Ekskluzivno

Volvo V40 Cross Country

Za uživanje, malo i foliranje

Iskreno rečeno, umesto V40 Cross Country, Volvo je trebalo da nazove svoje novo čedo Cross City! Osim što su off-road kapaciteti nikakvi, integralna transmisija rezervisana je isključivo za T5, najsnažniji petocilindarski agregat od 245 KS

Počevši od 1997. godine, ovaj švedsko/kineski proizvođač koristi izraz Cross Country, kao sinonim za vozilo namenjeno svim putevima (naglašavamo putevima, ne terenima). Nešto slično srećemo kod Audija (Allroad), a radi se o lakoj transformaciji „običnog“ automobila u nekakav pseudo SUV. Recept je jednostavan, vozilo se uzdigne za par santimetara, izmene se ili pojačaju branici, odnosno plastične zaštite na bokovima, dodaju se krovni nosači i “miks” pneumatici za sneg i blato, i eto znatno atraktivne verzije, polivalentnije i ekskluzivnije od bazne. Malo ambiciozniji proizvođači nakače još i integralni pogon, no čak i tada ne pomišljajte na avanture tipa „Indiana Jones“. Njihov omiljeni teren je pre svega urbana džungla, visoki trotoari i ulice pune rupa.

Što da ne, jer iskreno govoreći, čak i oni koji poseduju malo ozbiljnije 4x4 modele, često nemaju ni volje ni prilike da se upuste u iole ozbiljnije ekskurzije u prirodu. Ukoliko tako gledamo na stvari, Volvo Cross Country nije „omanuo“, šta više, poseduje sve navedene „gedžete“, zahvaljujući kojima je privlačniji od ionako estetski veoma uspešnog V40. Gledano spreda, distancira se crnim plastičnim umecima ispod maske hladnjaka, gde pronalazimo agresivnija, vertikalno postavljena LED dnevna svetla. Slično je i pozadi, odnosno na pragovima, gde su vidljive zaštite od metalizirane plastike, sa natpisom Cross Country. Dobio je i nove crne aluminijumske naplatke, dimenzija i do 19 cola. Po nama ovo je sasvim dovoljno, više od toga graničilo bi se sa kičem.

Lažni karavan
Po nekoj logici koju Volvo nameće već decenijama, slovo „V“ označava karavane. Ne i kod V40, koji je mešavina različitih stilova, žanrova i interesa, sa zadatkom da zameni čak tri modela: „S40“, „V50“ i „C30“. Nimalo lak zadatak, pogotovo jer se od njega očekuje rekordna godišnja produkcija od stotinak hiljada primeraka, što je za Volvo značajna cifra. Dakle, pretenduje se na kompaktni premijum segment, gde, svi znamo, glavnu reč vodi nemačka trojka; BMW, Audi i Mercedes. A da bi izborio svoje mesto pod suncem, pored ovako renomirane konkurencije, Volvo je morao da ponudi vrhunski proizvod, kako kada je o dizajnu reč, tako i po pitanju agregata i opšteg kvaliteta. Nakon što je više nego uspešno zadovoljio prvi kriterijum, pozabavili smo se enterijerom, identičnim kao kod klasičnog V40.

agresivniji stil,
kvalitet materijala i tkanine,
opšti vozni kvaliteti,
vrhunska sigurnosna tehnologija

integralni pogon isključivo uz benzinski motor,
realno samo dva mesta pozadi,
skroman prtljažnik

Bez preterivanja, Cross Country je luksuzni salon na točkovima, posebno kada se radi o najvišem završnom nivou Summum. U našem slučaju, sklad boja je potpun, tamno braon i bež koža, odlično se slaže sa centralnom konzolom od brušenog aluminijuma. Tim pre što je ova poprimila boju svetle cigle, čime je postala za nijansu manje hladna. Prava je privilegija posedovati toliko kvalitetan i prijatan enterijer, računajući i vozačevo radno mesto. Sve počinje od sedišta, širokog i udobnog, sa svim mogućim električnim komandama. Greške u ergonomiji teško je pronaći, sve principijelne komande su na dohvat ruke i oka.

Dizajn gornjeg dela komandne table je relativno nov, za razliku od centralne konzole, koja je postala zaštitni znak proizvođača. „Šuplja“, debljine jedva par santimetara, sa četiri simetrična „dugmeta“ i mnoštvom sitnih prekidača između, ukoliko i nije oličenje praktičnosti, originalnosti sigurno jeste. Obavezno moramo spomenuti i ručicu automatskog menjača, sa „hladnim“ osvetljenjem, kakvo može biti i na instrument tabli. Ova zaslužuje da se o njoj napiše roman, no, zbog nedostatka prostora, zadovoljimo se sa samo par napomena. Radi se o LCD ekranu, visoke rezolucije, koji „imitira“ analogne instrumente. Kazaljke su gotovo realne, a moguće je izabrati tri moda: Perfomance, Elegance i Eco, kao i boju podloge. Kada je recimo prvi u pitanju, na crvenoj podlozi kazaljka obrtomera je po obodu, dok je u sredini ogroman digitalni pokazivač brzine. Desno od njega je još jedan ekran, ovoga puta namenjen za drugu vrstu informacija. Pored GPS-a, na njemu se može dobiti slika od kamere pozadi i razno-raznih senzora, kao i sve u vezi sa nebrojenim sigurnosnim sistemima. Od kojeg početi?

Možda od inteligentnog regulatora brzine koji održava željenu distancu sa vozilom ispred (usporava tj. ubrzava vozilo), ili jednog drugog sistema, nazvanog City Safety Evolution, koji, ukoliko proceni da za tim ima razloga, samostalno zakoči vozilo (do brzine od 50 km/h). A ukoliko već ne može sam da interveniše, snažnim svetlosnim i zvučnim signalom obaveštava vas da postoji opasnost od sudara. Nikako ne smemo zaboraviti prvi vazdušni jastuk namenjen pešacima, koji se u slučaju udarca (pri brzini između 20-50 km/h), razvije preko vetrobranskog stakla i A stubova. Sve u svemu, V40 je osvojio maksimalan broj poena u poslednjim EuroNCAP kreš testovima, što se logično odnosi i na voženi „terenac“. Mala napomena, za mnoge navedene sisteme mora se doplatiti, čak i kada se radi o najskupljem završnom nivou Summum (za pojedina tržišta postoji još viši, nazvan Xenium).

A unutrašnji prostor i praktični aspekt, pitate? Volvo V40 sigurno nije šampion na ovome polju, naprotiv! Kome treba više, sreću će pronaći u većem V60... Dakle, odložiti nezaobilazne mobilne telefone, cigarete, ključeve..., nije problem, no, flaša sa vodom od 1,5 litara, nigde ne staje. Pozadi, udobno će se osećati samo dve osobe do 1,8 m, pre svega zbog snažno profilisanih sedišta. Između njih, nalazi se praktičam integrisani držač za dve limenke. Globalno uzevši, V40 nije idealno porodično vozilo, kako zbog relativno malog ugla pod kojim se otvaraju zadnja vrata, i prozora koji se spuštaju samo do pola, tako i zbog skromne zapremine prtljažnika. Kod verzije sa pogonom na samo prednje točkove je neizmenjem, varira između 335 i 1.030 l. Poseduje podešavajuću policu i duplo dno, dok se naslon suvozačevog sedišta obara ka napred.

Volvo V40 Cross Country 1.8 Powershift

Cena 32.800 evra
Motor turbo-benzinski, redni/4 cilindra, 1.596 cm3; 16 ventila; 132 kW/180 KS pri 5.700 o/min; 240 Nm pri 1.600 o/min
Transmisija na prednje točkove; menjač: 6 brzina manuelni ili automatski
Ogibljenje napred MacPherson; nazad multi-link
Perfomanse 0-100 km/h 8,5 (7,7*) s, maksimalna brzina 215 (225*) km/h
Potrošnja 9,6 l/100 km, CO₂: 143 g/km
Karoserija crossover, DxŠxV 4.370x1.783x1.460 mm, međuosovinsko rastojanje 2640 mm, masa 1350 kg, prtljažnik 335/1.030 l
* manuelni menjač

Porodični geni
Iako je pre koju godinu Volvo prodat Kinezima, saradnja sa Fordom nije prekinuta. Dokaz je voženi četvocilindarski 1.6 turbo, poreklom iz Forda, koji se kod Cross Country može dobiti samo u verziji od 180 KS (za obični V40 postoji i od 150 KS). Bez sumnje, odličan agregat, sa kojim smo ranije imali prilike upoznati se u Focusu. Diskretan u bilo kom režimu rada, ovaj mali blok razvija čitavih 240 Nm (čak 270 Nm kada proradi overboost), i to pri samo 1.600 o/min. To bez sumnje mnogo govori o njegovom karakteru, nimalo agresivnom, ali toliko efikasnom. Obezbeđuje perfomanse dostojne jednog ovako statusnog vozila, bez obzira što ih šestostepeni automatski menjač pomalo guši, koji je, opet, pozajmljen od Forda, nazvan Powershift, odnosno Geartronic. Zahvaljujući dvostrukoj spojnici i performantnoj elektronici, gotovo da čita želje vozača, što će reči da su prelazi brzi i adekvatni. Jeste da se prilikom ubrzanja izgubi jedna sekunda, ali do 100 km/h i dalje mu treba skromnih 8,5 s. Ko još uvek ima rezervi prema automatskim menjačima, verujem da će promeniti mišljenje ukoliko isproba ovaj. Uostalom, brzine se mogu menjati i ručno, ukoliko za tim ima potrebe. Čak je i potrošnja neznatno viša nego li kod klasičnog menjača, tim bolje, jer nije za primer. Ništa neobično, svaki malo iskusniji vozač odmah će reči da u proseku iznosi 9-9,5 lit, što se na kraju pokazalo tačnim. Jedino ukoliko vozite kao da ste na rezervi, očajnički tražeći benzinsku pumpu, izvodljivo je sići na 7 l. Naprotiv, u stabilnom režimu rada na auto, pri autorizovanoj brzini od 130 km/h, zadovoljava se sa 8,2 l. U gradu, značajno mu pomaže serijski Star&Stop sistem, mada i sa njim treba računati na 11-12 l.

A kad smo već kod gradske vožnje, recimo da je moguće izabrati između tri nivoa električne asitencije, nažalost, poluprečnik okretanja je preterano velik. Kamera za vožnju unazad pruža precizne informacije (može se aktivirati i kada je ručica u „leru“), po ugledu na nebrojene senzore. U početku smo bili iznenađeni čudnim ekom, sve dok nismo shvatili da nam signalizira i eventualne prepreke (pešake), udaljene i do metar-dva! Preglednost unazad nije bog zna kakva, ali veliki spoljašnji retrovizori i retko elegantan unutrašnji, znatno pomažu vozaču. U tom cilju, masivni nasloni za glave pozadi se mogu oboriti. Važna informacija za pripadnice lepšega pola (i ne samo za njih), postoji i „automatski pilot“, koji će Vam znatno pomoći prilikom parkiranja. Nakon što izmeri ima li dovoljno prostora (dovoljno ga je aktivirati i ograničiti brzinu na 30 km/h), samostalno će obaviti ovu „složenu“ operaciju...

Uz jedan savremeni Volvo, podrazumeva se da je i aktivna sigurnost na najvišem nivou. Cross Country poseduje odličan odnos vozna dinamika/udobnost, pod uslovom da se zadovolji sa točkovima od „samo“ 17 cola. Ukoliko me pamćenje dobro služi, nema osetnije razlike u poređenu sa standardnim V40, iako je uzdignut za 40 mm. Šasija lako izlazi na kraj sa 180 KS, tim bolje, jer postoje i znatno snažniji agregati. Pored ovog, u ponudi je u naslovu spomenuti petocilindarski benzinski, T5 od 245 KS, s tim da je ovaj uvek u sprezi sa integralnim prenosom. Dizeli paradoksalno nemaju tu mogućnost, i već kao po običaju nazivaju se D2 (115 KS), D3 (155 KS) i D4 (177 KS).

Zapravo, u trenutku kada je ovo pisano, Volvo je objavio da će integralni pogon ugrađivati u još jednu benzinsku varijantu, tj novi petocilindarski blok, ali „izduvan“ na 180 KS. Razlog, AWD transmisija je razvijena isključivo uz kućne agregate, i ujedno ovaj je osetno jeftiniji od snažnijeg. A off-road perfomanse, zapitaće se neko? Kakve off-road perfomanse? Sa samo prednjom vučom i ograničenim klirensom, Cross Country ne može da prati ni jednu Daciju Sandero Stepwey! A kada je u pitanju 4x4 pogon, recimo da koristi Haldex spojnicu pete generacije (lakša i efikasnija), koja potpuno nezavisno prenosi snagu na prednju, odnosno zadnju osovinu, do maksimalno 50 %.

Skandinavski premijum
Nakon svega rečenog, opravdano se postavlja pitanje može li V40 zabrinuti nemački trio? Kvalitetima i cenom da, mada lično verujem da će ostati na marginali, pre kao talentovani autsajder, koji može da iznenadi. Rekao bih da će pre nauditi konkurentima kao što su Citroen DS4, Alfa Romeo Gulieta i Lexus CT200, koji isto tako pretenduju na premijum kompakt titulu. Bilo kako bilo, cena u Srbiji je poznata, pa presudite i sami. Informacije radi, Cross Country skuplji je za 1.350 evra od V40 (isti motor i oprema), te se njegova cena kreće od 25.750 evra, pa sve do 37.777 evra (T5 AWD automatic Summum). Za voženu verziju treba nekih 32.800 evra, plus pojedine atraktivne opcije. Šta sve od opreme ulazi u ovaj paket, nećemo nabrajati (detaljne informacije možete pronaći na sajtu uvoznika za Srbiju), navedimo samo da i bazne verzije poseduju sve aktivne i pasivne sigurnosne sisteme, kao što je vazdušni jastuk za kolena vozača (ostali se podrazumevaju) i spoljni za pešake.

Šta reći za kraj? Da je V40 uspeo tamo gde je C30 „omanuo“, tj da je uvođenjem zadnjih vrata i koliko toliko pristojnim prtljažnikom, postao važan igrač u segmentu. Dodamo li na to veoma uspešan dizajn i izvesnu „egzotičnost“, jasno je da ima sve šanse da se dopadne široj klijenteli. Nažalost, Cross Country nije doneo očekivanu ekskluzivnost, osim ukrasnih detalja, gotovo ništa ga ne distancira od običnog V40. Za one koji su se nadali jednom mini XC 60, odnosno kompaktnom crossoveru, ovo je sigurno razočaranje.

Tekst i slike: Perica Rajković
13396
Postavljeno: 21.08.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan 2
21.8.2013 00:33
5
23

Volvo, koji je uvek bio prepoznatljiv u suzdrzanosti od kica i eksperimentisanja po pitanju dizajna i strogo se drzao proverene klasike, da dopusti sebi da napravi onako odvratan pokazivac obrtaja i brzine. Spolja je zaista to onaj Volvo koji prati aktuelne modele S60 i S80, ali ne znam na kakvim su "drogama" bili ljudi koji su radili instrument tablu? Bas u Svedsoj je zbog toga dobio najvise kritika, jer boze moj, skandinavci vole klasiku i sokoro sam citao da ovo moze biti pocetak "glupiranja" od strane kosookih od kad su kupili Volvo, sto se svedjanima uposte ne dopada. Kad se Volvo prodavao dobili su sve garanicje da se novi vlasnik "nece" mesati u dizajnerski pravac novih dolazecih modela i da ce brigu o tome i dalje prepustiti ljudima koji su godinama radili na tome. Sudeci po ovom modelu sa testa, bice da su pozeleli da nesto ceprkaju i eto budalastine.

Bojan
21.8.2013 01:22
9
17

Lep auto, ali mnogo skup. Cudi me da je gepek tako mali s obzirom da na oko podseca na nekog polukaravana. Ne lici na terenca niti mu je to namena, nasminkani hecbek. Sve bi bilo ekstra da kosta manje, ovako nista posebno...

ddd
21.8.2013 09:41
32
3

Dajte ljudi!
Cena jeste povelika,ali koliko kosta a mercedes,bmw 1?
Auto je sigurniji od navedenih 2 puta,a pritom vozis nesto sto se nevidja svaki dan na putu.
Volvo je krenuo dobrim stopama,vecini se nije svideo kockasti dizajn,pa su ljudi u volvu odlucili da se to promeni.Ja sam imao par tih kockastih i znam da ih cenim i svidjaju mi se takvu,ali ljudi 21 je vek,ko bi od vas sad uzeo novi auto a da je kockast,a?Ja nebih!
Seo sam u ovaj volvo na sajmu,odise kvalitetom materijala,sigurnoscu.
A pritom mi je lepsi od Nemaca sto puta!
Ko ima para,a trazi nesto u ovoj klasi,ne treba da trazi dalje,kupis volva i budes frajer a ne dosadne nemce koje vidjas svakih pola sata!

Реалан
21.8.2013 09:44
6
29

Централна конзола као да је из времена СССР-а :)

Rikošet
21.8.2013 10:05
13
14

Realan tekst. Nije otvoreno napisano koliko je V40 CC apsurdan automobil, ali se između redova da pročitati sledeće. Za blago povišeni V40 sa par plastičnih dodataka, velikim alu naplatcima i 4x4 pogonom, koji je rezervisan za top model ovaj Volvo daleko je od dosadašnjih CrossCountry standarda. Drugo prosto je nevjerovatno kako su Šveđani u tako velikom automobilu uspjeli toliko da smanje kabinski prostor. Iza prosječnog vozača u V40 CC može da sjedne samo prosječan osnovac i tačka. Ako sjedne dvometraš onda ni torbu od računara ne možete da stavite između naslona i sjedišta. Osim toga prtljažnik je za automobil tih proporcija premali. Mada je pogonska tehnologija, barem u slučaju testnog modela uzorna, funkcionalnost ovog Volva kao automobila je ravna nuli. Da budem slikovit V40 CC je kao najbolja italijanska cipela, koja vam je dva broja manja: skrojena je od najboljih materijala, skupa i ekskluzivna, ali džaba joj sve to kad vas žulja.

Audifan
21.8.2013 10:22
19
2

Ne ovaj model nije lep on je prelep !!! Uzeo ga je moj poznanik u crvenoj boji extra auto pogotovo uzivo jednostavno opticki deluje kao da odskace iz svog segmenta,deluje robusnije i za klasu vise od Bmw1,Mb A, A3. Bez preterivanja cak je i cena u skladu sa pruzenim poredici ga sa konkurencijom. Ja licno suprotno od autora clanka ga ipak svrstavam zasluzeno kao konkurenta Eu premium troici. Kao jedinu zamerku mogu navesti nemogucnost awd-a i kod drugih agregata osim top agregata(mozda pristrasno jer sam pristalica awd).

Munja
21.8.2013 11:31
4
27

Lep, atraktivan, moderan i daleko iza A4 Allroad kojem bi trebao biti konkurencija

Laki
21.8.2013 11:43
18
2

mnogo je lep, dobar, bezbedan! nema sve to a da kosta kao Dacia

ddd
21.8.2013 12:13
22
2

RIKOSET@
U ovom volvu komotno mogu da se smeste 4 odrasle osobe i da putuju udobno,gepek je mogao biti malo veci,ali ako hoces gepek uzmes xc60 ili v60 ili v70.Sve ima svoje,s tim sto je ova italijanska cipela taman i ne zulja!

XC
21.8.2013 13:04
23
2

Volvo ostaje volvo, upravo zbog njihovog jedinstvenog dizjana ih obozavam, i gjde god da vidim volvo vozilo bilo koji jednostavno odskace od ostalih... i ja sam od onih koji su se zasitili nemackih auta, sve je to vec vidjeno na nasim putevima, zato i vozim volvo dok su ovakvog kvaliteta i dizajna volvo for life.

Volvo nije jeftina igracka bilo novi bilo polovni, kvalitet, bezbednost pouzdanost koji traju a to je volvo...

Mnogi su ocekivali da ovaj V40 CC ima gepek od 2000l, da ima i treci red sedista, po mogucnosti i kuku i mozda i cekrk... ljudi vi ocekujete od malog V40 komfor kao u XC70 ili XC90...sledeci sprat prva vrata levo.

V40 CC je za mene vodeci u klasi i vredi svake cente ko ih nije probao moze ovde da pise memoare ali dzaba...ne kudute konja kojeg niste jahaili...

volvista
21.8.2013 13:42
22
0

Jahao sam dosta volvoa i to su kola fenomenalna po svakom gledanju,neko kaze da izgleda kao iz sssr-a bivseg,a kako izgledaju ostali.ovaj enterijer je medju lepsima danas u automobilzmu u ovom segmentu naravno,necu da uporedjuem sa rolsom.salu na stranu ova kola se stvarno predobra i u nekim stvarima bolja od nemaca kao npr.bezbednost.kako god da izgleda na slici mnogo je drugaciji uzivo a tek kad sednete u njega,prema tome onaj ko zna nek komentarise a oni koji neznaju idite jasite veoma nama poznatog konja(golfa)
hvalaaa

Rikošet
21.8.2013 15:36
6
7

ddd

To za četvoro je moguće ima nas različitih gabarita. No i dalje tvrdim da s obzirom na dužinu, a posebno širinu ovaj automobil ima premalo prostora u kabini i u prtljažniku. Po mojim standardima naravno i onome što sam mogao da zaključim dok sam ga vozio. Na kraju to što nekog V40 CC žulja ne znači ništa drugo no da se razlikujemo: visinom, kilažom, razmišljanjem...

ddd
21.8.2013 18:44
13
0

RIKOSET@
Ajde,slozicu se sa tobom da kako glomazno izgleda spolja,trebao bi malo vise mesta da ima unutra,ali kad pogledas konkurente u tom segmentu shvatices da volvo ima mesta koliko i oni.
Kazes da mislimo drugacije,tu se potpuno slazem sa tobom.Da ja kupujem kola u ovom rangu,nebih gledao dalje od volva,zato sto je stvarno zanimljiv,lep,udoban i najvaznije BEZBEDAN je!
Toliko od mene,a ja postujem Tvoje misljenje i nema nikakvih problema.
Pozdrav od ddd-a.

serpico
21.8.2013 19:32
12
0

meni je kao modernisti ovaj digitalni klaster super!pa bas je citljiv i velike su brojke i super pregledno samo pase vise u jednu hondu ili renault npr.ali dobro sve skupa jako kvalitetno i monumentalno !svidja mi se!!!

karadjole
21.8.2013 19:34
3
10

jedino je ruzna i jeftina ova rucica automatskog menjaca!sve ostalo 5+

Slavisica
21.8.2013 20:08
18
0

Igrom slucaja imao sam srecu da vozim, doduse ne CC, ali "obican" V40 u NAVAK-u.
Model D4/177ks/400nm,automatik.
Inace, pre sedanja u Volvo, na kratko sam se vozio u Infiniti-ju FX (kosta kao dva V40). Kao suvozac, u pomenutom sam imao prilike do mile volje gledati i kuckati po plastici, oplatama krova, vrata i sl...
Sedanjem u Volvo sam zanemeo. Bukvalno. Kvalitet na pogled i dodir je takav da Infiniti uopste nije za poredjenje sa njim iako je dvostruko skuplji.
Motor...sta reci za 400nm u tako malom autu.
Deluje veoma ozbiljno za svoj segment.
Sve pohvale! Da imam para, pazario bih ga definitivno!

cca
21.8.2013 21:07
2
14

Dizajnerski - ostao zaglavljen u pokusaju, nedovrsen. Zadnji deo zrtva preterane upotrebe " krivuljara".

Крста
21.8.2013 21:47
16
0

Да је неко од немачке водеће тројке овако нешто направио дизали бисте га у небеса.Мислим да је ово одличан и леп аутомобил.Једино они ситни дугмићи на централној конзоли никако не могу да сварим.

Rikošet
21.8.2013 22:13
8
1

ddd

Razumijemo se... O konkurenciji i poređenju nekom drugom prilikom, sad se fokusiramo na Volvo...

Imam favorita u švedskoj gami, ali ovaj automobil to jednostavno nije... Mislim da mu nisu trebali dodati CrossCountry epitet, ako ni zbog čega onda zbog činjenice da je V70 CC uz taj naziv nametnuo sasvim drugačiji standarde. To je masivna Volvova karavančina sa prostranom kabinom, velikim gepekom, upotrebljivim 4x4 pogonom i pristojnim klirensom, zahvaljujući kojem ga možete bez straha voziti i u zahtjevnim off-road uslovima.
Ako s te pozicije pogledate na V40 CC onda je jasnije zašto mislim da je ovaj automobil apsurdan i zašto mi se jednostavno ne uklapa u CrossCountry filozofiju.

ddd
21.8.2013 23:24
9
0

RIKOSET@
To crosscountry mozda nisu trebali stavljali jer je mozda stvarno neupotrebljiv.Kao sto sam rekao,volvo ima modele od s60 do xc90 pa birajte.
Ako hoces terenca uzmes xc90,60,70.
Ako hoces limuzinu s80,60,v70,60.
Ako hoces gradski auto u kojem mozes otici negde dalje onda su tu v40,v50 pa i ovaj xc40 da tako kazem.
U ostalom ovo nije pravi terenac,tj uopste nije terenac,malko je povisen klirens cisto da mozes malo sa puta da sidjes i to je to.
Po tome se slazemo.
Inace,opet ponavljam,uzeo bih ga bez razmisljanja!
Sto je neko napisao,da je jedan od Nemaca,sad bi ga svi dizali u nebesa(ne mislim na tebe rikoset).

Audifan
22.8.2013 00:23
9
0

@Munja nije on u klasi A4 vec A3 iako!? mozda ispred svoje klase.

deda
22.8.2013 08:49
1
10

@Audifan
V40, Audi A4 i A3 su u istoj klasi, inace bi imali bar 2000 klasa automobila

Dikh tu kava
22.8.2013 17:19
9
0

Oduvek sam poštovao Volvo. Ni ovaj nije izuzetak. Nije šampion prostora (disclaimer: samo sam sedeo u njemu u Grandu, nisam ga vozio), valjda ga zato i ne kupuju racionalni, već oni s viškom para. Jedino što je u ovom konkretnom slučaju Volvo ipak mogao malo da proširi krug potencijalnih kupaca, da "ispoštuje" i one koji bi stvarno da sidju s puta ponekad, jer sa svojih 14,5 cm klirensa uspeo je čak da bude 1,5 cm niži od mog duplo jeftinijeg ne-terenca. Razumem ja šminku, ali primera radi, jedan Captur ima oko 20 cm klirensa, a zna da bude i 3 puta jeftiniji. Ali opet, ovakve stvari možda se stvarno nikad ne porede..

Sorfonije
22.8.2013 19:27
2
12

Ja bih iz te klase automobila jedino A klasu,Audi A3 ili Giulietta-u pazario.

jovan nis
22.8.2013 22:53
8
1

A zbog cega nebi uzeo volva ako nije tajna,kad je bolji od tvojih havedenih sigurno?
Bas me zanima sta jedna alfa moze vise da ti pruzi nego ovaj volvo?

XC
23.8.2013 09:41
9
0

Prema posljednjim rezultatima uglednog JD Power istraživanja zadovoljstva kupaca u Njemačkoj, Volvo se istaknuo kao najbolji automobilski brend na tržištu.

Ne samo da je Volvo izabran kao najbolji automobilski brend, nego su Volvo modeli V70 i XC70 proglašeni najboljim automobilima u svojim segmentima. Rezultati su objavljeni u studiji zadovoljstva vlasnika njihovim vozilima za 2013. godinu, a fokusirali su se na područja kao što su dizajn, troškovi korištenja, kvaliteta izrade, pouzdanost te zadovoljstvo servisom.

„Ova je pobjeda uistinu veliki uspjeh u svakom pogledu. Dobili smo odlične povratne informacije od gotovo svih medija u Njemačkoj,“ sa zadovoljstvom je izjavio Olaf Meidt, PR manager kompanije Volvo Car Germany.

Ovo su neki od naslova i izvatci iz tekstova:

Volvo oduševio njemačke kupce
„Ove godine nagrada u gornjoj klasi nije ostala u domovini, već je otišla u Švedsku. Vrhunska kvaliteta Volvo modela V70 i XC70 pokazala se u gotovo svim segmentima evaluacije“
Die Welt

“Istraživanje zadovoljstva kupaca automobila u Njemačkoj: Volvo na vrhu”
Focus

“Volvo ponovo ima najzadovoljnije korisnike”
New Fleet

“Ukupna pobjeda za Volvo”
Autohaus

“Volvo je najbolji automobilski brend”
Motor-Exclusive

Пилот
23.8.2013 18:36
8
0

Овај Volvo је изузетно добар аутомобил и може равноправно да се носи са својим конкурентима а то су BMW 1,Audi A3,A class,Guilietta,DS4 i CT200h.Е сад трендови су такви да ови аутомобили немају неки издашан простор у унутрапњности и немају велики капацитет пртљажника већ се више игра на карту свеукупног утиска луксуза,престижа и квалитета.Због тога га не треба критиковати јер је реално намјењен некој мањој,добростојећој породици која има неки свој фазон.
Међутим Volvo је свјестан да му треба конкурентан модел у компакт класи тако да се убрзано ради на развоју нове платформе која ће бити намјењена за равој мањег аутомобила који би требао бити конкурент Голфу.Ова платформа ће такође бити коришћена у Кини за потребе Geely-a који је власник шведске фирме.Поред ње ради се и на новој SPA платформи која ће бити намјењена аутомобилима од серије 60 па на горе.Ту је и читав низ нових мотора и сигурносних система, а све у циљу да се ослободе утицаја Forda који је био дугогодишњи власник.Ове новитете не треба очекивати прије 2014/2015.
Само се надам да ће у свему томе задржати своју специфичност и да неће препасти у још једног класичног mainstream произвођача.
Живи били па видјели :)

serpico
23.8.2013 18:46
6
0

meni ovaj auto je fenomenalan sve mi se svidja na njemu!osim cijene naravno!

zoka
25.8.2013 01:22
3
0

Gospodine Rajkoviću, pitanje za vas!
Imam stari V40 2.0, a sledeće godine planiram kupiti isto V40.Dvoumim se između T4 ili D4 i ručni ili automatski menjač. Lično bih benzinca, samo ne znam kako se ovaj motor pokazao u praksi. Potrebno mi je vaše stručno mišljenje. Pozdrav !

Sorfonije
25.8.2013 13:17
5
4

@jovan nis
Vise mi se svidjaju.Volvo ima nekako zastareli izgled,barem meni nije dovoljno svez.Unutrasnjost mi se uopste ne svidja.Mozda je bolji od svih automobila koje sam naveo,ali sta mu vredi kad je meni ruzan.Mehanicar sam,sam odrzavam svoj auto,tako da se ne bojim cene odrzavanja,a i delovi kosraju od prilike isto.Nijanse su u pitanju.Po spoljasnjem izgledu,giulietta,po izgledu enterijera A klasa.A3 sa S line paketom mi se isto svidja,ali ne bi bio moj prvi izbor.Inace vozim Giulietta-u.Presao sam skoro 50k sa njom i sasvim sam zadovoljan! Mada auto naravno ima svoje mane,ali to je vise za samu klasu vezano i manje za auto sam,pri tome mislim na velicinu i udobnost u kolima.
P.S. Izvinjavam se na kasnom odgovoru.

ovčica
27.8.2013 15:22
1
9

Imah davno volvo. Baš davno. Sećam ga se i danas kako mi je bio lep kada se onako nov uselio u garažu...
Ali, Bogu hvala-više ga nemam,jer je cena održavanja (i delova) tog vozila van svakog razuma,pri čemu mu pouzdanost nije jača strana (imah kvarova i kvarova),a nije imao ni neke perfomanse ( naprotiv),ni obilje prostora. Za vikend sedeh sa dvojicom vlasnika te marke, slušajući koliko košta koji deo. I još jednom rekoh sebi-hvala nebesima.
Inače, u ovaj V40 pozadi ne možeš da sedneš ako ti je cipela veća od broja 42. Trebalo je biti onakav imbecil pa to smisliti.
No, dok je ovaca, biće i šišanja. Meni su jednom "radili frizuru", više nikada

ddd
28.8.2013 17:40
9
1

Ovcice,ti si dosao ovde da nas malo sisas,a?

ovčica
29.8.2013 22:55
3
10

@ddd
Vidi, 18 godina sam imao volvo, serije 240. Ni po čemu poseban bio nije,osim što je išao kao prebijena mačka, "ležao" kao "njihalo strave", pio gorivo i moju krv, a bubrege članova moje porodice sam prodavao da bih "hranio majstore" i kupovao njegove delove suludih cena. Nikada više. Ne želim majstore ( ovlašćene servisere ) koju u žargonu imaju nadimke sa nastavkom "prevodilac" ( onaj koji ljude žedne preko vode prevodi ), "divljak" i slično.
Danas vozim "u trećinu cene" PSA sa motorom 1.6 HDI koji možeš da dobiješ i u S80-D2 ili S60-D2. Da nije tužno,bilo bi smešno.
Inače, imena volvo i cene danas su dostojni XC-90, XC-60, XC-70, V-70 i S-80. I ništa više. Tu je kraj. Znači, ne i najveći smehotres D segmenta zvani S60/V60 ( sa komforom gorom nego dno C segmenta ), a one serije 30, 40 i 50 da ne pominjem. Bruka. Oni su "kruna" brenda, komforni koliko nekada i 66 DL sa Wb 225 cm i besni kao sa onim jačim renoovim motorom od oko 55 "konja"

Don
31.8.2013 16:26
4
2

zadnja klupa ne nudi dovoljno mjesta za glavu za osobe vise od, usudio bih se reci, 178 cm. Ja sam tamo sjeo i izgledao kao sardina u konzervi.Kako god, niti boravak od 20 min u autu me nije oraspolozio da bih ga uzeo na voznju, premda sam zbog atraktivnosti pozelio da provozam. Razveselio me je smjestaj, tj rjesenje za smjestaj boca na zadnjem sjedalu. Fino i simpaticno.
Poslije ovog modela, uslijedilo je gore razocaranje zvano reno clio. Goreg auta ne vidjeh (unutrasnji dizajn, materijali, izvedba), al ovo je tema o volvu pa necemo o cliu.Da bi mi komsija na kraju rekao, sused: fino sam ti kazao da 17000 eura je nabolje potrositi na i40

Miodrag Petrovic
09.4.2014 18:14
0
0

Vozim volvo 66dl neka mi se jave ko ima takva kola unapred zahvalan volvo je star registrovan 40 godina odlican ..spakmiki@gmail.com

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: