Ekskluzivno

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

U ritmu Twinga

Nakon punih četrnaest godina postojanja, Twingo najzad ustupa mesto istoimenom nasledniku. Njegov više puta odlagan nastup, izuzetno je važan za Renault, kako zbog osetnog pada prodaje, tako i zbog ogromne popularnosti prve generacije

Generalno gledano Twingo je postao zreliji automobil

Nije lako novom Twingu! Naslediti jedan toliko originalan i dobro prodavan model, sa više od 2,4 miliona proizvedenih primeraka, zaista je nezahvalno. Ali, šta da se radi, bez obzira na činjenicu da je sve ove godine Twingo bio među deset najprodavanijih vozila u Francuskoj, smena generacija je neophodna. Uostalom, opstati toliko dugo na sceni, u doba kada je prosečan životni vek jednog modela 6-7 godina, samo po sebi je uspeh. Pošteno govoreći, zamena je bila predviđena još pre dve godine, no dolaskom novog generalnog direktora, Carlosa Ghosna, projekat je odložen. Razlog? Po njegovom mišljenu, nedovoljno atraktivna spoljašnjost, tako da su dizajneri opet zasukali rukave.

Najzad, na prošlogodišnjem salonu u Parizu imali smo priliku da vidimo gotovo finalnu verziju, koja se, nažalost, vidljivo razlikuje od Twinga koga smo dobili na testiranje. No, i na to smo se navikli, prototipovi često nemaju mnogo zajedničkih tačaka sa finalnim proizvodom. Ekonomija nameće svoje zakone, pa je iz tog razloga odlučeno da se proizvodi u Novom Mestu, pored Clia 2. Naime, u procesu proizvodnje dele oko 80% neophodnih robota i alata, čime se postižu velike uštede.

Iako je izgubila na originalnosti komandna tabla je znatno kvalitetnija i praktičnija

Bilo kako bilo, Twingo otvara ovogodišnji ”bal noviteta”, kojem će se ubrzo priključiti Laguna 3, Kangoo 2, Clio karavan i Koleos (prvi 4x4 Renaulta). Kako su u igri ogromni ulozi, jasno je da niko nema pravo da ”omane”, pogotovo ne Twingo, koji donosi pare u kuću. Ima li šanse da ponovi uspeh i koliko je napredovao u poređenju sa prethodnim, proverili smo nakon desetak dana intenzivnog druženja.

Da li je originalan kao nekada?
Odgovor je - ne! I to mu je uslovno rečeno najveća mana. Konstatacija novog Twinga nije lična, gotovo svi koji su ga videli i provozali, zaključili su da njegov izgled neuporedivo konvencionalniji od prethodnika. Simpatičnih oblina, prvi Twingo izazvao je velike simpatije, dok se oko dizajna novog lome koplja. Po nekima zaobljeni prednji deo, za razvučenim svetlima na krajevima karoserije, u potpunom je neskladu sa oštrim linijama ”zadnjice”. Na ulici prolazi gotovo neprimećeno, jedino su ga vlasnici, sada bivšeg, zainteresovano merkali. Kao što rekosmo mišljenja su podeljena, zato prepustimo svakome pojedinačno da dâ svoj sud.

Ni unutrašnjost ne zrači originalnošću, iako je stil moderan, a kvalitet podignut na znatno viši nivo. Komandna tabla, ipak, potseća na bivšu, sa centralno postavljenim numeričkim instrumentima, blago zaokrenutim ka vozaču. Ovoga puta su znatno veći i pregledniji, mada i dalje nedostaju važne informacije. Obrtomer je recimo rezervisan isključivo za sportske verzije Dinamique i GT, dok instrument za temperaturu tečnosti motora uopšte ne postoji, baš kao ni putni računar. I to treba pod hitno korigovati!

Dovoljno udobna prednja sedišta doprinose opštem komforu
Modularnost prtljažnika postignuta je uzdužnim pomeranjem sedišta i obaranjem naslona
Obaranjem naslona suvozačkog sedišta mogu se poneti predmeti i do 2,5 metra dužine

Nasuprot tome, završna obrada i kvalitet plastike su znatno bolji. Iako tvrda, izgleda prijatna na oko i dodir, pogotovo ukoliko je svetla kao u našem slučaju. Uostalom u ovoj kategoriji ni konkurenti nemaju pravo na mekanu i kvalitetniju. Recimo još da je enterijer kompletno obložen njome, tj. da nema više golih metalnih površina.

Da li je isto toliko prostran i modularan?
Ne, toliko koliko se moglo očekivati. U poređenju sa prošlom verzijom, koji je imao ubedljivo najbolji odnos spoljašnje dimenzije/unutrašnji prostor, nova nije znatnije napredovala. Čitavih 17 cm više (ukupno 3,6 m), iskorišćeno je, pre svega, kako bi se poboljšali rezultati kraš testova.

Uprkos tome i dalje je ubedljivo najprostraniji u segmentu, pogotovo kada se radi o sedištima pozadi. Kao i ranije smeštena su na klizačima, tako da kada se maksimalno odgurnu unazad, prostora za kolena ima u izobilju. Izuzmemo li prva dva završna nivoa, gde je zadnja klupa fiksirana (naglašavamo klupa, a ne sedišta), modularnost je sačuvana. Zapremina prtljažnika tako varira između 199 i 329 dm3, u zavisnosti u kojoj su poziciji sedišta (pomeraju se za 22 cm). Jeste da u najgorem slučaju na njima mogu biti samo deca nižeg uzrasta, ali tada je prtljažnik veći nego li kod novog Clia. Moguće ih je naravno i preklopiti, kada se dobija bezmalo jedan kubni metar tovarnog prostora, jedino bi sistem morao biti jednostavniji za rukovanje. Kako se i naslon suvozačevog sedišta obara, u unutrašnjosti se mogu transportovati predmeti dužine do nekih 2,5 m.

Što se tiče praktičnih detalja, treba reči da je Twingo najzad dobio pravu pregradu za rukavice ispred suvozača. Iako nije preterano prostrana, kao ni pregrade u vratima, ipak se može zatvoriti, kako stvarčice od vrednosti ne bi ostale izložene znatiželjnim pogledima. Naš mališan je posebnu pažnju poklonio pripadnicama lepšeg pola, jer je bio opremljen tzv. Make-up Boxom. Radi se o dve plastične ”šolje” za šminku, sa ogledalcem u obliku ruža za usne. Nažalost zauzimaju prostor u koji bi se prirodno odložio mobilni telefon ili kutija cigareta, tako da zaista ne znamo šta ćemo sa njima!

Inače i Twingo 2 postoji isključivo sa dvoje vrata, što i nije neki hendikep, jer su ova pozamašna i široko se otvaraju. Pristup zadnjim sedištima je samim tim veoma jednostavan, pogotovo što prednja lako skliznu unapred (memorisana pozicija).

Vozačka pozicija je više manje OK, pogotovo kada je moguće podešavati sedište i upravljač po visini (ne i po dubini). Može mu se, ipak, zameriti što se sigurnosni pojas ne podešava, kao i pedale pomerene previše udesno. Za uzvrat, oslonac za levo stopalo dostojan je tog imena.

Da li je ponuda i dalje ograničena?
Ne, naprotiv! Za razliku od prethodnika, koji je posedovao samo jedan benzinski agregat od 60 i 75 KS, Twingo 2 ih ima ukupno četiri. Zadržan je isti 1,2 od 60 i 75 KS (poslednji sa 16 ventila), kome se pridružio novi 1,2 TCE od 100 KS (sa turbo punjačem, preuzet iz Clia i Modusa) i najzad dobro poznati dizel 1,5 dCi. Za početak naredne godine najavljen je još i Twingo RS, koji bi trebalo da postiže čitavih 135 KS. Ujedno postoje i dva tipa menjača, klasičan petostepeni koji ide uz sve agregate, kao i robotizovani BVR Quick Shift, isto tako sa pet brzina, ali za sada samo uz 1,2/75 KS.

Cilj je dakle osvojiti različite kategorije kupaca, od onih sportski nastrojenih, pa do vozača koji prelaze više desetina hiljada kilometara godišnje. Iz istog razloga u ponudi je čak šest završnih nivoa, tj. osim osnovne verzije postoje još Authentique, Expresion, Dynamique, GT i Initiale.

Stakleni krov je zamenio platneni iz prethodne generacije

Po ugledu na stariju braću, sada se može dobiti sa znatno luksuznijom opremom, dosad neviđenoj u kategoriji. Testirani Initiale posedovao je recimo kožna sedišta, elektronski regulisan klima-uređaj, sistem za automatsko paljenje svetla i brisača, senzore za vožnju unazad, regulator i limiter brzine, aluminijumske naplatke od 15 cola, ogroman stakleni krov sa električnom komandom i kako bi se dopao mladima, sistem za telefoniranje Bluetooth i Audio Connexion Box. Zahvaljujući ovom poslednjem, moguće je priključiti na ugrađeni audio sistem lični MP3 ili USB flash memory, i tako koristiti komande za upravljačem. Naravno da sve nabrojano ne postoji u jeftinijim verzijama, odnosno za određene opcije je neophodno doplatiti, no ko voli, nek’ izvoli.

Po prvi put pod haubom Twinga se može naći jedan dizel motor 1,5 dCi

Ni pasivna, baš kao ni aktivna sigurnost nisu zaboravljeni, ABS i sistem za urgentno kočenje (povećava pritisak kočionih pločica na diskove) su u serijskoj opremi, dok se broj vazdušnih jastuka kreće od 2 do 8. Za početak ESP nije predviđen, međutim Renault tvrdi da će biti na raspolaganju do kraja godine.

Da li je ponašanje na putu sigurnije?
Da, do te mera da se stiče utisak da smo za upravljačem vozila iz višeg segmenta. Progres je zaista evidentan, što je logično ukoliko se zna da novi Twingo počiva na platformi Clia 2. Samo ogibljenje je osetno tvrđe, što donekle kvari udobnost po lošem putu i pri nižim brzinama, no zauzvrat u krivinama ima mnogo manje podupravljanja. Znatno bolje podnosi temperamentnu vožnju i velike brzine, tako da se bez brige može otisnuti na duži put. Konkurenti, kao što su trojke Peugeot 107, Citroen C1 i Toyota Aygo, pa zatim Fiat Panda, Kia Picanto i VW Fox, mogu samo da mu pozavide na voznim karakteristikama.

Troja vrata, živahan i štedljiv motor i fleksibilan prtljažnik su recept za uspešan gradski automobil

Hvalospevi se odnose i na znatno snažnije i izdržljivije kočnice, iako su sve verzije opremljene dobošima pozadi. Kao i kod Clia, Modusa i Megana i Twingo poseduje električnu asistenciju, koja je najzad dobro odmerena. Ni previše snažna, ni nedovoljno pojačana.

Naravno njegov omiljeni teren je i dalje grad, posebno kada su ispod ”haube” slabiji agregati. Lak za upravljanje, pregledan i pokretljiv, Twingo se sa lakoćom probija kroz gradske gužve, a ko ga ne parkira ”iz cuga” pod hitno neka uzme dopunske časove iz vožnje.

Problem je jedino što su prednji i zadnji branici u boji karoserije, pa uz to nezaštićeni nekakvom lajsnom ili gumom. Nakon samo par dana vožnje po francuskoj prestonici, već su bili oštećeni. Zapravo o klasičnim branicima više nema ni govora, plastični delovi koji se pod tim izrazom podrazumevaju, potpuno su integrisani u samo vozilo. Izuzmemo li poklopac motora, ceo prednji deo je od plastike.

Da li se isplati kupiti dizel?
Naravno, bez obzira što je skuplji za oko 1.500 evra od 1,2 16v/75 KS, odnosno za 2.000 od osnovnog 1,2/60 KS. Zapravo ovo je velika premijera, jer do sada Twingo nije imao pravo na dizel agregat. No, kako se bez njega danas ne može, a i svi navedeni konkurenti ga poseduju, ni Renault nije mogao da ignoriše zahteve tržišta. Uostalom, predviđanja su da će Twingo sa ovim motorom predstavljati oko 30% prodaje.

ponašanje na putu,
cena,
ponuda agregata,
unutrašnji prostor

nedostatak originalnosti,
osetljiva karoserija,
bazna verzija bez
servo upravljača

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

7

Funkcionalnost

7

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

7,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

7

Dizajn

7

Kočnice

7

Ponuda prostora

9

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

6

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

7,40

Cena

8

Prosečna ocena: 7,38

Drugo, ovaj blok je već odavno pokazao (i dokazao) brojne kvalitete, pa kada nema poteškoća u težim karoserijama, zašto bi bilo drugačije u relativno laganom Twingu (dizel oko 1000 kg). Ovo kažemo zato što na papiru 65 KS ne izgledaju impresivno, no mirne savesti možemo potvrditi da su više nego dovoljni u svakodnevnoj vožnji. Sa 160 Nm, koje ostvaruje pri 1900 o/min, 1,5 dCi omogućava korektna ubrzanja i međuubrzanja, što znači da nema opasnosti prilikom preticanja. Ko to voli iskazano u brojevima, do 100 km/h treba mu manje od 15 sekundi, dok recimo u četvrtom stepenu prenosa, od 80-100 km/h, ubrzava za 12 sekundi, odnosno u petom za 15. Znatno bolje od benzinskog 1,2/60 KS, kome je za isto to neophodno 16,5 i 25,5 sekundi.

Izlaskom na auto-put ovaj mali dizel deluje još ubedljivije, tako da je pregledni kilometar sat u jednom momentu pokazao čitavih 168 km/h. Do nekih 130-140 km/h, vožnja se odvija u primernoj tišini, da bi potom parazitni šumovi od vetra i kotrljanja došli do izražaja.

Sve u svemu, diskretan rad dizela ne može da se ne dopadne, baš kao i njegova potrošnja. Nismo daleko od fabričkih podataka, često preterano optimističkih, odnosno naša zabeležena iznosila je skromnih 5,8 u proseku. Minimalna može biti ispod 4 litra, a maksimalna se popeti na 7, ali ne u gradu, kao što se moglo pomisliti, već na auto-putu. Sa 40 litra u rezervoaru, autonomija je iznad 600 km. Osim toga 1,5 dCi respektuje čovekovu okolinu, tj ispušta samo 113 grama CO2 po kilometru.

Novi Twingo je zadržao dosta detalja koji su bili karakteristični za prethodnika Twituj ovo!

Da li je cena porasla?
Ne, bar kada je o određenim verzijama reč. Šta više, osnovni Twingo 1,2 jeftiniji je u Francuskoj za 860 evra od nekadašnjeg! Neverovatno, ali istinito...

Početna cena tako iznosi 7.990 evra i bez obzira što je unutrašnjost spartanska, ovakav potez Renaulta sve je iznenadio. Poređenja radi, maločas spomenuti Citroen C1 1,1/68 KS, skuplji je recimo za 500 evra, a da nije ništa bolje opremljen.

Ne računajte, dakle, na servo upravljač ni na njegovo podešavanje po visini, audio-CD uređaj, pomičnu zadnju klupu, električne podizače stakla itd, čak i za otključavanje vozila treba gurnuti ključ u bravu. Sve ovo (osim pomične klupe) ulazi u naredni nivo, Authentique, koga je ujedno moguće poručiti sa još dva agregata, 1,2/75 KS i 1,5 dCi. Cena se potom brzo penje, tako da za najskuplji Twingo, upravo onaj koji smo imali na testiranju, treba preko 16.000 evra. Najjeftiniji 1,5 dCi Authentique košta 11.350 evra, što je ovoga puta za 300 evra više od C1 1,4 HDi/55 KS. Twingo je međutim performantniji, sa superiornijim unutrašnjim prostorom.

Kod nove generacije Twinga Renault je značajno unapredio stabilnost

Maločas smo spomenuli i novi benzinski 1,2 TCE od 100 KS, koga smo već imali prilike da isprobamo kod Modusa. Ovaj sjajan motor ide isključivo uz GT završni nivo, a njegova cena iznosi okruglo 14.000 evra.

Zaključak, bez ”da li”
Twingo 2 znatno je zreliji i ozbiljniji automobil nego prethodnik! Kao retko kada, ostvaren je ogroman napredak u odnosu na prethodnu generaciju, što je ruku na srce i normalno, jer koncepcija ovog datira sa početka devedesetih godina. Praktično sve nakadašnje mane su iza njega, no uprkos tome ne mogu da se otmem utisku da će teško ponoviti uspeh prethodnog. Razlog je naravno u spoljašnjem izgledu, kao što rekosmo ne toliko originalnom, ali i u brojnim konkurentima koji nisu postojali do pre koju godinu.

Ostavimo li se nagađanja, zaključak koji se može izvući je jednodušan. Novi Twingo potpuno je opravdao očekivanja, čak ih je u mnogo čemu i nadmašio. To je savremen i polivalentan mali automobil na koji se u budućnosti mora računati. Prvi podaci o porudžbinama upravo to potvrđuju.

ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
3536
Postavljeno: 06.09.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Danijel
08.9.2007 18:11
1
0

Posedujem Twingo skoro 3 godine i zaista imam samo reci hvale. Uz redovno odrzavanje je
izuzetno pouzdan, za grad idealan... Licno nisam odusevljen izgledom novog Twinga, stari model je ipak imao neki svoj "smek". Medjutim, dopada mi se sto sada postoje dizel verzije motora, dosta dodatne opreme a i cena novog modela je sasvim OK. Nadam se da ce novi model opravdati kvalitet starog... Sacekacemo malo, da vidimo kako ce se pokazati. Uostalom, u masi slicnih modela Twingo bi bio moj najuzi izbor.

Darko
16.9.2007 22:20
0
1

Kao prvo da se zahvalim redakciji što nas je častila aktuelnim testom u septembarskom izdanju. Novi Twingo je po svemu sudeći dobar ali to više nije "onaj" Twingo.Sada je veći, teži, luksuzniji,...
Čini mi se da će Fiat 500 preuzeti njegovu poziciju na tržištu??

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: