Promocija

Toyota Corolla

Legenda

Lansiranje nove Corolle za Toyotu uvek predstavlja „slatke muke“


Ovih dana, Adel je u kreativnoj krizi. Kaže, suviše je srećna da bi pisala pesme. Nažalost, teško nam je da razumemo taj deo sa viškom sreće, ali itekako poštujemo kreativnu blokadu. Nekako, uključujući i malenkost potpisnika ovih redova, o Corolli nije lako izveštavati, jer ko od nas, ima pravo da procenjuje i ocenjuje model koji je obeležio ozbiljan deo modernog automobilskog sveta? Neverovatnih 40 miliona prodatih jedinica, od 1966. godine, samo je kroz brojeve prikazana činjenica – Toyota Corolla je automobil kome savremeni čovek najviše veruje. To govori više od bilo čega drugog. Ipak, da je upoznamo iz ugla osveženja modela i onoga što prosečan korisnik očekuje.

Osvežavajućim se može nazvati i zamena dodatno usporene letnje vojvođanske ravnice, pa makar i na jedva nešto više od 48 sati, uzbudljivom Palma de Majorkom. Osvežavajuće je i voziti se doslovno savršenim putevima. A, nekako je prirodno došla zamena Yarisa 1.0 Corollom 1.6 VVT-i. Doduše, kao da je u skoku preskočeno par stepenika, ali je osećaj, onako ljudski, skroz dobar. Žute „starke“ i srećne „rejbanke“, O Nillov slamnati šešir i avantura može da počne!

O ukusima ne vredi raspravljati!
Čitavoj novoj gami Toyotine porodice zamera se prepoznatljivost bez velikih uzbuđenja u dizajnu. Kako je to stvar ukusa, mogu reći da čiste linije i uravnotežene proporcije daju novoj Corolli prefinjen izgled. Sa dužinom od 4620, širinom od 1775 i visinom od 1465 mm, nova Corolla je duža, šira i niža od prethodne. Dominantna je gornja rešetkastka maska, kao i hromirane lajsne na njenom gornjem delu, koje se vizelno nastavljaju na uža i izraženija prednja svetla. Novi farovi imaju 4 LED dnevna svetla, što Corollu u celini čini prilično upečatljivom na putu. Profil je naglašen linijom koja spaja vrh lukova prednjih točkova sa zadnjim svetlima. To je to što se bravura tiče. Odmereno, ali smelo i moćno. Uz to, novi dizajn uticao je na povećanje aerodinamične efikasnosti, pa je sada koeficijent otpora vazduha svega 0,27.

Princip „manje je više“, uz osobenost u detaljima, prenet je i na unutrašnjost. Robusan, a nenametljiv dizajn, naglašen je srebrnim detaljima, koji kontrolnu tablu deli na gornju i donju zonu. Uz minimalno dovlačenje pažnje, vozaču je sve na dohvat ruke – pregledno i dostupno. Posebno se, naravno, izdvaja multimedijalna oprema sa ekranom osetljivim na dodir.

Toyota Corolla

Cena: od 15.000 evra
Motor
benzinski R4; 1598 cm³; 16/multi-point; 90 kW; 122 KS pri 6.000 o/min; 154 Nm pri 5.200 o/min
Karoserija
sedan/5/4; D x Š x V 4620x1775x1465 mm; Međ. rast. 2700 mm; Masa 1760 kg; prtljažnik 452 l
Ogibljenje
napred: MacPherson nazad: torziona osovina
Kočnice
napred/nazad: vent. diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: Michelin 205/55 R16
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: 6/M
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s; maks. brzina: 195 km/h; pros. potrošnja: 6,6 l/100 km; emisija CO₂: 157 g/km

Ipak, prvi, a možda i najvažniji utisak je besprekorna udobnost sedišta sa odlično ergonomski oblikovanim ivicama. Vozači, ali i ostali putnici, svih gabarita, smestiće se u Corollu bez ikakavih poteškoća, čak i ako na putu treba da provedu poduže vreme. Prostor za noge, pozadi, vodeći je u klasi – 706 mm. Jednako je impozantna i zapremina prtljažnika- 452 l. Bez sumnje – prostrano, udobno i tiho!

Put putuje
Voženu drumsku lepoticu vodio je 1,6 litarski Dual VVT-i motor od 122 KS, sa svim prednostima tehnologije dvostrukog inteligentnog promenljivog rada ventila. Šestostepeni manuelni menjač pruža sve draži preciznog i laganog „šaltanja“ brzina, uz potrošnju od oko 6,5 litara na 100 pređenih kilometara i emisiju CO₂ od 157g/km. Naime, unapređena verzija Toyotinog sistema osim vremena otvaranja usisnih ventila, kontroliše i njihovo podizanje, čime se poboljšava volumen usisnog vazduha i upravljanje brzinom i sistemom sagorevanja. Prevedeno – više snage uz manju potrošnju goriva i smanjenu emisiju ugljen-dioksida.

U najkraćem, nova Corolla ima duže međuosovinsko rastojanje, niže težište, bolje aerodinamične performanse, te revidirano MacPherson prednje ogibljenje i zadnje u vidu torzione osovine. Dakle, u praksi, još jednom, udobnija je, agilnija i sa poboljšanim odzivom upravljača. Iako komforna, vožnja ostaje zabavna i dinamična.

Još ponešto
Svaka priča o automobilima danas, a posebno kada je zadata tema Toyota, mora da ima deo o bezbednosti. ABS sistem nove generacije, kraći hod papučice kočnice, sistemi kontrole proklizavanja TRC i stabilnosti vozila VSC sa unapređenim sistemom pomoći pri kretanju uzbrdo. U najkraćem, dodajem utisku očekivano dobre sisteme aktivne i pasivne bezbednosti, sa akcentom na one o boljoj zaštiti pešaka prilikom sudara. Nadam se da će, ubuduće, ovakve i njima slične komponente, uticati na manji broj naslova u crnim hronikama.

Završna reč
Sjajno društvo, solidna paelja i vrhunsko vino. Specifično egzotična, Palma dve krajnosti i automobil koji nastavlja tradiciju dobro proračunate japanske ideje. Sa startnom cenom od 15.000 evra na našem tržištu, uverena sam da do nove godine možemo napraviti vanserijski konkurs – „Moja Corolla priča“, sa zanimljivostima i utiscima vlasnika svih 11 generacija.

A, molićemo i Toyotine inžinjere da razmisle o Corolli u ljudskom obliku – pouzdanom saputniku od krvi i mesa. Možda onda shvatimo Adel u potpunosti!

Piše: Ivana Ivetić
Foto: Ivana Ivetić, Toyota
12299
Postavljeno: 18.09.2013

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Marko
18.9.2013 00:39
10
20

Jer ovo neka Toyotina low budget varijanta ili bas corrola???

Synyster
18.9.2013 01:45
24
5

Iako vozim samo Fordove, veliki sam ljubitelj Toyota. Da, dosadne su da ne mogu biti dosadnije povodom dizajna, ali na duze relacije tesko da je neko bolji u "radnickoj klasi" (da ne ispadne sad da je Toyota bolja za duzu voznju nego recimo Mercedes S-Class).
Bas nedavno smo drugar i ja iznajmili 2013 Toyotu Camry 2.5 (182 hp) i vozili od Wisconsina do Pennsylvania i nazad. Znaci nekih 1,000 milja (oko 1,600 km) u oba pravca i nikad odmorniju voznju nisam imao. Tih, udoban, startan, ekonomican, enterijer u rangu sa Lexusom ... Odusevio sam se koliko je dobar auto za duze voznje. Mozda nije dinamican za voznju kao Honda Accord, Mazda 6 i Ford Fusion (Mondeo), ali za porodicne ljude je bez dileme najbolji auto u klasi.

Dejan
18.9.2013 09:11
9
15

Jaaaa i dalje mislim da Corollini dizajneri imaju problema sa osmišljavanjem "table".
U neskladu su već godinama sa exterijerom vozila.
Pohvalio bih prethodni model Aurisa(Corolle) sa onim mostom ali ovo sad, a naročito model koji je prethodio Aurisu je imao krš i haos od centralne konzole.
Pokušavao sam da sednem probavajući neke polovnjake, prosto Vas odbija da sedite pred nečim tako ružnim.

Goranns
18.9.2013 11:17
12
9

Strasno dizajn spolja nebih komentarisao kao ni preslikani zadnji kraj od Korejanaca, sama instrument tabla me podseca na neki automobil iz 90 tih sa dobudzenom multimedijom i volanom iz savremenih modela,i pored bezprekorne mehanike mnogo toga po meni fali na ovom modelu za uspeh na EU trzistu. Sve u svemu Korejanci , realno u ovom segmentu imaju mnogo lepsu i bolju ponudu.A da na bas ovom modelu stavimo naprimer Kia ili hjundai ambleme niko ih ni pogledao nebi.

Bobo
18.9.2013 12:16
9
13

Savrsen dizajn, savrsena izbalansirana voznja, najlepsa unutrasnjost i najkvalitetnija sto se mene tice.jedini auto, koji sto duze vreme prolazi izgleda sve bolje, vredi svakog centa, nije jeftin, prodaje se najbolje, sa razlogom.Isto mislim i za Golfa, koji je vozacki bolji, a u svemu ostalom nije.

MIVEC
18.9.2013 13:44
19
1

Dizajn jeste diskutabilan, posebno eksterijera ali mislim da auto uzivo izgleda dosta bolje i skladnije nego na fotografijama, jer je to slucaj sa svim novim Tojotama, i izgleda mi i bolje nego prethodni model. Sto se tice unutrasnjosti meni je ovaj novi Tojotin fazon odlican i pominjao sam to vec. Da, jeste radjena u retro stilu, pa sta, to je i bila namera.. Deluje nenametljivo, elegantno, tabla odaje osecaj prostranosti, opet originalno je a ergonomija nije zrtvovana. Sve sto treba. Vecina drugih proizvodjaca danas ili imaju isti oblik table ili tu monotoniju pokusavaju razbiti nekim detaljima kao iz SF filmova..
Sto se mehanike tice, nema razloga da se sumnja u kvalitet. Svidja mi se sto proizvodjaci sa istoka, i Japan i Koreja, jos uvek akcenat stavljaju na benzince i kada je Evropa u pitanju.

mk1
18.9.2013 16:30
11
3

mogli da ustede na tezini...nekako mi je previse 1760kg za ovakavo auto sto bi odmah znacilo da je jos ekonomicnosti u svakom smislu (mada je i ovako jako ekonomicno auto)...ali pak zato je udoban :)

branko
18.9.2013 17:05
10
5

vozim tojotu corolu verso vec 10 godina. promenio sam samo jednu sijalicu u desnom faru. neverojatno. pre toaga sam imao renault lagunu. svakog meseca sam bio na popravci u solunu/posto ovi u skoplju su nepismeni/. dao sam pare za jedan manji auto. zivela tojota. zaboravite na automehanicara.

Audifan
18.9.2013 18:42
12
1

@Ivana Ivetic Sta li ce reci, tvoj drugi poslodavac (Delta-Honda) za ovakvo hvaljenje konkurencije ???

Salu na stranu,dizajn svakako originalan,dosadan ali prepoznatljiv.Auto koji odise kvalitetom i prakticnoscu a istovremeno neupadljivoscu.

Moj izbor, da je Japanac u pitanju svakako Mazda 3.
Mada od Toyota imao sam u rent a car yarisa2 1,33 vvti luna. 90000 km bez greskice, sa jedinom manom koja je u garanciji ispravljena podizac sedista,tacnije promenili su celo sediste.

Vec sa Hondom, sam imao jako lose iskustvo i o tome sam vec pisao.

Nebojsa
18.9.2013 19:15
7
0

@autor:
Nesto mi se cini da nova Corolla nema 1.6 VVTi motor za Evropu (sem Rusije i Ukrajine); vec 1.6 Valvematic (moderniji od VVTi)?
Novu Corolu sam vec video,cak i vozio; u odnosu na Auris je drugacija; nije samo produzeni Auris.
Dizajn je uzivo dosta dobar, bolje izgleda nego na slikama.
Auris je upravljiviji, a Corolla udobnija,"smirenija".
Medjuosovinsko rastojanje je kao kod Avensisa(vece nego kod Aurisa).
Po meni realan nedostatak Corolle je izbor motora:
1.33 je slab za ovoliki auto; 1.4D, 1.6 Valvamatic su podnosljivi.
Iako postoji Corolla sa 2.0 D4D motorom (barem sam tako cuo), u nasoj regiji nece biti u ponudi.
Takodje, nema ni 1.8 ili 2.0 Valvematic motora,uopste; nema Hibrida.

MIVEC
18.9.2013 23:09
6
0

@mk1, meni podatak za masu izgleda pre kao stamparska greska, ili masa sa dozvoljenim opterecenjem nego masa praznog auta. Nema sanse da auto ove klase prazan bude toliko tezak..
@Nebojsa, Slazem se, generalno problem svih Korola u zadnjih 10 god a mozda i duze, je slaba ponuda motora, pogotovo jacih.

Dragance
19.9.2013 10:38
5
0

Mislim da je greska da je auto teyak 1700 kg? Redakcijo?

Redakcija
19.9.2013 10:53
8
0

Stamparska greska u tabeli. Umesto 7 treba 2... - 1.260 kg

mk1
19.9.2013 11:49
6
0

mene su ucili citaj kako je napisano :D nisam ja gatara niti gledam u pasulj pa da znam sta je :)) vidis sad prijavljuju gresku,troluju me odje :D salim se malo :)

MKM
19.9.2013 13:19
4
1

Po meni najlepsa Corolla do sad. Cak mogu reci simpatican auto. Uzivo daleko bolje izgleda nego na slici.

BMW fanatic
19.9.2013 13:51
3
0

@Synyster Poz za tebe! Ja već dvije i po godine vozim Ford Focusa, druge generacije, facelift i do sad, da kucnem nisam imao nekih problema. Nisam nikad bio fan Forda, al kupovinom Focusa, te njihovim novim modelima, Fiestom, S-Maxom, B-Maxom, Mondeom sam oduševljen. Kod Forda najviše cijenim vrlo dobru mehaniku, i odlične vozne osobine.

Nemanjica
19.9.2013 16:05
6
0

Progresivan napredak sto se dizajna tice,kvalitet tradicijalno prisutan!

Dejan L
19.9.2013 19:52
5
5

Predlog za hit dana:
Korola za 47 godina 40.000.000 komada
Golf za 39 godina 30.000.000 komada
Ili ovako:
Korola godišnje 851.064 komada
Golf godišnje 769.231 komada
Respect for Korola

Audifan
20.9.2013 01:28
8
0

@Dejan Nesto te je u zadnje vreme, opsela analitika haha . Znas vise puta sam razmisljao o takvim analizama pa se pitam sta bi bilo da se eskort uvek zvao eskort,kadet uvek kadet( bez voksal astre) , takodje corola bez aurisa,golf bez jete,siroka,eos ili da se jos uvek zove buba? Ili Reno 4 daje nasledio oznaku 5 pa clio1,2,3,4. kakav li bi scor danas bio? Ipak su malo nerealne te statistike.

Postovalac
20.9.2013 08:45
3
1

Ivana vrati se! Skucen je tamo prostor za tvoje potencijale, mastu i lepotu na kraju krajeva

Dejan L
20.9.2013 08:46
5
5

@ Audifan
Ja sam o tome više puta pisao.
Kadett - Astra
Ascona - Vectra - Insignia
Escort - Focus
Golf+Rabbit+Jetta+Vento+Bora=60.000.000 za 39god
Onda Golf Pobeđuje Korolu.
Pežo 301...304, 305, 306, 307, 308, 308 mk2...
Fiat 850, Fiat 127, Ritmo, Tipo, Bravo, Stilo, Bravo mk2...
Neki su menjali ime, neki nisu, ali to je to, ista klasa sa Korolom
, GS, BX, ZX, Xsara, C4, C4 mk2

Luka
20.9.2013 10:49
4
0

@Audifan
Nesto sam propustio u vezi Ivane? Delta? Honda?

Synyster
20.9.2013 20:31
8
1

@Dejan L,
A zbog cega mislis da su neki morali da menjaju ime, a drugi nisu?
Evo uzecu bas Ford na primer - zbog cega mislis da je Focus zamenio Escorta umesto da su nastavili da i dalje koriste Escort ime? Mozda zato sto je Escort tokom 1990ih bio kanta i Ford je zeleo da kupci zaborave na njega tako sto ce okrenuti pricu sa potpuno novim modelom (Focusom)? E pa vidis, Corolla (a ni Golf) nisu imali taj problem.
A uostalom, neznam odakle si dosao do cifre kako je prodato 60 miliona Golfova i njegovih klonova. Golf/Rabbit je do sada prodat u 30 miliona, a Jetta/Vento/Bora u oko 7 miliona - opet na kraju dolazis do cifre manje nego Corolla, koja je presla cifru od 40 miliona.

Dejan L
20.9.2013 23:42
8
2

Zato što je Eskort trulio na kraju 20. veka
Zato što je Kadett imao još gori problem sa akorozijom.
Zato što sam našao podatak da je Golf+Rabbit+Jetta+Bora+Vento prodat u oko 40.000.000
Ok nek je 37 miliona, onda stvari stoje ovako:
Golf 37 miliona za 39god
Korola 40 miliona za 47 godina.
Uopšte mi nije cilj da veličam ni 1 ni 2., nego da se realno prikažu činjenice, a ne nagađanja klinaca koji se lože na marketing i na to šta voze "sportisti" sa 2 leve noge

CBR
21.9.2013 21:03
2
7

Dejane losa ti je matematika, ako ve brojis Bora .Vento..itd uz golfa.....onda uz corolu nabroj Tercel..Carina.Starlet i izracunaj broj pa ces naici na preko 60 miliona Toyotinih auta i te 4 kategorije...Budimo realni...

Goranns
21.9.2013 22:18
7
0

@CBR Bora,jeta,vento su karoserijski golf sedan A te toyote sto si naveo su skroz druge klase nisu to corolline karoserijske varijante! tercel ti je klasa yarisa,carina i ova druga klasa avensisa ,tako da je Dejan u pravu a po tebi onda treba sabrati i pola,pasata i sve Vw a neradi se o tome,

Dejan L
22.9.2013 09:22
4
1

@ CBR
Ja sabiram samo vozila C klase heč i sedan.
Golf i Rabitt su heč Golf. Jetta, Vento, Bora su Golf sedan.
Corolla i Auris su C klasa. Corolla sedan C klase, Auris heč C klase.
Ja ne hejtujem, ja iznosim činjenice, trudim se da se dođe do realnih brojki, podataka, činjenica, jer je na našim prostorima previše PR tekstova punih neistina.

CBR
22.9.2013 14:36
2
5

Bora je Bora...Vento je Vento....Golf je golf...Nemojte da panetujete..Postoje modeli koji koriste Corolla platformu...Tercel je Corolla formata a ne Yaris..

Audifan
23.9.2013 00:38
8
0

@CBR Au covece al se ti opasno nerazumes u autoinfustriju

Dejan L
23.9.2013 08:17
6
1

@ CBR
U tom slucaju, hajde da sabiramo ovako:
Golf+Rabitt+Jetta+Vento+Bora+Toledo+Leon+Octavia
A ti sabiraj Toyotu i Scion.
Tercel je klasa Polo-a, Yarisa, Fabie i Ibize.
Nemoj da mesas babe i zabe.
Jos 1 ponavljam, ZADRZI SE NA C KLASI I NA MATICNIM BRENDOVIMA

Sorfonije
23.9.2013 15:13
5
1

Retko koji japanac mi se svidja,u glavnom su to mazde.Ostali izgledaju kosooko,mozda su tamo in,ali u evropi su kicerica.U kvalitet ne ulazim,misljenja sam da su danasnji automobili , manje,vise podjednakog kvaliteta,jedina razlika je u odabiru materijala u samoj kabini.

Dejan L
23.9.2013 16:38
5
1

@ Sofronije
Mazda je uvek imala EU look, Honda kao iz video igrice, a Toyota mešanac.
Suzuki takođe ima ravnopravan status kod mene sa Mazdom kada je dizajn u pitanju

serpico
23.9.2013 16:44
3
6

svaka cast toyoti na pouzdanosti ali dizajn prodaje aute a ovo je antidizajn po meni!konfekcija na kvadrat!!!!

Synyster
23.9.2013 23:11
6
0

@serpico,
Ako je Corolla anti-dizajn, a dizajn prodaje aute, kako je onda Corolla najprodavaniji auto svih vremena?

1
24.9.2013 17:33
1
3

Synyster Y U DO Dis?

CBR
24.9.2013 19:34
1
3

Halo ljudi,,,,ne brkajte pojmove,,,rec je o golfu i Corolli,, kakav vento i bakraci???

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: