Promocija

Toyota Auris

Kad hibrid kapu kroji

Baza promocije restilizovanog modela Toyote Auris, bio je kongresni centar nadomak Vaterloa u Belgiji. Rute test vožnji vodile su putevima koji presecaju nekadašnje bojište na kome je juna 1815. odlučena sudbina Evrope. Da li slučajno ili ne, nismo mogli da se odupremo utisku da se opet ovde, tačno 200 godina kasnije, odlučuje sudbina C segmenta na „starom kontinentu“.


Statistika za budućnost
Toyota je u Evropi 2010. godine prodala 70.000 hibridnih vozila, da bi se 2104. ta brojka popela na 178.000. Među njima kao bestseler izdvojio se Auris. Top menadžment prepoznao je činjenicu da sjajni prodajni rezultati čine Auris HSD, idealnim ambasadorom čak i za modele sa konvencionalnim oblicima pogona. Možda baš zato, ali i zbog sve strožije EU regulative, japanski proizvođač je požurio da uradi restilizaciju modela, 2,5 godine od početka prodaje.

„Jednostavno, želeli smo da duh vožnje Aurisa Hibrida, proširimo na sve varijante ovog modela“, gotovo bez trunke uzbuđenja, kaže menadžer projekta, Tošio Kanei.

Bez stresa
Dočekali su nas test automobili u dve varijante plave boje, obe su nove, „Denim“ i „Midnight“ plava.

Zapažanja na prvi pogled: večiti dizajnerski zahvati na branicima, uvođenje LED dioda sa trajanjem od 100.000 sati (skoro kao i vek eksploatacije vozila). Sofisticirani enterijer Aurisa je u novoj fazi svoje evolucije od naučne fantastike ka uzdržanoj visoko tehnološkoj eleganciji. Najdramatičnije izmene pretrpela je instrument tabla na kojoj se našao kolor TFT multimedijalni ekran od 4,2 inča. Njegovim uvođenjem je načinjen novi „opušteniji“ balans informacija u odnosu na sedmoinčni ekran osetljiv na dodir, koji je smešten centralno.

„Auris je automobil iz čije je vožnje u najvećoj meri eliminisana komponenta stresa“, ne propušta da istakne Kanei.

Odmerena servo podrška
Toyotini inženjeri unapredili su ogibljenje, što je donelo veću udobnost u pravolinijskoj vožnji. Revizije na ogibljenju poboljšale su ponašanje automobila prilikom naginjanja karoserije. Krivine su upravo postale udobnije novim rešenjem opruga za ublažavanje lateralnih sila. Prenaglašena servo podrška uvek je bila na meti zamerki kod japanskih proizvođača. Na Aurisu su sada i o tome poveli računa sa ciljem da se poboljša povratna informacija koju vozač dobija.

Sve što se svodi pod pojam udobnosti, a neretko proističe iz pogonskog sistema i ogibljenja, u Toyoti su podvrgli objedinjenom istraživačkom procesu u odeljenju za kvalitet čulnog doživljaja (Sensory Quality Division). Radnici ovog odeljenja analiziraju putnički doživljaj vozila do najsitnijih detalja, uključujući i osećaj koji plastične komponente imaju na dodir. U cilju poboljšanja, meri se i mapira sve, poput tačaka prodora spoljnih zvukova u kabinu.

1.6 D-4D . . . mi se kanda znamo
Na planu motoristike pažnju privlači 1,6 litarski D-4D agregat, po prvi put dostupan na Aurisu. Razvijen u BMW-u, ovaj turbodizel radne zapremine 1,598 l ima zadatak da zameni odlazeću dvolitarsku jedinicu. Da Toyota ništa ne radi napamet, potvrđuje i činjenica da se ovaj motor već dokazao u modelu Verso.

Isporučuje 112 ks a maksimalni obrtni moment od 270 Nm dostupan je između 1.750 and 2.250 obrtaja u minuti. Ubrzanje 0-100 km/h događa se za 10,5 sekundi. Međuubrzanje od 80 do 120 km/h u petoj brzini traje 10,9 sekundi., Maksimalna brzina iznosi 190 km/h. Emisija CO2 svedena je na 104 g/km, a prosečna potrošnja , prema fabričkim podacima je 4,1 l/100 km.

Da će potencijalni kupac imati više nego ikada prisutnu dilemu „benzinac ili dizel“, zaslužan je drugi novitet na planu motorizacije. Reč je o 1,2 litarskom (1,197 l) četvorocilindarskom turbo motoru sa direktim ubrizgavanjem i 16 ventila. On nudi performanse uporedive sa novim dizelašem - 116 ks, 185 Nm u rasponu od 1.500 do 4.000 obrtja u minuti, tehnička su osnova za solidne performanse. Sa manuelnim šestostepenim menjačem do 100 km na čas stiže se za 10,1 sekundu. Maksimalna brzina: okruglo 200 km/h. Potrošnja iznosi 4,7 litara na 100 km uz emisiju CO2 od 109/g/km.

Sa ovim motorom Toyota je unapredila svoju VVT-i tehologiju novim sufiksom „iW“. „Inteligentno širok“ (intelligent wide) pristup omogućava da se odloži zatvaranje usisnog ventila, što znači da motor može da funkcioniše i u Otto i Atkinson ciklusu.

Bezbednost kao opredeljenje
Set novih tehnologija, svoju premijeru ima na izdanju Aurisa za 2015. godinu, a uskoro će biti dostupan i na modelima Avensis, Aygo i Yaris. Prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje prilikom napuštanja trake bez upotrebe pokazivača pravca, automatsko obaranje dugačkih svetala, sve to postaje deo opreme koju očekujemo od vozila C segmenta. Svakako, značajno mesto u ovom paketu zauzima sistem upozorenja frontalnog sudara. Njegov zadatak je da pri detekciji opasnosti od sudara pripremi kočioni sistem, upozori vozača zvučnim signalom, pa čak i da autonomno reaguje smanjujući brzinu za oko 30 km/h, zaustavljajući vozilo pri malim brzinama.

A kod nas ?
Utisak sa prve novinarske vožnje Aurisa jeste, da je učinjeno puno makar bila to koliko-toliko očekivana restilizacija. „Hečbek C segmenta je mejnstrim vozilo u Evropi, a očekivanja kupaca viša su nego na bilo kom drugom tržitu“, zaključuje Tošio Kanei. Drugim rečima, nikada ne možete doći u situaciju da ste previše poboljšali automobil C segmenta. Zato možda informacija o ceni u Srbiji još više naglašava koliko novog kvaliteta dobijate za svoje novce: formira se od 13.490 evra, a prodaja je krenula 22. juna.

Piše Miroslav Šosberger
Fotografija Vrele gume, Toyota Europe
4675
Postavljeno: 08.08.2015

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

karadjole
08.8.2015 09:58
11
6

Bit cu iskren i ovaj put,mada kazu da se o ukusima neraspravlja ali ovaj model toyote je jednostavno bezvezan automobil,to ne znaci da taj auto nije kvalitetan ili dobar ali je toliko konfekcijski napravljen kako izvana a pogotovo iznutra!Da ga recimo poredis sa novom Astrom ili Mazdom 3 ni nemozes,steta sto toyota nikako ne uspeva pogoditi neki prepoznatljivi dizajnerski izricaj za svoje aute nego stalno radi neke eskapade a to rezultira ovako ruznim autom!

deki
08.8.2015 16:15
12
3

Fer auto, kvalitetan, drzi cenu, ali za 13500 bolji izbor je Corolla, zbog velikog gepeka.
Diskutabilan dizajn, Mazda3 i nova Astra su postali reper u ovom segmentu.
I da: bezobrazluk lokalnog uvoznika da, paralelno sa redizajnom, podigne cene u proseku za 1000eur (sa startnih 12500 na 13500).

moron
08.8.2015 22:25
8
1

Sve mi se više dopada ovaj auris.
Inače, prema podacima iz kataloga ( sa toyota.hr ), novi 1.2 turbo sa MT prosečno troši 5,7 i "emituje" 132 gr CO2, a ne koliko u tekstu piše ( 4,7 i 109 gr CO2 ).
Nezavisno od toga, više bih voleo da imam taj "mali turbaš", nego bilo koji drugi.

mkm
08.8.2015 23:12
3
9

Ruzno, ruznije ne mogu ni da zamislim.

igi
09.8.2015 02:17
6
3

Enterijer je toliko retro da sam očekivao i radio-kasetofon. I to na kip!
Zaista šteta zbog neukusnog pakovanja, verujem da je sve ispod lima kvalitetno, motori i performanse su za svaku pohvalu. Nisam pratio cene ali eto ako su još i poskupeli tim gore po Auris.

don
09.8.2015 11:22
6
6

hehe, astra etalon klase..ahaha...al smo se napushili...
inace, ovo je ruzno smece.

loske
09.8.2015 14:27
4
1

ne znam zasto neki toliko pljuju po ovom autu? pa ovaj restilizovani je sasvim korektan u odnosu na predjasnje modele.. o kvalitetu se ne mora raspravljati.

posmatra?
09.8.2015 15:09
7
4

Bas je ironicno pricati o ruznoci ili lepoti Toyotinih modela kad se zna da su najprodavaniji na svetu...
I najkvalitetniji I najpouzdaniji i jos dosta toga naj...
Izgleda da vecina komentatora nema ukus ili je Toyota pred bankrotom?
Izgleda da je ovo prvo :)

Branko
09.8.2015 22:55
5
2

Izuzetan automobil, pouzdan i praktican. Hibridna varijanta i varijanta sa BMW dizel motorom su vrh u klasi. Turbo benzinac treba tek da se dokaze. Kome treba sminkerski auto neka se okrene nekim drugim brendovima.

moron
10.8.2015 09:15
6
3

Sa 270 Nm dizel iz BMW-a auris dizel i nije baš "vrh u klasi" ( ali na papiru nesporno ima odlične perfomanse ).
Odavno je 270 Nm potpuno prevazidjeno za 1.6 dizele i u varijantama sa tako male snage ( npr. čak i 1.6 MJ odavno ima 320 Nm i to sa samo 105 ks).
Ne znam ko danas još ima samo 270 Nm ( osim možda novog fordovog motora 1.5 TDCI sa 120 ks )

rioDario
12.8.2015 10:48
3
0

Previse konvencionalan dizajn,mnogima pa i meni nedopadljiv....Al vjerujem da ce kvalitetom izboriti svoje mjesto.

d29
13.8.2015 19:53
6
2

Verovatno ste primetili da Toyota iskljucivo koristi proverene agregate koji nikada ne daju vrhunske performanse. Oni igrau na kartu pouzdanosti i to je ono sto im je vazno. Turbo tehnologija u Toyoti - prosto ne mogu da verujem. Njihova ciljna grupa su ljudi koji cene pouzdanost, a to uglavnom nisu zaljubljenici u automobile vec prosecni korisnici verujem srednjih i starijih godina. Uz sve to ide i (ne)adekvatan dizajn koji je prateca stvar kod kupaca Toyote.
Prodajne brojke Toyote kao i enorman rast prodaje niskobudzetnih automobila u svetu i Evropi su dokaz da ovakvih kupaca ima najvise i da ljudi posmatraju automobile ne po srcu vec po novcaniku ili potrebi.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: