Ekskluzivno

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

Južnokorejski blizanci

SUV vozila omogućavaju ne toliko renomiranim markama da stvore bolji imidž, jer su u ovom segmentu manje predrasude. Kia Huyndai su to znali da iskoriste. Stoga poredimo Sportage i Tucson, sa dizel motorima od dva litra...

Prilično jednostavna komandna tabla, pokazala se naprotiv veoma praktičnim

Izgledom na pola puta između bivše Toyote RAV4 (spreda) i velikog Volvoa XC90 (pozadi), Kia Sportage bi teorijski trebalo da se dopadne probirljivom evropskom kupcu koji uvek traži nešto novo, nešto više i za naravno manje evra.

Zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju od 2,63 m, u Sportage, lako staje pet odraslih osoba, samo što prilikom izbora prtljaga moraju biti veoma racionalni. Zapravo izuzmemo li drugačiji dizajn komandne table i sedišta, organizacija unutrašnjeg prostora je na zavidnom nivou što će reči da ni mnogi kompaktni vanovi nemaju bolju modularnost. Osim što se nasloni zadnje klupe obaraju lakim pokretom jedne ruke, moguće je položiti i naslon suvozačevog sedišta (prema napred), tako da u unutrašnjost staju recimo merdevine i daske dužine do 2,5 m. Dodamo li na to brojne upotrebljive police, boksove i držače za čaše, jasno je da je praktičnost jača strane ove Kie.

Konfekcijski enterijer
Najveća zamerka odnosi se na tvrdu plastiku od koje je napravljena komandna tabla, kakvu su koristili japanski automobili pre desetak godina. Međutim, upotrebna vrednost ovde je očigledno stavljena iznad estetske. Konstrukcija je robusna, završna obrada sasvim zadovoljavajuća, dok ergonomija komandi ne zaslužuje veće kritike.

Čista klasika, što se odnosi i na instrumente, tako da se već nakon par minuta stiče utisak da smo proveli godine za upravljačem ovog Korejanca. Još kada bi se mogao podešavati po dubini, vozači bi se sigurno osećali prijatnije. Uzdignuta pozicija omogućava dobar pregled prema napred, dok se prilikom parkiranja mora osloniti na senzore, u serijskoj opremi počevši od drugog završnog nivoa.

Iako su ekskurzije u prirodu dozvoljene, Tucson je auto za sve puteve, a nikako za sve terene

Novi agregat za Sportage
Na putu opet ista priča. Iako SUV vozila ne mogu da se mere sa limuzinama, aktivna sigurnost je za svaku pohvalu. Stabilan u krivinama, kao i pri visokim brzinama na autoputu, Sportage se ne plaši izleta u prirodu, pod uslovom da vozač ne zaboravi na relativno malo odstojanje od tla.

Prašnjavi ”putevi” kroz vinograde u regionu Šampanjca, sa strmim usponima, lako su savladani zahvaljujući elektronskoj blokadi diferencijala, aktivnoj do brzine od 40 km/h. Za više od ovakvih ”ekskurzija”, velika većina vozača nikada nema potrebu...

A za dobre karakteristike svakako je zaslužan novi 2,0 CRDi motor od 140 KS, koji je od prošle godine zamenio onaj agregat od 112 KS. Da li zato što je bio bolje razrađen (16.000 pređenih km), učinio nam se performantnijim, ali i bučnijim, nego kod Tucsona. Na stranu subjektivan osećaj, realno Sportage je trošio dobrih pola litre manje od Tucsona u proseku (9,4 litara), sa rasponom između 7,5 i 12 litara. Bilo kako bilo, ovaj agregat svakako spada u bolje u kategoriji, a kome je do još boljih karakteristika, na raspolaganju je i šestocilindarski benzinski od 2,7 litara sa 175 KS.

Iako se Kia Sportage ne ubraja u najkomercijalnije modele, u svakom pogledu je veoma konkurentan, posebno uzevši u obzir cenu. Za testirani model u Francuskoj treba odvojiti 26.800 evra, dok je verzija isključivo sa pogonom na prednje točkove, jeftinija za dobrih 2.000 evra. Samim tim, ali i raspoloživim prostorom i modularnošću, moguća je alternativa manjim karavanima i vanovima.

Izazivač Tucson
Sa druge strane modelu Kia Sportage, stoji ”mali” ambiciozni Hyundai Tucson. I činjenica je da pre dobrih desetak godina, lider u kategoriji Toyota RAV4, nije imao dostojnog protivnika. Danas, među brojnim kompaktnim SUV vozilima, jedan od najozbiljnijih konkurenata svakako je ovaj novi Tucson.

     

Iako skromne zapremine prtljažnik je veoma praktičan i pristupačan

 

bolje karakteristike,
udobnost,
raspoloživi
unutrašnji prostor
i praktični detalji

mali prtljažnik,
jednostavna komandna
tabla,
povećana potrošnja

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

8

Performanse

8

Dizajn

6

Kočnice

7

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

6

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

8

Ukupno:

7,00

Cena

8

Prosečna ocena: 7,44

Daleke 1994. godine, pojavi se prvi ”džepni” 4x4, da bi odmah postao pravi modni hit pripadnica lepšega pola. Zatečen nespreman, Hyundai je reagovao sa čitavom decenijom zakašnjenja, da bi tek krajem 2004. ”lansirao” dostojnog protivnika. Srećom po marku, Tucson je u startu pobrao velike simpatije, i kako se na prodaju ne može požaliti, za osvežavanjem spoljašnjosti do sada nije bilo posebnog razloga.

Kompaktan i nabijen, sa izraženim prorezima oko točkova i visoko podignutim zadnjim delom iz kojeg vire dva izduva, zna čoveku da se dopadne. Jeste da mu veliki brat Santa Fe, posebno od kako se pojavila druga generacija, otme tu i tamo po kojeg kupca, no sa samo 4,33 m i osnovnom cenom koja, u Francuskoj, jedva da prebacuje 20.000 evra, nema opasnosti da dođe do kanibalizma u okviru familije. Tucson se tako nameće kao mali i polivalentni SUV, podjednako talentovan u gradu i na putu, a ukoliko baš zatreba i izvan njega.

Pregledna centralna konzola, sa auto-radiom po "starinski"

Turbo pojačanje
Od prvog dana Tucson poseduje samo dva agregata, benzinski 2,0 16v sa 141 KS i dizel 2,0 CRDi sa 112 KS. Međutim, ovaj poslednji je od prošle godine snabdeven turbo-punjačem sa promenjivom geometrijom, tako da je snaga porasla na respektivnih 140 konjskih snaga. To je više nego dobrodošlo, pogotovo što se i obrtni moment popeo sa 245 na 310 Nm, a nekadašnji mehanički petostepeni menjač, zamenjen je novim sa šest brzina.

Karakteristike su samim tim znatno bolje, no možda je još i bitnije što je agregat postao neuporedivo tiši i mirniji u radu. U konstantnom režimu rada prevariće i iskusno uho, tako da su u unutrašnjosti prisutniji šumovi od vetra i buka od kotrljanja širokih Hankook guma, dimenzija 235/60 R16.

Maksimalna brzina je zbog slabe aerodinamike ograničena na nekih 170 km/h, ali zato su ubrzanja i elastičnost na visokom nivou. Sa ovim Tucsonom nećete ostati postiđeni nakon paljenja zelenog svetla na semaforu, niti u temperamentoj vožnji po vijugavim putevima. Već sa 1600 o/min, pa sve do 4500 obrtaja, vuče veoma snažno, a 100 km/h ”obara” za 12 sekundi.

Iako se oseća visoko težište, može se brzo ulaziti u krivine. Elektronska kontrola stabilnosti, koja je od nedavno u serijskoj opremi za najskuplji Pack Luxe, je stalno prisutna i budna.

Van uređenog puta
Osim toga, testirani Tucson nosio je oznaku 4WD, što znači da se radi o verziji sa permanentnim pogonom na sva četiri točka. U normalnoj vožnji 90% snage ide na prednje točkove, no ukoliko ovi izgube kontakt sa podlogom, viskokupler prebaci do 50% obrtnog momenta i na zadnje. Prekidačem levo od upravljača, moguće je u vožnji blokirati diferencijal u odnosu 50/50% (do 40 km/h, kada se automatski dezaktivira), čime ovaj mali Korejanac postaje ”sredstvo za rad” u otežanim uslovima. Jeste da je visina od tla ograničena na nepunih 20 cm, ali sa adekvatnim gumama po snegu i blatu može se bezbedno voziti.

Ni Sportage ne može se pohvaliti posebnim off road sposobnostima, ali pogon 4x4 daje izvesnu slobodu

Provere radi, otisnuli smo na eksurziju po zemljanim putevima, baš kao i Sportage, gde smo se uverili u ograničene off road mogućnosti. Pritom, ogibljenje se pokazalo izuzetno udobnim, bez obzira o kakvoj je podlozi reč.

No, Hyundai je shvatio da većina kupaca uglavnom silazi sa visokih ivičnjaka, pa su zato ponudili i verziju sa pogonom na samo prednje točkove. Prednost ovakve koncepcije ogleda se pre svega u nižoj ceni za više od 2.000 evra (isti motor i oprema), kao i u skromnijoj potrošnji. Testirani nije mogao da ”siđe” ispod 7,5 litara, odnosno na autoputu računar je pokazao 10,5, a u gradskoj vožnji litru više. Tako nam se izmereni prosek od 10,2 litara učinio prilično visokim, budući da je sa 58 litara u rezervoaru autonomija ograničena na oko 500 km.

Putnici važniji od prtljaga
Mali spolja, prostran iznutra. U najkraćem ovako bi se mogao opisati Tucson, s tim da se konstatacija ne odnosi na zapreminu prtljažnika. Samo 325 dm3 zaista izgledaju skromno u poređenju sa 586 dm3 kod novog RAV4. Ali, za uzvrat, prtljažnik je veoma praktičan. Osim što se zadnji prozor otvara nezavisno od vrata, kako bi se povećala zapremina nasloni zadnje klupe se jednostavno obaraju. Istovremeno, sedalni deo sklizne unapred, tako da se dobija potpuna ravna površina zapremine 800 dm3. Putnici, međutim, i pored toga imaju iznenađujuće mnogo mesta za kolena, čak je i nagib zadnjih naslona moguće podešavati.

     

Savremen i diskretan, novi 2,0 CRDi sada ima dovoljno snage

 

cena, garancija,
modularnost,
rezervni točak
sa aluminijumskim
naplatkom

kvalitet plastike na komandnoj tabli,
upravljač podesiv
samo po visini,
ne preterano aktuelan dizajn

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

6

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

7

Ukupno:

7,50

Ukupno

7,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

8

Performanse

8

Dizajn

6

Kočnice

7

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

6

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

7,00

Cena

9

Prosečna ocena: 7,31

Par zamerki odnose se na ergonomiju vozačkog ”radnog mesta”, pogotovo ukoliko je ovaj nižeg rasta. Naime, upravljač se ne može podešavati po dubini, te ukoliko se sedište odgurne unazad, ručica menjača je predaleko. Poželeli smo i sedišta sa jačim bočnim osloncima i većom sedalnom površinom, baš kao i plastiku boljeg kvaliteta. Sam dizajn komandne table ne donosi ništa uzbuđujuće, funkcionalna i dobro zamišljena, ispunjava osnovnu namenu.

Jedino ne razumemo zašto je CD auto-radio i dalje ”po starinski”, dakle nije integrisan i sa komandama pored upravljača, već poseduje fasadu koja se skida!?

Vrhunski opremljen, naš Tucson je znatno skuplji od osnovne verzije, tako u Francuskoj košta oko 28.000 evra. U ovu cenu mnogo toga od opreme je uračunato, gde pre svega mislimo na automatski klima-uređaj, električni krov na otvaranje, kožna sedišta, regulator brzine, aluminijumske naplatke, krovne nosače itd. Nije malo novca, ali za slično opremljen RAV4 2,2 D-4D sa motorom od 136 KS, mora se dodati još oko 2.000 evra. Za one sa skromnijim zahtevima i cena je mnogo povoljnija, pogotovo ukoliko se radi o benzinskom motoru.

Sve u svemu, Tucson nam se učinio veoma interesantnim i upotrebljivim vozilom. Ukoliko želite sličan automobil po karakteristikama, a Korejanci vas ne inspirišu, treba da imate na umu da su Peugeot i Citroen, njegova braća blizanci. A opet, model Sportage razlikuje se samo spoljašnjim izgledom.

Reč je o potpuno identičnim vozilima, na zajedničkoj platformi sa istim agregatima Twituj ovo!

Odmeravanje
Šta reći na kraju kada se uporede ova dva laka terenca? Ukoliko pogledamo ocene našeg testa, ali i zvanične prodajne podatke možemo se uveriti da je brat blizanac, Hyundai Tucson, ipak odneo prevagu. Kia Sportage ima previše ”sladunjav” izgled, dok Tucson deluje skladnije i kompaktnije, čime se tumači bolje interesovanje kupaca. Ostavimo li po strani dizajn, uvek treba voditi računa da se ovde radi o potpuno identičnim vozilima, postavljenim na zajedničkoj platformi, koja isto tako dele i pogonske jedinice.

Izbor, dakle, zavisi prevashodno od ukusa, mada se ne može ignorisati cena i garancija. Kia Sportage je u Francuskoj, gde su inače obavljena oba testa, ”pokriven” sa 5 godina sa neograničenom kilometražom, dok Hyundai za Tucson odobrava ”samo” 3 godine. Na istom ovom tržištu osnovni Tucson 2,0 2WD košta 21.800 evra, dok je adekvatni Sportage jeftiniji za 900 evra, i poseduje nešto bogatiju opremu, u koju u svakako spada serijski ESP.

Ima još jedno ”međutim”... Južnokorejanci nisu prvi otkrili ”toplu vodu” i drugi proizvođači već izvesno vreme daju akcenat na lakim SUV vozilima. Jedan od poslednjih, Nissan Qashqai, slične koncepcije i cene, od prvoga dana nametnuo se kao apsolutni favorit u segmentu. To je referenca koju Tucson i Sportage, i pored mnogo talenta, teško mogu da prate...

ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
16819
Postavljeno: 15.11.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Mrki
15.11.2007 11:03
0
5

Zanimljiv dvoboj. Principijelo ipak ne razumem koji je razlog da neko kupi automobil ove klase. Niti je prestižni SUV, niti pravi terenac a košta kao i solidan automobil srednje klase!

zoran
15.11.2007 12:17
4
0

Pa ako se ima potreba za vožnjom po malo mekšim terenim ili dok naše putare prođe iznenađenje što sneg pada u januaru, a vozilo koristiš intezivno. Naravno samo u verziji 4WD.

Perica Rajkovic
15.11.2007 16:48
2
2

Pre nego li me neko drugi ispravi, mora da intervenisem u vezi par "stamparskih" greski koje su se provukle u tekstu. Naime vec sam podnaslov u magazinu VG nema nikakav smisao (ovde ispravljen), bas kao i jedna recenica u tekstu. Citiram: "Ukoliko zelite slican automobil po karakteristikama, a korejanci vas ne ispirisu, treba da imate na umu da su Peugeot i Citroen njihova braca blizanci". Totalno netacno, zaista mi nije jasno poreklo ovakve greske, znam samo da sam zeleo da kazem da su Hyundai i Kia isto sto Peugeot i Citroen, dakle braca blizanci!?
Izvinjavam se svim citaocima, bez obzira sto greska nije do mene.
Perica Rajkovic

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: