Ekskluzivno

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

Toyotin bestseler u Srbiji

Japanski „Golf“

Ovo je jedan od modela automobila sa kojima „nema greške“. Očigledno je da su kupci u Srbiji to prepoznali, jer Auris sa 1,6 litarskim benzincem od 132 ks u Style paketu opreme je najprodavaniji Toyotin model u Srbiji

Toyota Auris 1.6 Style je s razlogom najprodavaniji model Toyote u Srbiji

Auris definitivno ima s čim da izađe pred konkurenciju u vidu VW Golfa, Mazde3, Ford Focusa, Hyundaija i30, Kije cee’d, Peugeota 308 itd. Što se samog stajlinga tiče, više ga možemo svrstati u grupu „konzervativaca“ zajedno sa Golfom, nego u grupu onih „atraktivnih“, gde prednjači Mazda3. Ipak, Toyota, baš kao i VW je uvek pripadala toj više praktičnoj, konzervativnijoj školi dizajna. Na kraju krajeva, Auris je pre svega upravo to – praktičan.

Njegovu hečbek formu krase oštri uglovi i dinamičan prednji deo, kojim dominira Toyotin logo. Sasvim je jasna pripadnost modelima sa dalekog istoka. Sama karoserija je kvalitetne izrade, napravljena da traje dugo, a „trajati dugo“ je glavni adut Toyote Auris, jer je ovaj automobil poznat pre svega po svojoj pouzdanosti.

Armaturna tabla je u sada već poznatoj „vertikalnoj“ temi. Ovo dizajnersko rešenje ima svojih ljubitelja ali i svojih protivnika. Nama se ova retro postavka svidela, prvenstveno što odskače od današnjih „vozački orijentisanih“ enterijera, koji se primenjuju i tamo gde im jeste i nije mesto. Toyota nije bila toliko pretenciozna sa Aurisom, tako mu je namenila dizajn enterijera koji je odlično ukomponovan sa ostatkom vozila, što znači da ovaj automobil poseduje svoj sopstveni identitet.

Sa aspekta ergonomije, sve je zadovoljavajuće. Sedi se udobno, komande su intuitivne, lake za baratanje, a i završna obrada nije loša. Možda ne bi bilo na odmet malo više mekih površina, ali to je već više u domenu hedonizma i subjektivnog nego praktičnog i realnog. Mesta za noge pozadi ima više nego ranije, tako da četiri osobe mogu da se voze u Aurisu komforno i opušteno, dok će petoro morati malo da se „stisnu“.

Dakle, što se dizajna tiče, bilo da se radi o spoljnjem izgledu ili enterijeru, on je specifičan i definitivno nije predviđen da se svidi svakom. Ko zna da ceni Toyotin kvalitet i tradicionalizam, uživaće vizuelno u ovom automobilu. Automobilske askete napred, ostali stoj!

Kabinski prostor će prijati tradicionalistima, ali ne i „sportistima“

Tihi benzinac
Toyotin bestseler u Srbiji je pogonjen 1,6 litarskim VVTi agregatom sa 132 ks i 160 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Krasi ga izuzetno tih i uglađen rad, bez obzira o kom režimu vožnje se radi. U „leru“ se čini kao da je agregat van pogona jer je odsustvo zvuka i vibracija potpuno, dok se ni na višim obrtajima ne odaziva glasno.

Odlično za smirivanje živaca ali ne i uzbudljivu vožnju! Agregat je inertan, skrojen za svakodnevni ležeran saobraćaj, a da bi se iz njega izvukle 132 ks, mora se poterati na čak 6,400 o/min. Isto važi i za maksimalni obrtni moment, koji nije velik, a da bi se došlo do njega, i tu je nivo broja obrtaja prilično visok – 4,400. Ono što je interesantno je da se na niskim obrtajima automobil komotno može voziti kada nema zahteva za silovitijim ubrzanjima. Međutim, kada se oni jave, ručica menjača mora da ide u niži stepen a motor u više obrtaje. To i nije tako loše, jer je menjač zaista sjajan. Šestostepena manuelna jedinica je uglađena, precizna, laka a i prenosni odnosi su optimalno kalibrisani. Za menjač čista desetka!

     

Izuzetan bogat spisak opreme

 

komfor,
pouzdanost,
oprema,
tih motor,
izolacija

„lenj“ motor,
nije „uzbudljiv“

Auris je više praktičan i komforan nego performantan

Da Auris nije vozački automobil dokazuje i nešto zahtevnija vožnja. Auris nije imun na podupravljanje u krivinama, a nije mu strano ni naginjanje karoserije. Poznata pojačana Toyotina servo asistencija nimalo ne doprinosi voznim osobinama, jer je odziv na volanu prilično tup. Kočnice su s druge strane izraženo oštre i odlučne.

Međutim, ono u čemu Auris „caruje“ je rafiniranost na autoputu. Njegovo meko ogibljenje možda neće „očarati“ trkački nastrojene vozače, ali hoće sve one koji udobnost stavljaju ispred brzih prolazaka kroz krivine. Toyotin pulen iz C segmenta se odlično nosi s neravninama i rupama na putevima, tako da ne čudi što se dobro prodaje u Srbiji. Dakle, trkači stop!, „easy rideri“ napred. Ipak, ovaj Auris može do „stotke“ da ubrza za 10 sekundi, a maksimalna brzina mu je takođe okruglih 200 km/h.

Što se potrošnje tiče, Toyota je navela prosek od 5,9 l. Ruku na srce, teže je dostižan, jer ponekad treba da se i pretiče, uleti se u „stani-kreni“ vožnju, a te stvari su neizbežna „viša sila“ na putu. Doduše, ona realna nije ni mnogo veća. Dodaćemo 1 l na ovu vrednost i naći se u okvirima realne potrošnje goriva.

Prednosti
Toyota je čuvena po proizvodnji pouzdanih, dugovečnih automobila. Uostalom, to ju je i dovelo na mesto svetskog proizvođača automobila broj 1. Svaki kupac kome je pouzdanost prioritet treba u obzir da uzme Auris.

Pored toga, tu je i bogata oprema. Sedam vazdušnih jastuka su standardni, uključujući i onaj za kolena vozača. Spoljni vizuelni momenat je pojačan hromiranim detaljima na prednjoj masci, dnevnim LED svetlima, „prati me kući“ sistemom farova, dok unutrašnjost krasi trokraki volan sa komandama audio sistema i telefona. Toyota Touch 2 multi-medijalni sistem je sjajan i među vodećim je u Aurisovoj klasi. Displej je čitljiv, intuitivan i lak za upotrebu, a kada se ručica menjača prebaci u „rikverc“, na njemu se očitava „pogled“ zadnje kamere. Audio sistem sa šest zvučnika je sasvim solidan za ovaj cenovni razred.

Na autoputu Auris 1.6 sa 132 ks ispoljava sve svoje vrline

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,0

Napred

4,3

Funkcionalnost

4,2

Pozadi

4,0

Kvalitet izrade

4,5

Ukupno:

4,15

Ukupno

4,23

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

3,8

Funkcionalnost

4,3

Performanse

3,8

Dizajn

4,0

Kočnice

4,2

Ponuda prostora

4,3

Ukupno:

3,95

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,0

Završna obrada

4,2

Menjač

5,0

Ukupno:

4,16

Cena

4,2

Prosečna ocena: 4,24

Kontrola stabilnosti, sistem pomoći kretanja uzbrdo i sistem pomoći pri kočenju koje Auris u Style paketu opreme poseduje, zaista dobro dođu kada je aktivna bezbednost u pitanju. Da podsetimo, Auris je na Euro NCAP „kreš“ testu zaradio maksimalnih pet zvezdica. Toyota daje pet godina garancije, odnosno za 100.000 pređenih kilometara.

Mada ga nismo okarakterisali kao „vozački“ automobil, Auris je i te kako praktičan. Pored visokog nivoa komfora, on nudi i prtljažnik od 360 l, koji je „rame uz rame“ sa Golfovim. Zadnja klupa, može da se podeli u odnosu 60:40, a kada se nasloni spuste, prtljažni prostor raste na 1.200 l. Prilaz prtljažniku je dobar zahvaljujući širokom i niskom otvoru vrata.

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

Cena: 15.490 evra
Motor: atmosferski benzinski, redni/4, 1598 cm³/multipoint ubrizgavanje, 97 kW/132 ks pri 6.400 o/min, 160 Nm pri 4.400 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/6
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad torziona osovina
Performanse: 0-100 km/h – 10 s, maksimalna brzina 200 km/h
Prosečna potrošnja: 5,9 (fabrički podatak), 7 l (na testu), emisija CO₂ 138 g/km
Karoserija: hečbek 5/5, DxŠxV 4.275x1.660x1.460 mm, međuosovinsko rastojanje 2.600 mm, masa 1.165 kg, prtljažnik 360 l.

Uzimajući u obzir šta sve nudi, cena je više nego konkurentna

Zaključak
Jasne su prednosti Toyote Auris. Mana u bukvalnom smislu reči ovaj automobil nema, jer se svi nedostaci u suštini odnose na subjektivan doživljaj i subjektivna očekivanja vozača. Ko voli sportsku vožnju verovatno neće u obzir uzeti Auris, ali oni koji optimalno rešenje svog problema prevoza vide u praktičnom hečbeku, kojeg krase pouzdanost i mali prateći troškovi, svakako će na listu želja staviti ovaj model.

Toyota Auris u Style paketu opreme sa 1.6 benzinskim motorom sa 132 ks, košta 15.490 evra. Cena zaista konkurentna, kada se u obzir uzme sve što ovaj automobil ima da ponudi. Na kraju testa jedne Toyote, uvek se nametne činjenica da se modeli ovog proizvođača ne ističu ni po jednom parametru posebno, ali kada se uzme ukupan zbir, najčešće se dolazi do idealnog rešenja prevoza za veliku većinu vozača. Zato ne treba da čudi što je Toyota svetski proizvođač broj 1, a i ne treba da čudi što je Auris 1.6 Style najprodavaniji model ove japanske marke u Srbiji.

Piše Pavle Barta
Fotografija Saša Nikolić
16990
Postavljeno: 27.04.2015

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

mkm
27.4.2015 10:36
16
37

Auris, a bogami i novi RAV 4, su toliko ruzni, da ruznijeg auta ne mogu ni zamisliti.

Blagoja
27.4.2015 10:56
32
14

Meni licno mnogo lepsi od Golfa.

serpico
27.4.2015 11:19
30
2

Toyota nikada nije imala dosljedan ili prepoznatljiv evolucijski dizajn poput uvek spiminjanih njemackih marki ali zato toyota je kult stekla neunistivoscu i pouzdanoscu 80 i 90tih godina!toyota valjda njeguje imidz samog imena toyota i to je dovoljno

taxi
27.4.2015 11:48
17
4

@Blagoja

+1

Hans
27.4.2015 14:54
7
5

Da mene neko pita, razlika izmedju dvije generacije automobila treba biti bas ovakva. Auris 1 i Auris 2 - nebo i zemlja, ni dva milimetra zajednickih linija, pri tom oba modela su mi ljepuskasta. Auris 2 mi cak i mnogo ozbiljnije koketira sa sportom jer je naglaseno "coskast" auto, posebno se uzivo stice taj dojam. Sa ovim benzinskim motorom, idealan.

Zoks
27.4.2015 15:42
14
7

E bas je lep, pogotovo unutra, tabla kao kod Sanos autobusa :-(

Ivan son of Miodrag
27.4.2015 19:26
6
3

Meni je dizajn unutrasnjosti, u nedostatku boljeg izraza, nekako cudan. Ali to je Toyota, svetski br. 1, mogu sebi da dozvole i poneku brlju u dizajnu

lazar bojanić
28.4.2015 12:44
9
2

Meni izgleda odlično , barem spolja ... unutrašnjost bi mogla malo da bude invetivnija ali i na ovo "starinsko" rešenje bi se navikao.
Kvalitet izrade unutrašnjosti je takođe upitan , plastika centralne konzole kao oslonac ne bi izdržala ruku nekih mojih težih drugara, ali nije to tako strašno ...

Cena je jako dobra za taj nivo opreme, performansi, dugotrajnosti i lake postprodaje...

Ovo je auto za racionalne ljude koji ni na jednom planu nije naj, naj ali je svugde dovoljno dobar . Nismo svi toliko napaljeni na automobile da mora baš srce da nam zaigramo dok prilazimo našem limenom konjiću :-) Mnogi ljudi prosto koriste automobil kao prevozno sredstvo od tačeka A do tačke B sa željom da što manje vide majstore i tu je TOYOTA odlična .

Čak i u vožnji pokazuje neke naznake vozačkog auta za šta je po meni zaslužna dual wishbone koncepcija zadnjeg vešanja ...motor je u ravnoteži tih a kod ubrzanja prijatno reži ...

Sve u svemu prijatelj ga vozi već više od 40.000Km po našim putevima ...prosek potrošnje je dosta visok i iznosi 7,9 litara na 100Km pređenog puta i to više od 80% otvorenog regionalnog . To mi je bila najvažnija stavka zbog koje sam odustao od kupovina jer mi se činilo da je potrošnja ipak prevelika za tu snagu i težinu vozila . Takođe upornice na prednjem trapu su popustile ali to i nije neka vest za naše puteve .

Zamalo da ga kupim ali ipak nisam . Na kraju sam dao malo više para za isto jednog japanca , benzinca sa manje snage a više obrtnog momenta iz veće radne zapremine


don
28.4.2015 12:58
10
5

Ne znam zasto se ne ponavlja jednom izrecena tvrdnja tj sud da je auris bolji od golfa?
Glede dizajna unutrasnjosti mogu reci sve lose,mjesavina oblika,stila,materijala pokazuje da tojotini dizajneri nemaju blage veze sa vezom. Jos onaj sat,ma kriminal zesci.

karadjole
28.4.2015 16:50
8
2

Toyota jeste "brand" ali pored monogih drugih kompakata a posebno recimo mazde 3 ovaj auris nebih ni pogledao!Ne pljujem po autu jer je vjerojatno dobar ali nista vise od toga!

MIVEC
28.4.2015 17:21
8
4

Sto se uopsteno tice ovog modela nema se sta mnogo reci, to je Tojota, No.1 decenijama i nije slucajno tako.
Prokomentarisacu samo opet dizajn enterijera, jer vidim da mnogi iznova i iznova to komentarisu pre svega.. Rekao sam pre i opet cu, da mi se svidja.

Kazete zastareo dizajn?! Uporedite slike enterijera svih konkurenata i shvaticete da je ovo jedno od originalnijih resenja, a normalno ima sve sto i konkurenti od opreme tako da tu o zastarelosti nema govora, samo se to nekome svidja a nekome ne. Dizajn jeste zapravo pomalo retro, to su verovatno i hteli i to mi je mnogo bolje resenje od nekih koji furaju centralnu konzolu kao da je u Enterprajzu a ne u autu srednje klase. To sto se kod nas jos uveliko voze modeli stari po 30 godina pa je nama to "retro" i dalje standard a kabina Enterprajza dokaz da smo napredovali je nesto sasvim drugo.

Vlada
28.4.2015 19:58
7
1

Vozio sam proslog leta Toyotu Korolu, isti auto samo sedan, sa 4000 km na satu. Presao sam za 8 dana 3000 km, uglavnom po autoputevima Austrije, Nemacke, Italije i po prevojima Svajcarske.
Sve napisano je tacno 100%, mekan na komandama, dobar menjac, tih, uzivanje po autoputu. Potrosnja srednja sa 130-140 km/h po autoputu, i 90 ostalo, obilaskom nekoliko gradova 6l. Verovatno bolji benzin. Ali ipak ima ali, po krivinama Svajcarske, brojao sam ih 100, nije bas naj osecaj, i ko sto kazu malo je dosadan, ali bez mane. Dizajn kontrolne table je vrlo prijatan, dok je spoljni diskutabilan.
Inace vozim BMW 320d 2010, mnoogo zabavniji za voznju, agilniji, srce igra...

R100
28.4.2015 21:24
13
12

Pored Mazde 3 i Honde Civic "OVO" nazvati japanskim golfom malo zvuci pretenciozno ovaj auto je dizajnirao Homer Simpson licno.

Vlada
28.4.2015 23:54
2
1

Vozio sam proslog leta Toyotu Korolu, isti auto samo sedan, sa 4000 km na satu. Presao sam za 8 dana 3000 km, uglavnom po autoputevima Austrije, Nemacke, Italije i po prevojima Svajcarske.
Sve napisano je tacno 100%, mekan na komandama, dobar menjac, tih, uzivanje po autoputu. Potrosnja srednja sa 130-140 km/h po autoputu, i 90 ostalo, obilaskom nekoliko gradova 6l. Verovatno bolji benzin. Ali ipak ima ali, po krivinama Svajcarske, brojao sam ih 100, nije bas naj osecaj, i ko sto kazu malo je dosadan, ali bez mane. Dizajn kontrolne table je vrlo prijatan, dok je spoljni diskutabilan.
Inace vozim BMW 320d 2010, mnoogo zabavniji za voznju, agilniji, srce igra...

Bobo
30.4.2015 12:08
8
2

Auris je mozda i najbolji auto na trzistu po mom misljenju.Dizajn unutrasnjosti je moderna interpretacija dizajna 80ih i po meni vrlo uspela.auto je prosto drugaciji od svega, a takodje je plastika vrlo tanka, izgleda slabasno, preidaci prenezni, ali kao i sve Korole do sad, posle 10-20 godina sve radi kao i prvog dana, nista nije rasklimano i nigde se nije oljustila boja.Prenezan je i u voznji, ali je tako opustajuce porodican, dovoljno dinamican i stedljiv, ovoje prosto prava mera.Posebno im je karakteristicno, da kada izadju izgledaju zastarelo i neinventivno, a kada proce 10 godina izgledaju odlicno naspram konkurencije.Vecno mlad auto, barem je moj ukus takav.

Japanautofan
30.4.2015 17:17
5
1

@Bobo Nemas pojma koliko si u pravu ! Kao da opisujes moju staru Corollu :)))

pedja079
30.4.2015 17:32
3
1

Treba sacekati novu motorizacuju od septembra i turbo motore.Ja vozim Auris 1 i istina je da je auto dosadan za voĹľnju ali sjajan za troskove odrzavanja i posete majstoru.Ja sam svoj i cipovao,presao sam 140000 i nista zivo mu ne fali niti mu se pokvarilo.

Hans
01.5.2015 00:18
4
2

@pedja079 Ma nema sanse da neki novi turbo motor moze biti bolji od ovog u njemu. Moze se samo desiti da u prvim godinama upotrebe "zvekne" turbina. Mali turbo benzinci, ne, ne i ne. Moj stav.

nox
01.5.2015 17:53
2
0

toyota i honda su dokaz da izgled ne prodaje automobile. njih voliš ili ne voliš. vozio sam puno auta ali voziti se u japanskim automobilima
je uĹľivancija

lazar bojanić
01.5.2015 20:11
11
0

Pitanje za redakciju ...

Zar ovo nije stari stari Style paket opreme ?

Ja kad sam to vozao u avgustu prošle godine u tom paketu su bile već i felne malo tamnije sive boje , sedišta sa tek, tek sportskim kadicama i još ponešto sitnica kao što su zatamnjena zadnja stakla itd ?

Za ljubitelje turbine ,

Treba dooobro sačekati da se ta inače gotovo neizbežna stvarčica odomaći na japanskim autićima . Nemci su imali dosta porođajnih muka i uz svu silnu mašineriju projektanata/testera i marketinga nisu se proslavili . Ili crkava ili troše previše , neke zlatne sredine nema za sada nema .

Turbina će zbog trenda smanjenja CO2 u izduvnim gasovima morati da se ugradi i kod najzagriženijih pristalica pouzdanih motora jer drugog načina da se to smanji izgleda nema . Mazda je sa SKYACTIVE tehnologijom udahnula poslednji atmosferski gutljaj pre naleta turbinskih motora .

Turbina nosi dosta toga dobrog ali jako loše utiče na pouzdanost ... to je stvarčica koja traži da se podmazuje i hladi i kada se motor zaustavi , to je jedan filigranski sklop koji se rotira na 150.000 obrtaja u minuti a neke čak i više .

Ima više pristupa pitanju kako je ohladiti i tu je GM otišao korak napred i prmenio vodeno hlađenje koje se izgleda pokazalo dosta dobro . Astre sa turbo motorima baš i ne kidaju asfalt ali to je više do njihove težine nego do turbine ... VW ima drugačijih rešenja i bolje performanse ali i gomile problema koje su kao rešili . Sila marketinga je dala njihim motorima 7 godina za redom titulu motora godine a vlasnici istih su preplavili forume sa lošim iskustvima svojih ljubimaca , da ne dužim ukucajte u google "tsi problems" pa se uverite sami .

Japanci su do sada po cenu nešto lošijih ali još uvek solidnih performansi uspešno izbegavali primenu turbine kod benzinaca pre svega zbog gomile "ako i možda " ali sam siguran da intezivno testiraju i da će uskoro izbaciti svako po nešto ...isto tako sam siguran da će njihova rešenja biti najsigurnija i najpoštenija jer kod njih je otkaz na motoru više pitanje časti nego kod bilo kog zapadnog proizvođača . Tu ne moramo da se složimo ali pitanje pouzdanosti generalno kod japosa je uvek pre mnogih drugih pitanja a to dokazuju analize pouzdanosti koje godinama provode ljudi na svim iole ozbiljnijim tržištima kao što je USA ili D .

Honda je već izbacila ovih dana neku trkalicu od 2000cm3 sa turbinom i gomilom KS , Mazda je imala već 2,3 turbo benzinskiu u CX7 , Nisan ni ne računam u japanski tabor , to je francuz sa čudnim imenom :-) i oni su u tom druženju sa Renaultom već isprobali gomilu takvih motora 1.2 i 1.6 sa turbinama , kažu ljudi da su dobri , mada ja kažem sačekajmo da se to pokaže pa ćemo onda lakše davati teško zarađene euriće ...


Hane
02.5.2015 15:12
4
1

@lazar bojanic Dao si lijepe paralele. Ja sam onaj tip vozaca koji nece da cuje za turbinu i koji je na smrt tvrdoglav. Za dizel motore pogotovo. Samo cisti atmosferski benzinac, pa makar trosio i 10l. Ja cu ga tociti. Mada, bas kao sto kazes, sve je manje i manje istih, pa tako i spisak modela koje bih nekada mogao kupiti ili voziti. P.S. Poznat je fenomen Renault Lagune. To su auto danasnjeg katastrofalnog ugleda, kostale samo i iskljucivo turbine na njenim motorima u drugoj generaciji.

Dragan
05.5.2015 00:14
4
0

Kupio sam Aurisa u sol paketu, koji je malo bolji od ovog style paketa, ima par sitnica vise, ali je u sustini identican ovom testiranom. Auto je za moja merila odlican, cak se i ljudi okrecu za njim, sto mi nije bila namera kad sam ga uzimao, upravo sam zbog toga uzeo Toyotu, nesto sto je pouzdano i kvalitetno a ne da odskace. Lepo se vozi, udoban je, praktican... Ako bi za svaku gore nabrojanu stavku pravili rang listu, u svakoj bi bio u vrhu i to je cela poenta ovog auta, nigde najbolji, u zbiru sam vrh, ako se uzme da je podosta povoljniji od Golfa, Mazde3, cak i Astre, a cenovno blizi Korejcima, onda je nekom sam vrh. Meni svakako jeste, jer sam mnogo vremena potrosio da bih doneo odluku i posle par meseci sam prezadovoljan. Da ne bude zabune, mislim da su Korejci dobri i o njima sam razmislajo, ali za ne tako veliku doplatu sam se ipak resio za Toyotu. Imao sam malog dizelasa do skoro, stisnem gas i pomislim letim, da Auris nije ni blizu, al kad pogledam u brzinometar vidiim da je na istim deonicama cak i brzi, a ne cuje se. Jednostavno za moje poimanje voznje je savrsen.

Dragan
05.5.2015 00:14
0
0

Kupio sam Aurisa u sol paketu, koji je malo bolji od ovog style paketa, ima par sitnica vise, ali je u sustini identican ovom testiranom. Auto je za moja merila odlican, cak se i ljudi okrecu za njim, sto mi nije bila namera kad sam ga uzimao, upravo sam zbog toga uzeo Toyotu, nesto sto je pouzdano i kvalitetno a ne da odskace. Lepo se vozi, udoban je, praktican... Ako bi za svaku gore nabrojanu stavku pravili rang listu, u svakoj bi bio u vrhu i to je cela poenta ovog auta, nigde najbolji, u zbiru sam vrh, ako se uzme da je podosta povoljniji od Golfa, Mazde3, cak i Astre, a cenovno blizi Korejcima, onda je nekom sam vrh. Meni svakako jeste, jer sam mnogo vremena potrosio da bih doneo odluku i posle par meseci sam prezadovoljan. Da ne bude zabune, mislim da su Korejci dobri i o njima sam razmislajo, ali za ne tako veliku doplatu sam se ipak resio za Toyotu. Imao sam malog dizelasa do skoro, stisnem gas i pomislim letim, da Auris nije ni blizu, al kad pogledam u brzinometar vidiim da je na istim deonicama cak i brzi, a ne cuje se. Jednostavno za moje poimanje voznje je savrsen.

Vaskez
08.5.2015 17:18
1
2

Po meni jedan od ruznijih automobila u svojoj klasi, kvalitet pretpostavljam da nije diskutabilan.

rasa
26.5.2015 21:08
2
3

E Lazare svaka ti je na mestu!
Moja logika je uvek bila, benzinac sa jacim motorom, swift 1.3, logan 1.6 i trenutno fokus 1.6. Auris je ipak dizajnerski promasaj sto potvrdjuje redizajn. Nijedna toyota nije vozacki auto, ali nema vise ni kvalitet jer mnogi modeli nisu ni videli Japan. Mazdtrica je upravo odande stigla.
Srecno s trojkom! (mora da je crvena :))

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: