Uporedni test

Automobili cene do 10.000 evra

Da li je cena automobila od 10.000 evra je neka realna granica do koje je većina kupaca kod nas spremna da ide?

Realne granice

Aktuelna ekonomska situacija uticala je da se veliki broj, ionako malobrojnih, kupaca vozila u Srbiji odlučuje isključivo na osnovu visine cene, odnosno spram svojih finansijskih mogućnosti. Proverili smo većinu vozila koja se na našem tržištu prodaju po ceni ispod 10.000 evra i pokušali da uporedimo šta se zapravo nudi i koliko se dobija za uložen novac

Zla vremena su došla za prodavce, ali i kupce vozila u Srbiji...

Prvi su počeli da "kukaju" još pre dve godine, kada se začuo pojam "svestske ekonomske krize", ali ne zato što ih je ona tada pogađala, već onako "avansno", jer je tada bilo moderno da se bar verbalno drži korak sa svetom. I ta nadolazeća kriza je bila dobar izgovor za sve propuste u poslovanju, a samo oni malobrojni bili su svesni da teška vremena tek dolaze. Danas, kada je "đavo došao po svoje", situacija realno još lošija, tako da prodavci prosto ne znaju više kako na "namame" kupce u salone. Ponude su dobre i cene vozila su povoljnije nego ikada. Međutim, prodaja je slaba... I još povrh svega, Japan zadesi velika katastrofa, koja dovede do toga da globalno svaki treći automobil u svetu ove godine neće biti proizveden! A to može da znači samo jedno - vozila će uskoro poskupeti!

Galerija - VELIKI TEST - automobili cene do 10.000 evra

Nama u Srbiji je još samo to trebalo... I onako je prodaja simbolična, a malobrojni kupci dobro odmeravaju ono šta dobijaju. Pogotovo u segmentu gde cene ne prelaze 10.000 evra. Tu nema govora o "vernosti" određenoj marci ili modelu, već se sve uglavnom svodi na jednostavno pitanje - šta se dobija za uloženi novac? Ako su to, makar, i patosnice, kupac će za tili čas promeniti svoja uverenja iz jednog tabora preći u drugi. Jer, on ima tačno toliko novca i logično je da bira ono gde dobija najviše...

I dok automobili još ne poskupe, ili bar prodavci ne pokušaju da, kako eufemično kažu, "vrate cene", mi smo se bavili istraživanjem šta se to na našem tržištu nudi u okviru do "magičnih" 10.000 evra. Naravno, ovo ne treba shvatiti kao uporedni test, već kao našu želju da na stazi Autokomerc Karting Centra okupimo i uz pomoć naših najaktivnijih forumaša sa www.vrelegume.rs detaljno analiziramo neke automobile iz A, B i C segmenta. I to ukupno njih 17, koje smo uspeli da nabavimo, a da ispunjavaju postavljeni kriterijum...

Galerija - VELIKI TEST - automobili cene do 10.000 evra

piše: Vrele Gume test tim
foto: Predrag Rakić
redakcija@vrelegume.rs
9098
Postavljeno: 02.05.2011

Arhiva: Uporedni testovi

Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 26.05.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique vs. Smart Forfour
Tekst sa video prilogom!

Narodna fraza kojom se opisuju dve, po karakteru vrlo slične osobe, ali je svaka svojstvena sebi na svoj način, predstavlja vodeću karakteristiku dvoboja najmanjih mališana na tržištu


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 22.10.2014

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs Renault Clio 1.5 dCi
Tekst sa video prilogom!

B segment je izuzetno popularan u Evropi. Dovoljno je da kažemo da su četiri od pet najprodavanijih modela na „starom kontinentu“ upravo iz ovog segmenta


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 12.07.2014

Mazda 3 Sport 2.0i G165 / Mazda 3 Sport CD150

U slučaju komparativnog testa modela Mazda 3 u dizel i benzinskoj kategoriji zapremine oko 2.000 kubika, nije lako predvideti lidera bez detaljnog poređenja


Kia Cee’d 1.6 GDi / Kia Cee’d 1.6 CRDi

04.07.2014

Mercedes-Benz ML 350 i BMW X5

03.05.2014

VW Golf vs Peugeot 308

26.03.2014

Toyota RAV4, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe Tekst sa video prilogom!

21.06.2013

Audi A3 - BMW serija 1 - Mercedes-Benz A klase Tekst sa video prilogom!

24.05.2013

Mercedes A klasa i BMW Serija 1

16.11.2012

Mini Cooper S Coupe vs Renault Twingo Gordini

25.05.2012

Fiat Punto Classic vs Dacia Sandero

30.03.2012

Ford Kuga vs Jeep Compass vs Toyota RAV4

26.03.2012

Hyundai ix35 vs KIA Sportage English version Tekst sa video prilogom!

08.07.2011

Automobili cene do 10.000 evra

02.05.2011

Suzuki Swift vs Suzuki Swift English version

25.01.2011

Audi RS5 vs BMW M3 English version

03.01.2011

Audi A1 vs MINI Cooper English version

10.12.2010

Dacia Duster vs Chery Tiggo English version

26.11.2010

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

12.10.2010

Audi S5 Coupe vs Audi S5 Cabrio

18.06.2010

Mazda 3 i Kia Ceed

12.02.2010

Dacia Sandero Stepway i Suzuki SX4

25.12.2009

Lexus RX vs BMW X5 vs Audi Q7

18.11.2009

Alfa Romeo MiTo vs Mini Cooper S

13.10.2009

Opel Astra GTC i Kia Procee'd

14.07.2009

Hyundai i20 i Opel Corsa

11.06.2009

Mercedes C180 Kompressor i C220 CDI

26.05.2009

Toyota Avensis vs Honda Accord vs Mazda 6

04.05.2009

Hyundai i10 vs Kia Picanto

03.04.2009

Jeep Wrangler vs Land Rover Defender

06.03.2009

Automobilske navigacije

26.02.2009

Kolica za pijacu

31.12.2008

Fiat 500, Hyundai i10 i Suzuki Splash

04.11.2008

BMW X5 3,0d i VW Touareg 3,0 V6 TDI

22.07.2008

Pneumatici

23.05.2008

Citroen C6 2,7 HDi i Citroen DS 21 "Ajkula"

24.12.2007

Toyota Hilux 3,0 D-4D i Mutsubishi L200 2,5 DI-D

08.06.2007

Jeep Compass 2,3 i Suzuki Grand Vitara 2,0

25.01.2007

Mali automobili

28.12.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRDI i Range Rover Sport TD

20.11.2006

VW Jetta 1,9 TDI i Renault Megane Sedan 1,5 dCi

19.06.2006

Renault Megane 2,0 RS Luxe i Ford Focus ST 2,5T

09.05.2006

Toyota Hilux 2,5 D-4D i Isuzu D-Max 3,0 TD

09.02.2006

Citroen C3 1,6 HDi i Renault Clio 1,5 dCi

26.01.2006

Citroen C5 Break 2,0 HDi i Renault Laguna Estate 2,2 dCi

28.10.2005

Honda Jazz 1,4 i Mitsubishi Colt 1,3

23.06.2005

BMW 320i i 320d

25.05.2005

Peugeot 307 1,6 HDi i Renault Megane 1,5 dCi

18.03.2005

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

28.02.2005

Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail i Toyota RAV4

22.12.2004

Audi A8 L 6,0 Quattro, Mercedes S 600 L i BMW 760 Li

19.11.2004

Citroen C2, Lancia Ypsilon i Nissan Micra

15.09.2004

Ford Sportka i Streetka

27.09.2004

OPEL Astra 1,6 Twinport Enjoy i VW Golf V 1,6 FSI Comfortline

21.08.2004

Supersportski automobili

25.07.2004

FIAT Panda 1,2 Emotion, OPEL Agila 1,0 Njoy Design i DAIHATSU Cuore 1,0 Top

22.06.2004

FORD Focus 1,8 TDCi 100KS i RENAULT Megane 1,5 dCi 100KS

20.05.2004

VW Golf V 2,0 TDi 16V 140 KS i PEUGEOT 307 2,0 HDi 16V 136 KS

13.04.2004

RENAULT Megane Sedan 1,9 dCi i SEAT Toledo 1,9 TDi

16.03.2004

VW Golf V i MAZDA 3

5.02.2004

CITROEN C2 i C3 1,4 16V 90KS Sensodrive

21.02.2004

PEUGEOT 307 CC 2,0 i RENAULT Megane CC 2,0

15.01.2004

RENAULT Megane Grandtour,
PEUGEOT 307 Break,
FIAT Stilo Multi Wagon i
MITSUBISHI Lancer Kombi

12.12.2003

BMW serija 5, MERCEDES E320 i AUDI A6

24.12.2003

CITROEN C2 1,4 i RENAULT Twingo 1,2 16V

5.11.2003

AUDI TT 3,2 Quattro, CHRYSLER Crossfire 3,2 i NISSAN 350 Z

17.11.2003

CITROEN Berlingo, FIAT Doblo, RENAULT Kangoo i OPEL Combo

8.10.2003

TERENSKA VOZILA

20.10.2003

HONDA Accord, MAZDA 6 i TOYOTA Avensis

30.08.2003

RENAULT Clio 2,0 RS i PEUGEOT 206 2,0 RC

13.09.2003

AUDI A3 2,0 FSI, BMW 318 ti Compact i MERCEDES C180 K Sportcoupe

16.08.2003

HONDA Jazz 1,4i LS, MAZDA 2 MZI 1,4 Exclusive i NISSAN Micra 1,2 Acenta

17.07.2003

ALFA ROMEO 147 GTA, FORD Focus RS i VW Golf R32

10.06.2003

RENAULT Megane 1,9 dCi, FORD Focus 1,8 TDCi i ŠKODA Octavia 1,9 TDI

27.04.2003

BMW X5 4,6is, MERCEDES ML55 AMG i PORSCHE Cayenne S

10.05.2003

FORD Ka Futura i RENAULT Twingo 1,2 16V Privilege

7.04.2003

FORD Mondeo TDCi Turnier i MAZDA 6 CD Sport-Kombi

7.03.2003

HYUNDAI Getz, DAEWOO Kalos i CITROEN C3

6.02.2003

SUBARU Forester 2,0 XT Turbo i ŠKODA Octavia Combi 1,8T

18.02.2003

PEUGEOT 307 110, RENAULT Megane 1,6 i VW Golf 1,6

18.01.2003

KIA Sorento CRD i TOYOTA Rav 4 D4D

21.12.2002

MASERATI Coupe Cambiocorsa i PORSCHE 911 Carrera

15.11.2002

MAZDA 6 1,8 Comfort, OPEL Vectra 1,8 Comfort i VW Passat 2,0 Comfortline

24.11.2002

PEUGEOT 206 SW i ŠKODA Fabia Combi

13.10.2002

HONDA Jazz 1,4i i SEAT Ibiza 1,4 16V

1.10.2002

MERCEDES S 600 i VW Phaeton W12

6.10.2002

TOYOTA RAV 4 D4D i SUZUKI Grand Vitara XL-7

3.09.2002

FORD Fiesta TDCi, PEUGEOT 206 HDi i CITROEN C3 HDi

3.09.2002

Ivan
02.5.2011 13:19
8
6

Iz ove skupine izdvojio bih samo yarisa...
Nisam djavo da mi malo...

Željko
02.5.2011 17:07
22
2

Lepo ste vi to sakupili... Svaka čast! A gde je tekst, podaci, zapažanja? Ovo je samo neki uvod, zar ne?!

did
04.5.2011 22:27
12
4

Ne vidim Sandera i Dustera na slikama....??

trojanac
06.5.2011 10:10
7
7

Detaljnije možete pogledati u emisiji Vrele Gume Autovizija, na RTS2 - 07.05.2011. u 17h. Ostale termine emitovanja pogledajte ovde... http://www.vrelegume.rs/tv/index.php
Isto tako, detaljan izveštaj će biti objavljen u novom broju magazina Vrele Gume koji izlazi uskoro.
Što se tiče modela DACIA, nažalost nije ih bilo na ovom testu, jer uvoznik nije imao slobodnih test vozila.

Dura
06.5.2011 22:02
18
1

@Trojanac, Dacije vam je mogao poslati Peki iz Francuske, ima ih i za izvoz, ha, ha, ha.
Ipak, steta je sto niste imali i jedan Sandero, da "razbuca" tu "boraniju"...

Igor
07.5.2011 14:35
18
13

Elem(mnogo popularan izraz u zadnje vreme),da iznesem moje misljenje ne pokusavajuci da ga nametnem nekom ipak to je samo moje misljenje!
Daklem da prvo pohvalim ovako opsiran test,svaka cast!!!
Moj stav je da do 10000e ne treba kupovati nov auto,ponavljam moj stav ne namecem ga nikom,da obrazlozim.

Smart kupuju ljudi koji vec imaju neki veci automobil,sta ce prosecnom kupcu u srbiji auto sa dve sedista i prtljaznik za jedan hleb!

Suzuki odlican mali auto,pouzdan ali vise za lepsi pol a ne za prosecnog kupca u srbiji,nit mesta nit za duze relacije itd!

Toyota isto tako kao i suzuki!

Opel hm i troje vrata i slabasan motor,klot varijanta ne i ne...

Citroen ajde moze da prodje ali i on ima slabasan motor i malo opreme,jos je naklonjen lepsem polu mislim da ni to nije ono sto prosecan kupac trazi.

Ford isto misljenje kao za citroen,cisto da skratim pricu!Klotara zesca!

Kia VELIKO DA ali samo pod uslovom da doticni kupac nije posudjivao na sve strane da skrpi i dizao kredit,lizing itd samo kes!!!

Chery joj majko moja sto me rodi???????????????

Fiat punto ko zeli tehnologiju od pre 10 god da placa papreno samo nek izvoli,klotara dobro da ima serijski volan i kocnice!!!

Fiat grande punto,sama rec kaze "grande" samo malo veci punto!!!

Skoda kvalitetna to sigurno,slab motor,...
Licno imam averziju prema skodama!!!

c1,panda,chevrolet i ostali da sad ne komentarisem sve,ma kome to istinski treba,bacanje para!ponavljam ne namecem svoje misljenje samo ga isnosim kao i svi ostali ucesnici.

Lepo za 7-8 hiljada uzmes astru ili focusa 2007 ili 2008 sa predjenih do max 100 000km,vozis par godina i opet tako,opremom da te zaboli glava,prostorom na pretek,bezbedniji od svih ovih zajedno,dizel motor snage ima dovoljno,mala potrosnja,auto relativno nov i sta mu fali,utegnut ko bombona,nece mu tako brzo padati vrednost kao novom a i garantujem da za par godina cete ga prodati za vise para nego bilo koji sa testa,i naravno bice u boljem stanju,vecina ovih ce poceti da tandrce i skripi i da se raspada pogotovo ovi iz a i b segmenta i na ulici cete se osecati kao neko ko sad vozi juga.
Znam da cu biti sad iskritikovan sa svih strana ali to je moje misljenje,ko se ne slaze samo napred videcemo ko ce biti u pravu.
Izvinite na poduzem tekstu.


Kizashi
07.5.2011 17:33
7
6

Obrni okreni, samo Japanci imaju mesta u mojoj garaži, sve ostalo je prosek. Ne mogu da verujem da je voditelj odabrao kineza kao trećeg, to će se raspasti posle 10000 Km. Evropljani su preskupi za to što nude a to je pogotovo važno u ovom cenovnom rangu. C3, Korsa...lepo izgledaju ali o klimi i više od 75 konja samo sanjajte do 10000 evra.

Aleks
07.5.2011 17:38
6
5

Slazem se da su ukusi razliciti , da je mnogo ljudi kod nas vezano za nemacka i francuska vozila, ali MALI MASERATI je objektivno bez premca... Niko od konkurencije mu nije ni do rubova...

did
07.5.2011 18:17
18
2

uvoznik? uvoznik=distributer? ima ih bar 5 samo u beogradu? i baš -niko- nije imao slobodno vozilo? pa ne mogu da verujem, postoji onaj smedji duster sa ispisanom reklamom, stalno zvrji po gradu, sigurno je bar on bio slobodan?

Druga, bitna stvar - u testu je bila ford fiesta sa 5 vrata, koja je skuplja od 10.000€, ona varijanta sa 3 vrata je 8999€, a sa 5 je više, pokušao sam u GM da dobijem za manje od 10.000 i nema šanse. Znači - test vam tu ne valja, FF sa 3 i 5 vrata je ipak razlika (zato i jeste razlika u ceni od skoro 2000€!).
Ponavljam, pravite test sa 15 automobila ispod 9999€, a jedan od najprodavanijih modela koji je u baznoj varijanti čak daleko ispod te cene (manje od 6999€), izostavite? Bezveze.
Treća stvar - trebali ste ovo testiranje da uradite pre sajma automobila...

crni
07.5.2011 21:35
16
1

gledao sam emisiju...dobro uradjen test sa zanimljivim gostima
ipak, veliki minus je nedostatak dacie, narocito ove sa euro 5 motorom

ja f1
08.5.2011 17:59
11
5

sat je ovo kopirao

Boza
10.5.2011 19:00
3
7

Po kom kriterijumu je Chery uspeo da bude treci auto ,totalno nerealno....

Sloba
11.5.2011 00:02
6
5

@Boza
Ne razumem zasto ljudi pljuju kineske automobile,sve sada dolazi iz Kine,mi smo samo puni predrasuda..nije sve odatle lose i nekvalitetno

trojanac
11.5.2011 00:57
8
1

Tengo je na trećem mestu po ličnom mišljenju voditelja, a definitivne ocene su usledile tek kasnije i mogu se videti u novom broju magazina Vrele Gume koji se nalazi na kioscima.
Najvišu prosečnu ocenu su dobili pro ceed i C3, dok Tengo deli tek 9. poziciju, sa još nekim modelima.

miki
11.5.2011 04:03
7
6

@Igor
u pricipu se slazem sa onim sto si izneo da ne treba kupovati nova kola do 10k E. samo bih napomenuo da ne treba kupovati nikakva nova kola osim ako ima neki jak razlog (na primer imate para ko blata i sl.)

sto se tice odnosa cene i kvaliteta, kao i pada vrednosti, treba znati da su skuplja kola uglavnom i kvalitetnija, kao i da im cena brze pada, dok kvalitet ne toliko. ali ce odrzavanje da im bude znacajno skuplje tokom celog exploatacionog veka.

sve u svemu, moje je misljene slicno kao i tvoje, bolje je kupiti nekoliko godina star auto (podrazumeva se ocuvan iz nemacke ili svajcarske, nikako italije ili francuske, osim izuzetno) ali za klasu iznad onoga sto mozete da kupite novo.

naravno, ni jedan automobilski casopis nigde na svetu, pa ni kod nas, nece davati akcenat na polovnjake u onoj meri u kojoj su oni zastupljeni i broju transakcija, jer oni zive od predstavljanja novih kola i reklama koje uz to idu.

pozdrav redakciji.

Mile
11.5.2011 07:29
8
1

Nije lako prikupiti i organizovati nista u Srbiji, pa cini mi se ni ovakakv test. Doveli ste sto ste imali, sa kim saradjujete. I to je Srbija.
Cenim vas trud, ali mi zvoni taj chery. Mozda je i predrasdua. Dozvolicu da je razbijate :)

Mihajlo
12.5.2011 02:16
5
1

@mile predrasude postoje, kao sto su postojale i prema daciji i kii i skodi pa ih sad svi obozavaju i voze bez problema… veci je problem izbor automobila koji su testirani, tu fali svasta nesto, ali dobro, nadam se da ovo nije prvi i poslednji takav test.

Joca
13.5.2011 18:22
1
10

Fiat je realno sasvim dobar automobil za nas,taman za nas dzep!

Cile
14.5.2011 13:43
9
0

Svaki auto sa istoka je bolji od Punta,i Kia,i Hyundai i Chery...Ti automobili ce vrlo brzo stici zapadno Evropske i Japanske automobile

Milan
14.5.2011 22:09
9
1

Po meni ovde najvise vrede KIA Pro ceed,Skoda Fabia i FIAT Linea.

Aleksandar
15.5.2011 16:08
7
0

Procitavsi ceo tekst, meni se najvise dopadaju C3, Grande Punto/Linea i Yaris. Inace svaka cast za test, veliki broj jeftinijih a dobrih i interesantnih automobila na jednom mestu, trebalo je to okupiti.

p_dundjerski@yahoo.com
26.5.2011 11:05
5
0

Sve su to manje vise dobri automobli. Razlike su sve manje,jedino je pitanje sta kome vise odgovara za ulozeni novac. Sto se tice kineza,stoji da brzo napreduju ali ipak treba sacekati da prodje jedno 5 godina eksploatacije na ulicama,taxi udruzenjima i sl pa cemo znati kakvi su i oni i kakva im je reakcije servisa.

sasa
27.7.2011 16:17
4
0

sva su ta vozila lijepa ali ako zelis auto za te pare bezbijedan pouzdan stedljiv i praktican to je toyota ako meni ne vjerujete pitajte njemce oni to znaju najbolje

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: