Ekskluzivno

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

Karavan za uživanje i šepurenje

Za razliku od nekadašnjih Volvo karavana, novi V60 stavlja u drugi plan zapreminu prtljažnika, posvetivši se pre svega stilu i voznoj dinamici

Do nedavno, za većinu vozača jedan Volvo bio je pre svega sinonim kvaliteta i pasivne sigurnosti. Lično, u sećanju su mi urezani modeli iz sedamdesetih i osamdesetih godina (serije 200 i 700 ), pravougaonih formi, sa odbojnicima od tridesetak santimetara. A kada se radi o karavan verziji, promiču mi slike iz američkih fimova i serija, gde svaka druga bolje stojeća familija vozi jedan ovakav primerak, pun dece i kućnih ljubimaca. Nekada bilo, sad se pripoveda. Aktuelni izdanak “švedske loze“, nazvan V60, to samo dokazuje. Sa samo 430 litara zapremine, njegov prtljažnik znatno je manji od karavana iz inferiornije kategorije, tipa Renault Megan ili Ford Focus. No i konzervativni Šveđani su shvatili da nije sva mudrost u gepekčini. U premium D segmentu na ovako nešto više se ne "pale" potecijalni kupci. Stil, opšti kvalitet, sigurnost, nizak nivo izduvnih gasova, reputacija i vozna dinamika, čarobne su reči komercijalnog uspeha. Ko ne veruje, neka za primer uzme Audi A4 Avant, BMW Serie 3 Touring i Mercedes Clase C karavan, koji, osim što su skuplji, jedva da su za dlaku prostraniju od V60. Nedovoljno za brojnu familiju, ali upravo koliko treba za razvedenog menanđera i njegov omiljen komlet štapova za golf, koji svakog drugog vikenda u mesecu uzme dete na čuvanje od bivše žene.

     
 

A kad je već tako, čime to ovaj švedsko-kineski proizvođač želi da osvoji razmažene i zahtevne karavan kupce? Za početak stilom, bez obzira što se i iz aviona vidi da se i dalje radi o jednom Volvo-u. Sada nemam utisak da je krojen sekirom, znato oblije forme daju mu kompaktan i dinamačan izgled. Sve u svemu odličan optički sklad, a za one koji žele više agresivnosti, Volvo ima u ponudi verziju nazvanu “R-Design“, sa još nekoliko sportskih atributa. Spušten za 1,5 cm, sa specifičnim aluminijumskim naplacima od 18 i 19 cola, plus par diskretnih spojlera, pravo je uživanje za oči.

Made in kvalitet
Iako od nedavno u vlasništvu kineske kompanije Geely Automobile Holdings, Volvo nije izgubio ni delić reputacije sticane decenijama. V60 to samo potvrđuje, kako po pitanju aktivne i pasivne sigurnosti, tako i opštim kvalitetom izrade. Prestižni materijali (koža, aluminijum, sunđerasta plastika...) se prosto podrazumevaju, upravo kao i završna obrada i briga za detalje. Otvaranjem bilo kojih vrata, Volvo V60 kao da progovara: dobrodošli! Uzevši u obzir promenu pravca, podrazumeva se da je i enterijer morao ispratiti sportsku dinamiku eksterijera, s tim da nisu zaboravljene tradicionalne vrednosti. Mislim pre svega na odličnu poziciju za upravljačem, kao i sam dizajn komandne table. Instrument tabla, mermerno sive boje, ne odskače od ustaljene koncepcije, što će reči da je praktično identična sa ostalim modelima kuće. Samo dva velika i pregledna analogna instrumenta, sa numeričim podacima u središu. Jednostavno i efikasno!

Stil, opšti kvalitet, sigurnost, nizak nivo izduvnih gasova, reputacija i vozna dinamika, čarobne su reči komercijalnog uspeha
Sa samo 430 litara zapremine, njegov prtljažnik znatno je manji od karavana iz inferiornije kategorije, tipa Renault Megane ili Ford Focus

Sedišta zaslužuju samo hvalospeve, kako prednja, tako i ona pozadi, izdubljena za dva putnika. Prave fotelje, posebno kada se radi o ograničenoj seriji nazvanoj po čuvenoj jedriličarskoj trci oko sveta “Ocean race edition“. Presvučena izuzetno kvalitetnom kožom, i sa svim mogućim električnim podešavanjima (grejači, plus tri programirane memorije). Samim tim, bez obzira na stas, vozač za čas pronađe idealnu poziciju, donekle na račun putnika pozadi iako je i po tom merilu V60 na nivou konkurencije.

Naslon zadnje klupe podeljen je na tri dela. Pohvalno za utovar skija i drugih rekvizita modernih nomada. Još jedan interesantan detalj, ogromni nasloni za glave, spuštaju se automatski, podizanjem osigurača zadnje klupe.

Ono što zaista fascinira kod S/V60, su brojni sigurnosni sistemi, o kojima smo ranije detaljnije pisali. Spomenimo samo tkz. “city safety“, koji je sposoban da samostalno ukoči vozilo da brzine od 30 km, inteligentni regulator brzine (održava željenu brzinu i distancu sa vozilom ispred, u zavisnosti od uslova na putu), BLIS, protiv mrtvog ugla (senzori u dnu spoljašnjih retrovizora), sistem za održavanje koncentracije na autoputu...

Svi navedeni postojali su u testiranom vozilu, i što je najvažnije, savršeno su funkcionisali. Prvi nas je spasao nepotrebne štete na prednjem delu, nakon brzopletog polaska na semaforu, dok je drugi pokazao svu efikasnost i svrsishodnost, višečasovnom vožnjom po autoputu.

     
 
Želite li novi V60, morate posedovati najmanje 30.730 evra, koliko u Srbiji košta osnovni T3 od 150 KS

Volvo S60 D5 Summum

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/5
Radna zapremina [cm3] 2400
Broj ventila/tip ubrizgavanja 20/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 215/158/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 420/1500-3250
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4628x1865x1484
međuosovinski razmak [mm] 2780
masa vozila [kg] 1747
zapremina prtljažnika [l] 430
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi nezavisno, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 235/40 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa rucni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 7,8
maksimalna brzina [km/h] 230
prosečna potrošnja [l/100 km] 8,2
buka pri 100 km/h [dB] 65
zaustavni put 100-0 km/h [m] 37
CO2 129 g/kg
Cena u Srbiji za D5 € od 36.490

Pet cilindara za dušu
Ukoliko je mali 1.6 D rezultat “kolaterane štete“ (nastao saradnjom Forda i grupacije PSA), to se ne može reči za petocilindarski blok, 100 % kućni proizvod Volvo-a. Pored slabijeg D3 (2.0/163 KS), snažniji D5 sa 215 KS, prava je mera za ovaj talentovani V60. Već na prvi zaokret ključa, koji to zapravo i nije (startuje se na “dugme“), javlja se promuklim i dubokim zvukom, veoma prijatnim za uho, tako da mu se odmah može oprostiti povišen nivo decibela. Radi se savremenom agregatu, nedavno osveženom (215 KS umesto 205), koji koristi dva turbo punjača (bi-turbo séquentiel). Prvi, niskog pritiska, omogučuje ubrzanja iz najnižih obrtaja, dok drugi stupa u akciju u višem režimu rada. Za rezultat imamo motor raspoloživ već sa 1.300 -1.400 o/min, da bi maksimalnih 420 Nm, razvio jedva stotinak obrtaja kasnije. Drugim rečima, izuzetno prijatan u svakodnevnoj vožnji, bez da su perfomanse stavljene u drugi plan (teži za nepunih 50 kg od S60). Posebno kada je u sprezi sa klasičnim šestostepenim menjačem, pošto automatski Geartronic donekle “guši“ karakteristike (Powershift, sa duplim kvačilom, rezervisan je za pojedine benzinske motore). Jeste da ovaj poslednji više odgovara karakteru vozila, ali to zadovoljstvo koštaće vas čitavih 1.800 evra. Manuelni, koji se zatekao u test vozilu, prijatan je i precizan za rukovanje, jedino je hod ručice preterano dugačak. No zahvaljujući velikoj elestičnosti motora, pojedini prenosi se slobodno mogu i preskočiti. Jedina mana našeg 2.4 D5 je povišena potrošnja, koja se u našem slučaju stabilizovala na 8,2 lit. Činjenica je da se u konstantnom režimu rada i pri nižim brzinama (90-100 km/h), može sići i do 5 lit, naprotiv, po gradu popije dobrih 10-11 lit. Na auto putu, sa regulatorom brzine podešenim na 136 km/h (tolerancija u Francuskoj), putni računar pokazao je prosek od 6,6 lit.

spoljašnji i unutrašnji stil,
sigurnosni elementi,
vozna dinamika,
kvalitet izrade

zapremina prtljažnika,
potrošnja,
globalno visoka cena

Pored slabijeg D3 (2.0/163 KS), snažniji D5 sa 215 KS, prava je mera za ovaj talentovani V60

Gospodsko sportski
Nego maločas smo istakli kako je voženi blok prava mera za ovaj dinamični Volvo, aludirajući na njegovu besprekornu voznu dinamiku. Postavljen na istoj platformi kao i velika braća V70, S80, XC60 i XC90, može se pohvaliti retko rigidnom šasijom. Ne insistira bez razloga Volvo na sportskim kvalitetima svog pulena, koji, jednim delom, zavise od vrste ogibljenja. Naime u ponudi je tzv aktivna šasija, sa tri podesiva nivoa, odnosno klasična “dynamic” , kao u našem slučaju. Iako pomalo “suvo” prenosi nepravilnosti asfaltne podloge na putnike, nalazim da i dalje poseduje veoma dobar odnos efikasnost/udobost. Zaista ga treba žestoko maltretirati po oštrim krivinama ili bezbrojnim kružnim tokovima, toliko popularnim u Francuskoj, da bi pokazao svoje limite.

Ovde moramo spomenuti i jednu efikasnu “elektronsku štaku”, tj “torque vectoring”, sa funkcijom da u krivinama distribuje obrtni moment na spoljašnji ili unutrašnji točak, kako bi se smanjilo rasipanje snage i gubitak kontakta.

Samo upravljanje je isto tako veoma precizno, se mogučnošću da se izabera snaga elektro hidraulične asistencije (tri nivoa), tako što se uđe u memoriju putnog računara. Na kočnice verovatno nije neophodno rasipati reči, jednostavno nikada nismo stekli osećaj da im nedostaje efikasnosti.

     
 
Otvaranjem bilo kojih vrata, Volvo V60 kao da progovara: dobrodošli!

Za kraj poglavlja recimo da V60 poseduje iste agregate kao i S60. Radi se o novim i ekoloski čistim motorima, koji nose oznake T3, T4, T5 i T6. Snaga koju razvijaju ide ovim redosledom; 150, 180, 240 i 304 ks.

40.000 evra i vozi
Želite li novi V60, morate posedovati najmanje 30.730 evra, koliko u Srbiji košta osnovni T3 od 150 KS. Voženi Ocean Race, sa specifičnim spoljašnjim i unutrašnjim detaljima (srebrni krovni nosači, ukrasni aluminijumski umeci, kožna sedišta, naplaci PONTOS...), naplačuje se preko 40.000, odnosno i znatno više, ukoliko je sa automatskim menjačem i integralnom transmisijom (44.320 evra). Bez sumnje ozbiljna cena, više manje na nivou gore spomenutih konkurenata. Recimo i da je V60 skuplji je od limuzine za nešto više od 1.000 evra, što je posve opravdano, uzevši u obzir određene modifikacije i praktični aspekt.

Šta još reči osim da su S/V60 od kapitalnog značaja za Volvo, i da označavaju značajnu prekretnicu u filozofiji proizvođača. Tradicionalne vrednosti naravno da nisu zaboravljene, no, kao nikada do sada, sportska nota je jasno izražena, a sve u želji da se dopadne mlađoj klijanteli. Po svemu sudeći dobitna kombinacija, jer samo u Francuskoj, gde je obavljena probna vožnja, prodaja je veća od za 35 % od planirane! Komercijalni uspeh je dakle više nego izvestan, jednim delom i zahvaljujući mudroj odluci kineskog menadžmenta da se ne meša u “politiku“ kuće. Ne menja se ekipa koja dobija...

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
5024
Postavljeno: 25.01.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Slavisica
25.1.2012 00:49
20
2

Retko lep auto (bar meni).Samo da nam je standard malo visi... :)))

asd
25.1.2012 08:39
22
0

Kamo srece da prosecan Srbin moze da bira izmedju ovakvog Volvoa i slicnih modela. Nazalost, mi baljezgamo o tome da li je brza golf 2 gti ili astra gsi :) a kupujemo polovan Fiat Stilo JTD....

Nego, zanimljiv automobilcic. Lepo je receno u tekstu - za razvedenog menadzera. Sustinski - snobovski automobil.

Moje licno misljenje je: Subaru Outback - najbolji karavan koji uopste moze da se kupi novcem.

dumi
25.1.2012 10:03
13
2

Sjajan auto! Da imam para ja bih uzeo onaj hibrid sto treba da izadje.

maxy
25.1.2012 10:40
20
0

Ko želi malo da se razlikuje i diferencira, pokaže malo originalnosti, bar kod nas, i odustane od svetog nemačkog trojstva, eto prilike.

Aleksandar
25.1.2012 15:28
18
0

Volvo je premijum proizvodjac i ide u isti kos sa nemackom trojkom. Cak ima i neke sebi svojstvene osobine koje nemci nemaju. Originalan je, naprosto savrsen. Svedsko savrsenstvo.

Dare290
25.1.2012 15:31
17
0

Po meni jedan od lepsih karavana :)

Leon
25.1.2012 17:40
15
0

Do skora me je Volvo jedino dizajnom odbijao.Ali sada je to druga priča.Ovaj auto pleni dizajnom,a što se tiče ostalih stvari zar treba komentarisati jedan Volvo...

Milan 2
25.1.2012 22:41
18
4

Ma ovo je krsina naspram Hyundai-a i40! Ocekujem sad ovakve komentare i za ocenu ovog lepotana iz Svedske. Sta je ovo cudo od motora sa 215ks, naspram grdosije 1.7 sa impresivnih 136ks koje ugradjuje Hyundai hahahaha....ovakvi su komentari sa svim forumima ovih strucnjaka iz Srbije kojima su KIA i Hyundai postali sinonim za savrsenost, ma kakav BMW, volvo ili Audi.
Peki, svaka cast na testu, mogu samo da se dosecam sto bi sojic rekao, kakvo je bilo zadovoljstvo voziti ovo cudo :)))

Dusan
26.1.2012 13:59
6
23

Hvala, ne zelim da vozim kineza!

Milan 2
26.1.2012 17:48
22
5

Dusan@ Vidi se da si bas "upucen" u desavanja oko situacije na koji nacin se radi u ovom automobilskom brendu zvanom Volvo. Kinezi su ga kupili, ali ne mesaju svoje prste kad se otvore vrata fabrike gde se vrsi proizvodnja. Peki je u jednoj recenici provukao i to da su kinezi napravili pametan potez u smislu, mi smo gazde, ali vi nastavite da radite kao i ranije, tu vam se ne mesamo u posao.

Kinez
26.1.2012 18:21
9
13

Volvo je prodat pred bankrot. Kada novi gazda ne bi umesao svoje prste, Volvo bi bankrotirao, jer ako zelis nesto novo, onda moras i da radis po novom, a to da se kinezi nisu umesali je samo marketinski trik!!!

Milan 2
26.1.2012 19:16
22
9

Kinez@ Vidis, igrom slucaja zivim u Svedskoj, isto tako moj dobar prijatelj radi na proizvodnom pogonu Volvoa. Stvari su ovakve: dizajnerski tim nepromenjen, motorizacija nema veze sa kinezima. Ne pada mi na pamet da te ubedjujem u nesto sto znaju svi i malo upuceniji ovde u Svedskoj ko sta radi u fabrici, samo je gazda kinez, sve ostalo je i sto i kao i pre njegovog pojavljivanja. Skoro je gostovao u jednoj emisiji i kad su ga pitali u kom pravcu ce se kretati Volvo? Odgovara: Sve je ostalo isto, a moj zadatak ce jedino biti marketing i bolja prodaja sirom sveta. Novi modeli XC60, pa S60 su napravljeni i pre nego sto ce kinez da kupi Volvo, a vidi se kako sjajno ide prodaja tim novim modelima.
To bi bilo kao npr da najveci sportski bren ADIDAS kupe kinezi i sad svi kazemo, ma neka hvala, necu vise da nosim ADIDAS patike i trenerke, jer je sad gazda kinez, a roba najboljeg kvaliteta kao i pre kineza.

Slavko
26.1.2012 21:00
14
22

Milan@ Ha,HA,HA, bas zivis u Svedskoj i bas tvoj dobar prijatelj radi u pogonima Volvoa i bas ti je on rekao neke stvari... daj pricaj ne pricaj gluposti, nismo mi ovce da poverujemo u tvoju pricu! reci radim u Grand Motorsu u menadzmentu i ne ide nam na ruku da ljudi znaju da je Volvo od nedavno kinejska kompanija.

Milan 2
26.1.2012 23:18
16
11

Mirko i Slavko@ Ti mozda zelis da ovo predstavis kao deciji film "Mirko i Slavko", ali nije tako.
Perica Rajkovic, covek koji potpisuje ovaj clanak, zna ko sam, gde zivim i sta radim.
Evo pozivam te JAVNO da jedan drugom utvrdimo identitet, razmenimo podatke, ime prezime, mael adresu br telefona, fejs, ma sta hoces? Ziveo sam u Geteborgu (Göteborg) do pre godinu dana, pa sam se preselio u Malme (Malmö), to ti je 300km prema jugu zemlje tj Malmö se nalazi na samo 25 minuta voznje vozom od Kopenhagena. Ako si u prolazu svrati, ostavicu ti broj i adresu, pa da popricamo o ovoj temi kinez-Volvo.
Ako si pazljivo citao sta sam napisao, rekao sam: novi gazda je pre TV kamerama rekoa Vovlo ce nastaviti sa proizvodnjom kao i pre mog dolaska, NECEMO (ne pisem kineski da ne razumes) se mesati ljudima u struku, SAMO zelimo da poboljsamo marketing i da prodaja bude veca u celom svetu.
Prijatelj mi vec 8 godina radi u Volvo fabrici na traci na montazi instalacija ili tako nesto uglavnom oko elektrike i ko ce biti upuceniji od oko toga sta se desava u necijoj firmi od samih radnika? Mada, glupo je da ti vise bilo sta pojasnjavam, misli sta hoces.

Peki, hoces li skoro opet do Kopenhagena na neku promociju ili test voznju, pa da popijemo kaficu?
Ne znam kako je u Parizu, ali ovde u Svedskoj je sad bas zahladilo, mada recimo u Malmeu je oko 2-3 u plusu i suvo, a u Geteborgu sneg dobro zavejao pre 3-4 dana. Pozz...

Slavisica
26.1.2012 23:25
18
12

Kakve veze ima ko je vlasnik? Sad,kao,S60 ne valja zato sto su ga kupili Kinezi? Alo,sta pricate vi?
Svakoj budali je jasno da je ovo vrhunski auto. Mislite da je to Kinesko smece? Pa stavite pored njega neki kineski auto iz klase,recimo Brilliance,pa pogledajte...Razlika je nebo i zemlja.Tu ne treba biti veliki strucnjak da bi se videle razlike!
Vodjeni tom logikom,ko bi kupovao danas Jaguar i Range Rover (ako se ne varam da su u vlasnistvu TATA Motorsa)?

Slavko
27.1.2012 01:24
16
17

Milan 2@ Prijatelju menadzeru, sam si se otkrio, toliki tekst, toliko truda, da bi opravdao Volvo. Razumem ja to, nije lako kod privatnika zaraditi platu!

Kinez
27.1.2012 01:35
15
16

Sve je to vid marketinga, pojavljivanje na TV i kao sve ce biti kao pre, DA BI BILO KAO PRE VOLVO BI PONOVO BIO PRED BANKROTOM, haloo da li ste se juce rodili?

Slavisica
27.1.2012 09:56
18
9

Peki,umesaj se. Budi glas razuma! :-)))

Milan 2
27.1.2012 19:00
15
7

Slavko@ Zaista mi je zao i ne znam na koji nacin da ti skratim muke i dokazem ti ko sam i gde zivim!
Jedina ti je nada Peki, da se on javi.

Peki
27.1.2012 22:36
18
7

Oj Milane svedanine okani se diskusije! Nemas potrebe da se pravdas, znas ko si, sta si, i odakle si. Uostalom sigurno bi Ti bilo draze da si menander u Grand Motorsu, nego da trazis srecu po Svedskoj... Nakon sto sam se namlatio para od Dacije i Renaulta, a sada i od Volvo-a, i ko zna kojeg sve ne proizvodaca, prestao sam da se pravdam i ubedujem. Ne verujemo mi Srbi bre nikome, sto nam je ujedno i kvalitet i mana. Meni se ovaj Volvo svideo, i za sada ima cistokrvni "pedigre". Kinezi ga sigurno nebi kupili da mu je tehnoligija zastarela, zapravo to im je i cilj, maznuti sve sto se maznuti moze. Da nije tako, da li bi GM sprecio prodaju Saab-a? Vise su voleli da se ugasi, nego da ga ustupe "malim zutim".
Nego da li je zavejalo u Svedskoj? Ako nema snega da dodemo u Srbiju na zimovanje? Kazu da ga ima toliko, da ga mozemo izvesti u ...Kinu!
Pozdrav svima

Slavisica
27.1.2012 22:46
12
5

@ Kinez
Znaci,ti kazes ,ako sam dobro razumeo,sledece : "stari" Volvo je bio kvalitetan,ali stalno nerentabilne proizvodnje,tj. Volvo (sadasnji) ne moze dobro da posluje i ujedno bude kvalitetan? Pa,pobogu,ko kupuje kola koja toliko kostaju,a ne valjaju???
Stvarno ne razumem zasto su ljudi tako iskljucivi sto se porekla kapitala tice.Ponavljam primer Jaguara i Land Rovera. Cak ce se proizvodnja novog Defendera seliti u Indiju (i kao,bice los???)...
Sto se tice Milana 2 : on nije tu od juce,to znaju oni koji su duze na sajtu i prate njegove postove i isto tako je vise puta napominjao gde zivi i radi. Toliko o tome... ;-)

Dima
28.1.2012 01:28
14
5

Meni je draže da je vlasnik Kinez nego da je proizvodnja u Kini.A dosta premium proizvođača svoju proizvodnju premeštaju u Kinu.Manje više,sve danas se radi u Kini.Tako da ova situacija sa Volvo-om nije tako crna.

Milan 2
28.1.2012 11:11
16
5

O....Slavko nevernice, citas li komentare? :)
Sad mi je lakse, sad mozes da lupetas sta hoces, znas, i ako ovde skoro niko nikog ni video nije, opet ne volim da me neko smatra lazovom kao sto to ti zelis da predstavis.
Nego da stavim tacku na to, kraj!

Slazem se sa tobom Peki u svemu, a i sto kazes, ovi stvarno prave cirkus oko SAAB-a, jos ce stvarno firma da se ugasi, kako sad stvari stoje.
Peki, sto se tvog planiranog zimovanja tice, stvari stoje ovako: U Malmö gde zivim je suvo kao barut, nema ni snega, a ni kise i kako stvari stoje ova zima ce proci bez pahulja, a recimo gore na severu eto npr u Göteborg-u, juce se cujem sa starim drustvom, ima snega i to za izvoz, tako je i u ostalim gradovima.
Mozes da dodjes, samo se najavi uvek si dobrodosao bilo sta da ti zatreba :)
Nego, kad cemo piti kafu u Novom Sadu u Zmaj Jovinoj, a mogli bi negde i na Fruskoj Gori! :)
Kakvo je vreme u Parizu?
Pozz...

Peki
28.1.2012 13:38
16
7

@Milane, gastajbarterka je tuga pregolema, popiti kafu sa pravim prijateljima ili ostarelim roditeljima, cesto je misaona imenica. Osim vremena, postavlja se i pitanje para, mene takva kafa izade bezmalo "soma" evra. Mislim naravno na avionsku kartu i nesto para za dzeparac.
No to je bio nas izbor, sada nema kajanja. Uostalom nista nije ni crno ni belo, dosta smo dobili, ali jos vise izgubili... Recimo onaj ambijent juce u Srbiji, nakon tri izborena finala! O tome ovde mogu samo da sanjam, Francuzi se nisu udostojili ni da spomenu u vestima, a kamoli da puste direktan prenos.
A sneg? Sneg cu videti i opipati za par nedelja, negde u Alpima. Za tu priliku, Peugeot mi je ljubazno ustupio prvi dizel hibrid, "upakovan" u jedan kvazi 4x4, pod imenom 3008. Nezavistan elektricni pogon na zadnje tockove, plus prednja vuca, kazu da se ponasa kao pravi terenac. Za proveriti...
Drugarski pozdrav svima, cak i kinezima!

PeMi
28.1.2012 13:52
8
18

Malo sam Peki , malo sam Milan 2, kome se kako svidim :-D

Peki
28.1.2012 15:31
14
8

@"PeMi", da li se Ti to salis, provociras ili jednostavno nisi iz ove price? Ukoliko je prvo, prihvatam, sto da ne, ukoliko je drugo, ne vidim svrhu, a ukoliko je ono trece, mogu da Ti pojasnim. Milan se ponudio da dostavi sve podatke (pogledaj njegov komentar iznad), moji su u redakciji (verujem da nakon desetak godina saradnje sa VG nema potrebe da bilo sta dokazujem), ostaju nam jos tvoji, ukoliko si voljan da izades iz "ilegale". A kako se nebi jalovo ubedivali, i zloupotrebljavali ovaj prostor, za sve diskusije u vezi automobila, pa i izvan njih, evo moje privatne mail adrese
perica.rajkovic@club-internet.fr
S postovanjem
Perica Rajkovic

PeMi
28.1.2012 17:09
12
15

Peki @ Ma ko si ti bre, da ja tebi dostavljam svoje podatke, ja sam obican citalac Vrelih Guma, ostavljam moja misljenja na tekstove, a vise na tudje komentare, valda zivimo u demokratskom sistemu, mada mi se cesto cini da bi neki voleli da zivimo u jednoumlju!

Redakcija:

@ PeMi

Validiran Vam je ovaj post, ali Vas molimo da spustite malo loptu pri obraćanju drugim učesnicima u raspravi, i bez provokacija.

Hvala

Đura
28.1.2012 17:44
13
9

Ej društvo kakav je to lov na veštice. Ne verujete ljudima, nabeđujete ih da se predstavljaju lažnim adresama i imenima, a kada vam ih pošalju, lupate minuse.Peki hvala što si poslao tvoju, javljam ti se većeras da razmenimo mišljenja. Milane daj im i ti da im zapušiš usta. Da li nekom treba i moja? Može, ali prvo neka neverne Tome pošalju svoje adrese, da ih proverimo.
Ovde me pojedini likovi smaraju, a ni sva ta naklapanja nemaju veze sa temom.Rekao bih da neki jedva ćekaju da se prepucavaju. Užas jedan, čim se ne slazu sa nečijim mišljenjem, odmah prelaze na sumnje i uvrede.

Milan 2
28.1.2012 19:00
14
9

PeMi@ Molim te da nam kaze u cemu je tvoj problem i zasto se tako arogantno obracas coveku bez kojeg ti ne bi ni citao ove tekstove i gledao slike, jer ces ti tesko u stvarnosti da dodjes do takvog modela.
Daj da vidimo, mozda ti mozemo pomoci?
Necu da gresim dusu, ali mi ovo mirise da se Slavko od juce prekrstio od kad se Peki javio, bas kao i Slavisica i potvrdili ko sam i gde zivim.
Posto sam sa Pekijem odavno u kontaktu, evo za Slavisicu i Djuru moje mail adrese:
milan1stole@yahoo.se
Pozdrav svima drugari, ma gde ziveli :)))

Aleksandar
28.1.2012 20:15
4
8

Odlicna ideja bi bila: nova aplikacija za Android sisteme i iOS - Vrele Gume vremenska prognoza. Sala. :)

Peki
28.1.2012 21:40
13
6

@"PeMi" ili kako li se vec zoves, ja sam "bre", onaj koga si optuzio da se potpisuje sa razlicitim imenama i adresama, i koji Ti je argumentovano i pristojno odgovorio. A u tom demokratskom drustvu na koje se pozivas, ja bih dodao i civilizovanom, najmanje sto mozes da uradis je da se izvines. Sada kada imas adrese i od "Pe" i od "Mi", mozes se potpisati i kao "PeMiDu", posto se pojavio i treci covek (Dura), koji Ti izgleda nije po volji.
U svakom slucaju zahvaljujem Ti se na razumevanju i toleranciji koju si ispoljio u dve prosto prosirene recenice.
S postovanjem

Slavisica
29.1.2012 02:20
8
13

Ajmo ljudi da pricamo o kolima! :-)))

Đura
29.1.2012 10:31
14
11

@Slavišica, ma koga jos interesuje ovaj VOLVO, i onako niko od nas neće imati priliku ni da sedne u njega, a kamoli da ga kupi. Ajde bre da se svađamo, samo nam to ostaje. Ja cu prvi da zakuvam. Evo tvrdim da su Kinezi najbolji na svetu, kupiće i Fiat i Zastavu i Grčku i Srbiju, ma celi svet. Živela Kina :-((

Milan 2
29.1.2012 11:00
13
13

Dura@ Nemoj tak prijatelju da nas demoralises :(
Licno sam se vozio i kao suvozac i kao vozas u modelu S60 i osecaj je neponovljiv :)
Zato gajim nadu da cu mozda moci da ga pazarim za koju godinu :)
Sto se "svadje" tice, ovde se samo 2 osobe svadjaju same sa sobom i niko vise.

Peki@ Hahaha.. ...e Peki dobro ti je ono "bre", bez tog recenica ne bi imala smisao ;)

Đura
29.1.2012 17:04
6
17

@Milan2, ništa ti ne verujem! Ih sedeo u S60, pa još ga i vozio. Nije nego. I onaj Peki, ni on ga nije testirao, sve je to foto montaža. Ti si sigurno kineski Špijun. Da, da oni te plačaju da ga reklamiraš, priznaj. Nakon tog volvoa ima da kupe celu Švedsku, pa Finsku i Norvešku. Batali srpski, počni da učiš kineski. Ja sam već počeo, evo ovako se piše doviđenja. Nisam pronašao šalim se, ali to si sigurno razumeo.
"再见"

Walter
29.1.2012 20:01
13
10

Kako vidim, samo poslusnima, jednoumnima (grupica od 4-5) se objavljuju komentari. Nemam reci..., sad vam saljem komentar i Nikada vise!

Đura
29.1.2012 20:11
7
10

Pa ovde niko ne razume šalu. Šta ste navalili da udarate minuse kao Đole lopticu? Coooool :-))

Đu-Ra-Čang
29.1.2012 21:33
12
1

@Walter, evo ja predlažem da sa moji ironični komentari ne objavljuju na račun tvojih. Baš me interesuje šta si hteo da nam kažeš, i zbog čeka si se toliko uvredio? Apelujem na redakciju da ga pusti, a ti ga pošalji ponovo.Nikad ne reci nikad, i ne kloni duhom. Pravi Walter odbranio je Sarajevo goloruk.
Smrt fašizmu-slobodan narodu. Nas i kineza 1,2 milijarde, niko nam ništa ne može.
Đu-Ra-Čang, zaštitnih slabih i potlačenih

Slavisica
30.1.2012 10:51
6
0

@ Walter
Oni da su hteli da te cenzurisu,prvo sto ne bi objavili je tvoj zadnji post.
Sta si se odmah nasao uvredjen,i meni se nekoliko puta desilo da mi nije objavljen komentar,pa sta?
Sreca pa je ovo samo online rasprava,jer mislim da bi se uzivo do kraja potukli...eto kakvi smo ljudi.
Umesto da se stavimo u ulogu kriticara V60 ,mi se bavimo time ko gde zivi,ko je ko,ko koga vredja,ko vise laze itd... Tuzno.

dzon
31.1.2012 15:29
15
8

je... auto kome je registracija 60 000

Milan 2
01.2.2012 00:12
8
15

dzon@ Prijatelju, pa ti kupis onda sa motorom D3 tj 2.0/163ks i bice u pola manja :)

Slavisica
01.2.2012 10:38
10
16

@ dzon
Da imam 40.000e za auto,jako bi me pogodilo tih 60.000rsd za registraciju! :-)))

Slavisica
01.2.2012 10:55
5
11

@ Milan 2
Pogledaj mail!

Milan 2
01.2.2012 20:19
4
3

Slavisica@ Video i odgovorio.

DakiC
01.2.2012 23:03
12
8

Kad su oba modela kinejska, onda bolje da mi ostane 50% evrica i da vozim kinejsku premium marku: JI LI

Slavisica
02.2.2012 09:49
4
12

@ DakiC
Aj,covece,uozbilji se malo! :-D

Ivo
02.2.2012 11:11
10
6

DakiC je u pravu, kvalitet je mozda nesto bolji u Volvo no 20.000 eura je 20.000 eura

Slavisica
02.2.2012 12:44
10
0

Ova rasprava postaje smesna,odsad samo citam.

Dragan
02.2.2012 13:42
9
7

Moje misljenje je da Volvo nije vise sto je nekad bio, najbolji pokazatelj je veliki gubitak vrednosti za par godina kod Volvoa

Milan 2
02.2.2012 19:17
10
11

Dragan@ Vredsnost gube svi, jedino kd nas nesto duze "drzi" cenu Passat 1.9/105ks, jel srbi vole da voze "luksuzna" auta, al` ako je nekako moguce da trosi 2 litre benzina ili 5 litara vode.
Kad neko plati auto vise od 20.000 eura, onda bi valjda trebalo predpostaviti da ima i da sipa u njega, pa taman trosio i 15l na 100km.
Medjutim kao sto sam i rekao, srbi bi da se vose u liksuznim karoserijama, ali ako je moguce da motor ide na vodu.
Uvek bilo, isprsi se koliko mozes da se protegnes!

Munze-Ljux
03.2.2012 11:03
13
12

Ja u vojsci imao druga,Grca Perin iz nekog malog banatskog sela.Veliki zvezdas,a nikad nije mrdnuo sa njive i iz stale.Kad sam mu rekao da sam 100 puta bio na Marakani,razrogaceno me pogleda i rece;"seres".Tako i ovde ima ljudi koji ne veruju da ziv covek sa ovih prostora moze da zivi u Svedskoj i radi u Volvou.Uostalom,ako zivis u Svedskoj,pa gde ces u ocin ako ne u Volvo.Da je covek rekao da radi u "Cernu" na modifikacijama hadronskog sudaraca pa da sumnjamo.40000 eura za ovaj auto nije mnogo,ukoliko mesecnu ratu kredita pokriva jedna desetina vase plate,kao sto je slucaj u srecnijim zemljama.

Dragan
04.2.2012 18:12
15
7

Munze-Ljux @ To ispada da svi srbi rade u Kragujevcu, e moj...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: