Intervju

Anđelko Trpković

Šta će biti...

Do Salona automobila u Beogradu ostalo je još malo vremena. Anđelko Trpković, v.d. direktora Beogradskog sajma, očekuje da će ova manifestacija biti još jedan korak napred, ka sličnim koje se održavaju u Evropi


U predvečerje Međunarodnog salona automobila u Beogradu, razgovarali smo sa Anđelkom Trpkovićem, v.d. direktora Beogradskog sajma, o mogućnostima, ambicijama i očekivanjima ove najznačajnije manifestacije za automobilski svet u našoj zemlji. Pripreme i planovi su odavno u toku, jer od 23. marta do 1. aprila ove godine Beograd bi trebalo da ugosti 60 svetskih premijera automobila, sve renomirane proizvođače automobila, ali i motocikala i komercijalnih vozila. I sve to na prostoru Beogradskog sajma, koji veštom rukom vodi naš sagovornik. Dakle, na pravom smo mestu da postavimo pitanja.

VG: Šta je ove godine Beogradski sajam učinio da Salon automobila bude još lepši i bolji?
Trpković:
Mi se svaki put trudimo da budemo što bolji i da uradimo sve što možemo da bi se popravio kvalitet, pre svega izlagačkog prostora, zbog samih izlagača, jer izlagači su tu prevashodno najvažniji za nas. A kada se završi posao sa izlagačima, onda prošetamo sajmom i gledamo kako na najbolji način da zadovoljimo sve ono što posetioci od nas očekuju. I u tom uzajamnom zadovoljstvu između izlagača i posetilaca, zapravo i Beogradski sajam pronalazi svoje interese. Prethodni Salon automobila je bio zaista dobro organizovan, ali ove godine on nudi mnogo više nego pre dve godine. Pre svega, činjenicom da će u kompletnoj Hali 1, 14 i 3 biti isključivo ”finalisti”, dakle proizvođači motornih vozila, automobila, bez ikakvih drugih sadržaja vezanih za automobilsku industriju kao prošli put.

VG: Da li će biti nekih iznenađenja?
Trpković:
Ono što će sve iznenaditi je da ćemo prvi put od kada postoji Salon automobila u Beogradu, biti u prilici da imamo i montažne objekte. Tako da će ukupno na ovom sajmu pored svih kapaciteta Beogradskog sajma biti i više od 3500 m² montažnih objekata u kojima će se predstaviti naši izlagači. I motocikle stavljamo u montažnu halu na 2000 kvadrata, zato što jednostavno nismo imali gde da ih postavimo. Uostalom, prošle godine su imali celu jednu halu.

VG: Kakav odziv publike očekujete?
Trpković:
Ove godine očekujemo da postignemo prodaju od 200.000 karata, što znači 230.000 posetilaca. Ono što je važno je činjenica da na sajam svaki dan dođe da radi 5000 ljudi. Da zatvorimo vrata, samo međusobno da šetaju zaposleni, to je već 5000 ljudi prisutnih na sajmu.

2599
Postavljeno: 19.03.2007

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 11.06.2013

Andrej Epifanov - LUKOIL

OAO „LUKOIL“ je jedna od najvećih međunarodnih vertikalno integrisanih naftnih kompanija, koja obezbeđuje 2,2 odsto svetske proizvodnje nafte. Vodeće pozicije kompanije rezultat su dvadesetogodišnjeg rada na širenju resursne baze, zahvaljujući povećanju obima delatnosti i zaključivanju strateških poslova.


Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

MARKO-VW
19.3.2007 08:28
0
0

Prosle godine je sajam blago receno bio ocajan, 2005 je bio odlican, nadam se da ce se ponoviti 2005.

swiss
19.3.2007 22:41
0
0

svake godine ista prica,gotovo sve sto je premijerno predstavljeno u zenevi bice i u beogradu,a od toga gotovo nista.gotovo da znam koja ce nova predstavljena auta doci u beograd,a neka se vec mogu videti na ulicama zapadne evrope,a poneka i kod nas.samo se hvalimo da bi navukli masu u sto vecem broju i da bi vise para uzeli.vise ce premijera biti u zagrebu kao svake godine posto su jos uvek jace trziste novih automobila od naseg,a nedizu toliku festu kao mi.moja predpostavka,oko 10 premijera iz zeneve ce doci i to ona koja su vec u prodaji i ona koja vrlo brzo stizu u prodaju,a ne 60 koliko ovaj gospodin najavljivao preko tv-a.to bi i zaista bilo previse.

Milan Mirosavljev
21.3.2007 15:51
0
0

Nadam se da će ove godine Salon biti bolji i od onog iz 2005. što opet ne znači da će biti na nivou Salona iz "zlatnih" 60-ih, npr. 67. i 68. Tada su fabrike predstvljale kompletne proizvodne programe, pa i više verzija jednog modela. Istina je da je u to vreme ceo raspoloživi sajamski prostor bio u funkciji Salona, pa su neke marke imale i celu halu za izlaganje. Predpostavljam da će Salon biti pravi tek onda kada "zadovoljimo" glad za polovnjacima pa se prešaltujemo na nova vozila, ali to normalno zavisi od kapaciteta našeg tržišta. Mislim da je "kritična masa" novoprodatih vozila, kao uslov za dobar Salon 100.000 do 120.000 godišnje.

POyUrhkEfTo
25.11.2011 20:06
0
0

Too many compleimnts too little space, thanks!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: