Promocija

Toyota Yaris 2017

La La Land

Yaris je nešto kao mala crna haljina. Treba imati jedan komad, jer "ide" i uklapa se u svaku situaciju


Prvi utisci sa promocije novog Yarisa u Holandiji Twituj ovo!

Lično, od svih Toyota najviše volim upravo Yaris! Od svih modela automobila najviše volim najnoviji model! Opravdanje za ovakvu automobilsku jeres nalazim u nikada bržem i zahtevnijem dobu kojem pripadamo. Nov model je taj koji "čita" aktuelne potrebe. Tačno tako je i sa ovim novim Yarisom, koji iako predviđen da bude mali gradski auto, više to nije. Postao je „veliki“ ne samo po svom dobrom glasu već i zbog onoga što nudi, posebno u segmentu enterijera.

Yarisova uspešna priča
Predstavljanje novog, značajno izmenjenog Yarisa, nova je etapa u uspešnoj priči malog hečbeka. Ovaj model, od predstavljanja treće generacije 2011, nastavlja da povećava udeo u B klasi na tržištu Zapadne Evrope, dostižući 6,5 %, sa više od 208.000 prodatih primeraka u prošloj godini.

Ovi prodajni rezultati su dobra osnova na kojoj Yaris namerava da osnaži već dokazani imidž kvalitetnog vozila i postane privlačniji sve izbirljivijim kupcima na tržištu na kome vlada izuzetno oštra konkurencija.

Dizajn, kvalitet, performanse i bezbednost su sve važniji razlozi za kupovinu, pa se Toyota upravo na ove elemente fokusirala kad je planirala unapređenja. Uz temeljno obnovljen enterijer, decentne promene spoljašnjosti, hibridni pogon i dalje predstavlja glavni adut ovog modela u svetskim razmerama, budući da se za verziju „pola benzin-pola struja“ opredeljuje oko 40% kupaca Yarisa.

Yaris ima bogato evropsko nasleđe. Osim miliona komada koji se još uspešno kreću putevima i vrlo uspešno odolevaju zubu vremena, ne treba zaboraviti i činjenicu da se on od 2001. proizvodi u pogonu Toyota Motor Manufacturing u francuskom gradu Valensijen (Valenciennes). Do kraja 2016. je proizvedeno više od tri miliona primeraka, ne samo za evropsko tržište, već i za tržišta u Africi, Severnoj Americi, Bliskom istoku i Aziji.

Globalni projekat, koji vodi Evropa
Toyota se odlučila da upravo evropski ogranak ponose breme odgovornosti svih izmena novog Yarisa. Štaviše, ovo je biti prvi put da su izmene na Yarisu osmišljene i učinjene u Evropi, i da one budu direktno primenjene i na sestrinskom modelu Vitz, koji se proizvodi u Japanu.

U ovaj program, koji je više od pukog „fejsliftinga“ na polovini životnog veka, uloženo je 9 miliona EUR, a predstavljeno je preko 900 novih delova koji poboljšavaju dizajn, dinamične performanse i bezbednost. Novi izgled automobila, sa primetnim izmenama prednjeg i zadnjeg dela, kreiran je u Toyotinom ED2 dizajnerskom studiju na jugu Francuske.

Svež i prijatan enterijer
Novi Yaris predstavlja snažniju dizajnersku pojavu, naglašavajući izmene na prednjem i zadnjem delu koje automobilu daju harmoničan izgled, a ujedno i aktivnu i dinamičnu pojavu. Pojava je upečatljiva zahvaljujući radu na detaljima koji su uočljivi i na karoseriji, ali i u enterijeru vozila, kao i u bogatijem izboru boja koji naglašavaju ionako visok nivo kvaliteta.

Izmene u enterijeru promovišu moderan izgled, posebno kada je reč o nivoima opreme i unapređenjima na instrumentima. Sve verzije, osim Entry nivoa opreme, imaju novi TFT multifunkcionalni displej.

Cilj svih promena u unutrašnjosti Yarisa bio je zadržavanje sveže i prijatne atmosfere, uvođenje novih tkanina, boja i elemenata opreme, uz unapređenje instrumenata i obezbeđivanje odlične ergonomije i takozvane HMI (Human-Machine Interface) harmonije.

Instrumenti ispred vozača imaju raspored koji podseća na dvogled, između kojih se nalazi TFT displej od 4,2 inča na kome se očitavaju brojne informacije. Ovaj displej je deo standardne opreme od Mid paketa. Vozač pomoću prekidača na trokrakom volanu može da bira koje će mu informacije biti prikazane. U enterijeru se prepoznaju i izmene na ventilacionim otvorima, uvođenjem Cool Blue osvetljenja instrumenata i jednostavniji i rafinirani finiš komandi na centralnoj konzoli.

Novi benzinac
Mesto na kojem Toyota pomalo zaostaje za konkurencijom je svakako izbor malih motora. Sada je i ovaj hendikep ispravljen lansiranjem novog benzinskog motora zapremine 1,5 litara, koji je kreiran sa ciljem zadovoljenja strožih Euro 6 normi i budućih standarda za homologaciju. Naime, uskoro i konačno stižu standardi koji ceneisključivo podatke o potrošnji goriva u realnoj eksploataciji. Ovaj novi motor isporučuje 10% više snage i obrtnog momenta od starog 1,33 litarskog benzinca koji ide u penziju. Bar prema specifikacijama iz fabrike, novi motor ostvaruje i uštedu u potrošnji goriva do 12%. Znatno je tiši i mnogo se bolje odaziva na pritisak papučice gasa.

Osim novog agregata, primetna je Toyotina posvećenost da kreira sigurnija vozila sa visokim paketom bezbednosne opreme. Sve verzije Yarisa su već u standardnoj opremi bogatije celom jednom grupom sistema zvučnih naziva i efikasnih delovanja. To su Toyota Safety Sense, uključujući sistem koji prepoznaje opasnost od sudara i samostalno koči (Pre Collision System with Autonomous Emergency Braking), automatska duga svetla (Automatic High Beam), zatim sistem koji upozorava na nesvesno napuštanje kolovozne trake (Lane Departure Alert), kao i sistem koji očitava dozvoljenu brzinu kretanja sa saobraćajnih znakova (Road Sign Assist). Prilično je to opreme za jedan model B segmenta. Zapravo, razlike između velikih i malih su sve manje.

Kada je reč o hibridnom modelu, inženjeri su se fokusirali na zvučnu izolaciju, posebno pri ubrzanju, tako da se tek pogledom na instrumente može „dešifrovati“ koji pogon u datom trenutku koristi Yaris hibridnog roda. Nov dizajn nosača motora je spustio težište vozila, a izmene na amortizerima i električnom servo-upravljaču doprineli su boljim voznim osobinama, pre svega u kategoriji preciznijeg upravljanja.

Toyotin pristup Yarisu nije podrazumevao samo želju za dobijanjem boljeg automobila, već i da sa njim ostavi dobar utisak na prošireni krug kupaca. Novi model je predstavljen sa drugačijom strategijom određivanja nivoa opreme, strategijom koja cilja kvalitet koji se razlikuje, kako bi zadovoljila i kupce koji traže dobar odnos cene i kvaliteta, ali i one koji preferiraju „višak“ stila i elegancije.

Novi Mid i Mid+ nivoi čine srž ponude, dok novi duotonski (Bi-tone) model nudi širi izbor sa kontrasnom završnom obradom enterijera, koja je predstavljena tokom 2016. Ponuđen je i takozvani Chic nivo opreme, koji Yaris usmerava u veoma elegantnom pravcu.

Dobar, okretan, udoban
U zemlji lala vozili smo gotovo sve vrste Toyotinog „Tulipana“. Dakako najbolji utisak je ostavio hibridni model. Tih, miran a pomalo i žestok kada se „načepi“. Novi 1,5 litarski benzinac je potvrdio već rečeno, znatno je tiši, potentniji ali i nešto teži na upravljaču od jednolitarskog pandana. Startni trocilindarski Yaris, je prava gradska zujalica.

Dakle, do detaljnijeg , a iz sažetih prvih utisaka je očigledno, Toyota u Yarisu nudi svakome ono što mu treba, od gradske upotrebljivosti do sasvim prikladnog utiska na dužim relacijama. Na kupcu je da odabere kombinaciju, jer Yaris savršeno „čita“ njegove potrebe.

Iz La La Lenda: Lidija Piroški
6134
Postavljeno: 06.05.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Mikloš
06.5.2017 15:20
12
3

Ozbiljan mali auto. A nije ni mali po karakteru

Goran_Goran
06.5.2017 17:18
15
2

Sigurno jedan od najboljih modela u klasi. Imamo ga u porodici 10 godina, 170.000 km, jedini kvar do, sada izduvna grana i pumpa za vodu. Enterijer neuništiv, preživeo dva mala deteta

LAcity®
06.5.2017 20:27
13
7

Sada imam devojku koja vozi Yaris mk1 1.3.
Auto je prešao 230.000km i unutra je kao nov.
Jednom se zeznula i otišla u ovlašćeni servis.
Pobogu, pa nije Bentley da toliko košta kaiš i španer.
Akumulator smo jedva našli. čudan je i pravougaonog oblika, doduše 6 godina je služio. A skup je da ti pamet stane 12.700 dinara.
Sve u svemu, odličn, auto, ali održavanje je više nego preskupo. Zašto? Zašto mora tako da ogadi sebe Toyota cenama delova i nekim debilnim rešenjima?

joj
06.5.2017 22:22
6
4

Devojka vozi Reno a sto bi ti voleo da vozi Yarisa ili Fabiu to je nesto drugo.

moron
06.5.2017 23:43
15
4

Jako je lep. Veoma komforan za B segment.
Redizajn je doneo veoma sumanute cene.
Npr, sada vam najjeftniji jaris sa tempomatom košta čak 14,660. Previše za vozilo sa elementom opreme koji je danas prosto "must have" ( ako želite da bez stresa i stalnog gledanja u brzinomer "sačuvate vozačku").
Vozim, inače, često "službeno" jednog jarisa 1.0.
Lepo ide po gradu. Okretan je, lagan za vožnju, troši po gradu koliko i neki prosečan dizel 1,6.
Prešao je oko 130 kkm.
Znam da se svi uglavnom "kunu u Japanca" (ja ne, iako sam imao Japanca 12 godina), ali, ja na mom sadašnjem "francuskom djubru" sa više predjenih kilometara nisam menjao ni nosač motora, kvačilo, lanac, delove auspuha, diskove ... a što je sve menjano na ovom jarisu (ili na Japancu koga sam ja vozio).
Ja ne verujem u priču o nekom nadprosečnom kvalitetu Japanaca. U nadprosečne cene delova - da. To sam na svojoj koži godinama osećao.
Sva nova vozila su danas inače (za mene) "isti djubar", ma kako se automobil zvao, koju god značku nosio ( Opel, Škoda, Mazda, Reno, Toyota, PSA, ... ).

don
07.5.2017 07:21
5
6

Koliko si ti to platio servis u Toyoti?(daj u eurima)
Kakav kaiš je mijenjala (vodena pumpa uz to)? Ja mislio da to čudo ima lanac:-S
Uostalom ak ćeš samo jednom u 230k KM ići u servis za izmjenu kaiša (kod Talijana tog godišta 3x) onda su održavanje i troškovi eksploatacije nikakvi, možeš samo reći bravo Toyota.
Da ne bude samo hvalospjeva, znam i slučajeva gdje se mnogo ranije išlo na servise (izmjena motora, kvar zamajca, izmjena lanca).
Na toyotinoj stranici za Auris hibrid (osnovni) servis košta 150 maraka što je nikakva cijena.

joj
09.5.2017 17:00
2
2

Blago li je tvojoj devojci

duki
10.5.2017 22:54
5
0

Šta će im ta plastika iza sedišta? Samo su glupost napravili sa tim. Sad kad se spuste zadnja sedišta ima otvor kao limuzina.

mivec
13.5.2017 01:58
3
0

Sigurno jedan od najkvalitetnijih modela na tržištu, što je i očekivati od takvog proizvođača i sigurno nepogrešiv izbor. Mada sam ga ja nekako uvek gledao kao "ženski auto", ne znam ni sam zašto, da li zbog dizajna prethodnih generacija, ne postojanja neke prave sportske varijante itd.
I prednja maska mi nikako ne ide uz auto ove veličine, mada to je samo pitanje ukusa.

Primedba redakciji. Sve super, najčitaniji ste što se mene tiče, ali nebi bilo loše da ubacujete veće fotografije. Pozdrav.

loki
13.5.2017 02:17
1
1

jako fin gradski autic.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: