Ekskluzivno

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

Bez iznenađenja



Predstavljena od strane Renaulta kao logična evolucija prethodnog modela, nova Laguna ne želi ništa da rizikuje

Kada se 2000 godine pojavila Laguna 2, iznenadila nas je do tada neviđenim tehnološkim inovacijama u kategoriji (električna ručna kočnica, sistem za kontrolu pritiska u gumama, ključ-kartica “slobodne ruke”…), baš kao i katastrofalnom pouzdanošću! Na probleme sa agratima (turbina visokog pritiska kod dizela), nadovezale su se brige sa donjim postrojem i elektronikom, tako da je trebalo sečekati više godina (Laguna 2, faza 2), pre nego li su inženjeri i ovlašćeni servisi, koliko–toliko, doveli stvari na svoje mesto. Nažalost, šteta je već bila naneta, imidž joj je toliko ocrnjen, da nova kao imperativ ima povratiti poverenje kupaca.

Kvalitet i pouzdanost stavljeni su dakle u prvi plan, nova Laguna iz tog razloga ima garanciju od tri godine ili 150.000 pređenih kilometara (šta prvo istekne). Verovatno zbog toga, Renault nije “tražio đavola”, pokušavajući po svaku cenu da izmisli nešto novo! Laguna 3 tako ne nudi ništa što prthodna već nije posedovala i zasnovana je na istoj, dobro proverenoj platformi.

Ovo se odnosi i na spoljašnji izgled, postojeći koncept samo je pozitivno evoluirao. Karoserija sa praktičnim petim vratima je zadržana, spoljašnje dimenzije su blago superiornije (10 cm duža i 4 cm šira), a dizajn, iako znatno moderniji, ne fascinira na prvi pogled. Kako smo Lagunu već imali prilike da vam predstavimo, i kako su mišljenja po ovome pitanju oprečna, možemo vam samo reči da bolje izgleda uživo nego li na fotografijama. Nizak i fluidan prednji deo, možda će se nekome učiniti u neskladu sa visoko podignutom stražnjicom, no ovo je cena dobre aerodinamike.

Ukoliko se zna da je težina vozila ostala pod kontrolom, čak šta više niža je za par desetina kilograma, pa da uz to Laguna po prvi put poseduje mali 1.5 dCi, jasno je da osim pouzdanosti, Renault računa i na ekonomičnost. Baš zato, za testiranje smo izabrali ovaj dobro poznati blok, za koji se veruje da će činiti dobar deo prodaje. Na prvi pogled slabašan, verovatno će kod mnogih prouzrokovati sumnju, no nakon desetak dana intenzivne eksploatacije, pokazao se potpuno na visini zadatka.

Respekt prema okolini
Automobilska pitalica: šta se dobija kada se ukrste gazela i kamila? Laguna 3 1.5 dCi, čija potrošnja i nivo izduvnih gasova, apsolutno obaraju sve rekorde u kategoriji. Sa samo 130 g/km CO2, ovaj motor nije daleko od budućih Evro 5 normi (120 g/km), dok je sa prosečnom potrošnjom od 6,8 lit, moguće voziti se bezmalo 1.000 km bez zaustavljanja. U segmentu, ovakve cifre su za mnoge proizvođače misaona imenica, no sigurno je da niko neće posegnuti za dotičnim agregatom ukoliko su to jedine prednosti. Porodični auto nije vredan tog imena ukoliko nije sposoban da pod punim opterečenjem, udobno i bezbedno, odveze putnike do željenog mesta. Rezerve su dakle sasvim opravdane, ali mali 1.5 dCi poseduje takvu vitalnost, da se bez ikakve muke može porediti sa jednim VW Passat 1.9 TDi/105 ks ili Peugeot 407 1.6 HDi/110 ks.

     
 

Ukoliko je neko pomislio da ovi agregati zahvaljujući većoj zapremini imaju znatno bolji obrtni momenat, prevario se, sa 240 Nm Lagunin je potpuno konkurentan (407 240 Nm, Passat 250 Nm). Osim toga, poseduje “džoker” u vidu menjača sa 6 brzina, precizan i idealno odmeren. Osim kada se nađe u veoma niskom režimu rada, ispod 1.500 o/min, pod stopalom se oseća izvesna “rupa” , dok mu naprotiv nimalo ne smeta da se zavrti i preko 4.500 obrtaja.

Laguni je zapravo najteže da se “odlepi”, jer prazna ipak teži 1450 kg (testirana verzija), pa su tako ubrzanja prilično skromna (12 sec do 100 km/h). Srećom, međubrzanja sa znatno ubedljivija, za nijansu čak superiornija od prethodne Lagune 1.9 dCi/110 ks, tako da je izbor ovog agregata posve opravdan. Konstatacije se ipak odnosi na vozače bez sportskih pretenzija, koji od ovakve limuzine pre svega očekuju udobnost, sigurno ponašanje na putu i ekonomičnu eksploataciju. Na svim ovim poljima Laguna zaslužuje samo pohvale, bez obzira što je znatno tvrđim ogibljenjem (20 % napred i 50 % nazad u poređenju sa prethodnom), sada postala neudobnija. No i to je trendu, da li zbog kompleksa prema nemačkim proizvođačima, ili po ugledu na konkurentski Peugeot, i Renault sve tvrđe trimuje svoja vozila.

Globalna udobnost se međutim meri i bukom u kabinskom prostoru, koja je boljom izolacijom znatno smanjena. Parazitni šumovi od vetra i kotrljanja su na veoma niskom nivou, a sam motor, od ranije poznat po diskretnom radu, ovde je još tiši. Često nam se dešavalo da ga nesvesno, bez ikakve potrebe, “navlačimo” u (pre)visok režim rada, jednostavno zato što ne zamara bukom! Kako u radu na mestu, kada je hladan, tako i pri makimalnoj brzini. Na auto putu za Brisel (Belgija), gde smo se odvezli radi testiranja, kilometar sat je pokazao maksimalnih 190 km/h. Silaskom na regionalne puteve, do izražaja dolazi velika krutost šasije, tako da je dozvoljeno veoma brzo ulaziti u zavoje. Agilnost i lakoća sa kojom se vozi su za svaku pohvalu, dok je preciznost upravljanja iznenađujuća. Naime Laguna sada poseduje električnu asistenciju, neuporedivo prijatniju i bolje odmerenu nego li kod kod slabijih modela (Twingo, Clio i Megan). Dokaz da se može kada se hoće...

Treća stavka, potrošnja, kao što smo rekli, rekordno je niska! Neverovatno ali istinito, poštujući koliko toliko ograničenja na auto putevima kroz Francusku i Belgiju, pri prosečnoj brzini od 132 km/h, Laguna se zadovoljila sa 5,7 lit/100 km. Jedino kada se izvlači i poslednji atom snage iz motora, odnosno vožnjom po gradu, potrošnja može da dostigne 9 lit.

Neznatno prostranija
Sa dobijenih par santimetara za kolena putnika pozadi, ali ne za glave, Laguna 3 je prosečno prostrana u kategoriji. Daleko smo od izdašnih unutrašnjih dimenzija jednog Ford Mondea, čak i kada se radi o prtljažnom prostoru. Ipak, u poređenju sa prethodnom, zapremina je porasla na solidnih 455 dm3, a praktična peta vrata olakšavaju utovar kabastih predmeta. Širok i dugačak, prtljažnik je nedovoljno dubok, jer je predviđen prostor za rezervni točak normalnih dimenzija.

Kažemo predviđen, što ne znači da ga je naš posedovao. Naime radi se o besplatnoj opciji, za koju je neophodno precizirati želi li se ili ne! Sve ovo je u cilju smanjenja težine, pored upotrebe aluminijuma (poklopac motora i peta vrata), čak je i dizalica (paradoksalno postoji) lakša za 800 grama.

Što se tiče samog dizajna i kvaliteta upotrebljenih materijala, nova Laguna postigla je značajan napredak. Već drugi završni nivo, Expresion (testirani), deluje veoma privlačno, bez obzira što crna boja dominira. Razvučena komandna tabla, usled nedostatka klasične centralne konsole, deluje pomalo neobično, no pokazala se dobro zamišljenom i praktičnom. Sve komande su logično postavljene, posebno su nam se dopale one za klima uređaj (pogledajte slike).

Specifičnost ovog je da osim normalnog, poseduje još dva moda; soft i fast. Zapravo čitava armatura deluje elegantno i čisto, bez nepotrebnih dugmića. Posebno atraktivno izgleda upravljač, idealno oblikovan i obložen kožom.

Mekana plastika je naravno zastupljen u izobilju, čak i ona drugorazredna ne izgleda ružno na oko. Od praktičnih ostava treba spomenuti standardni ispred suvozača, dovoljno velik da primi par flaša vode od 1,5 l, kao i onu ispod naslona za laktove. Naprotiv pregrade u vratima su plitke i nedovoljno široke.

Jednom za upravljačem, vozač se oseća veoma prijatno, pod uslovom da nije višlji od 185-190 cm. Reklo bi se da u Renaultu nema visokih i korpuletnih ljudi, isti problem postoji praktično svih modela. Bez obzira što se sedišta podešavaju po visini, ne mogu se dovoljno spustiti.

Druga zamerka odnosi se na veoma lošu preglednost unazad kroz unutrašnji retrovizor, sve “zahvaljujući” veoma nagnutim petim vratima i “mesnatim” C stubovima.

Dobar odnos cena/oprema
Početkom novembra prošle godine, kada je bio obavljen test, znala se tačna cena svih modela na francuskom tržištu, odnosno samo početna na našem. Po nekim izvorima za 1.6 16v/110 Expression neophodno je 22.300 evra (u francuskoj 1.000 evra više), no bez obzira na ovako interesantnu cenu, lično ovaj blok ne smatram interesantnim. Nije se pokazao preterano uspešnim ni u znatno lakšem Clio i Megan, zato se, kada je u pitanju izbor benzinskih agregata, treba okrenuti snažnijem 2.0 16v/140 ks, ili 2.0 T od 170 ks.

Po pitanju dizela nema ovakvih nedoumica, kao što smo rekli mali 1.5 dCi uspešno obavlja postavljeni zadatak i ujedno je jeftiniji za 1.550 evra od 2.0 dCi/130 ks. Kao što ste možda primetili, 1.9 dCi zamenjen je novim blokom 2.0 dCi od 130, 150 i 175 ks. Najeftiniji dizel u francuskoj se naplačuje 23.500 evra, a testirani Expression oko 25.000 evra.

vitalnost malog 1.5 dCi,
menjač,
ponašanje na putu,
dizajn enterijera,
praktični detalji

neznatno prostranija unutrašnjost,
vidljivost unazad,
loša reputacija
prethodne generacije

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

8

Funkcionalnost

7

Pozadi

7

Kvalitet izrade

7

Ukupno:

7,50

Ukupno

7,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

6

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

7,67

Kvalitet materijala

8

Motor

7

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

7,60

Cena

7

Prosečna ocena: 7,538

Bazni Authentique poseduje već sve neophodno od opreme, gde svakako spada manuelni klima uređaj, radio CD sa komandama pored upravljača, regulator i limiter brzine, spoljašnji retrovizori i prednji prozori sa električnom komandom…, dok od sigurnosnih sistema poseduje ABS, ESP i šest vazdušnih jastuka (frontalni, bočni i vazdušna zavesa za glave putnika napred i pozadi).

Expression je obogačen automatskom klimom sa dve zone podešavanja, senzorima za samostalno uključivanje svetla i brisača, zadnjim električnim podizačima prozora, ugrađenim zavesicama protiv sunca na zadnjim prozorima, preklapajućim retrovizorima, halogenim svetlima za maglu…

Sasvim zadovoljavajuće uzimajući u obzir cenu, mada je šteta što se za toliko praktičan sistem “slobodne ruke” mora doplatiti 620 evra. Radi se naravno o famoznoj kartici koja “prepozna” nosioca, te sama otključava i zaključava vozilo, čim se ovaj udalji (uz zvučni i svetlosni signal). Ko je u mogućnosti neka si je obavezno priušti, baš kao i izuzetno zahvalnu električnu ručnu kočnicu (automatski se aktivira i dezaktivira po polasku).

Cena Lagune kulminira na 35.500 evra, za verziju 2.0 dCi/175 Initale. Za sada šestocilindrični agregati nisu u ponudi, očekuju se sredinom ove godine...

U svakom pogledu uspešnija, Laguna treći opus, ima šanse da opstane u više nego konkurentnom D segmentu. Naravno neće joj biti lako pored jednog Ford Mondea i novog Citroena C5, no stiče se utisak da Renault ovoga puta “puca” na pristupačniju nižu srednju klasu. Prihvatljiva cena, bogata oprema, ekonomični agregati i čvrsta obečanja po pitanju pouzdanosti, trebalo bi da povrate skeptične kupce. Interesovanje za nju, barem u Francuskoj, je veliko, nebrojeno puta smo se upuštali u diskusije sa prolaznicima i znatiželjnim vozačima. Kamen spoticanja je svakako spoljašnji izgled, po jednima “katastrofalan”, a po drugima sasvim OK. Ko je u pravu, presudite sami.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
31296
Postavljeno: 31.01.2008

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ognjen
31.1.2008 00:13
5
23

stvarno mi nije jasno ko to dizajnira....
hehe
jel primaju ti ljudi plate,i sto je menadzment firme sebican,pa nece da plati nekog ko ume,da dizajnira kako valja...
mislim kad vec uloze toliko kesa u nesto
-zadnji deo je bukvalno ko neka igracka

dzoni
01.2.2008 23:16
4
24

E a sta je ovde ekskluzivno

zeljko
03.2.2008 22:29
5
22

Boze ruznog li auta pa sta im bi da ovo naprave!

Djole
07.2.2008 10:16
40
5

Auto je dobrog dizajna, ali po meni mnogo su bitnije karakteristike i perfomanse koje pruza Laguna 3, smatram da je po tome vodeca u svojoj klasi. Motor 1.5 dCi 110 je najekonomicniji. sto se tice potrosnje, sto se tice samog vozila, velicine karoserije i ostalo, motor to odlicno podnosi, vozio sam i prezadovoljan sam vozilom.
Znaci bezbednost, elegancija, udobnost, ekonomicnost...., sve najbolje za Lagunu 3.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: