Ekskluzivno

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

Viking u patikama

S60 je model od kapitalnog značaja za Volvo. Deset godina nakon prethodnog, novi se kao nikada do sada distancira sportskim karakterom, bez da su zaboravljene tradicionalne vrednosti

Prekinuti sa konzervativizmom, dati prednost dinamičkim kvalitetima i uživanju u vožnji, ali nikako ne izgubiti reputaciju vodećeg proizvođača na polju sigurnosti putnika i pešaka. Lepo i ambiciozno, ali početak karijere bio je više nego li katastrofalan po ugled Volvoa, nakon što se jedan S60, pred kamerama, «zakucao» u kamion, a sve zbog defektnog sistema koji je trebalo da ga bezbedno zaustavi. Nema problema, sve će biti u redu, tvrdili su spokojno u Volvou, čim se započne sa serijskom proizvodnjom. OK, samo ova scena me je ohladila od želje da u praksi proverom njegovu efikasnost, a još manje kada se radi o «preprekama» od krvi i mesa…

Naime, pored sistema nazvanog «city safety», postoji još jedan, sastavljen od kamere i radara, sposoban da detektuje pešaka na udaljenosti od 150 m, pri brzini od 80 km/h. Zatim, zvučnim signalom upozorava vozača, pre nego li potpuno samostalno zakoči vozilo (do brzine od 35 km/h), ukoliko to ovaj nije uradio. Super, samo nemojte pomisliti da ga možete voziti sa nogama kroz prozor, jer ovaj dispozitiv nije bez mana. U principu, prepoznaje živo biće, ali samo u klasičnim formama, ne i kada se radi o osobi u recimo invalidskim kolicima, ili radniku koji prelazi ulicu sa velikom kartonskom kutijom. Elektronika može i da zakaže, što znači da vozač ostaje nezamenjiv i nezaobilazni faktor sigurnosti, što ne prestaju da ponavljaju u Volvou.

Znači, misija novog S60 je izuzetna važna za kinesko-švedskog proizvođača (e da, moramo se navići na ovaj izraz), posebno jer bivši model nikada nije uspeo postići očekivani komercijalni uspeh, a još manje ugroziti primat famozne nemačke trojke (Audi, BMW i Mercedes). Sve u svemu, u Volvou su izgleda shvatili da se ključ uspeha u premijum D segmentu krije u atraktivnom dizajnu, kvalitetnoj prezentaciji i dinamičkim kvalitetima, a znatno manje u raspoloživom prostoru i nižoj ceni od konkurencije. E pa ako je tako, S60, kao i karavan verzija V60, imaju kao nikada do sada šanse da izađu iz germano senke.

Oprobani recept
Nakon ogromnog uspeha, sada već druge generacije slavnog Mercedesovog modela CLS, maltene svi proizvođači ponudili su limuzine u kupe stilu. Sada je došao red i na Volvo S60, čije forme poseduju sve stilske elemente ove škole. Padajuća linija krova, visoki bokovi i male staklene površine, uz pomalo «prćastu» zadnjicu i atraktivne svetlosne grupe napred i pozadi. Sve u svemu, odličan optički sklad, koji ne prolazi nezapaženo u očima prolaznika. Tim bolje, jer ko se ne adaptira ukusima kupaca, ostaje u drugoj ligi.

     
 

U tom cilju, i enterijer je morao pratiti sportsku dinamiku eksterijera, s tim da i slepac zna da je u jednom Volvou. Dovoljno je samo opipati karakterističnu centralnu konsolu, debljine par santimetara (šuplja pozadi), sa barem dva tuceta razno raznih dugmića. Ni komandna, a još manje instrument tabla, ne odskaču od ustaljene koncepcije, što će reći da dizajnom podsećaju na ostale modele kuće. Ali zato sedišta zaslužuju samo hvalospeve, kako prednja, tako i ona pozadi, izdubljena za dva putnika. Ma prave fotelje od kvalitetne kože, prosto da čovek poželi da prespava barem jednu noć u njima. Sam vozač, bez obzira na dimenzije, nema nikakvih zamerki na ergonomiju, jedino što nervira je pozicija električne ručne kočnice (nisko postavljena, levo od upravljača), koju ne popušta automatski prilikom polaska. Jedna Laguna, testirana nedelju dana ranije, pa cak i C4 Picasso, par dana kasnije, posedovali su automatsku…

Šta još reći o unutrašnjosti ? Kvalitetni materijali i dobra završna oprema (određene zamerke odnose se na detalje u prtljažniku) se jednostavno podrazumevaju, ozbiljnije kritike odnose se uglavnom na raspoloživi unutrašnji prostor. Naime, S60 je posve prosečan na ovome polju, dok je sa 380 dm3 (bivši model imao je 430 dm3), prtljažnik osetno manji nego li kod konkurencije. Kome je ovo malo, u Volvou kažu da postoje i karavani. Ne V60, kao što bi se dalo pomisliti (istih spoljašnjih dimenzija, sa isto tako skromnih 430 dm3), već na veći V70, ili eventualno XC70.

     
 

Za svačiji ukus, ne i džep
Retko koji novi model doneo je ujedno i toliko novih agregata, kao što je to duo S/V 60. Krenimo od benzinskih, koji nose oznake T3, T4, 2.0T, T5 i T6. Jeste da su pomalo nelogične (posebno 2.0T koji se ubacio između), dok snaga koju razvijaju ide ovim redosledom ; 150, 180, 203, 240 i 304 ks. Kod dizela stvar je znatno jednostavnija, tj za sada postoje samo dva ; D3 i D5. Oba su petocilindarska, s tim da prvi slobađa 163, a drugi 205 ks. Na proleće se očekuje slabašni, ali ekološki čist 1.6D/110, koji se može pronaći čak i kod prestižnih S80 i V70. Pojedini su u ponudi sa automatskim menjačem, dok se šestocilindarski T6 može dobiti i sa integralnim pogonom na četiri tocka (AWD).

U ovako širokoj gami, naš izbor je pao na verovatno najzanimljiviji, tj novi dizel D3 od dve litre, razvijen na bazi bivšeg (2.400 cm3 kao i D5). Već na prvi zaokret ključa, koji to zapravo i nije (startuje se na «dugme»), javlja se promuklim i dubokim zvukom, prijatnim za uho, bez obzira što bi nivo decibela u kabini mogao biti niži. Karakteriše ga nizak nivo izduvnih gasova od samo 139 g/km C02 , ali i slab odziv na gas ispod 1.500 obrtaja. U našem slučaju to i nije bilo toliko izraženo, pre svega zahvaljujući klasičnom automatskom menjaču (Powershift sa duplim kvačilom rezervisan je za benzinske motore od 2 litre), koji pravovremeno izabere odgovarajući stepen prenosa. Iako nije bez mane, ovaj je potpuno u duhu vozila, a kako se prenosi mogu menjati i ručno, nalazim da za njega vredi doplatiti nekih 1.800 evra. Posebno kada je u paru sa inteligentnim regulatorom brzine, koji zaslužuje par rečenica.

Naime, jednom aktiviran, sposoban je da prati ritam saobraćaja, tj da ubrzava i usporava, drži željeno zadato rastojanje, i na kraju da potpuno samostalno zaustavi vozilo. Zaista fantastičan i upotrebljiv sistem, sa kojim sam vozio dobrih stotinak kilometara, u prigradskim nedeljnim gužvama (povratak sa vikenda), bez da sam i jednom dodaknuo nožne komande i ručicu menjača.

Proverili smo i «city safety», i sve sto možemo reči je da odlično funkcioniše. Desetak puta lansirali smo naš Volvo ka plastičnoj barijeri, brzinom od 20-tak km/h, i svaki put se ukopali u mestu, desetak santimetara pre kontakta.

Još par reči o agregatu, koji nas je iznenadio malim opsegom rada. Naime maksimalnih 163 ks razvija pri rekordno niskih 3.000 obrtaja, što znači da nema apsolutno nikakvog razloga navlačiti ga do maksimalno dozvoljenih 5.000 o/min.

Perfomanse koje obezbeđuje su veoma dobre, uprkos automatici, a sve zahvaljući kamionskom obrtnom momentu od 400 Nm. Do 100 km/h ubedljivo ispod 10 sec (fabrika navodi 9,2), i maksimalna brzina od 215 km/h. Daleko manje nam se svidela potrošnja, koja pri temperamentnijoj vožnji lako postaje dvocifrena. Naš zabeleženi prosek iznosio je 9,2 lit, sa rasponom od 5,5 do 11 lit. Računajte ipak na osetno nižu sa manuelnim menjačem.

Najveći progres odnosi se na vozne karakteristike, neuporedivo bolje od bivšeg S60. Jedno je sigurno, ovaj Volvo poseduje najrigidniju šasiju koju sam ikada imao prilike voziti, što se i te kako oseti na putu. Proizvođač i insistira na sportskim kvalitetima, koji, više manje, zavise od ogibljenja, šasije i pneumatika. Naime u ponudi je tzv aktivna šasija, sa tri podesiva nivoa, odnosno klasična ”dynamic” za evropsko tržiste (za USA je umekšan). Na to treba dodati i gume, kako bi se definitivno stekao utisak o efikasnosti i udobnosti. Naš S60 bio je obuven u niskoprofilne 225/40 R18, što znači da mu je ponašanje na putu izvrsno, na uštrb udobnost. Po lošem putu nalazim da previše “suvo” prenosi udarce za jedan Volvo.

Ovde moramo spomenuti još jednu “elektronsku štaku”, tj “torque vectoring”, sa funkcijom da u krivinama distribuje obrtni moment na spoljašnji ili unutrašnji točak, kako bi se smanjilo rasipanje snage i gubitak kontakta. Samo upravljanje je veoma precizno, se mogučnošću da se izabera snaga elektro hidraulične asistencije (tri nivoa), tako što se uđe u memoriju putnog računara.

spoljašnji i unutrašnji stil,
sigurnosni arsenal,
motori i šasija

zapremina prtljažnika,
praktični aspekt,
potrošnja

Opasnost dolazi sa severa
Ne preterano zainteresovana za sve navedene i ne navedene sigurnosne sisteme (postoji i tzv. BLIS protiv mrtvog ugla, pa jos jedan za održavanje koncentracije na autoputu koji signalizira promene saobraćajne trake), Gospoda Rajković je naprotiv bila veoma impresionirana kvalitetom kože i ostalim upotrebljenim materijalima, upravo kao i vrhunskim zvukom Hi-Fi sitema. A kad je otkrila da može gledati i omiljenu TV emisiju na centralnom kolor ekranu (dvadesetak satelitskih programa), nije je trebalo pitati koju ocenu zalužuje S60. No, sav ovaj raskoš ima svoju cenu, za testirani Summum u Srbiji, sa svim opcijama, treba nekih 40.000 evra. Naravno da može i jeftinije, osnovni D3 Kinetic prodaje se za manje od 30.000, dok je raspon cene za ostale verzije između 28.490 i 52.000 evra. Šta sve nude od opreme, najbolje je pogledati na zvaničnom sajtu uvoznika, jer je lista izuzetno duga.

Kao što smo istakli, od kapitalnog značaja za proizvođača, S60 je promenio pravac. Odlučno sportskog karaktera, kako po pitanju dizajna, tako i kada se radi o voznim karakteristikama, cilja na mlađu i imućniju klijantelu, upravo kao Audi i BMW.

Ukoliko kvalitetom izrade još uvek nije na nivou prvog, niti dinamikom vožnje drugog, opasno im se približio. Kao bonus, nudi pristupačniju cenu i gomilu inovativnih sigurnosnih sistema, što može odneti prevagu kod potencijalnih kupaca. S60 se upravo tome i nada, ovoga puta ne bez razloga. Bez imalo dvoumljenja, smatram da je ovo najbolji Volvo ikada napravljen, još kada bi novi menadžment znao da istakne u prvi plan sve postojeće kvalitete, komercijalni uspeh sigurno ne bi izostao.

     
 
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
11152
Postavljeno: 23.02.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
23.2.2011 15:13
6
49

Sve je to lepo, ali nazalost ne dovoljno dobro!

Isto kao ja startujem ribu, lep sam, mlad, obrazovan, al isti takav koji jos vozi Mercedes devojku vodi kuci.
E to je tako sa Volvoom i konkurencijom. Sve je to lepo, ali nazalost konkurencija ima jos to 'nesto' zbog cega kupci idu kod nje.

Ja licno mislim, da je Volvo izgubio svoj fokus i dusu. Sta je danas Skoda, to je pre bio Volvo. Znaci kvalitetan, trajan automobil za radnicku klasu (zapadnu ne domacu :).
Koji crni premium segment i Volvo??
BMW i Audi su recimo 10 godina tehnicki a 50 godina marketinski odmakli Volvou. To se danas nemoze stici nikako.

Milan 2
23.2.2011 21:30
20
4

Peki, eto kooonacno da nam predstavis ovog manekena na tockovima.
Sad da mogu da birma izmedju bilo kojeg nemca i ovog S60, ma ne bi se razmisljao ni jedne sekunde.
Molim da mi se dostavi jedan ovakav S60, samo bez koznih sedista i da bude manuelni menjac :)
Sve je savrseno, sem cene koja je bas na nivou BMW-a i Mercedesa.

Igor
23.2.2011 22:26
29
3

@don
To "nesto" je kompleks nize vrednosti...
Kupovinom ovakvog automobila vi se izdvajate od drugih(barem u srbiji)
Volvo i Skoda = babe i zabe!!!

M3
24.2.2011 01:22
21
6

@don
Da li si popio lekove na vreme??

Milan
24.2.2011 10:57
10
13

I S60 ima dovoljno tehnicke savrsenosti,ne vise od Mercedesa C klase,ali sigurno vise od serije 3 i A4.Pominjati Skodu govoreci o Volvou je besmisleno.

Rade
24.2.2011 17:48
18
1

Volvo S60 je nesumnjivo veoma dobar auto. Volvo se sa S60 na svedskom trzistu prvenstveno ogleda sa Audijem a manje je orijentisan ka MB i BMW. Volvo ima svoju stabilnu klijentelu koja ga drzi u vrhu sive eminencije vise srednje klase. S60 nije ezoterija jer nije ni koncipiran da to bude. Pozdan,udoban,siguran i ne bode oci a ima sve sto mu treba da u svojoj klasi privuce siroki spektar kupaca u limited seriji sto ga cini atraktivnim. Ko hoce ezoteriju ili"nesto vise" nek kupi nesto drugo a S 60 nek prepusti nama koji zelimo na zeljeni cilj da stignemo sigurno a uz to i zivi,zdravi i odmorni.

Misel
24.2.2011 19:12
17
2

Moram priznati da odavno neki automobil nije ostavio na mene ovako snazan utisak kao ovaj novi Volvo S60. Mislio sam da tesko da neko moze po dizajnu da nadmasi aktuelnu Mazdu 6, ali ovaj S60 me je demantovao i ljudima koji su ga napravili svaka cast.

deda
24.2.2011 23:03
20
0

Sajna limuzina :)
Bio bi najsrecniji covek na svetu da mogu da ga pazarim i sa najslabijim 1.6T motorom od 150ks, jaci mi i ne treba, samo da bude moj i ne bi ga menjao 20 godina.
Samo mi jos fali 28.000 eura :(

Raspikuca
25.2.2011 23:59
9
1

Mnogo muzike, ali za mnogo para! Ovako nesto je nama, postenim i vrednim ljudima koji zive u Srbiji, ipak nedostizno i preskupo. Ne kazem da nije vredan svoje cene!!!

Dule
27.2.2011 15:06
13
2

E, sad uporedite motore i slike novog Volvo S60 i \"novog\" Passata, samo slepac bi bio ravnodusan i neodlucan. Volvo S60 je 30 godina ispred Passata.

Somi
28.2.2011 21:15
6
0

Nikako da pronadjem samom sebi objasnjenje, zasto ovakva limuzina nije medju najprodavanijim u svojoj klasi???

Rile
02.3.2011 08:33
3
0

Volvo je uvek bio i ostao je najbolji auto na svetu, kako po mehanici i predjenoj kilometrazi tako i po limariji a o bezbednosti da i ne govorimo. Mana mu je sto nema lobiste kao dosadni nemci, samo oni pa oni, kao da na ovom svetu niko drugi ne zna i ne proizvodi kola. Englezi lepo kazu: "vozi mercedes, audi i bmw da bi bio neko, vozi volvo da ne brines". Za sumu novca sto nudi "famozna nemacka trojka" kod volvoa dobijete jos vise i ostane vam bar 10-15% novca kojeg bi ustedeli ako ne kupite, sad vec provikane "znacke" koje jos parazitiraju na racun stare slave. Sto se tice najzahtevnijeg trzista na svetu, naravno americkog, zna se ko je kod njih No.1 vec decenijama, to vam sve govori.

S70
12.9.2011 08:37
2
0

ovaj volvo je uz tricu 159-ku i kizashija najbolji

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: