Promocija

Toyota Yaris

Mali samuraj

Najteže je prvom - on treba da utre put onima koji će doći posle njega. Drugom je već značajno lakše, dok je trećem, suprotno očekivanjima, prilično teško - on kao da počinje iz početka, pokušavajući da opravda očekivanja. Treća generacija Toyote Yaris pred sobom ima težak zadatak, ali se na osnovu prvih utisaka čini da je dorasla izazovu


Kraj avgusta su u Srbiji obeležile veoma visoke temperature, tako da smo bili (barem većina nas), veoma obradovani sa prijatnih 20 stepeni Celzijusa koliko nas je tog jutra kada smo sleteli u Kopenhagen dočekalo. Iako su naši domaćini redom bili u jaknama, nama koji smo iz Beograda poleteli prilično lagano obučeni, nimalo nije smetala temperaturna razlika od skoro 20 stepeni, štaviše. Nebo iznad grada bilo je potpuno prekriveno oblacima, sunce se nije ni naziralo.

Na velikom parkingu iza hotela u kome smo bili smešteni, dočekalo nas je dvadesetak novih Yarisa, uglancanih i spremnih da se sa nama druže u naredna dva dana. Na raspolaganju su nam bili automobili sa sva tri motora koji su u ponudi (benzinski agregati od 1,0 i 1,33 litra, kao i 1,4-litarski dizelaš), a mi smo za prvi susret i upoznavanje sa novom Toyotom Yaris odabrali benzinac od 1,33 litra i 90 KS, sa manuelnim šestostepenim menjačem.

     
 

Da se upoznamo
Kako već dolikuje, pre nego što smo seli u automobil i otisnuli se na put, dok je još bio na parkingu, usledilo je osmatranje sa svih strana. Novi Yaris veoma lepo izgleda - deluje sveže, mladalački, i znatno agresivnije od "starijeg brata". To može da zahvali najpre nešto "oštrije" dizajniranom prednjem delu, sa velikim farovima koji duboko ulaze ka prednjim vratima. Prednje vetrobransko staklo je nešto zakošenije i na njemu se ističe jedan veliki brisač, što nas je malo iznenadilo. Ipak, budući da nas je kasnije, tokom vožnje, na jednom delu itinerera dočekala kiša, ispostavilo se da i taj jedan brisač, više nego dobro obavlja svoj posao. Kako god da ga gledate, od napred, sa boka ili od pozadi, novi Yaris deluje veoma skladno. Nismo mogli, a da ne zapazimo da su svi automobili koji su nam bili na raspolaganju, imali registarsku tablicu sa slovima BRE, što je sa naše strane odmah okrenuto na šalu kako su, eto, i Japanci svesni ko je od mnoštva novinara iz nekoliko evropskih zemalja koji su bili prisutni na prezentaciji, "najvažniji". Upoznavanje je završeno, i posle inicijalnog fotografisanja automobila na parkingu, vreme je bilo da se otisnemo na put.

Toyota Yaris 1.33

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1329
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga [kW/KS/o/min] 73/99/6000
obrtni moment [Nm/o/min] 125/4000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V [mm] 3885x1695x1510
međuosovinski razmak [mm] 2510
masa vozila/nosivost [kg] 1015/465
zapremina prtljažnika [l] 286
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 195/50 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 11,7
maksimalna brzina [km/h] 175
prosečna potrošnja [l/100 km] 5,4
CO2 123g
Cena (u EU) € od 14.380

Dobar dan Kopenhagen
Naći pravi položaj za volanom novog Yarisa nije teško, iako će nešto višim vozačima malo smetati činjenica da se sedi prilično visoko. Kožom obložen volan u primerku koji smo vozili postavljen dosta vertikalno, i ne može mnogo da se podigne, što rezultira time da je donji deo volana veoma blizu kolenima, ali to nije nešto što će mnogo smetati u vožnji. Sve ostalo u unutrašnjosti Yarisa je na svom mestu, pregledno i lako dostupno. Instrument tabla je jasna i pregledna, sa brzinomerom postavljenim u sredini, dok centralnom konzolom dominira veliki displej Toyotinog "Touch & Go" multimedijalnog sistema. Moramo da pohvalimo odličan navigacioni sistem, koji nas je u dva navrata, nakon što smo "promašili" skretanje, veoma brzo vratio na pravi put, bez mnogo vozikanja po saobraćajem dosta opterećenom Kopenhagenu.

Itinerer nas je vodio kroz glavni grad Danske i kroz okolna naselja, tako da nije bilo prave prilike da se proveri koliko je Yarisov 1,33-litarski motor sposoban, budući da je brzina ograničena na 60 km/h. Upozoreni smo da je danska policija veoma "neprimetna", ali i veoma rigorozna te da nema "gledanja kroz prste". Ni na autoputu, kao ni na nešto otvorenih puteva kuda smo prolazili, nismo imali više sreće - ograničenje je 110 km/h, odnosno 80 km/h. Ipak, moramo da kažemo da je motor sasvim zadovoljavajući, isto kao i menjač, koji je precizan i brz, sa dobro odmerenim stepenima prenosa.

Yaris se veoma lepo snalazi u uslovima gradske gužve, što nije čudo, jer Yaris i jeste pre svega gradski automobil, ali ni na otvorenom putu, nema zamerki na njegovo ponašanje i vozne karakteristike. Za relativno mali automobil, iznenađujuće je udoban, bar na prednjim sedištima.

Sayonara Yaris
Teško je dati neki određen sud o opštem kvalitetu automobila nakon samo dva dana i jedva 400 kilometara provedenih za upravljačem, ali ako se po jutru dan poznaje, treća generacija Toyote Yaris ima velike šanse da uspe. Novi Yaris nije evolucija prethodnog, ali nije baš ni potpuna revolucija - čini se da je Toyota našla pravu meru za "bitku" u veoma konkurentnom tržišnom segmentu. Sa naše strane, novi Yaris ima više nego prolaznu ocenu, i jedva čekamo priliku da se bliže "upoznamo" sa njim.

Iz Kopenhagena, Siniša Banda
Foto: S. Banda, Toyota
5237
Postavljeno: 23.09.2011

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Aleksandar
23.9.2011 01:03
28
8

Savrsen, japanski savrsen.

dzigi
23.9.2011 14:40
19
3

Samo još da i cena bude izbalansirana...

Milan 2
23.9.2011 17:31
16
9

Zaista je lep ovaj novi Yarac. Nadam se da ce i sledeca generacija Avensisa biti znatno bolja od aktuelnog, bar sto se spoljasnjeg dizajna tice.

asd
23.9.2011 19:49
28
6

Jos kad bi u Srbiji bio takav standard da radnicka klasa i mlade porodice sebi ovo mogu da prijuste.. i ..iha...

Cak je i Punto koji je 3 puta jeftiniji prestao da se prodaje.

dragan
25.9.2011 12:26
23
7

Cena je u odnosu na konkurentska vozila iz te klase, jednostavno rečeno-neprimerena.Konkurencija je stigla i prestigla Toyotu-npr. novi Kia Rio-, a sa cenama i opremom Yaris nema šta da traži pored nje.Ne samo na našem osiromašenom tržištu već i celoj Evropi, uostalom videćemo brojke prodaje.

borlov
26.9.2011 18:54
17
19

Dragan je mozda i u pravu sto se tice broja prodatih primera.Ali sto se tice kvliteta Kija i mnogi drugi nikada nece biti na Tojotinom nivou,a to sigurno vredi koji evro vise.Problem je samo sto vecina nema taj evro vise.

Igi
27.9.2011 09:59
15
16

@Borlov: U poslednjih pet godina, Toyota je širom sveta imala toliko opoziva vozila koliko Kija nija imala u poslednjih 40 godina (taman koliko i pravi automobile). Toliko o Tojotinom kvalitetu u odnosu na Kiju.

Aleksandar
27.9.2011 19:03
18
13

Mislim da su nevidjene gluposti te spekulacije u vezi Toyotinog kvaliteta kao i o tome da je Kia bolja od Toyote. Usudio bih se pre da kazem da je to samo fabrika koja u potpunosti brine o svojim potrosacima-korisnicima, tako da su i ti opozivi rezultat te saradnje odnosno strategije same kompanije. Mozda Kia vozila imaju i vece probleme nego Toyota samo se ne zalazu toliko oko svojih klijenata naprimer tako da se i ne zna za njihove eventualne nedostatke. A svi ako bar malo porazmislimo znamo da ne postoji proizvod bez kvarova, pa makar on dolazio iz Toyote (gde proizvodnja inace funkcionise po principu zero defekta) ili Kia fabrike ili sta ti ja znam odakle. Ako tome dodamo nemacke i americke medije koji su i plasirali te vesti u vezi nepouzdanosti japanskog vozila, za nemce sasvim opravdano ponasanje jer njima to tako odgovara zbog sopstvenih proizvodjaca, mislim da nema razloga za brigu oko pouzdanosti Toyota vozila.

Aleksandar
28.9.2011 14:35
19
10

Toyota odnosno japanski proizvidjaci, predstavljaju sinonim za kvalitet.

Milos Radenkovic
04.10.2011 13:50
15
6

Opet nepotrebna prica o Japancima, a ovoga puta su konkurenti Juzno Koreanci ili ti KIA. Licno neznam da je neko iz automobilskog sveta rekao nesto lose po pitanju kvaliteta ili dizajna Kie, u poslednjih par godina. Zaista je utisak da su Koreanci napravili veliki korak napred, i da su postali na neki nacin deo naj vecih i najpoznatijih kompanija u svetu. Da li neko pritom misli da su Japanci za to vreme stagnirali?, naravno da nisu. Pa kako onda reci za neku Kiu koja mozda izgleda lepse, pritom ima bolju garanciju i jeftinija je da je losiji izbor od Japanca, tesko zaista tesko, priznajem. Ono sto je nemoguce videti golim okom je zapravo ono sto je najvaznije, a to je kvalitet delova, njihova tehnicka resenja. Uz postovanje za svacije misljenje, ja licno nebih mogao da kazem da su Koreanci ne samo dostigli, nego po mnogim nasim ljudima cak i prestigli Japance. Zaista je krajnje slobodno i zpravo na nicim relevantnom utemeljeno misljenje za takvo tvrdjenje. Moj glas i poverenje bih ipak dao Japancima, a o jednoj Toyoti nije potrebno zapravo posebno ni pricati.pozdrav svima

KOki
05.10.2011 21:40
15
5

Samo onaj ko nije posedovao Japanca, moze da sumnja toyotin kvalitet, a Korejanac malo dao na dizajn pa sad kao moze da konkurise Japancu. Raspitajte se malo od vlasnika Korejanca da li bi ponovo uzeo istog!

DJORDJE
07.10.2011 18:41
5
12

TOYOTA je pala sa kvalitetom, imamo u firmi AURISA DIZEL koji trosi ulje, potpuno nov auto, i cvile mu kocnice i krs sitnih malih briga oko njega, za nepoverovati. S druge strane Kia Rio juce sam je gledao u salonu na Zr.putu, simpatican dizajn, ali kvalitet materijala unutra i pedantnost izrade daleko ispod CEED a, proverite i sami Pozdrav

Aleksandar
10.10.2011 12:00
11
6

Milos Radenkovic
Gospodine Milose u potpunosti se slazem sa vasim komentarom posebno oko dela u kome se kaze da ako su zadnjih godina koreanci napredovali izrazito, japanci nisu stagnirali odnosno stojali u mestu. Zaista se namece pitanje kako neko moze da sumnja u kvalitet proizvodjaca koji je dolazi iz drzave u kojoj se ceni dugotrajnost, kvalitet, savrsenstvo, iz koje dolazi katana, Sony, Pioneer, Honda, Toyota...

borlov
10.10.2011 19:39
7
7

Nazalost zivimo u takvom vremenu gde vise ne postoje zlatna pravila kao sto je vredelo da je svaka Toyota kvalitetan auto.Pretpostavljam da se u odredjenim opozivima zbog kvara,radi o delovima proizvodjaca komponenti.Pretpostavljam da ni za jedan brend nije moguce da ispita svaki deo koji dobijaju od tih proizvodjaca delova.Jedino sto im preostaje jeste da otkazu ugovor sa takvim firmama.Ali to se naravno desi tek kad se ustanovi da kvar postoji.To se danas moze desiti bilo kojem Brendu,mozda izuzev proizvodjaca ekstra luksuznih automobila.Jer da bi iole bijo konkurentan,sto se tice cena, ti dobavljaci delova isto tako moraju biti jeftini,i na kraju trpi kvalitet.Koliko para toliko i muzike,neka se niko nevara da je Mercedes iz 60-tih i danasnjice jedno te isto.Nekada su Mercedesi pravljeni da izdrze dok je vozac ziv,a danas da nadju kupca.Zato volim oldtimereDanasnji automobili su i udobniji i manje trose i imaju bolje performanse i opet su pristupacni,ali negde mora biti caka,e ona je bas u kvalitetu.

milan dukic
22.10.2011 19:05
15
7

Nerazumem ljude koji nose ubedjenje da nemci prave najbolje automobile na svetu da su oni neprevazidjeni i tako to. Nemce su i korejanci prestigli i sa kvalitetom, a pogotovo po razlikama u ceni. A japanci su vredni ljudi i nisu prevaranti i iskreni su zato su i najbolji i u automobilima i motorima. sve sto stize od njih je dobro... nemci a pogotovo amerikanci mogu samo da im zavide i da prave hajke protiv njih jer oni samo na pokvaren nacin zanju da se bore a ne preko nekih dobrih resenja!!!! ljudi znaju sta je dobro to pokazuju i rezultati prodaje.

Milan stankovic
11.11.2011 14:01
7
4

Dok ne provozate malo tojotu ne znate sta je cudo od automobila.Konkretno vozim yarca verso neznam odakle im ideje za toliko sitnica kvalitatnih ,motor cudo tehnike i to jos od pre 10 god.svako dugme u njoj i dalje radi i sluzi svrsi bez puno struje i komplikovanosti.Sto kazu neki komentari toyota od tada nije spavala.Do pre 10 god kupovali koreanci opel suzu tj prepakivali je.Jeste skuplja ali i u daljoj preprodaji drzi cenu dok koreance mozete naci za bud zasto.Napredovali jesu ali daleko su od Tojote,Mazde,Honde,...

Realitico
15.11.2011 14:18
14
4

I kao sto poslovica kaze: Zena mi moze biti sa sela ali auto samo iz Japana!!!

Dragan
15.11.2011 14:26
15
3

Igi, zna se zasto amerikanci nalaze greske na Toyoti, zato sto je Toyota uvek bio naj prodavaniji auto na svetu, a i pored tih opoziva Toyota je u 2010 g. prodala rekordan broj vozila, a i zna se ciji je kapital u Juznoj Koreji, naravno americki, samim tim sam sve rekao, RUKA RUKU MIJE!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: