Promocija

Toyota Auris

Nova Toyotina nada u C segmentu donosi novine

Novi Toyotin „zlatko“

Naravno, ono „zlatko“ se odnosi na naziv „Auris“ koji je izvedenica od latinskog termina za zlato – „aurum“. Ovaj model je svakako predodređen da bude Toyotin „zlatni dečko“ u Evropi.


Novi Auris je stigao u Srbiju. Reč je o pre svega kvalitetnom i upotrebljivom hečbeku iz C segmenta. Široka lepeza motora uz hibridni model, Aurisa svrstava u sam vrh niže srednje klase automobila.

Na samom početku treba istaći da je novajlija koji nosi gene najprodavanijeg modela u istoriji, Toyote Corolle, sada veći, štedljiviji i sa osetno boljim voznim osobinama u odnosu na model kojeg je nasledio. To nije ništa iznenađujuće s obzirom da ga čeka „ljuta bitka“ sa konkurencijom iz Evrope i Južne Koreje.

Njegov dizajn već na prvi pogled privlači pažnju. Sportska elegancija je neizbežna, LED dnevno osvetljenje je postalo imperativ za gotovo sve modele, a niska silueta osvaja sa padajućom linijom krova i integrisanim krovnim spojlerom.

Auris se vozi bolje nego ikada, i nije samo izgled ono što ga čini uzbudljivijim. Lakši je, sa boljom distribucijom mase po osovinama, i konačno, u njemu se sedi odlično, jer će vozači lako pronaći željenu udobnu poziciju. Instrumentacija je pregledna i laka za praćenje, ali nije zaobiđen ni estetski momenat, naprotiv.

Superiornija vožnja
Japanski adut iz C segmenta je definitivno rafiniran četvorotočkaš, bez obzira o kojoj verziji da se radi. Hibridni model je tih, sa izuzetkom efekta CVT menjača pri ubrzavanju, a slično se može reći i za benzinske i dizel opcije. Donji postroj pruža nešto tvrđu vožnju, što donosi benefite na autoputu, ali i neželjene audio udare unutar kabine pri vožnji na lošim drumovima. Hibridni model i model sa 1,6 litarskim benzincem poseduju sofisticiranije zadnje oslanjanje, tako da su u vođstvu što se tiče voznih osobina i upravljivosti. Odziv na volanu jeste bolji u odnosu na prethodni model, ali bi mogao biti nešto direktniji i sa više povratne informacije, naravno, ukoliko ste baš sportski nastrojeni.

Dokazana mehanička pouzdanost uz više prostora
Ono u šta ne treba sumnjati je pouzdanost, što je zaštitni znak japanske marke. Motori i mehanika Aurisa su mnogo puta dokazani, a sa 1,4 litarskim turbo-dizelom i štedljivost game dobija jednu novu dimenziju. Hibridni sistem je poznat iz Priusa, tako i da na ovom planu Toyota ima jake karte u rukama. Svaka mogućnost neprijatnog iznenađenja je isključena.

Instrumentacija je pregledna i laka za praćenje, ali nije zaobiđen ni estetski momenat

U Aurisu ima više prostora nego ikada ranije. Prtljažnik je zapremine 380 l, što se ubraja u sam vrh klase. Zadnja sedišta su deljiva u odnosu 60:40, a sam prtljažnik je lako dostupan zahvaljujući niskom, širokom pragu. Mesta ima sasvim dovoljno, tako da će putnici sa dužim nogama biti zahvalni japanskim konstruktorima. U novi Auris se mogu bez problema smestiti četiri odrasle osobe. Mesta ima i za petog putnika, ali u tom slučaju će već doći do blagog „gužvanja“. Treba napomenuti da je hibridna verzija Aurisa razvijana u skladu sa svojim posebnostima, tako da zapremina prtljažnika nije ugrožena, te je i taj model praktičan kao i ostali.

Hibrid i dizel kolo vode
Toyota je dosta pažnje obratila na ekonomičnost, i pored pouzdanosti, ovaj atribut je kamen temeljac Aurisove game. Na papiru, najveći štediša je hibrid, sa prosečnom potrošnjom od 3,9 litara benzina na 100 km i emisijom CO2 od 91 g po pređenom kilometru. Istu nominalnu potrošnju ima i 1.4 dizel, s nešto višom emisijom ugljen-dioksida od 103 grama po kilometru. Benzinska 1.33 jedinica troši 5,4 litre benzina uz emisiju CO2 od 125 g/km. Što se benzinskih motora tiče, kod konkurencije možda ima efikasnijih, ali ono što ne treba zaboraviti su Toyotini niski prateći troškovi.

Dakle, prodaja novog Aurisa je zvanično počela u Srbiji. Sa početnom cenom od 14.200 evra, i 5 godina garancije bez ograničenja, možemo bez dileme reći da smo dobili jedan od najkonkurentnijih modela u klasi na srpskom tržištu.

Tekst Pavle Barta
Fotografije Predrag Rakić
6701
Postavljeno: 11.04.2013

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

seepico
11.4.2013 08:43
7
21

dobar ali nista vise,ni po dizajnu ni po unutrasnjosti!tipican konfekcijsko dizajniran kompakt sa ukusima i dizajnerskim rjesenjima od svih po malo.puno im je bolje uspeo novi rav4!

Dejan
11.4.2013 09:25
15
21

Toyota nikad nije pravila auto koji se izdigao iznad klase svojim smelim, novim, dizajnom koji vas ostavlja bez daha ...
Pouzdanost i funkcionalnost ...
Novi Auris, niti je nešto lep, niti mi je sportski, niti je inovativan ... Dizajn je star čitavu jednu generaciju, tabla je katastrofa ... sve u svemu mnogo izmešanih stilova, viđenih rešenja ...
Sa dizajnerske strane čak mi se i Avensis sviđao više pre redizajna ... delovao je više kao celina sa starom njuškom i zadnjicom ...
RAV i Yaris a čini mi se i Verso su mnogo uspešnije dizajnirani spolja ...
Centralna konzola je kao uostalom i ceo front (tabla)veoma diskutabilna sa različitim dizajnerskim rešenjima, oblicima ispresecana raznim linijama... Na prvi pogled, veoma je teško pregledno ...
Stari Auris je to imao mnogo bolje rešeno i vrlo pregledno, čak šta više, rešenje konzole kod menjača (izdignuta) je bilo veoma lepo i mislim (ne znam) čak funkcionalno i manje naporno za vozača...
Novi dizajn Lexusa sam već kritikovao ...

Dejan L
11.4.2013 09:39
22
7

Kao bivši vlasnik Audija i sadašnji vlasnik Škode i Pežoa, a da pritom nisam ljubitelj japanskih vozila, mogu samo da kažem sledeće:
Pre 2 godine na sajmu sam seo u Auris, oduševio sam se ergonomijom, kad sam seo, nije mi se izlazilo. Iako su mi oči bole plastike ofarbane u silver boju, ipak sam primetio i odličan kvalitet materijala.
Na ovom sad sajmu sam seo u novi Auris, kvalitet je tu, ergonomija pokvarena u odnosu na prethodni, a dizajn enterijera na nivou Pežoa 306 iz 1994. godine. Kockasto pa na špic. Boje enterijera od 15 nijansi su me razočarale.
Ali ovo je ipak Toyota, dizajn je u 3. planu, Kvalitet i dugotrajnost su stavljeni ispred dizajna. Ko kupi novi Auris nije pogrešio.
A i prethodni na akciji je vrlo povoljan!
:)

Tokio
11.4.2013 10:24
24
8

Meni je ovaj dizajn inovativniji u klasi od svih evropskih konkurenata.On je namerno napravljen da podseca na osamdesete i vrlo je prijatan.Skoda naspram ovoga ima arhitekturu kakvu danas imaju dostavna vozila, a Pezo je vrhunac kica sa gomilom silver-hrom-plasticnih-aplikacija koje imitiraju premijume na neukusan nacin.

Skyline
11.4.2013 10:46
15
7

"Pežo, škoda..." :)))))) "kockasto na špic..."

Druže, baš si ga ubo, nema šta, super analiza. Naravno, ironičan sam

crni
11.4.2013 11:05
15
7

@tokio
potpuno se slažem
ovaj retro izgled kabine je vrhunski i fenomenalno dizajniran
auris konačno više ne liči na igračku konzolu ko oni koreanci i mnogi drugi automobili

Bobo
11.4.2013 12:28
23
6

Dejane?Vlasnik Skode kaze da Toyota nikada nije pravila auto koji se izdigao iznad klase svojim smelim...Pa prvi RAV je bio toliko smeo, da je napravio klasu koju su svi ostali sledili...secam se Corolle liftback 80 ih, Celice, Pa Yaris 1 i 2 generacije,Pa MR2 sa centralnim motorom, Previa, to su sve automobili koji su pisali istoriju...Prius,Leksus is,Leksusovi hibridi...Pa i sadasnji Ausris uzivo odskace od svih evropskih konkurenata i meni.Ti uporno, neobjektivno hvalis Skodu,Audi,Kiu(valjda zbog dizajnera koji je radio u Audiju) PSA grupu, zbog pezoa kojeg imas...a Daciju mrzis, valjda zato sto pravi serpice za obican narod i prodaje ih po znatno nizoj ceni od serpica navedenih proizvodjaca, koje jednako kao i Dacia nisu prestizne svima ostalima koji se u automobile razumeju.

FabianiM3
11.4.2013 13:49
21
4

A u 307-ici ti srebrne plastike ne bodu oči?Dizajn kod Toyote je u 3.planu?U pravu si, kod Škode su se baš pomučili oko grila.

Milan 2
11.4.2013 14:58
18
5

Sto neko vec rece, instrument tabla je KATASTROFA, sve deluje tako da nista ne ide jedno sa drugim, kao da su je deca sklapala. Kad pogledam enterijer kod novih modela Ceed i i30, ovo cedo od Toyote jos vise dobija na tragicnosti.

serpico
11.4.2013 16:20
17
6

milane istina,neko je gore napiso da je posebno dobar sa poredjenjem sa korejcima!bas sam se nasmejao haha!pa i i30 a pisebno novi ceed imaju doradjenije interijere i deluju skuplji i kvalitetniji a tojotin i u najskupljem paketu izgleda ko pocetni!pogotovo bode u oci onaj mali digitalni sat koji valjda treba biti neki retro detalj ,totalno out!ponavljam auto je dobar ali samo to!totalna konfekcija iz toyote al sam da znaju da im evropsko trziste nije americko!

crni
11.4.2013 19:06
16
9

ceed i i30 kao neki automobili za pariranje toyoti?
hahaha...deco, deco...iskoristite internet za skupljanje informacija a ne za pisanje gluposti.
pretpostavljam da ste nameravali da kupite jedan auris, ali vas je sprecio ruzan digitalan sat...hahahaha

CBR
11.4.2013 19:39
11
8

Toyota je simbol kvaliteta a ne dizajnerskog imidza..Posebno ovi modeli velikih serija koji idu preko 500 000 jedinica.. TOYOTA je sinonim i ikona kvaliteta, bas im nije stalo za kojekakve igrarije i bespotrebne dizajnerske igrarije..Nikako ne treba potcenjivati auta iz Juzne Koreje,, Hyundai i Kia, naoruzani su jakim garancijama i veoma kvalitetnom tehnikom i motorima, sto im je veoma jak adut u svetskoj automobilskoj industriji.

serpico
11.4.2013 19:42
9
14

ajde crni nekenjaj i nedipr!majke ti!nije ti vise novi i 30 nekdasnji akcent ,nit je kia ceed kao nekad kia pride!pogledaj ti malo internet!ova tojota je ruzna isto ko prvi auris kao napuhani balon!ali nije zato los auto,ali meni se cini kao da su oni kopirali detalje sa hyundaia u ceeda a ne obratno.sad trenutno obradjujemo dizajn a interijer je bezveze totalno,cak mi je i golfov bolji koji je nacelno isti jos od 5ce!od napred je jos ostar i onako al odozada katastrofa bezveze!

Sofronije
11.4.2013 22:13
15
2

@serpico,samo bez nerviranja,nije vredno zbog hrpe metala gubiti nerve!!!

ritmoloco
12.4.2013 08:38
8
5

izvana auto je mix novog toyotinog imidza i dizajna jer poznato je da neki prouzvodjaci nemaju vizuelni identitet npr.kao svi nemacki proizvodjaci (citaj,svi su isti i lako i prepoznas po obiljezjima dizajna )ali tojota to nije uspela izgaraditi ili namrno nece kao jos npr.renault.tako da ovaj auris nema nista sa proslim u smislu dizajna.jedino onaj je bio slobodniji u unutra a ovaj totalna konzerva!pogledajte samo tu ocajnu grafiku instrument table i brzinomjer i ostle pokazivace!bas pre dosadno i nemastovito!novi auris ocena -2!!!

Filip
12.4.2013 15:37
11
7

@ritmoloco: Sto bre tebe ne pitase za dizajn ovi iz Toyote? Ako ti se ne svidja da ga ne izbacuju na trziste! Mnogo ste bre ljudi postali razmazeni, ne znam samo od cega? Jel svi imate Bentlije ili Maseratije? Ej ljudi smetaju vam digitalni sat i pokazivaci, ostre ivice u enterijeru i slicne gluposti... O moji Balkanci... Idite Sat plus gledajte, tamo nalaze slicne (glupe) zamerke na automobilima...

crni
12.4.2013 18:09
8
3

serpico,
po nacinu izrazavanja vidi se u koju si skolu isao, ali zato mnogo volis da pametujes o dizaju iako ni cica glisu ne znas da nacrtas.

serpico
12.4.2013 23:03
4
4

crni y....e cicha glisha u crno d..e!

ritmoloco
12.4.2013 23:05
4
5

ovo sto sam ja napisao mnogi ljudi isto misle,toyota je dobar auto ali bre dosadan i bezvezan bez okusa i mirisa.ako bih bas morao da biram onda bih prije i kupio golfa 7 nego ovu bljutu od auta!

Sofronije
13.4.2013 09:26
8
0

@serpico,
Stvarno si lud,daj malo smanji,nisi na tekmi!

Mudrac
13.4.2013 15:26
5
5

E stvarmo je bljuta

Mudrac
13.4.2013 15:27
6
7

Spolja kopija I30 unutra kopija novog leona

nemanja
16.4.2013 11:42
4
3

kako bi bilo cool kad bi toyota ulozila malo u nekog dobrog dizajnera

serpico
16.4.2013 13:54
3
5

fala k...u da je to neko reko

Demijan
16.4.2013 20:47
7
1

Ne mogu da verujem da ljudi ne shvataju koliko je banalno i besmisleno raspravljati o dizajnu(ukusima). Ukusi su razliciti! Sto ljudi sto cudi. :)

Che
17.4.2013 18:32
6
0

Meni se recimo dizajn Aurisa bas svidja.

Audifan
19.4.2013 13:55
1
6

Japansko bezlicno smece

Demijan
19.4.2013 14:47
5
1

@Audifan Ako su japanci(toyota, mazda, honda, subaru,suzuki, nissan, mitsubishi) bezlicni, sta su onda nemci, a pogotovo audi ciji si fan?

Audifan
19.4.2013 16:56
2
9

pa nemci su vrh vrhova u sbakom pogledu

CBR
20.4.2013 11:56
8
1

Audifan, dodji malo da te provedem po servisima i radionicama i da vidis nevidjeno..Na primer Audi R8 sa 69 000 km i zakucanim motorom, Bosch pumpe kod TDI motora, dihtunzi glave na A6 3,0 TDi, i jos mnogo toga..A bilo bi dobro da malo pogledas i JD POWER i malo ucis i vidis ciji su vlasnici najzadovoljniji svojim autima, a ne da se pljuje po necemu jer nisi ljubimac tih auta.

Mudrac
20.4.2013 12:42
1
4

nesporim japanski kvalitet ali dzaba kada su im auti bezlicni i bljutavi . To ti je kad dobra a ruzna zena,bolje meni rasipnica w da je vauuu . Tako i kod auta a da audi toliko nevalja i uostalom nemci nebi bili no 1

crni
20.4.2013 13:20
2
1

@nemanja
evo bas japanci razmisljaju da poslusaju tvoj savet posto im slabo ide prodaja...prodali tek pola miliona komada
@serpico
nevidjena si seljacina
@audifan
ne blamiraj se vise, vidis da ti ovi iz redakcije sve objavljuju iako objava takvih gluposti ide i na njihovu dusu

MilanBg
21.4.2013 13:15
1
3

Japansko bezlicno smece

CBR
21.4.2013 20:11
3
0

Ljigavci koji nisu vozili JAPANSKA auta i koji ih pljuju, i dalje ostaju ljigavci, makar bili iz moje kuce..

MilanBg
22.4.2013 00:40
1
3

@cbr prvo nisam te vredjao a vozio sam dovoljno japanaca i nisam rekao da su losi vec bezlicni i dosadni toliko iako bih ti svasta rekao

CBR
22.4.2013 18:49
4
0

Milan bg,,, vredjao si jer kazes da su smece Japanci..Da znas nesto oa Japancima , nebi pisao ovakve gluposti.

Milanbg
22.4.2013 23:21
1
2

@cbr vredjao sam kola a ne tebe o iskustvima nezelim da polemisem a takodje ni o ukusima za mene su bezlicni i nikakvi jedino skidam kapu za kvalitet ostalo je ravno nuli xak bih pre kupio korejanca sada nego bilo kog novog japanca naravno u klasi. Inace 96 sam imao michubishi 3000gt toliko o mojoj neupucenosti oko japanaca.

milanbg
23.4.2013 13:25
1
2

piroski smorio si s tojotama prikazuj malo automobile

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: