Super test

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

Porodično jaje

Obnovljeni Citroen Xsara Picasso stoji pred teškim iskušenjima...

Upravljač je ergonomski veoma dobro rešen i lako podesiv, a materijali kojima je obložen kokpit su veoma kvalitetni i estetski dopadljivi, ali možda lako podložni prljanju

Kada se neki automobil nađe na uobičajenom novinarskom testu, to uglavnom znači da se proveravaju njegove vozne osobine, ponašanje na putu, ubrzanje, elastičnost, nivo finalne obrade itd. Međutim, kao po pravilu gotovo na svim tim testovima, trajali oni i dve nedelje, nema dovoljno vremena za procenu i proveru pouzdanosti jednog vozila. Zbog toga već dosta dugo postoje supertestovi, na kojima se određeni automobil vozi duži vremenski period i sa njim prelazi određen broj kilometara, od 50.000 do 100.000, pa i više. Tek tada na videlo izlaze pravi kvaliteti i mane vozila. Treba reći da se pri supertestovima radi o izuzetno intenzivnoj upotrebi vozila. Istovremeno, koristi ga više osoba, sa različitim stilovima vožnje, a uz to ”objektu testiranja” nije posvećena ona pažnja i nega, koju bi mu pružio prosečan vlasnik. Baš zbog toga se može reći da vozilo koje se pokaže dobro na supertestu, ne može biti nekvalitetno.

Citroen na proveri
Znajući sve to, odlučili smo se da ”mukama” jednog pravog supertesta izložimo Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS u opremi Executive. Vozićemo ga godinu dana, proverićemo koliko je kvalitetno izrađen, koliko je pogodan za duge vožnje autoputevima, koliko se dobro snalazi u gradskoj, svakodnevnoj vožnji, te koliko je praktičan i pouzdan. Precizno ćemo izmeriti potrošnju goriva, detaljno ćemo beležiti sve eventualne nepravilnosti u radu vozila, naravno, ako ih bude bilo. Nakon pređenih 5.000, 15.000 i 30.000 kilometara, u našem magazinu ćemo predočiti sve karakteristike automobila modela Xsara Picasso u određenim, realnim životnim situacijama. Naravno, podrazumeva se da ćemo uraditi sve servise i sva potrebna održavanja upravo onako kako to proizvođač predviđa. Dakle, automobil će ići samo u ovlašćene servise Citroena i svi rezervni delovi koji će se ugrađivati, takođe, će biti originalni, a ulja i maziva samo ona koja ovaj proizvođač preporučuje. Što se goriva tiče, koristiće se isključivo Euro-dizel, koji se može dobiti na državnim pumpama NIS-Jugopetrola.

F. Živkov
foto: Vrele gume, A. Uglješić
12037
Postavljeno: 21.09.2004

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

dejan
06.7.2010 19:52
15
1

i kako je prosao ovaj auto na tesu?

dd.dizel
13.12.2010 12:10
3
0

nema sta da gledate auto je perfekno i mnogoje udobnije od bilo koje francusko vozilo jaga poznajem u sraf

Šebek Velimir
01.5.2011 16:05
3
0

Ja vozim ovaj auto u Podgorici na Taxi.Mogu vam reći da je šteta što se ovaj automobil ne može kupiti nov i sada 2011 godine. Mislim da je to jedan od najisplativijih automobila ikada napravljenih. Auto koji izdrži 300000 km na podgoričkom asfaltu u taxi eksploataciji bez generalne opravke je odličan.Održavanje mu je jeftinije od golfa.Preporučujem ga za sve potrebe.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: