Promocija

Toyota Avensis

Ave Avensis

Na uskim putevima iznad Azurne obale, kao i kroz saobraćajem zakrčenu Nicu, imali smo priliku da se upoznamo sa restilizovanom Toyotom Avensis.


Ova naša priča započinje u Toyotinom evropskom centru za dizajn u Nici (Toyota Europe Design Development), poznatijem kao ED². Simbolično, jer prva stvar koju sam lično uočio kod novog Avensisa upravo i jesu izmene koje se tiču dizajna.

U prvi mah, primećuje se veća doza elegancije, ali u isto vreme i „oštrine“. Očigledno je da su u Toyoti akcenat stavili na „anfas“, jer je on sada karakterniji, dinamičniji, i jednostavno autoritativniji. Novo korporativno „lice“ Toyote je Avensisu donelo i dozu agresivnosti, posebno naglašenu kroz oštrije linije prednje svetlosne grupe i širi, „moćniji“ dvodelni gril hladnjaka.

Ambijent unutar kabine takođe možete regulisati po želji, jer je kožni tapacirung dostupan u novim bojama, svetlo sivoj (Light Grey) i "toploj" sivoj (Warm Grey), pored dosadašnje crne

Novi model je kako u limuzinskoj, tako i karavan verziji duži 15 mm. Bez obzira na malu razliku u gabaritima, restilizovani Avensis deluje više atletski, ali u isto vreme i elegantnije u odnosu na prethodnika.

U kućište prednjih svetala su integrisana i atraktivna dnevna svetla u LED tehnologiji.

Što se zadnjeg dela vozila tiče, on izgleda više „trendy“, modernije nego ranije, a doza luksuza je naglašena kroz hromirani ukras iznad registarske tablice.

Čelični naplaci od 16 cola su dobili redizajnirane „ratkapne“, a postojeće Fuji alu „šesnaestice“ i „sedamnaestice“ su dobile nove boje i mašinski tretman, što je rezultiralo dvobojnim efektom. Naplaci od 17 i 18 cola se takođe mogu pohvaliti uvođenjem tamnijih nijansi.

Što se boje karoserije tiče, standardna crvena je zamenjena tamnijom, premium crvenom nijansom koja je novoj paleti utisnula dozu ozbiljnosti. Generalno, kada obuhvatimo sve eksterijerne novine, Avensis je dobio na ozbiljnosti, i biće uglavnom meta porodičnih i poslovnih ljudi, a dodatne argumente toj tvrdnji ćete dobiti u redovima koji slede.

Premijum kabinski prostor
Lično, jedva sam čekao da sednem za upravljač Avensisa, prvenstveno iz razloga da bih proverio „famozna“ sedišta, koja su kod odlazećeg modela bila predmet kritike. Očigledno je da su se u Toyoti potrudili da vozaču pruže kompletan ugođaj, jer sam se „upakovao“ maksimalno udobno za put. Posebno mi se svidela lateralna podrška koju sedište pruža, ali i efekat „fotelje“, svojstven premijum modelima. Ono što bih lično dodao je nešto izdašnije podešavanje upravljača po dubini i visini. On je za nekoga ko ima izraženiju muskulaturu na nogama (poput moje malenkosti) prilično nisko, i bilo bi bolje da je raspon podešavanja nešto veći.

Toyota jednostavno zadovoljava čula kada je enterijer u pitanju, kako na vizuelnom planu, tako i na auditivnom i taktilnom. Dizajn je vidno poboljšan u odnosu na prethodni model, odsustvo buke i šumova je za pohvalu, posebno što se podvozja tiče, a kvalitet materijala pruža zadovoljstvo pri svakom dodiru.

Svi nivoi opreme su podignuti na viši nivo, a poseban akcenat je stavljen na Sol, koji je ujedno i najprodavaniji. Ono što je u prethodnom modelu karakterisalo Executive paket opreme, sada odlikuje Sol, dok je Executive dobio trim u vidu kvalitetne Alkantare, što ni malo ne čudi, s obzirom da je tvorac ovog materijala jedan Japanac, Mijoši Okamoto (Miyoshi Okamoto). Sedišta u Premium paketu karakterišu ulošci od perforirane kože. Ambijent unutar kabine takođe možete regulisati po želji, jer je kožni tapacirung dostupan u novim bojama, svetlo sivoj (Light Grey) i „toploj“ sivoj (Warm Grey), pored dosadašnje crne.

Na putu
Najslađe na kraju, a to je vožnja. Na putu se najbolje proveri sve ono što proizvođač navede kao vrlinu. Krutost karoserije je poboljšana bez dileme. Unapređenom EPS sistemu (Electric Power Steering), odnosno elektro-mehaničkoj servo asistenciji pomalo zameram nedostatak progresivnosti, odnosno „prelagan“ osećaj pri većim brzinama. Upravljač bi u tim uslovima vožnje mogao biti nešto „teži“. Ipak, ovo je subjektivan utisak, i stvar je afiniteta, jer različitim stilovima vožnje odgovaraju različite nijanse i što se servo asistencije tiče. Toyota je ovde odabrala „zlatnu sredinu“, rekao bih.

Mada nisam imao prilike da vozim model sa unapređenim 2.0 D-4D turbo-dizel agregatom (124 KS i 280 Nm pri samo 1,400 o/min), bitno ga je spomenuti, jer je u svakom slučaju najpopularniji u paleti. Odlikuju ga značajna unapređenja što se tiče potrošnje i emisije CO2. Sada je ušao u kategoriju vozila sa emisijom CO2 do 120 g/km (2.0 D-4D emituje 119 g/km CO2), tako da ima poreske olakšice u gotovo trećini evropskih zemalja, što model s ovim motorom čini veoma zanimljivim za flotnu kupovinu.

Model koji smo vozili kolega i moja malenkost je bio karavan pogonjen 2.2 D-4D agregatom sa 150 KS, uparen sa šestostepenom automatskom menjačkom kutijom. Preporuke u svakom slučaju idu manuelnoj šestostepenoj jedinici, koja pruža više agilnosti i značajno manju potrošnju goriva. U daljem poređenju smo došli do zaključka da razlika u potrošnji u odnosu na manuelnu menjačku kutiju može da ide i do 2 l na 100 pređenih kilometara. O razlici u agilnosti ne treba trošiti reči...

Generalno, bilo je zadovoljstvo voziti novu verziju Toyote Avensis. Redizajnirani model je postavio sve standarde na jedan viši nivo u odnosu na prethodnika. Dobra preglednost, poslovično retka danas, dodatno doprinosi uživanju u vožnji, kao i odsustvo buke u kabini. Pri punom gasu ćete čuti „režanje“ motora, toliko da „zadovoljite dušu“. Toyota Avensis je automobil skrojen po merama jednog ozbiljnog Evropljanina.

Uskoro u Srbiji
Očekujemo Toyotu Avensis na testu već tokom januara, kada ćemo Vam pružiti jedan precizniji uvid u karakteristike ovog sjajnog modela. Što se cena tiče, one će ostati u okvirima prethodnika, tako da je to razlog više za eventualnu kupovinu.

Toyota Avensis 2.2 D-4D

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 2231
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 110/150/3,600
obrtni moment [Nm/o/min] 340/2000-2800
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata karavan/5/5
D x Š x V [mm] 4780x1810x1480
međuosovinski razmak [mm] 2700
masa vozila/nosivost [kg] 1545/500
zapremina prtljažnika [l] 543-1609
Ogibljenje
napred MacPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi dvostruka ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi ventilirajući diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 ZR17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,8
maksimalna brzina [km/h] 205
prosečna potrošnja [l/100 km] 6,4
CO2 170g
Cena (sa PDV-om) € nije dostupna

Tekst Pavle Barta
Fotografije Pavle Barta - Toyota
8751
Postavljeno: 13.02.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Mile
13.2.2012 11:07
23
8

odlican redizajn!samo da zadrze akcijske cene i nema bolje kupovine u ovoj klasi.toyota u poslednje vreme ima redovne akcije u svim segmentima kod nas,sto se do skoro nije moglo zamisliti.neka samo tako nastave...

Aleksandar
13.2.2012 13:51
19
9

Veoma uspesno izveden redizajn, mislim da taj auto zasluzuje visoke ocene u svakom pogledu.

goran
13.2.2012 19:03
19
8

odlicno izgleda,mislim da sva auta ovog segmenta izuzimajuci premium marke imaju odlican odnos ulozeno /dobijeno,s obzirom da svi kostaju od 20 do 25 hiljada eura a da premiumi za 10 000 evra vise nude ime i nesto bolji kvelitet

sasa
15.2.2012 19:46
11
10

1.tojota...ostali

despot
16.2.2012 18:39
10
4

odlican posao,prelep automobil.

accord
16.2.2012 19:15
7
3

Nije mi samo jasno zašto karavane, u poslednje vreme, prave sa zakošenim zadnjim vetrobranskim staklom. Mnogo više prostora za teret bi bilo kada bi zadržali "staru praksu".

sasa
18.2.2012 09:54
16
2

@accord
Da, ali bi "odsecenim" zadnjim delom osetno porasla nezeljena vrtlozenja usled oblasti niskog pritiska, a samim tim i otpor vazduha (povecana potrosnja goriva, smanjene performanse, itd)

Milan
03.4.2012 09:42
2
0

@accord

Bila bi narusena i estetika.

hercegovac
04.4.2012 22:23
6
0

Ako bi ovaj automobil bio jos jedan svjedok kvaliteta i pouzdanosti Toyota automobila, uz evidentna poboljsanja u dizajnu, mislim da bi Avensis trebao imati bolju prodaju na evropskom tlu.

Мирко
07.4.2012 22:53
2
1

Ово је најпоузданији ауто у класи а и уопште.Ово је успешно освежавање модела,али мислим да тојота у будућности мора више да поради на дизајну унутра и вани како би својим аутомобилима дала више душе.Овако то је изванредан ауто који ће вас служити док вам не досди али се никада нећете заљубити у њега.Зато је у Европи она и најзаступљенија као такси возило и тај примат је преузела од мерцедеса.

hercegovac
14.4.2012 14:06
3
0

Slazem se da bi po pitanju dizajna valjalo poraditi, ali mozda i mi ne mozemo da shvatimo japanski nacin razmisljanja koji vise paznje posvećuje sustini, nego formi i licno prije bih se i sam u zivotu opredijelio za pouzdanost nego li ostavljanje utiska prelijepe estetike na parkingu. Mozda sam konzervativan, ali tako razmisljam. Cini mi se da ipak malo - po malo popravlaju stvari na planu dizajna, iako su po mom licnom misljenju jos daleko na tom polju od Francuza ili Italijana, ali evo Toyota u sljedecoj godini najavljuje novi Auris (ili mozda vrate opet ime Corola), pa cemo vidjeti da li su napredovali u dizajnu automobila u klasi u kojoj su prodali najvise primjeraka. Iskreno se nadam da to nece biti na ustrb kvaliteta i pouzdanosti.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: