Ekskluzivno

Citroen C-Crosser

Kroasan a la Japan

Proizveden u Japanu, od strane novog partnera, kompanije Mitsubishi, Citroen C-Crosser prvi je francuski SUV. I još nešto, on ima i brata blizanca – Peugeot 4007

Arhitekta ne sme da se bori protiv terena, on mu se mora adaptirati...” - ovo nisu reči jednog ”građevinca”, kako bi se moglo pomisliti, već Šveđanina Oleg Sona, čoveka odgovornog za dizajn Citroena. I upravo ovom frazom, uspešno je objasnio ”domaći zadatak”, koji mu je bio poveren, odnosno kako integrisati stil Citroena na platformu Mitsubishi Outlandera.

Estetski gledano, Oleg Son i ekipa su odlično obavili posao, aktuelni dizajn Citroena, sa hromiranim znakom Chevrona u čitavoj prednjoj masci, u potpunosti je ispoštovan. U skladu je i svetlosna grupa u obliku bumeranga, već viđena kod C4, dok je zadnja urađena u LED tehnologiji. U svakom slučaju, C-Crosser izgleda znatno diskretnije, ukoliko ne i lepše, od Peugeota 4007, čija široko otvorena ”usta” izazivaju podeljena mišljenja. Stvar ukusa, u poređenje nećemo ulaziti, bar ne dok se ”intimnije” ne upoznamo i sa strašnim lavom.

Dakle zašto Mitsubishi Outlander, zapitaće se neko? Kao prvo, jer je ekonomski totalno neisplativo samostalno razvijati jedan model, koji će se proizvoditi u veoma malim količinama (maksimalno 15.000 primeraka godišnje za svakog proizvođača), a drugo svi ostali potencijalni partneri već su bili ”obećani”. Mislimo naravno na vezu Renault-Nissan i novi SUV Koleos, koji će se pojaviti na proleće naredne godine.

Outlander je naravno odgovarao grupaciji PSA i gabaritom, kao i kategorijom u kojoj se nalazi. Sa dužinom od 4,64 m, smestio se negde u sredinu ponude, između kompaktnih i prestižnih SUV. Direktni konkurenti su mu tako Nissan X-Trail, Land Rover Freelander 2, Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4...

Inače, Outlander je lansiran još 2005. godine u Japanu, dok se u Evropi pojavio ove godine, jedva par meseci pre francuskih blizanaca. Osim što su ovi izvršili određena podešavanja i trimovanje donjeg postroja, upotrebili su vlastitu pogonsku jedinicu, dok se u Outlander, bar za sada, ubacuje VW-ov 2,0 TDi od 140 KS.

Odlična ergonomija, ali premalo estetskih detalja rezultira manjkom osećaja topline

Svega ima, to istina...
Kako ne bi okolišali, recimo odmah da je C-Crosser poprilično skup! Poređenja radi, Outlander može biti jeftiniji i do 5.000 evra, mada se ovo može relatizovati zbog skromnije opreme i agregata. Citroen se tako ne može dobiti ispod 34.250 evra, koliko iznosi njegova početna cena u Francuskoj! Nažalost u vreme testiranja još nije bio dostupan na našem tržištu, tako da vam tačnu cenu ne možemo saopštiti.

Oprema, inače, podrazumeva sve što se očekuje od vozila ove cene i kategorije, dakle 8 vazdušnih jastuka, ABS, ESP, automatski klima-uređaj (mada ne sa dve zone podešavanja), radio CD sa komandama na upravljaču, elektropomične retrovizore, kao i sva četiri stakla, regulator brzine, automatsko uključivanje svetla, aluminijumske naplatke od 16 cola...

Sa te strane znači nema većih zamerki, ono što nam je najviše zasmetalo je upotrebljena plastika i par detalja vezanih za ergonomiju. Naime na komandnoj tabli je tvrda plastika, kuckanjem po njoj čuje se šuplje ”tok, tok”, dok se recimo upravljač ne podešava po dubini! Teško prihvatljivo u ovom segmentu, no to sve dokazuje japansko poreklo C-Crossera. Uostalom izuzmemo li logo Citroena na upravljaču, čitava armatura sa komandama i instrumentima, direktno je preuzeta iz Outlandera. Opet, završnoj obradi tradicionalno je posvećena veća pažnja, sve nam se učinilo veoma uredno ”upakovano”.

Sve što je retko, skupo je!
Jednom smešten kako treba, vozač se oseća prijatno u njegovoj unutrašnjosti. Testirana verzija, nazvana Excluzive, poseduje odlična kožna sedišta, od kojih je vozačko sa električnim podešavanjem. Mesta u ovom ”mešancu” zaista ne nedostaje, čak ni za pet odraslih osoba. Naslon zadnje klupe je iz dva dela i može se podešavati, baš kao i prostor za kolena, jer je ova smeštena na klizačima (amplituda pomeranja 8 cm).

Realni osećaj prostornosti odnosi se i na prtljažnik, sa dobrih 510 dm3 i petim vratima iz dva dela, nema bojazni da će višak stvari ostati kod kuće. Naravno nasloni se mogu kompletno oboriti, ali tek zadnjeg dana testiranja uočili smo prekidače na bokovima prtljažnika, kojim se sedišta automatski preklapaju. Veoma praktično kako bi se oslobodio prolaz ka trećem redu sedišta, jer ih C-Crosser ima čak sedam! Dobro ovo je samo teorijski, jer klupica, kao po običaju uredno sklopljena u dnu prtljažniku, može da ugosti isključivo decu nižeg uzrasta. O komplikovanosti sistema i praktičnom aspektu, nećemo trošiti reči, ali za uzvrat moramo naglasiti da je unutrašnjost organizovana po ugledu na mini vanove. Mnoštvo boksova, polica i držača, zaista dovoljne zapremine, omogućuju da svaka sitnica u vozilu pronađe svoje mesto.

Kako smo maločas spomenuli testirani Exclusive, recimo da cena ove verzije iznosi 37.550 evra, gde uz kožnu unutrašnjost, ksenon svetla sa prskalicama, senzore za vožnju unazad i veoma zatamljena zadnja stakla, idu još prelepi aluminijumski naplaci od 18 cola. No, ko želi odlični GPS sa kolor ekranom, pa još pride sa ugrađenom kamerom za pomoć pri parkiranju (sve zajedno u paketu košta 2.400 evra), super sound sistem snage 650 W (950 evra), krov na električno otvaranje (700 evra) i metaliziranu boju (500 evra) moraće ruku zavući dublje u džep i izbrojati ukupno 42.000 evra!

     
 

Jedan, ali vredan
Pozajmiti konkurentski dizel agregat, kada u kući već postoji bolji i snažniji, zaista ne bi bilo logično. Izbor je dakle pao na sofisticirani 2,2 HDi, koji od ranije pokreće C5 i C6, baš kao i Peugeot 407 i 607. Poznavaoci, međutim, znaju da u spomenutim modelima on ima 173 KS, uz 370 Nm obrtnog momenta, dok je za potrebe C-Crossera ”izduvan” na 160 KS (na određenim tržištima na 156 KS zbog filtera izduvnih gasova). Zapravo ”amputiran” mu je jedan turbo-punjač, te više nije biturbo, ali je za uzvrat obrtni moment podignut na 380 Nm, pri 2000 o/min. Nema, dakle, nikakve bojazni, karakteristike su iznenađujuće dobre, bez obzira na 1.750 kg mase.

Zbog ovakvog i ovolikog prtljažnika se i kupuje C-Crosser
Iznenađenje u prtljažniku: treći red sedišta

Iako fabričkim podacima ne treba uvek verovati, C-Crossera smo bez imalo muke pogurali do obećanih 200 km/h, dok do 100 km/h ubrzava za tačno 10 sekundi. Elastičnost agregata je isto tako za primer, čim se zavrti na nekih 1600 o/min, snažno vuče do maksimalno dozvoljenih 4500 obrtaja. Pritom je veoma diskretan, karakteristično ”brektanje” dizela čuje se samo u hladna jutra, dok još nije postigao radnu temperaturu. Pri nižim brzinama čuje se buka od kotrljanja, da bi pri višljim do izražaja došli šumovi od vetra, jer normalno, dobra aerodinamika nije svojstvena SUV vozilima.

Veoma dobrim karakteristikama svoj doprinos daje odlično odmeren šestostepeni menjač, poreklom iz PSA, precizan i prijatan za rukovanje. Ipak, je za žaljenje što automatski nije uopšte predviđen, pogotovo ukoliko se zna da ga grupacija poseduju u određenim modelima. Ekonomija opet obavezuje, mala količina predviđenih C-Crossera i 4007 ne opravdava neophodne adaptacije i investicije. Možda jednoga dana, ukoliko postignu veći komercijalni uspeh...

Uzevši u obzir težinu i karakteristike, potrošnja je sasvim prihvatljiva, bez da je neophodno imati ”pero-lako” stopalo. Prosečna zabeležena iznosila je 9,6 litara, upravo koliko troši na auto-putu (prosečna brzina oko 140 km/h). Minimalna ne silazi ispod 8,3, a maksimalna, po ne preterano zakrčenoj francuskoj prestonici, 12,3 litra.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,50

Ukupno

8,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

9

Funkcionalnost

8

Performanse

8

Dizajn

7

Kočnice

9

Ponuda prostora

8

Ukupno:

8,67

Kvalitet materijala

7

Motor

8

Završna obrada

8

Menjač

8

Ukupno:

7,60

Cena

6

Prosečna ocena: 7,81

Za sve puteve
Ukoliko potencijalni kupac traži vozilo podjednako talentovano za puteve i izvan njih, ovaj Citroen baš i nije najbolji izbor. No kako statistike kažu da 90% vozača SUV-a nikada, ili veoma retko, siđe sa asfalta, kupovina C-Crossera potpuno je opravdana.

Vozne karateristike su veoma približne jednoj berlini srednje kategorije, što će reči da je ponašanje na putu za svaku pohvalu. Nema poznatog klizanja preko ”nosa” u oštrim krivinama, pogotovo ne kada je izabran integralni pogon. Po već poznatoj šemi i ovaj Citroen može imati samo prednju vuču (oznaka 2W na prekidaču pored ručice menjača), kada se prilikom snažnih ubrzanja, pogotovo ukoliko je put klizav, na upravljaču oseća gubitak kontakta sa podlogom. U tom slučaju neophodno je izabrati 4W pogon, kada se snaga po potrebi automatski prenosi i na zadnje točkove.

Poslednja opcija je blokada diferencijala, kada je ova ravnomerno raspoređena napred i pozadi. Transmisija je inače poreklom iz kuće Mitsubishi, što samo po sebi uliva poverenje, ali je za žaljenje što recimo ne postoji elektronska pomoć za polazak na velikim uzbrdicama.

ponašanje na putu,
unutrašnji prostor,
aktivna sigurnost,
agregat

off road kapaciteti,
udobnost,
rezervni točak
redukovanih dimenzija,
cena

KONAČNO FRANCUSKI TERENAC PA MAKAR I PROIZVEDEN U JAPANU Twituj ovo!

Ukoliko se, ipak, upusti u ”avanturu” van asfalta, problem je u skromnom rastojanju od tla, baš kao i u pneumaticima. Otisnuti se suvim zemljanim putevima kroz šumu ili proplanak, naravno da nije problem, ali savlađivanje prepreka i blato, zaista nisu u domenu C-Crossera. Uostalom putne Michelin gume, dimenzija 225/55 R18 nisu ni za asfalt najoptimalnije rešenje, a još manje izvan njega. Što zbog njih, što zbog preterano tvrdog trima, po lošim putevima C-Crosser pošteno prodrmusa putnike, čime opet dokazuje principijelnu namenu. Naše mišljenje je, bez obzira na estetski izgled, da onome kome je do udobnosti bolje je da izabere pneumatike dimenzija 215/70 R16, u seriskoj opremi za slabije opremljenu verziju Pack.

Za svaku zahtevniju vanterensku vožnju preporučujemo adekvatne pneumatike

Bez obzira u koje je ”obuven”, C-Crosser koči odlično, tako da zaustavni put, pri brzini od 130 km/h, iznosi samo 66 m. Rekord u kategoriji.

Ljubav na drugi pogled
Pošteno govoreći, C-Croser nas na prvi kontakt nije preterano oduševio. Kao što rekosmo, kvalitet plastike, neudobno ogibljenje i previsoka cena, prouzrokovali su određeni skepticizam.

Međutim kako su dani prolazili, odlične vozne karakteristike i vredan agregat, sve više su dolazili do izražaja. Odlaskom na vikend, shvatili smo da nije ništa manje praktičan od jednog mini vana, a upitni pogledi prolaznika i vozača, samo su potvrdili da je dizajn veoma uspeo.

Ovaj impozantni, ali istovremeno i elegantni SUV, sigurno označava izvestan statusni simbol, samo pitanje je može li se imidž Citroena meriti sa recimo onim kod BMW-a? Kažemo ovo jer je cena testiranog C-Crossera identična sa cenom modela X3 2,0 slične snage i opreme! Odgovor na ovo pitanje daće sami kupci, u koje, nažalost, ne spadaju ni potpisnici ovih redova, baš kao ni velika većina čitalaca.

ekskluzivno iz Pariza, A. Uglješić i P. Rajković
foto: Vrele Gume, A. Uglješić i P. Rajković
aleks&peki@vrelegume.co.yu
9371
Postavljeno: 08.11.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Stefko
08.11.2007 23:50
0
1

Ja se još nisam zaljubio u "C krosera". Ne mogu da prihvatim izgled prednjeg dela. Suviše mi je neobičan, mada je nesumnjivo originalan. Pežo "4007" bolje izgleda, a micubiši "autlender" najbolje među ovom trojkom.
U poslednje vreme, auto novinari se često žale na udobnost francuskih vozila. Ne čudi me što se i vi žalite na testirani model. Ni cena nije naivna.
Ovo je ujedno i prvi francuski SUV. Sigurno će imati uspeha na tržištu. Što se BMW-a tiče, on je oduvek klasa više.

dule macedonia
27.8.2008 11:41
1
1

sva tri auta imaju zajednicku manu,to je tvrda i jeftina plastika koja na dodir vam grebe ruke a na oku je sve o.k.ja imam autlander sa intes PLUS PAKETOM ito je skupo a ne dobijate kvalitet u kabini gde provodite najvise vremena.nedopuslivo za auto od 28000 e.

Miloš
22.7.2013 23:27
0
0

ima ih samo 3 u Srbiji

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: