Super test

Opel Corsa 1,7 CDTi

Slatke muke

Da li je sadržaj ispred forme? Mišljenja po ovom pitanju su uvek podeljenja. Naše je da je uvek bitan, baš kao i način na koji je predstavljen. Nova Opel Corsa, koja se nalazi na našem super-testu, i formom i sadržajem ispunjava očekivanja

Nedavno, njeno ”malo” visočanstvo, Opel Corsa je stigla i u našu redakciju, i to ni manje ni više, nego na super-test. Automobil godine po izboru čitalaca našeg magazina je sličnu titulu osvajao širom Evrope tokom 2007. godine.

Dakle, nova Corsa je favorit Opela u B segmentu, koji je izuzetno dobro startovao na svim evropskim tržištima. Problema sa prodajom nema, a dileri stalno traže ”automobil više”. I to su ”slatke” muke.

U takvoj situaciji, nezadrživo jureći ka vrhovima top lista kada je popularnost u pitanju, Corsa ostavlja sve kritičare nemim, jer naći joj nedostatak znači još više obezvrediti konkurenciju. Ona je trenutno po mnogima ispred svih.

P.Barta
foto: Vrele Gume, P. Rakić
pavleb@vrelegume.co.yu
3262
Postavljeno: 29.08.2007

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

aleksa
29.8.2007 14:12
1
1

Smatram da ukoliko se auto vozi zakonski prilagodjeno da nije problem odrazati prosek kombinovane voznje od oko 5,5 litra i to bez da budete najsporiji na putu. Citam Svedske i Nemacke casopise godinama i u vecini slucaja Srpski casopisi prikazuju veci prosek potrosnje na testovima. Znamo svi da u nasim krajevima mnogi koji imaju snazan auto oni ga i koriste ali nije realno poci od toga da tako svi voze. Auto od 400-500 konja moze da ima potrosnju od 25-30litra ako se ganja ali nadjite mi tu osobu koja svakodnevno ganja takav auto do kraja bez da se slupa, izgubi dozvolu ili sta vec moze da se desi. Zakljucak moj je da velika snaga moze da popije ali ne mora.Auto koji sam delio sa kevom je uvek kod nje trosio vise nego kod mene i ako sam uvek vozio brze od nje. Moje odlicno planiranje i uskladjeno menjanje brzina je doprinelo takvom rezultatu

M3
29.8.2007 15:05
0
1

U Srbiji je gorivo daleko lošijeg kvaliteta nego recimo u Švedskoj, tako da je veća potrošnja sasvim normalna posledica. Prosek od 5,5 litara za Opel Corsu 1,7 CDTi u kombinovanoj vožnji je NEMOGUĆ.

Alfissimo
29.8.2007 15:36
0
0

@ M3
Nažalost, ali i provereno tačno:-(
I nije mi jasno, svi smo toga svesni i svi znamo kakve mogu biti posledice, ali i dalje svi ćutimo i vozimo prihvatajući stvari zdravo za gotovo!? Kada će nešto ovde konačno da se pomeri napred, počevši od nas samih?

MARKO-VW
29.8.2007 16:24
0
1

@Alfissimo
Nikad.

zeljko
29.8.2007 22:26
0
0

ma kakav Opel!!!Moja Civic od 2,2lit dizel trosi toliko u CH a koliko bitek trosila da ima isti motor i vi to smatrate zadovoljavajuce?

aleksa
29.8.2007 23:43
1
1

Evo opet mene. Citam jedan Svedski test iz 2001 god o Mercedesu C270cdi automatik karavan. Znaci 2,7 l 5cilindra i 170 ks. Teska, snazna merdza je trosila 6,7 l pri brzini od 130km/h. Malo mi je cudno da Vrele Gume cene da mala Corsa realno trosi oko 6 l na otvorenom putu. Pri kojoj brzini? 150 ili vise... Bez obzira na kvalitet goriva ovo je previsoka vrednost ako nije u pitanju visoka nezakonita brzina.... Sta je u praksi otvoren put koja brzina se uzima u obzir? Cini mi se da ako je auto brzi vozi se brze a zakon....ma ko ga je..sa oprostenjem.. Ako je tako onda mi je sve jasno..

Mikailo Radulovic
30.8.2007 01:30
1
0

Nazalost, kod nas je izgleda na prvom mestu POTRONJA, na drugom POTROLSNJA, na trecem , cetvrtom....hiljaditom.Nesumnjivo da se radi o lepom i kvalitetnom gradskom automobilu, ali zaista nista vise od toga. Nemastina je nas narod naterala da vidi i nesto sto u realnosti ne postoji. Kada Vam je od presudne vaznosti da li auto trosi 1 ili 2 ltra benzina ili nafte vise, onda o samom autonmobilu ostaje tek uzgred da se diskutuje. Konkretno ovaj automobil je gotovo po svim karakteristikama na samom zacelju Opelove ponude, ali se sve to zanemaruje zbog njegove potrosnje. Neznam ni sam koliko je "mastila" potroseno da se dokaze nesto sto nije moguce, a to je da je ovakav i njemu slicni automobili ustvara "najbolji i najpametniji izbor"!
Predlazem da se nastavi sa daljem razradom UPOREDJIVANJA naseg i evropskog goriva, te njegovog uticaja na povecanju potrosnju, koja moze da bude veoma OPASNA jer se meri od par stotina grama do citavog litra ili dva. Posao kojim se bavi redakcija "Vrelih Guma" je na ovaj nacin na naj bolji nacin doveden u pitanje, jer nama u 99% slucajeva trebaju podaci o POTROSNJI. Sve ostalo vec sve najbolje znamo.
Hvala na ustupljenom prostoru, uz zelju i nadu da se ako nista drugo makar i na trenutak porazmisli o ovom "vrzinom kolu" u koje smo kolektivno svi "usli".

Mikailo Radulovic
30.8.2007 01:45
0
0

Jedna mala dopuna na moj predhodno poslati komentar. Kupovina ovakvog automobila nzbog potrosnje nema nikakvog smisla zbog dobro poznate politike cena. Jeddnostavno receno prilikom kupovine ce te dati toliko vise para, da jedinoako vam auto sluzi za taksiranje ima opravdanje njegova kupovina. Kada neko komentarise potrosnju i to navodi kao najvazniji razlog za kupovinu. onda je vise nego jasno da taj covek zapravo "kuburi' sa parama, te da ce najverovatnije da prolazi destak ili dvanaestak hiljada kilometra godisnje. Nije tesko izracunati koliko decenija je potrebno da bude opravdana investicija.
Pa sta onda ostaje kao neki savet ili zakljucak. Ne izmisljati toplu vodu, razliku u ceni investirati u veci, bolji, jaci automobil. U nesto sto ce te uzivati u voznji. nemojte da se zavaravate podacima iz papira, gde su navodno dizelasi dostigli ili cak i ptrestigli benzince. To je iskljucivo vezano za velike motore od dve i vise hiljada kubika.Naravno da ce ovakav automobil po svemu da bude ispred onog sto ste vozili do juce (neki Yugo. Lada itd..) ,ali zato nemojte da gajite iluziju da je ovaj auto u voznom smislu nalik na benzinski iste kubikaze. Vrlo je bitno da slusajuci druge korigujete sebe, ali je presudno da ocenite sta je istina a sta proizvod kolektivnog misljenja.
Puno pozdrava svim citaocima Vrelih Guma

M3
30.8.2007 09:33
0
0

@ Aleksa

Nije reč o vožnji na otvorenom, već o kombinovanoj vožnji. U vožnji isključivo na otvorenom 6 l je ostvarivo.

Alfissimo
30.8.2007 09:53
0
1

@ Mikailo Radulovic
Slažem se iznetim viđenjem i svakako pripadam onoj vrsti vozača koja je spremna da plati i koju litru više utrošenog goriva, ali da istovremeno u činu vožnje pronađe užitak. Napominjem da nisam nikakav Rokfeler i ne raste mi novac na drveću, ali važnja je istovremeno i hobi, užitak strast, baš kao što je neko spreman da kroz duvan mesečno "sprži" nekoliko hiljada dinara. Nije sve u odricanju i merenju svakog grama goriva, ali za ljude koji na taj način racionališu i automobil predstavlja samo prevozno sredstvo podaci o potrošnji jesu jedan od prioriteta.

@ Aleksa
Moja Alfa na otvorenom putu troši oko 8 litara, a u gradu može da prebaci i 12. Podaci o prosečnoj potrošnji treba da se izvedu na bazi kombinovane vožnje u različitim uslovima, baš kao što i proizvođači automobila imaju takvu praksu (mada su ponekad i malo nerealni u svoju korist). Činjenica je da lošije gorivo pospešuje potrošnju, a ovde se nikada nismo približili standardima po tom pitanju. Dakle, potrošnja od 5,5 litara predmetne Corse ovde definitivno nije moguća, osim ako se, naprimer, vozi konstantnom brzinom od nekih 80-90 na sat na otvorenom putu. Novinari ovde to svakako najbolje znaju...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: