Aktuelno

Spasavanje Chryslera

Popravka Chryslera

Gigant Chrysler je u ozbiljnoj krizi. Da bi se ona prevazišla, potrebno je napraviti nekoliko mudrih strateških poteza. Prvi zadatak je učiniti dilere srećnim i zadovoljnim, a zatim se ponosno pozvati na dizajnersko nasleđe, osnovati mudre saveze i, konačno, možda pozajmiti neka rešenja od Japanaca


Tom LaSorda (Chrysler Group), John W.Snow (Cerberus Capital Management) i dr Gieter Zetsche (DaimlerChrysler)

Uskoro će šef Chrysler groupa, Tom LaSorda biti oslobođen okova u vezi sa tromesečnim izveštajima o prodaji, ”napornih” Nemaca i radoznalih novinara. Naime, u narednih nekoliko meseci se očekuje da Cerberus Capital Management kompletira transfer Chryslera, te osnuje privatnu automobilsku kompaniju.

Sve dok su novi šefovi iz Cerberusa zadovoljni, LaSorda može da vodi Chrysler na način na koji on smatra da je najbolji, bez ”drskih” uplitanja sa berze. A šta je potrebno da on uradi da bi opravdao svoje poverenje pred novim vlasnicima? Odgovori bi mogli da budu sledeći:

Zakopati ”ratnu sekiru”
Chrysler je poznat kao jedan od najlojalnijih prodavaca, ali i dalje ispašta zbog očajnih odnosa sa distributerima. LaSorda je inicirao novi stav, ljubazan, ali i ofanzivan, ali će nova terapija morati da se primenjuje ozbiljno i uporno. Poverenje mora biti povraćeno.

P. Barta
foto: Chrysler
pavleb@vrelegume.co.yu
1421
Postavljeno: 13.06.2007

Arhiva: Aktuelno

Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 07.11.2013

Plastika

Sve više i više automobilskih komponenti se izrađuje od plastike. Plastika omogućava da delovi budu lakši i oblikovani na mnogo različitih načina, pa se mogu postići raznovrsni oblici koji su pre bili mnogo komplikovaniji za izradu


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 23.07.2013

Tržište SAD - Chevrolet Impala

Chevrolet Impala, zvezda koja ponovo sija


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 19.07.2013

U pronalaženju pravog puta

Za 20 godina broj motora sa unutrašnjim sagorevanjem će porasti i biće vodeća vrsta pogona motornih vozila, međutim ne treba zaboraviti da i hibridni pogoni sadrže motore SUS


Tržište SAD - Lincoln

04.06.2013

Novi propisi

03.03.2013

J.D. Power

27.06.2012

Parking Servis

23.02.2012

Fiat

30.01.2012

Tehnički pregled

19.01.2012

Parking servis Novi Sad

09.09.2011

Predlog registracije novih vozila

26.08.2011

Broj vozila u Srbiji

15.07.2011

Prva pomoć Tekst sa video prilogom!

05.04.2011

Cene goriva u Srbiji

11.02.2011

Lizing

31.01.2011

Novi ZOBS - Pravilnik

15.09.2010

Hands-free uređaji

15.03.2010

Prodaja automobila u Srbiji 2009

18.01.2010

Serbia 2009 Car Sales

18.01.2010

Oprema u automobilu

16.01.2010

Novi ZOBS

09.12.2009

Tehnički pregledi

10.11.2009

Opel i Magna

26.10.2009

Preregistracija vozila

11.09.2009

Uspon i pad GM-a

03.08.2009

Cene goriva u Srbiji

24.07.2009

Fiat i Chrysler

15.06.2009

Tržište u Evropi

10.06.2009

Oglašavanje u vreme krize

13.05.2009

Crnogorske tablice i ZOBS

05.05.2009

Nove registarske oznake

05.02.2009

VW vs Porsche

13.01.2009

Takse pri registraciji

08.01.2009

Novi ZOBS i auto škole

06.01.2009

Toyota Srbija

26.12.2008

Kriza u SAD

11.12.2008

Policijski presretači na srpskim putevima

25.11.2008

Kretanje cena goriva na tržištu Srbije

15.10.2008

Smanjenje carina

08.10.2008

Analiza isplativosti različitih pogonskih goriva

12.09.2008

Poskupljenje goriva

16.07.2008

Domaća automobilska industrija

11.06.2008

Premium gorivo

12.05.2008

Bio gorivo

11.04.2008

Jeftina vozila

19.03.2008

Exxon Mobil

13.03.2008

Krađa vozila

21.02.2008

Tata Nano

12.02.2008

Plate vodećih ljudi

15.01.2008

Krađa vozila

11.01.2008

Flavio Briatore

07.01.2008

Porodica Quandt

31.12.2007

Izložba fotografija

15.12.2007

Max Mosley u Beogradu

27.11.2007

Chrysler

07.09.2007

Spasavanje Chryslera

13.06.2007

Kupovina polovnog vozila

26.04.2007

David Richards kupio Aston Martin

12.04.2007

Carlos Ghosn

15.03.2007

GM

30.01.2007

Kriza u Fordu

05.01.2007

Ford i Chrysler u krizi

08.12.2006

Milan
13.6.2007 10:41
0
0

Čini mi se da američka autoindustrija nema budućnost sa tolikim troškovima, mada bi za nas buduće penzionere bilo lepo da svi proizvođači imaju takve troškove.
Nevezano za troškove drugi veliki problem amerikanaca, gledano iz evropskog ugla je imidž i prepoznatljivost. Nekako se čini da kupcima nije baš jasno šta u stvari američki proizvođači nude.

Mix
13.6.2007 17:05
0
1

Gotovo je sa Chryslerom. Mislim da se, posle raskida sa Mercedesom njima blizi konacan kraj.

swiss
13.6.2007 23:10
0
2

americki proizvodjaci ne mogu da udovolje domace kupce,a kako ce tek ostalim.treba postaviti mladje ljude na celo kompanije,a ove matorce sa primitivnim nacinom poslovanja i izbacivanjem novih modela poslati u penziju.jednostavno nemaju cilj,odnosno vodilju buducih modela.

MARKO-VW
14.6.2007 14:39
0
2

Šta treba uraditi? Osetno poboljšati kvalitet, smanjiti cene, dovesti vrhunske dizajnere.
Neka gospoda direktori malo smanje svoje profite, neće im pasti kruna s glave, ako se do sada nisu nafatirali, onda ne znam kad će. Na kraju krajeva, neka se ugledaju na japance do pre 15 godina, ili na korejance sada.

Shele
15.6.2007 11:52
0
1

Konacno se i Chrysler rastao od Mercedesa, sad cemo da vidimo kako ce da bude, mislim da ce im Mercedes i dalje 'prodavati' motore (prevashodno mislim na dizel), jer je bez dizel motora Chrysler klinicki 'mrtav' u Evropi. Lako je nekom da propada (Chrysler-u) kad ima potporu od strane Mercedesa, e toga vise nema, pa nek se snalaze sad ..:-)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: