Promocija

Toyota Auris

Transvestit

Nova generacija Aurisa, predstavljena je jesenas. Nekoliko meseci kasnije, dobili smo priliku da na na krajnjem zapadu Evrope, na putevima između Lisabona i Kaškaiša napravimo prve probne kilometre


Kako dolikuje lideru svetskog tržišta po broju proizvedenih automobila u segmentu niže srednje klase, Toyota se potrudila da nova generacija Aurisa odmah bude predstavljena u sva tri izdanja koja su mu konstruktori namenili. Da stvar bude još čudnija, zvaničnici Toyote očekuju da sva tri pogona na ravne časti podele ukupan broj proizvedenih vozila.

Dizelašu i benzincu pridružio se, kako pretpostavljate, i hibrid, već na samom startu serijske proizvodnje, što do sada nije bila praksa nijednog proizvođača.

Posmatrajući sva tri različita modela, dobila sam želju da ih nekako razvrstam po onome što kriju… pod haubom. Dizel nam je pokazao sve čvrste atribute muškosti, benzinac damsku prefinjenost, a hibrid ako je suditi po marketinškoj provokaciji Toyote, mogao biti svrstan u dopadljivog „transvestita“.

Kao na filmu
Kada je već tako, naravno da smo za prvo upoznavanje sa Aurisom izabrali pomenutu „transvestit“ opciju. Ako već čovek ima priliku, treba i da okusi nešto drugačije, pa makar se onda kajao zbog učinjenog a ne neučinjenog! Šire posmatrano, Toyota je kompanija koja svim svojim potezima insistira na evoluciji i napretku i pogledu na svet iz druge lože. Od činjenice da prvi u Srbiji, a skoro i jedini zapravo koriste moderne komunikacije u vidu društvenih mreža, pa do provokacije i eksperimentisanja u reklamama, kao što je to ova za novi Auris koji reklamira zgodna cura, tačnije momak u crvenom bikiniju.

Da svet ide dalje, da se ne obazire mnogo na haške presude i (balkanski) regresivan stav večitog hodanja unatraške, pokazuje i novi hibrid. On je zahvaljujući napretku tehnologije proizvodnje baterija, većoj upotrebi laganih materijala i novim tehnološkim pristupom konstruisanja, značajno modernizovan u odnosu na prethodnika.

Od trolejbusa do performansi
Za razliku od premijernog Auris hibrida, koji je bio „ni riba ni devojka“, novi model je već na prvi pogled odmakao decenijama napred.

Neočekivano je živahan, dobro leži na putu, pruža više komfora i bolje performanse. Uživali smo u krstarenju, tačnije „šunjanju“ na elektro motor, uzanim i živopisnim gradskim ulicama Kaškaiša. A onda, u trenutku, Auris se od trolejbusa pretvara u moćnu podivljalu zverku. Njegove zbirne 132 KS, pomognute eksplozivnim obrtnim momentom elektromotora, ubrzanje prilikom preticanja na autoputu pretvaraju u istinsko zadovoljstvo. I nije to jedino! Zadovoljstvo koje donosi osećaj smanjene potrošnje goriva, posebno je važno u konačnoj kalkulaciji ali i psihologiji novog načina razmišljanja o automobilu. Hibrid kao pouzdano i prelazno rešenje umiruje savest, i naravno, svakodnevni pritisak na novčanik, uprkos njegovoj nešto većoj nabavnoj ceni.

Da sve to nije slučajno, govori nam i podatak da je Auris 50 kg lakši od svog prethodnika. U njemu se lepše sedi, atmosfera u kabini je prijatna jer se odustalo od prevaziđenog spartanskog minimalizma, veoma tipičnog za ranija Toyotina rešenja.

Dobar kompromis
Ono što je sada za ovakav automobil osim potrošnje najvažnije, jeste povećana količina prostora za sedenje i udobnost. Zahvaljujući prepakovanoj bateriji smeštenoj ispod sedišta zadnje klupe, novi Auris poseduje nesmanjenu zapreminu prtljažnog prostora. Ovaj iskorak u pravcu uštede energije bez zakidanja na prostoru, dinamičnosti vožnje i svakodnevne upotrebe je vredan pohvale.

Što se ponašanja u vožnji tiče, osim prijatno lakog ubrzanja, novi Auris se može pohvaliti direktnijim upravljanjem i boljem ležanju u krivini nego prethodnik. Poboljšan je i automatski prenos, sa dobro izbalansiranim prenosnim odnosima. Buka u kabini je još više smanjena, koliko podebljanom izolacijom toliko izvanrednom aerodinamikom karoserije.

Sve u svemu, nije teško izvesti zaključak: nova racionalnost automobilske industrije – ogleda se u Auris Hibridu u svom najboljem izdanju. Jer, kupci danas žele izdržljivost, trajnost, i pregled apsolutno svih troškova vezanih za vlasništvo jednog automobila. To važi posebno za one koji se usled ekonomske krize neizvesnog trajanja spuštaju na ultra racionalni C segment.

Auris je sigurno pravi izbor za one koji su delimično pomodni, ekološki osvešćeni i skloni novim tehnologijama sa ipak osnovnim principom: „kupim, sednem u njega i zaboravim da me bilo šta steže“.

Baš kao omiljeni jeans!

Tekst Lidija Piroški
Fotografije Lidija Piroški, Toyota
7457
Postavljeno: 14.01.2013

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

igor
14.1.2013 09:21
18
9

Uvek prednost dajem dobrom malolitraznom tdi agregatu. Ove hibridne price su cist marketing i pomodnost.

Čedomir
14.1.2013 10:23
26
4

A gadne "reklame",trunje te greblo!Ne znam da li ovi iz Tojote žele da prodaju što više ili što manje Aurisa kad vidim "reklamu".Što se tiče samog automobila,kad je prvi put predstavljen bio sam zgrožen izgledom posebno zadnjeg kraja,što sam i napisao u jednom od komentara na VG portalu.Medjutim,sad kad su se utisci malo slegli,dotična je počela da mi se svidja,pa povlačim ranije pokude na račun izgleda.Zadnji kraj je počeo da mi se čini jedinstvenim,moćnim,nevidjenim,prepoznatljivim (za razliku od golfa7).Šteta što je prednji kraj previše blag i smiren u odnosu na pozadinu,inače bi bila najopakija mašina u klasi.Još samo da prate suparnike (posebno "dojčere") sa malim turbo benzincima,pa i dizelima,bila bi odlična kupovina.
P.S. Srećna nova godina!

Dejan L
14.1.2013 10:26
14
15

Auris, hmmmm, stalno pokušavam da pohvatam sve one linije, gde koja počinje, a gde se završava, čega je šta deo i uklapa li se neki detalj u neku celinu!
Ali ne ide mi! Previše linija koje ne mogu da povežem sa celinom, elementi poput ćoškastih branika, otvora za maglenke koji bodu oči i položajem i oblikom.
Ne sumnjam u kvalitet Toyota vozila, ali mi deluje ružnije i od neobrijanog transvestita.
Opet stanem, pa gledam, tražim bar 1 detalj koji mi se sviđa, ali nema ga. Nažalost ne sviđa mi se ni 1 jedini deo.
ALI ZA UTEHU, KADA POGLEDAM HONDU CIVIC, postanem aseksualna osoba. Od Civic-a mi pozli

simpatizer
14.1.2013 11:40
17
17

Lidija svaka cast na tekstu, naslovu, prenesenim impresijama.
Bas umete zagolicati mastu

Mile
14.1.2013 12:03
11
2

Primetan je veliki napredak u dizajnu a kvalitet je nešto što se i ne dovodi u pitanje! Uz cene koje su najavili da će biti na nivou dosadasnjih veoma zanimljiva opcija.Jedina realna konkurencija su honda civic i g7 o ovoj klasi,samo što je golf pored solidne tehike pravi se....i auto!

Don
14.1.2013 12:04
9
4

da probam ovako, mozda mi prodje drugi komentar kad vec prvi nije prosao cenzuru :D
Cedo je upravu u prvom dijelu komentara kad govori o ogavnosti reklame.A ovo sto su me kasnije svidja ono sto je mrzio (tzv pranje mozga), je psiholoski stos na kojem se ionako baziraju sve reklame.Bez brige Cedo, nisi ni prvi ni zadnji,tako je svima, al prvi dojam ne vara.Ja ga ne bih, ako nista drugo a ono samo radi reklame, kupio. Non paseran (ak se tako kaze)

Igi
14.1.2013 14:51
12
0

Sve je to lepo (ili nije, zavisno od ukusa) ali da sačekamo paletu motora i cene pa da vidimo. Sve mi se nešto javlja da će (opet) omanuti sa dizelašima, biće verovatno onaj 1.4 sa 90ks i 2.0 sa 124ks. Po običaju, nedostaje jedan 1.6 u sredini.

M. F.
14.1.2013 15:15
9
15

Dugo nisi pisala Lidija. Tekst je osvezenje. Posveti se malo i Vrelim gumama a ne ostalim aktivnostima. Auris cu da pogledam prvom prilikom u salonu.
Lep pozdrav

Milan 2
14.1.2013 15:18
22
2

KIA Ceed i Hyundai i30 su trenutno BEZ konkuencije u ovoj klasi automobila u tri najvaznije oblasti: kvalitet, dizajn, garancija. Ta dva modela sa 1.6 motorima se prodaju po bezobrazno niskim cenama uz jako bogatu opremu i to NIKO drugi ne nudi.

serpico
14.1.2013 15:26
12
3

ma ova tojota vec godinama luta da dizajno mesto da zaposle svoga "petera shrajera" a ovo je bezlicno dosadno klasican kompakt!tipicna tojota a iznutra jos gora,pogledajte onaj satic digitalni u kutu bezveze totalno demode pa takve iste ima corola iz 90.problem je tojote sto pravi aute za americki ukus a to u evropi vecinom ne prolazi.ovaj auto nebi nikad kupio jer mi se nesvidja ni malo ali da ga dobijem na nagradnoj igri normalno da bi ga vozio jer ipak je tojota ali ruzna brate!

evroskeptik
14.1.2013 15:35
12
3

Jasno je da su Hyundai I Kia jeftiniji I racionalniji izbor od Aurisa pa jos hibrida. ipak, treba postovati I ko je u prilici da kupovinom tog auta podrzi razvoj novih tehnologija. Zamislite da su ljudi kupovali samo konje,... nikada ne bi se razvio automobil. Grubo poredjenje ali mi bolje trenutno ne pada na pamet, jer razlika izmedju Kia I Auris Hyb je upravo tolika, kao izmedju fijakera sa zapregom I Forda T!!!

rovokopa?
14.1.2013 16:29
13
3

ma tojota je svaka dobra jer je kvalitetna ali ozbiljno prete kia ceed & hyundai i 30 po najboljoj ceni i razini opremljenosti a o izgledu novog ceeda i ovog aurisa necub trosit reci!blago receno nezanimljivo i sterilno!steta verujem da je dobar auto!

Milan Dukic (dumi)
14.1.2013 18:13
11
3

Ljudi ovde je rec i o hibridu a ne samo o dizajnu... Mislim da na pogresan nacin uporedjujete ovaj auto sa nekim drugim. I ne branim ja ovaj auto svojim komentarom, niti mu sudim. Nego mislim da je se najmanje obraca paznja na njegovu tehniku, a ovaj auto je ocigledno nudi i to onu poslednje generacije. Takodje smatram da su izduvni gasovi jako biti e to sto je to kod nas najmanje bitno prilikom kupovine za to je kriva nasa drzava u kjoj mozes regitrovati sta god pa makar ti i ulje islo iz auspuha, sramota nasa srpska! Ali ce tojota na zapadu i severu imati prodju, zbog subvencija koje drzave budu dvali, a i malih troskova registracije, vreme ce to pokazati.

BK
14.1.2013 18:56
11
6

Reći kako je Kia bolja od Toyote,slično je tome kada se kaže da je Dacia bolja od VW-a.Dajte ljudi...Kia i Hyundai su samo vozila za široke narodne mase,jeftini,ali ništa više.Sve inovacije u auto industriji idu od strane ozbiljnih igrača.A Toyota je dovoljno ozbiljna s obzirom da je najveći svetski proizvođač.Dizajn se ni meni ne sviđa nešto preterano,ali mi se ne sviđaju ni ti Korejci.Najlepši modeli ove klase su Lancer kod limuzina,a Astra kod grbavaca.Ali ovaj Auris je nešto drugačije...

No1
14.1.2013 19:43
12
5

Na ovim forumima se unaprijed zna ko će na koji način nešto komentarisati. Koliko pojedini hvale te Kie, Hyundaie i sl. neko bi pomislio da su svijet izmislili svojim kvalitetima, a npr VW, Opel, Audi, Toyota i sl., to unaprijed ne valja jer su "isti" i to je jedini argiment koji ovim "stručnjacima" daje za pravo da na osnovu toga sude o nekom novom vozilu, a nikad niti su sjeli niti probali dotični automobil, pozdrav.

Damjan
14.1.2013 20:47
10
3

Sve su to sarene laze. Ni jedan hibrid trenutno ne opravdava svoju enirmno visoku cenu! Ostavimo se prica da mi ubogi Srbi njegovom kupovinom ponazemo razvoj tehnologije. Sta fali Aurisu sa dizel motorom? Za cenu Aurisa hibrida mozete kupiti Golfa VII 1.8 tdi sa 120KS

duki
14.1.2013 22:08
15
0

Ono sto mene fascinira jeste da bela boja sve bolje cuci novim modelima.

gugi74
14.1.2013 22:11
9
3

Tehnologija i dizajn, cista petica!
Ne razumem ova naklapanja! Kupovina hibrida je licni stav i odnos prema ekoloskoj svesti

Milan 2
14.1.2013 22:45
8
9

Moj odgovor ovde pojedinim sifrovanim "strucnjacima".
Sto se dizajna tice, Hyundai/KIA su 1000 godina ispred Toyote.
Od kad se to kvalitet necega meri po godinama? Jel to znaci da ako to nesto nije staro bar 50 godina da to znaci da ne valja? Znaci, sve sto se pojavilo zadnjih godina to nema pravo na kvalitet i ako je kvalitet, jel to znaci da nesto sto ima istoriju dugu 50 i vise godina mora da znaci i kvalitet?
Navescu samo jedan primer moje voznje u Avensisu. Plastika u enterijeru je toliko tvrda, da kad sam kucnuo po instrument tabli, mislio sam da sam polomio prst, od voznje po malo losijem putu bubrezi su mi se ispomerali. Sedite "strucnjaci i provozajte se u novim modelima Hyundai/KIA, pritisnite instrument tablu, palac ce vam se obradovati i doci ce vam kao melem posle kucanja po tvrdoj i jeftinoj plastici kod Toyote.
Toyota JOS nudi onaj davno prevazidjeni 2.0 dizel motor od 124ks, a danas konkurencija iz iste zapremine daje od 150 do 200ks. Hyundai/KIA iz 1.7 dizela izvlace 136ks i o cemu dalje pricati. Procitajte prve utiske posle voznje novog Aurisa na hrvatskim portalima i sve ce vam valjda biti jasnije. Doticni gospodin koji je testirao benzinca, se na kraju testa zapitao, kud odose onih 132ks, kad sam celo vreme osecao kad da 1.6 motor ima oko 100ks.

Dejan
14.1.2013 23:52
3
6

Dizajn centralne konzole mi je da se kosa na glavi digne... četiri celine ... nepregledno... nekako neuredno ... težak i kofuzan osećaj ... što mi je neverovatno za 21 vek i jednostavnosti izražavanja čemu težimo ...Mene kao vozača odbija ... na stranu sve druge osobine ako se ne osećam prijatno na svom radnom mestu ...
Još neverovatnije je da nisu u tome usamljeni ... Jedan jako lep auto kao što je prethodna generacija

gugi
15.1.2013 09:43
15
5

@Milan 2
zaista je neumesno porediti Toyotu sa Hyundai i Kia. Mozda na prvi dodir palcem oni deluju bolje, ali treba malo zaviriti i u dusu automobila. I da, koliko pratim, ne brinite se, Toyota ce uskoro predstaviti seriju malih dizela da se otklone sve sumnje

posetilac
15.1.2013 10:49
9
7

Odlicno predstavljen automobil. Bravo za autora. Dali ste domaci drugima o nacinu pisanja za Vas prestizan magazin. Neka se malo ugledaju na vas. Kvalitet na kraju ispak ispliva.

schwabofil
15.1.2013 12:33
5
9

ma fuchkas sve japanezere i korejance i juzne i severne i kineze i sve te djonchon kun san park mikado tokati hirohito milikito NEMAC kolo vodi i tacka!Njihovi auti su svi bolji,lepsi,trajniji ,skuplji i prestizniji od svih tih skupa a da ovima nije amerike jedino bi te svoje plastikanere prodavali na svojim trzistima!

svetski_a_nase
15.1.2013 12:34
13
3

Uzivam u citanju ovog teksta i tekstova gdina Rajkovica (Ne kazem da su drugi losiji ali meni ovi prijaju,)svaki autor ima svoj smek i pricu koja ima smisla. Neki popout B92 pokusavaju da to kopiraju, ali iz svojih uskih zivota deluju otuzno i nerespektabilno! Dakle, sigurno, nije lako u Srbiji biti avangardan kao sto su to Vrele Gume. Poplava primitivizma sa tabloida i tzv Nacionalnih TV kanala je prosto neizdrziva. Vi ste prozor u svet!
IZDRZITE!

Don
15.1.2013 14:38
9
5

Daj ti meni test dodge darta, kvalitetno napisan od ruke pravog poznavaoca stvari koji ce lijepo navesti prednosti i mane, bez da ide nizdlaku trgovcu ko biva- eto,dao sam ti auto pa hocu lijepu recenziju.Usput,ovaj auris vjerovatno ko i prethodni, napravljen za grad, gdje mu je i prirodno okruzenje. Oko 140 km/h gubi dah, teske baterije, sta ako se pokvari, kakva je mogucnost postprodaje (neki cak tvrde da ces ga jako,jako tesko prodati ko polovnog), dje ces ga puniti na struju, koja je cijenja punjenja, koliko traje punjenje, jel opet 13:1 kompresijski omjer,jel motor spojen na nosac planetarnih zupcanika kao kod starog modela, itd...ma jao,kamara pitanja a u testu nikakvog odgovora.Mada me licno nije briga za hibride, voznju gradom i nisku potrosnju, ta ionako je to za transvetite, a ja to nisam. Zato 1.75 turbo benzina!brrrrrrrrr

divljakus
16.1.2013 08:50
5
1

@Dejan L kako mozes da poredis Auris i Hondu civic?

Peki
16.1.2013 14:00
12
1

Sto se tice dizajna, evidento je uspesniji nego li kod predhodne generacije, mada je sve to jos uvek daleko od lepog! Stvar ukusa, uostalom Toyota nikada i nije pravila preterano pozudne automobile, akcenat je bio na pouzdanosti i kvalitetu.
Drugo, novi Auris Hybrid nisam imao priliku voziti, ali sam se u poslednje vreme intezivno druzio sam novim tehnologijama, sto hybridnim, sto 100 % elektricnim. Utisci su veoma podeljeni, da ne kazem razocaravajuci. Za sada, jedini model koji otskace je Opel Ampera (test u narednom broju VG), odnosno Shevrolet Volt, sve ostalo je bacanje prasine u oci. Cinjenica je da elektricni motor pomaze termickom, bez obzira da li se radilo o benzinskom odnosno dizelu, uglavnom prilikom ubrzanja. Kod grupacije PSA "elektricnih" 37 KS ne deluju preterano vazno, znatno je bitniji obrtni momenat od cak 200 Nm, raspoloziv odmah po polasku. Time se dobija na perfomansama, posebno u gradskoj voznji, kada je i potrosnja za primer. Lako side na 5-6 litara, umesto 9-10 lit (bez elektricnog motora). Druga strana medalje, na otvorenom putu, ili bolje receno auto putu, elektricni motor ne sluzi nicemu. Tako je na primer jedan Peugeot 508 2.0 HDi od 163 KS, perfomantniji od Hybridne verzije od 200 KS (163 + 37 KS). Zasto? Jednostavno hybrid je tezi, elektricni motor je iskljucen iznad valjda 110 km/h (ne secam se tacno), a i robotizovan menjac je preterano spor i gusi perfomanse (kod standardne verzije je mehanicki)
Cena je posebno prica, i ukoliko su hybridi jos i interesantni u razvijenim zemljama, a sve zbog bonusa koji moze da iznosi i do 4.000 evra (Francuska), to nije slucaj kod nas. Konkretno, Auris hybrid u Francuskoj se prodaje za 24.600 evra, uz bonus cena mu pada na 22.000 evra. U isto vreme Auris dizel 2.0D-4D kosta 23.700 evra. Osim toga, razvija 124 KS (postoji i verzija od 177 KS) i ima obrni momenat od 310 nm, dok se hybrid mora zadovoljiti benzinskim 1.8 od 98 KS, plus elektricni motor od 36 KS. Sve u svemu, ukoliko se ne varam, samo 145 Nm. OK, hybridi manje zagaduju, tj ispustaju manje stetnih izduvnih gasova, ali sta ce mo sa tolikim baterijama jednoga dana? A bogami treba ih i napuniti, odnosno proizvesti elektricnu energiju, koja, ukoliko dolazi od nuklearki, isto tako nije "cista". O autonomiji nema potrebe trositi reci, Auris moze da prede jedva 2-3 kilometra na "struju", i to samo ukoliko se ne prebaci 50 km/h.
Ostaje nam jos izvestaj sa prezentacije (ne moze se nazvati testom),za koji nam se ponekad prebaci da je "nepotpun". Potsecanja radi, kada se ode na neku od promocija, ima se vremena za 1-2 voznje. Ko je poneo foto aparat, potrosi najmanje pola vremena na fotke, sto znaci da se radi samo o prvim utiscima. Testovi dolaze kasnije, pod uslovom da je doticni model na raspolaganju u pres voznom parku, odnosno da vam ga zele ustupiti ...
Srdacan pozdrav svima.

Don
17.1.2013 08:55
8
1

Peki, mislim da si htio rec "pretjerano lijepe " automobile, ispravi me ako grijesim.Ovaj model ima prodju (vjerovatno) u skandinavskim zemljama, mislim da je Milan odozgo pa nek nam kaze, gdje su namete 1000x gori od haraca, harac je bio mila majka od poreza jer se davao samo jednom godisnje i to unaprijed odredjena i vazda ista cijena koja je bila gotovo pa simbolicna.Zato, vratite nam harac evo vam pdv!:-)

Amon_Ra
17.1.2013 15:06
4
0

Nije bitno koliko traje garancija...bitno je sta ona obuhvata...tako da prilikom kupovine kie ili hjundaija...treba prvo proveriti sta dobijes za tu garanciju...

Peki
18.1.2013 08:48
6
0

@Don
Ne,ne,nisam hteo reči "pretjerano lijepe", već kao što sam i napisao preterano požudne (od reči požuda, tj nešto što se želi jako posedovati). Barem u mom slučaju. Od japanskih proivođača više mi leži dizajn Mazde ili Honde.
A sto se tiče harača, ima ga u Francuskoj i godišnjeg i u vidu PDV-a, koji bi uskoro trebao da sa 19,6 poraste na valjda 21 %. Kriza druže, svim država treba para, a kako ne mogu da ih samo štampaju, kao mi nekada u bivšoj YU, nameću stalno nove poreze.

borlov
19.1.2013 00:07
2
1

@Peki
Nebi se bas slozio da je bivsa YU stampala pare,pre bi rekao da to radi SAD.

borlov
19.1.2013 00:29
2
0

@Don
Potpuno se slazem sa tvojim komentarom oko Aurisa,sem mozda oko cene polovnjaka,jer vazi pravilo kakva potraznja takva i cena.Tj.kod nas se hibridi slabo prodaju,pa ce i cena polovnog hibrida biti niska,sto nije slucaj na zapadu.Vozis Alfu?ili zelis da kupis?To je redak reptil.Po meni ameri iz onog doba kad je benzin bio jeftin najbolje resenje.Najbolje v8 sa najmanje 5,7.Jeftini su,lepi,jaki i udobni.Neko ce reci nekvalitetni su i puno trose.Da to je istina,ali nisu nista nekvalitetniji od tojote iz poljske proizvodnje,od audija iz madjarske proizvodnje ili vw-a iz spanske proizvodnje.I sta mi vredi ako tamo neki dojcer malo trosi kad mu cincilator,neki deo koji neznam ni za sta sluzi kosta koliko menjac za amera.Ali nazalost sa svakim rezervarom benzina moramo da punimo budzet nase vlade i vlade SAD,umesto da vozim camaro.

Miki
19.1.2013 22:45
2
3

Toyota je n3unistiva, najbolja, najsigurnijq, mada ja vozim HONDU...Za moju dusu ja sam vozio mnoga auta i testirao ih... Stvarno ali bas stvarno, nema dobrih auta ako nisu sa dalekog istoka, JAPAN ili KOREA...HYBRID pa jos TOYOTA, provereni sistemi i agregati koji su se pokazali izuzetno kvalitetni, ali sad sto dolazi novija tehnologija, ni najmanje ne sumnjam da ce biti odlicni..Zar m8ze neko prodati oko 9,5 miliona auta u 2012 godini a da nisu dobra ta auta??? Svako ko je zeleo da prati situaciju u USA sa laznim alarmantnim k8cnicama i papucicamq gasa sto se TOYOTE tice, zna da je to bila samo Americka igra i laz! Toy8ta je izuzetno ivalitetna u svim segmentima, a ameri su u dubokoj krizi, pa su hteli da od GIGANTA naprave profit, e tu je TOYOTA pokazalam8zbiljnost....Svaka im cast!!! Aurisa, Yaris, Avensis, ....i svaka druga Toyota su IKONE AUTO INDUSTRIJE!!! ZIVELI!!!

deki29
20.1.2013 02:07
4
0

Sustina Toyotine filozofije se najbolje ogleda u poslednjoj recenici ovog teksta.
Naime posedujem Toyotu Auris 2.0 d4d evo vec petu godina. Presao sam 57000 km. Ono sto me fascinira je da sam tokom ovog vremena od potrosnog materijala promenio prednje plocice (49000) i zadnje plocice (54000)na disk kocnicama. Ne racunam raznorazne sijalice. Jos uvek imam cak i fabricki akumulator. Tacnije receno osim godisnjeg servisa nisam imao drugih znacajnih poseta majstorima u Toyoti. Nisam do sada vozio automobile "premium" segmenta ali kod ovih ostalih ove brojke koje sam naveo su znatno manje iz mog iskustva.
Dosta sam putovao po Evropi, za 10 do 15 dana sam prelazio cak i do 3500 km bez ikakvih problema
Sto se tice dizajna to je stvar ukusa. Ja licno nisam preterani ljubitelj Toyotinog dizajna ali to i nije njihova filozofija i prednost bar sto se tice Evrope.
Sve u svemu po mom iskustvu svaka cast po pitanju kvaliteta i pouzdanosti. I iskreno receno bice mi zao kada je budem prodavao.

Don
21.1.2013 09:32
4
1

Ma ni meni toyota ne sjeda po pitanju dizajna unutrasnjosti, a i na dodir auris je djelovao preplasticno (stari, prvi prije redizajna).Sad se nesto mijenjaju, nabolje al nije to to. Slazem se, noviji dizajnerski izricaji mazde (posebno nova 6ica) i honde su korak ispred toyote.A izgleda da i kvaliteta (vizualni dozivljaj) materijala u unutrasnjosti je u hondi, bolja nego u toyoti.No, moje iskustvo sa toyotom je pozitivno unatoc manama (losa ergonomija,tvrdi materijali), vrlo zahvalna, pouzdana auta. Ovdje je rijec o hibridu, a ja od takvih bjezim, naveo sam svojem razloge za to, a Peki je to fino obrazlozio.Ionako ce tvornice 1000x vise zagadjivati okolinu nego tvoje auto. Amerika je najveci svjetski zagadjivac okolisa, pa im niko nista ne moze.A nama se namece kojekakva pravila o autima, a sto je ustvari samo porez na budale, jer na taj nacin ti njima placas (papreno) te baterije i sve "nove" tehnologije.

Miki,
21.1.2013 14:45
3
1

Don,,, U pravu si da sve to kosta... Mnogo bacamo para od kojih ama bas nikakvu korist nemamo, u stvari otimaju nam pare kroz poreze i ostale dadzbine na autima, ali to je neizbezno..Pokusajte da shvatite da su neka vremena prosla koja su bila mnogo povoljnija za nas obicne ljude,,, VREME DEUTSCHE MARK,,,, G,,,KATALIZATORI,,,,GEDORE I SRAFCIGERI KOJI POPRAVLJAJU AUTA,,,sad su neka nova i losija vremena, ali i modernija i skuplja..Da imam para kao sto nemam, kupio bih HYBRID ACCORD ili LEXUS ili TOYOTU i nikad od njih ne bih bezao.. Na sve to ima garancija i proveren je kvalitet...

Miki,
23.1.2013 01:20
2
1

AMON RA,, Sto se tice garancije za KIA i HYUNDAI, obuhvacena je garancija vozila kao celine, osim potrosnog materijala, kocnice, gume, ulje, filteri,,,, nije potrebno postavljati takva pitanja.

ns
27.1.2013 00:35
1
0

Video sam sivog kod limanskog makijata danas, zadnji kraj uzasan al zato od napred mnogo bolje nego prosli mada me podseca na novog jarisa

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: