse,do sada nikada nisam imao vecih problema sa kolima,jedino me audi,tu i tamo zeza,ali i za ocekivati je.2000 godiste je.Moje iskustvo i mojih top 5 C segmenta:
Bmw1
Audi a3
Volvo v40
Alfa giulietta
Ford focus/mazda 3
.
Pozdrav ljubiteljima, automobila!

No1
28.3.2014 09:23
14
7

Hahaha...došlo vrijeme da je i Giulietta postala kvalitenije, bolja, bezbednija, jeftinija za održavanje, i.t.d.. Znači po mišljenju "stručnjaka" Golf nevalja jer mu pada cena više nego ostalima, nije kvalitetan, skuplji za održavanje, stalno se kvari, te turbina, te dsg, te dizne te ovo te ono...te smo svi mi koji vozimo Golfove seljaci i manjeg IQ-a(pardon šta rekoh, kako mi glupi znamo šta je IQ, čim uzimamo Golfa...)...dajte da svi pređemo na te "premium" Giuliette ili neke Delte...jer vidim evo svi ih hvale i vozaju, baš sam video jednu pre godinu dana...

Garfild
28.3.2014 09:26
17
3

Ha, ha, pa i ja vozim pežoe 307/308 već 10 godina, pa sam ipak rekao da je golf "bolji" - bar od ovog novog 308 (po ergonomiji i dizajnu enterijera). I pri tome ostajem! Ali novog Golfa (niti bilo kog) izvesno nikada neću kupiti (jer ne želim "kao zec spavati",kako je to neko lepo rekao). A i pored svih nespornih mana koje su mnogi ovde dobro primetili (a koje samo slep može da ne vidi),novi 308 karavan možda i hoću kupiti (ako ne uzmem oktaviju karavan ili ceeda karavana), mada ću bez dileme dugo žaliti za ovim koji sada vozim (jer se na njemu bar "vide svi instrumenti",za razliku od novog 308, a i sve može "na slepo" da se podešava, a ne "preko tableta"). Jedini razlog da ga kupim je količina "prostora" koji je do sada nudio kao karavan i meni neverovatna pouzdanost motora i svega ostalog,a to za mene nema cenu (mada nekada pročitam i komentare da nije pouzdan,ali ja ništa od tih problema nikada nisam "sreo",pa ću radije da verujem svom iskustvu,nego komentarima drugih).
Dakle,golf jeste bolji (i kao karavan),ali je za ljude sa nekim drugačijim snom.
X puta su mi na kolima preko noći ostali otvoreni prozori(manje ili više otvoreni, dećija posla) ili otključana kola (moja greška),ali sam moj 307/308 uvek našao tamo gde sam ga takvog ostavio. A moj komšija došao sa posla, zaključao i "obezbedio" svim "dodacima" svog passata, a od njega je našao posle 3 meseca samo "pločicu". Ja para i živaca za takav život nemam (iako je passat najbolji u toj klasi)...

Audifan
28.3.2014 09:51
15
7

Haha bas se rasplamsalo... Skyline je pogodio 100% profil vozaca AR! Neko je cak spominjao i gey populaciju sto je vec preterano... Ali fenomen golfa jeste fenomen 40 godina na tronu a sve sa istim izvornim DNK dizajnom to je samo dokaz pravog proizvoda, on je jednostavno ravan starkama levisu 501 konstantna klasika. Donove gluposti i nebuloze necu komentarisati jer su povrsne,nezrele i glupe,neko spomenu njegove ranije komentare pogledah i nadjoj do juce je hvalio VW na sva usta??? Sta reci a nezaplakati. A i meni dosadise brate ovi Alfisti bez Alfi uffff.
Za AR stoje 2 cinjenice!
1. Nepostoji pravi istinski autofan da nije makar jednu Alfu vozio!
2. Alfi se dva puta radujes kada je kupis a najvise kada je prodas.

Neznam coveka koji je za ovihmojih 40 godina izmenjao automobila i da je ostao Alfista!? A poznajem ih jaaaakooo mnogo !

Skyline
28.3.2014 10:01
13
13

@Sorfonije

Đulijeta bolja od golfa? Sine, kazaće ti se samo vremenom...

mkm
28.3.2014 10:19
15
2

Bas ne vidim da se negde Giulietta spominje u testu
???

mkm
28.3.2014 10:34
15
1

Bas ne vidim da se negde Giulietta spominje u testu
???

pecagt
28.3.2014 14:58
14
5

Don Skyline

Poznajem puno vozaca i golfa i alfe,ima i pametnih i glupih i "elitista" i morona i medju jednima i drugima, price su vam smesne...

Mnogo ozbiljnih neostrascenih ljudi kupuje automobile prema licnim afinitetima,a opet u skladu sa svojim potrebama i mogucnostima.

MIVEC
28.3.2014 15:02
16
3

@Skyline (,ostali).. Slazem se da Giulieta nije bas premium ali se brate vozi kao da je 100%. Takodje je Alfa prevazisla sve one probleme zbog kojih je dugo bila na glasu kao nepouzdana dok sa druge strane VW nema vise mnogo toga cime moze da se pohvali u odnosu na ostale, osim mozda prodaje. A tu prodaju duguje opet pre svega popularnosti imena i tradiciji (sto je neosporno) jer ljudi vole da se "uklapaju" cak i kada ne razmisljaju o tome, kao i VW kao brendu koji zbog svoje velicine bar u Evropi moze da ponudi najsiru ponudu i servisiranje jednog modela sto je jedan od presudnih faktora za mnoge.
A tek generalizovati koji auto ko vozi... Nikada ne bih rekao da su vozaci Golfa "seljaci" (inace se trudim da ne koristim tu rec na taj nacin) ili bilo sta lose, taman posla, ali verujem da oni koje bi mogli tako odrediti vecinom biraju Golf. Alfu ce izabrati oni koji zele nesto drugacije, zabavnije pa mozda malo i skuplje ukupno gledano a koji eto mogu biti i kreteni ali i nemoraju. A gde su jos svi ostali modeli u segmentu...

Enzo
28.3.2014 15:19
8
13

...nikada mi nece biti jasno zasto iko kupuje nov auto koji izgleda kao 10 godina star auto.
Vidim rasplamsala se rasprava na temu Giuliete, ne mogu da odolim, budem bezobrazan i uporedim ovaj Golf sa 147 malo bolje opremljenoj.

147 ima i vazudsne zavese, Golf nema.
Tempomat ima, Golf nema.
Alu felne, metalik, kozna sedista...
Nema tauchscrean ali ima navigaciju.
E, da, i komande na volanu.
Doplata do izjednacenja je 1200 (bez koze i navigacije). Tempomat moze tek u skupljem paketu.

Performanse, najslabija 147 je bolja od ovog sa testa.

Zasto iko kupi ovakvog klot, najslabijeg Golfa - ne znam. Uopste se ne radi o Alfa ostrascenosti, od novih automobila Kia mi je najbliza srcu u ovoj cenovnoj klasi.

Don
28.3.2014 17:50
8
14

mivec, u pravu si. Na ove ostale, sto samo sa uvredama barataju umjesto argumentima, ne zelim se ni obazirati. Nikad da nauce da se napada argument a ne covjeka. Covjek moze da pogrijesi, ali da ga ides vrijedjati, to je jako nisko i pokazuje da osoba koja vrijedja nije dostojna rasprave.

P.S. svako normalan ko provoza oba auta, vidjece razliku koja je ocigledna, opipljiva, osjetna. Glasine su nesto sto moze unistit puno toga, a obicno ne moraju imati veze sa stvarnoscu tj istinom. Traceve puste zlonamjerni pa ti poslije dokazuj suprotno. Da je Alfa losa, ne bi se VW toliko upiro da je kupi, pored svega sto posjeduje. Naravno da ce kroz svoje novinare i druge poluge moci, pustati glasine i lazi o Alfi, nabavljati nagrade za svoje vozila (adac i slicne afere) sve ne bi li je kupio.Stvarnost je totalno drugacija, a iskustva mnogih demantiraju glasine.

Suburban
28.3.2014 19:16
17
2

Ko to kaze, ko to laze da Djulijeta nema nedostataka? U polovnim Djulijetama i to ne sa nekom velikom kilometrazom plastika u enterijeru skripuce, sto isto vazi za oslanjanje, i sto znaci da kada sve one zavrse na nasim putevima sledi im jedan lep i skupi servis. Motor 1,75 TBi je imao problema sa trubinom i to vrlo cesto, a oni 1.4 sa Multiar tehnologijom su prilicno osetljivi, i vec se javljaju kvarovi, a i skupi su za popravku jer je sistem razvoda ventila komplikovan pa se neretko desava da ceo sistem mora da se zameni.

ALFISTA
28.3.2014 21:58
7
12

@Skyline To sto je neki auto najprodavaniji ne znaci i da je najbolji. Generalizujemo previse stvari, imas i Alfista VWovaca glupih ko ponoc, a imas i inteligentnih. Ovo oko nepouzdanosti TSI motora nisu izmislili Alfisti kao neku zaveru ili sl., vec je to cinjenica. Molio bih te, ako vec tvrdis da Giulietta nije premium da mi kazes zasto?

Skyline
28.3.2014 23:16
20
4

@Alfista

Sedi u A3, provozaj se, pa onda sedi u đulijetu, samo će ti se reći zašto nije premijum. Posle toga sedi u toyotu auris, pogledaj malo završnu obradu (ne dizajn), detalje, pa onda se ponovo vrati u đulijetu. Đulijeta je na nivou hyundaija i30 i kije ceed, to je ta klasa. Kakav crni premijum...

Skyline
28.3.2014 23:21
16
3

@pecagt

Malo bolje pročitaj ko šta piše. Ja nisam ništa tvrdio već sam reagovao na budalaštinu.

Skyline
28.3.2014 23:26
16
7

Ipak je ovo tema pežo vs vw, tako da neću da smaram o italijanskim krševima. Uostalom, alfa je bila i ostala sra.e malo lepše upakovano, a i to kako za koga.

Audifan
29.3.2014 00:40
14
7

Enzo tu konzervetinu od 147 mice nemozes zglavno porediti ni sa G4 G7 je za nju nebo kao i za djulijetu. To je kao da si mi poredio predhodnu Pandu i aktuelnog Bravo.

Ne netreba treositi vreme i zivce na te Italijanske dreseve.
Alfa ima i dobar proizvod rado bih ga kupio nedavno citadoh da prave bicikl, to se verovatno nece bas toliko kvariti ?!!!

Enzo
29.3.2014 10:36
11
7

Cao Audifan,
mozes li da mi das neki broj, za bilo koju performansu koja odvaja Golf (ovaj sa testa, ne GTI) koji ga cini boljim ili drasticno boljim od bilo kog auta (cak i 10 godina starog).

Ja volim da vidim napredak u tehnologiji u bezbednosti... IC kamera sa detektorom pesaka u Audiju - extra. Pre sense - extra. TT imao amortizere koji menjaju tvrdocu - extra. To su, bar za mene, stvari koje odvajaju nov auto od vec vidjenog.

Konkretno za Golf, gledajuci cenovnik, za 22-25.000 je pravi pravcati, novi auto. Najsiromasnija verzija ulazi u borbu sa daleko atraktivnijim i pa papiru daleko boljim rivalima, pa stoga ne razumem auru oko Golfa po svaku cenu.

Nemanjica
29.3.2014 10:44
10
9

U pravu si Milane,automobile premium porekla i traktore ne mozes da uporedjujes,nisu nikad mogli,nema razloga u buduce da se menja!Uostalom ti to najbolje znas,veliko iskustvo,kao i godine su za tobom,samo sto sa istim si postao kontradiktoran i demagogog!Kad si bio mlad,i uzivao u carima Italijana,da ne upotrebim drugi izraz,da ne bi bio cenzurisan,zadrzacu se na ovom!Shvati jednom da tim inacenjem neces nista postici,samo mozes izazvati kontra efekat,pogotovo tim besmislenim opaskama,kao sto si rekao!Rodjeni PREMIUM igrac sa najduzom sportskom tradicijom,ostaje premium,a narodni auto ostaje narodni,tu se svaka prica zavrsava!
Imajuci u vidu da covek sa godinama gubi kalcijum i ostale minerale,toplo ti preporucujem mleko i ostale mlecne proizvode,a ponekad i mozes svoju malenkost da obradujes,kao i pragmaticnost nutelom,mozda ti izmami i osmeh na licu!Pozdrav!;-)

Enzo
29.3.2014 18:52
10
5

...i nastavak sa zakljuckom.
Kada Golf postaje meni privlacan kosta 22-25.000, a za isti iznos novca moze se kupiti solidna Insignija na primer ili i40. Cak i ulaznica za Mazdu 6.
Ili ko ne voli limuzine, ima dizel ix35.
Naravno, i svi ostali hedzbeci.

Po ceni ovog sa testa, moze se kupiti najskuplja Elantra na primer.

Komentar nije reklama ni za jednu marku, naprosto sam nabrojao modele koji su mi prvi pali na pamet, a koje bih pre popzeleo u datom cenovnom rangu.

CBR
29.3.2014 21:24
7
5

Sve je to jadno i kvarljivo...AAA,,,AAAA,,,

Audifan
30.3.2014 11:51
8
6

Nemanja osmeh na lice toplo je vreme uskoro.ce raspust i petrolend kasnije,sve ce ti se pokazati..... ko je premijum ko je otpad,traktor ili rodjeni "premium"
@Enzo sta je novo sta je staro ? Pa slazem se sa tobom nema golf tu privlacnost tipa novih gadzeta,novog dizajna on ima ono sto je najpotrebnije svaki nov golf je AUTO jednostavno i on to godinama ostaje AUTO, zato je i pravilana slugan DAS AUTO i tu nema lazi nema prevare, oni odvale xy km crkla turbina ili ne on je auto utegnut kao prvog dana to je njegova velicina AUTO. Vrlo jednostavan recept za 40 godina trona! I da ima logicnijih izbora racionalnijih svakako ali kada preovlada kupovna groznica neznas sta ces ides na sigurno GOLF. Msm od 150tak dosad automobila bilo je samo 4 golfa nije moj izbor ali pronasao sam odgovor "Zasto" jeste to je ljubav na drugi pogled ne na prvi. Sigurna kupovina.

ranko
30.3.2014 16:44
7
6

u sedmici su potpuno novi tsi motori koji su izuzetno pouzdani i fantasticni u voznji.dizeli su gotovo nepotrebni tsi je mali potrosac,besuman,elastican a nesto jeftiniji od dizela.jos nesto voziti golfa7 sa tsi motorom i neki drugi auto iz golf klase sa turbo motorom je kao nebo i zemlja.

ja
30.3.2014 19:34
7
8

Niko kao vlasnici i ljubitelji Golfa ne zna da nahvali taj poluproizvod. Auto dosadnog dizajna nastalog zbog nedostatka hrabrosti, auto koje umara u voznji, auto koje se od pjave njihovih TSI motora, TDI motora i DSG mjenjaca apsolutno posvadjalo sa pouzdanoscu. Auto koje najvise kosta, a najmanje daje. E to je to auto o kome vi ovde pisete hvalospjeve. Neka hvala.

Nemanjica
30.3.2014 20:11
4
2

Milane,:-):-):-):-):-)...uvek prisutan,a kod tebe???!!!
Vidi ga CBR izlete iz kutije,haha,pa lepo,nema sta,inace na dalekom istoku sve ok?:-):-)

zlatko
30.3.2014 22:43
9
1

Lično, bio sam prilično iznenađen izborom Pežoa 308 za auto-godine.Očekivao sam da će titula otići Mazdi 3, ali ovo je izbor za Evropski auto i neće tamo neki "Japanac" da uzme nagradu. Na Bg-Car Show-u sam vidio i jedan i drugi, a pošto su 308-cu izveli na megdan Golfu da se na njega ograničim.
Ukratko: Ništa naročito.Kada sam sjeo na vozačku poziciju od malog obruča upravljača (koji mi je bio na koljenima) nisam vidio pola instrumenata. Pokazivači obrtaja i brzine idu "kontra" od uobičajenog, a "vrh" svega je lap-top (pomodarski hit auto industrije) umjesto klasičnih komandi na centralnom stubu..Što bi rekao Don "za poginut, dušu dalo.." Nije da je ružno, nego sam siguran da je totalno nepraktično, i kao što je rekao jedan vozač prethodne 308-ce "Moj 308 je za ovo zmaj.."
Što se tiče Golfa..Nikad nisam bio vlasnik nijedne od generacija slavljenika (40 godina), ali ga stavljam ispred 308 jer je još uvijek-klasični hečbek, ono što je oduvijek bio. Malo je čudno što je na testu verzija sa trendline opremom i 1.2 motorićem, ali izgleda da je to varijanta Golfa koji se plasira na tržište u regionu i najzastupljenija je kao flotno vozilo. Kad bi išli na verzije Golfa koje su opremom ravne ovom 308 onda bi cijena bila daleko viša od ovih rođendanskih 14500 eura, ali je takav Golf i spolja i iznutra ispred 308-ice...I kao nov, a pogotovo kad budu ravnopravni polovnjaci.

ranko
02.4.2014 00:03
3
2

dovoljno je samo sesti u golf7.u svim ostalim automobilima iz klase covek prosto ima nagon da se sto cvsce uhvati za nesto tokom voznje.u golfu putnici a narocito vozac se oseca potpuno opusteno.ne znam tacno zasto ali je jednostavno tako.

ss
02.4.2014 23:36
1
1


golf kofa, a od 308 bolje da su samo kupe napravili posto nazad ni pekinezera ne mozes da ubacis.. ali makar mu exterijer izgleda lepse!!
ni jedan ne bi bio moj izbor!!

karadjole
03.4.2014 11:08
1
0

ma ljudi sto se prepirete,svako ima svoje misljenje a i svaka roba ima svoga kupca ,iskreno meni se peugeot sada vise svidja ali samo iznutra mada onaj tablet i sve preko njega i nije najsretnije rjesenje na duge staze,golf je opet provjerena kupnja jer vec na slepo znas kakav ces auto kupiti i za koju paru,golf je skup i ogoljen ali ako hoces imati luksuznog golfa i platit ces ga 20% vise no direktne konkurente to je tako jos od 4-ke i to je tako!nitko te netera da kupis bilo sta sto nezelis ili ti se nesvidja,pa tako neces danas sigurno kupit recimo novi hyundai i30 samo zato jer je on malo jeftiniji od golfa a verovatno nista manje kvalitetan ,setite se kada je Ceo vw sedao u novom i30 pa imap prituzbe da tako nije u golfu koji jos i nije bio predstavljen !

vwagina
03.4.2014 12:14
4
2

uvek vecna borba golf vs svi ostali,probat cu odgovorit posteno na ovaj test jer u biti test izmedju ova dva auta mi se svidja zato jer je uvek pravilo pogotovo kod njemackih auto izdanja i autoportala kada se poredjuje Golf sa ostatkom konkurencije on je obavezno u highline paketu opreme a ovi ostali ili basic ili srednji paket pa onda naravno ko ce pobediti auto od 25 ili15 hiljada evra???ali sada je drugacije a golf opet bolji?e pa nije sigurno!ali ipak da je u sportsline paketu opreme i tdi sa 150ks peugeot nema sta trazit !Sve su to otrcane fraze koji je i za sta bolji koji auto,Bas imam frendove jedan je prekaljeni vw -ovac i samo kupuje ili passate ili starije audije a4ke,a drugi zakleti munjas(Opelovac) koji je imo od kadetta gsi pa sve do poslednje vectre gts a sada ima zadnju Astru cosmo iz 2011!A ja sam vozio testni golf 7 1.2 tsi sa comfortline opremom(sredina) sa 105 ks!I zakljucak je sledeci :Auto je zbilja prvoklasno napravljen,tih je (u leru kad je auto ugrijan na semaforu neznas da je upaljen!)jako zustro povlaci kao da je barem 30ks jaci,dojam kao da vozis t dizel!potrosnja varira o stilu voznje zna piti i 5l ali naglo popije i 10do11litara na 10km(po bord compu),sad negativne strane:neznam auto je nekako preobicajan,unutra jako dosadan sivilo i crna plastika koja na nekimjestima i nije bas sklopljena kao sto pisu mnogi novinari,dojam unutra isti kao i kad sjedis u 15,16godina staroj 4ci ili audiju a3 prve generacije,sad da se vratim na frendovu astru koja me je jako pozitivno iznenadila,auto super izgleda i iznutra i izvana,sjedala u astri najbolja u klasi,takodjer motor necujan ali malo vise zedniji od golfovog(1.4 turbo 140ks)ali isto vuce ko sto vragova!u golfu ima malo vise mjesta od pozadi nego u duzoj astri ali samo malo,ko je prosjek visine i tezine nebitno!pisem ovo jer sam privatno testiro frendovu astru vs novi golf 7 i razlike su veoma male,astra mi je ljepsa golf je jednak i klasican!koji bih uzeo auto?neznam oba su vrhunska ali necete pogresiti bilo koji ako uzmete!ali ovaj mali tsi motor pravo otkrice!

Nemanjica
05.4.2014 17:29
1
3

Zna se ko je najbolji Cuore Sportivo!!!

Petar
30.9.2016 09:56
3
0

Nemačka autoindustrija je najjača u Evropi. Svoju moć iskoristili su da pokupuju sve automagazine na kontinentu. Ovaj tekst treba čitati uzimajući u obzir tu činjenicu. Autor samo hoće da izreklamira Golf koji se prodaje po aukcijkoj ceni i ništa više. Zato se poredi Pežo u najskupljem paketu sa Golfom u najjeftinijem paketu. Naivan čitalac treba da zaključi sledeće: "Hej, mogu a kupim Golfa za male pare koji je još i bolji od tamo nekog preskupog Pežoa". Ima naivnih ljudi koji će u sve to poverovati.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: