Ekskluzivno

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

U klubu velikih

Spoljnjim dimenzijama i raspoloživim prostorom, baš kao i brojnim inovacijama i luksuznom prezentacijom, Citroen C4 Picasso praktično je postavio nove standarde u kategoriji

Da je novi Picasso odmah u startu uspeo da se distancira od konkurencije, jasno je već na prvi pogled. Pitanje je samo pripada li još uvek segmentu kompaktnih vanova ili se kao i Ford S-Max uhvatio u kolo sa odraslima? Jer sa gotovo 4,6 metara dužine i masom koja znatno prebacuje 1,6 T (prazan), lako se može porediti sa bratskim C8 ili Renaultom Espace, od kojih je kraći za zanemarljivih 7- 8 cm. Picasso, međutim, uspeva da zakamuflira gabarit jednog kamioneta elegantnim i skladnim formama, tako da čuveni Pablo, koji mu je pre bezmalo osam godina pozajmio prezime, može mirno da počiva…

Spreda dominira prepoznatljiva i integrisana maska « Ševrona », dok profil nema više nikakve veze za nekadašnjim jajolikim oblikom staroga Picassa. Ovo važi i za zadnji deo, sada vertikalno isečen sa atraktivnom svetlosnom grupom, tako da kritike u vezi sa dizajnom jednostavno nisu na mestu. Sigurno je da će se nekome više dopasti agresivne forme sa sportskim akcentom, maločas spomenutog S-Max, ali je isto tako sigurno da je Citroen najzad uspeo da pronađe izgubljeni identitet. Veran svojoj inovatorskoj reputaciji, u Picassu je promovisao i ogromno vetrobransko staklo, površine 2 m², koje osim što doprinosi odličnoj aerodinamici vozila, vozaču omogućuje znato veće vidno polje. Umesto uobičajenog ugla od 35°, sada je prošireno na 70°, tako da je marketinški slogan « visiospace » kao retko kada opravdan. Dodamo li na to i nosače A-stuba, tanke kao štapići u kineskom restoranu, pa zatim ogromna bočna stakla i krov, jasno je da svetlosti ne nedostaje.

Staje ili ne ?
Osim nedoumice staje li uopšte ovaj Picasso u podzemnu garažu, budući vlasnici često će prilikom parkiranja na ulici, postaviti sebi pitanje imaju li dovoljno mesta? Odgovor daje sam Picasso, zahvaljujući radarima sa ultrazvukom, postavljenim na bokovima branika. Sistem inagurisan od kompanije Bosch, aktivira se prekidačem « P » na upravljaču i pokazivačem pravca sa željene strane, pri maksimalnoj brzini od 20 km/h. Signalizira vozaču na centralnom ekranu da li je parkiranje moguće, teško ili neizvodljivo, a zatim uobičajeni senzori napred i pozadi pomažu pri izvršenju. Nažalost, kao i brojna druga oprema, rezervisani su za najluksuzniju verziju Exclusive, odnosno uz slabije verzije ne može se dobiti ni uz doplatu.


Srećom, Picasso poseduje brojne « bazne » kvalitete, kao što su raspoloživi unutrašnji prostor, modularnost i praktičnost. Klub « sedam » već se odomaćio u segmentu, tako da ni u Citroenu nisu mogli odoliti zovu muza. Zadnja sedišta su kao po običaju uredno sklopljena u prtljažniku, i iako su u principu namenjena deci, ni odrasle osobe se u njima ne osećaju kažnjenim. Izdubljen pod, omogućuje im da ne putuju sa kolenima oko ušiju, a ukoliko putnici ispred solidarno pomere sedišta unapred (smeštena na klizačima, pomeraju se za 13 cm), čak je i prostor za kolena zadovoljavajući. Prtljažnik je u ovakvoj konfiguraciji sposoban da primi 2-3 “avionske” torbe, odnosno kapacitet mu je 208 dm3. U standardnoj postavci sa pet sedišta ima odličnih 672 dm3, odnosno gotovo 2 m3 kada su sva oborena.


Drugo, sva tri sedišta su, kao i kod prvog Picassa, istih dimenzija, a spoljna se preklapaju toliko jednostavnim i genijalnim mehanizmom, da se sa pravom možemo zapitati, kako ga do sada niko nije izmislio? Naime, povlačenjem ručice na naslonu, podigne se sedalni deo, a potom i celo sedište sklizne unapred. Oslobođeni prostor, omogućuje relativno jednostavan pristup trećem redu.

     
 

Ergonomija “ a la Citroen”
Već dobrih pola veka, ovaj čuveni francuski proizvođač nameće svoje viđenje vozačeve pozicije, više ili manje uspešno. Ni novi Picasso nije izuzetak, organizacija radnog mesta u najmanju ruku je neobična. Bez preterivanja, ukoliko ste do sada imali prilike upravljati isključivo “klasičnim” vozilima, pre nego li se uključite u saobraćaj potražite neko mirno mestu za obuku. Da je tako, potvrdio nam je kolega sa posla, zainteresovan za kupovinu i probu, ali, ruku na srce, ne preterano vešt za volanom. Prvi šok nastupio je kada je trebalo ubaciti u brzinu i krenuti. Pa, gde su menjač i ručna kočnica? A pedala kvačila? Nema je Mr. Plasart, ovde se radi o robotizovanom menjaču, gde funkciju kvačila obavlja hidraulika, a ručica menjača smeštena je iza upravljača. OK, nekako i krenusmo iz mesta, prepustivši se automatici, ali kada je izabran manuelni mod, nastupila je panika. Rob dugogodišnje navike, naš “test” vozač nikako nije uspeo da ručicama pored volana menja brzine naviše i naniže, stalno tražeći nepostojeću pedalu kvačila. Šalu na stranu, zaista je neophodno malo vremena za adaptiranje, no nakon nedelju dana druženja sa Picassom potpuno smo se zbližili, uviđajući pozitivne i negativne strane ovakve koncepcije. Pozitivne su svakako u lakoći vožnje, bez neprijatnog cimanja (a-cup) i zamaranja levog stopala i desne ruke, a negativne u povišenoj ceni od 700 evra i par grešaka u ergonomiji. Naime, ručica menjača je preblizu onoj za brisače stakla, te smo ih često mešali, a moguće ju je i ubaciti u neželjenu poziciju, zbog veoma zgusnutih funkcija. Ne možemo, naravno, preskočiti ni upravljač sa fiksnim centralnim delom (okreće se samo obruč), na kome su sve moguće funkcije, od komande CD radio prijemnika, do satelitskog navođenja i regulatora brzine.Ukoliko se u jeftinijim verzijama može pohvaliti sama ideja i organizacija komandi, to nije slučaj kada je reč o najskupljoj, gde su ove previše brojne i sićušne.

Vozač se, naprotiv, daleko lakše navikne na centralno postavljene instrumente, ovoga puta velike i pregledne, sa gotovo svim neophodnim funkcijama. Nedostaje jedino za temperaturu motora (ili tačnije tečnosti za hlađenje), mada će” auto-perfekcionisti”, zameriti i digitanom pokazivaču obrtaja na nepreciznosti. Sa druge strane, atraktivnost je zagarantovana mogućnošću promene boje, koja varira od mlečno bele do tirkizno plave. No nakon duže ekspoloatacije uočili smo još dve zamerke, koje smo prevideli na prezentaciji. Nižim vozačima, obruč upravljača zaklanja pokazivač brzine, baš kao i zastor za sunce unutrašnji retrovizor. Konretno, zbog vetrobranskog stakla koje duboku “zagriza” u krovnu konstrukciju, bilo je neophodno staviti zastore na klizače, te se po potrebi mogu veoma nisko spustiti.

Osim ove inovacije, Picasso se može pohvaliti sa još par specifičnosti, mada će dobri poznavaoci zapaziti da su “pozajmljeni” od Renault Espace. Reč je o centralnoj armaturi na kojoj su četiri velika boksa za odlaganje sitnica i klima uređaju sa komandama na njenim krajevima. Klima sa vozačeve strane je naravno principijalna, a novo je što ima četiri zone podešavanja, dakle i za putnike pozadi. Otvori za izduv kod njih su na B-stubu.

Ograničena ponuda agregata
Bez ikakve sumnje dizel agregati su potpuno gurnuli u drugi plan benzinske, bar kada je reč o velikim vanovima. Dva benzinska 1,8 i 2,0, trebalo bi da predstavljaju jedva 10% prodaje, dok je ostatak namenjen dizelima 1,6 i 2,0 HDi. Od toga manji bi opet trebalo da privuče većinu kupaca, pa je iz tog razloga i izabran na testiranje. Zapravo postoje još dva razloga, od kojih je prvi cena, a drugi približne karakteristike. Naime, na papiru 1,6 razvija 110 KS, a 2,0 dobrih 26 KS više, no “caka” je u obrtnom momentu, koji je kod snažnijeg smanjen sa 320 na 270 Nm!? Zašto? Jednostavno spomenuti robotizovani menjač ne može da podnese veći, pa ukoliko se zna da 1,6 HDi u najboljem slučaju razvija 260 Nm obrtnog momenta, jasno je da 2,0 HDi ne može da se znatno “odlepi” performansama. Osim toga razlika u ceni iznosi tačno 1.450 evra, naravno u korist manjeg, kada su oba opremljena robotizovanim BMP6 menjačem. Ovo znači da poseduje 6 “brzina” i da je 2,0 HDi njime obavezno opremljen, dok se slabiji 1,6 HDi isporučuje i sa klasičnim petostepenim.

     
 

Na putu ovaj naš testirani motor ipak nije razočarao, bez obzira što se ne mogu očekivati snažna ubrzanja i visoke perfomanse. Uzimajući u obzir namenu vozila, možemo konstatovati da je maksimalna brzina od 180 km/h više nego dovoljna, pogotovo što Picasso “guta” kilometre sa začuđujućom lakoćom. Svi parazitni šumovi su svedeni na najmanju moguću meru, jednom rečju po pitanju udobnosti postao je nova referenca u kategoriji. Čak ni odsustvo hidraulike na zadnjoj osovini (opcija koja služi za konstantno održavanje iste visine vozila od tla i košta 500 evra) ništa ne remeti, pa i kada je u pitanju ponašanje na putu. Uprkos znatnoj masi, Picasso je primerno agilan i stabilan, sa odličnim kočnica, a kada se od njega traži maksimum, efikasan serijski ESP diskretno koriguje putanju.



Na kraju trebalo bi još jednom posvetiti par rečenica menjaču, čija je brzina i mekoća kojom se vrše prenosi, za primer. U automatskom modu, naravno, nije preterano “pametan”, ali poslušno obavlja posao u gradskoj vožnji, dok na putu vozač lako preuzima stvar u svoje ruke. Na primer, približavamo se krivini u šestom stepenu prenosa, i kako ne bi čekali da sam menjač prebaci u adekvatni, lakim pritiskom na ručicu sa leve strane siđemo za 2-3 stepena naniže, te tako kočimo motorom i posedujemo rezervu snage. Na ovo se mora misliti, jer kada je maksimalno opterećen teži preko 2 tone, tako da su ubrzanja mučna, a do 100 km/h treba gotovo 14 sekundi. Srećom, motor je dobro izolovan, tako da je buka i u najvišim obrtajima podnošljiva. Po ugledu na prestižnije modele i bočna stakla mogu biti višeslojna, što opet za koji decibel smanjuje buku u kabini. Sve ovo se, nažalost, odražava na povišenu potrošnju, koja u proseku iznosi 7,5 litara. Ispod 6 litara nismo uspeli da siđemo ni u najekonomičnijoj vožnji, dok po gradu bogami ode i do 10 l. Kada smo na autoputu podesili regulator brzine na maksimalno dozvoljenih 130 km/h, putni računar pokazao je podatak od 7,7 lit.

     
 

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

9

Funkcionalnost

7

Pozadi

8

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

8,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

6

Dizajn

8

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

7

Motor

7

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

7,60

Cena

7

Prosečna ocena: 7,729


Svež i pozudan
U vreme kada je obavljen test (sam kraj 2006. godine), testirani Picasso je bio maltene unikat na ulicama Pariza. Ukoliko se zna da su na zapadu Evrope vanovi izuzetno popularni, pažnja koju je izazvao obećava uspešnu karijeru. Problem nastupa kada se započne priča o ceni, jer naš “artist” skupo naplaćuje svoje kvalitete. Osnovni 1,6 HDi prodaje se u Francuskoj počevši od 23.000 evra, dok za testirani Pack Ambiance treba dodati još 3.300 evra. Najskuplji 2,0 HDi Exclusive, prebacuje magičnih 30.000 evra (plus razno razne opcije), dok je za najeftiniji 1,8 16v, “go ko’ pištolj” neophodno barem 21.000 evra. Dakle, bez klima uređaja i brojnih u tekstu navedenih pogodnosti, ali ipak sa svim neophodnim sigurnosnim sistemima. Mislimo pre svega na ABS i ESP, kao i na devet vazdušnih jastuka, od kojih je jedan za kolena vozača.

Osvojenih pet zvezdica u kraš testovima se podrazumevaju, pa zato navedimo još nekoliko interesantnih detalja, srećom serijskih, kao što su automatska električna ručna kočnica (sama se aktivira i deaktivira), kao i sistem za jednostavan polazak na uzbrdici, kada vozilo ostaje ukočeno još par sekundi. Za žaljenje je, međutim, što nema rezervnog točka, već su u podnim boksovima pozadi smešteni kompesor i kit za popravku probušene gume. Slaba uteha ukoliko se zna da najmanje 30 % oštećenih pneumatika ne može njime biti “izlečeno”.

Da je C4 Picasso uspešno rođen automobil, nema nikakve sumnje, pitanje je samo koliki će biti njegov udeo u segmentu. Na domaćem francuskom tržistu, lako će potisnuti komšijski Renault Scenic, ne toliko zbog apsolutne dominacije, već jednostavno zahvaljujući efektu novog proizvoda. Ukoliko je neko pomislio kako je kratki Scenic kompaktniji i jeftiniji, ni to neće dugo potrajati, jer će na proleće Citroen lansirati Picasso sa 5 sedišta, dakle kraći za 15 cm i jeftiniji oko 1.000 evra. Sudeći po objavljenim fotografijama, poseduje i znatno izmenjen zadnji deo, a ponuda će biti proširena slabijim agregatima, kao što su 1,6 HDi/90 KS i benzinski 1,6 16v, razvijen u saradnji sa BMW-om. Samim tim enigma, gde pripada C4 Picasso, je razrešena ! Ostaje u segmentu kompaktnih vanova, a to što aktuelna verzija sa 7 sedišta znatno odskače od konkurenata, možemo tumačiti aktuelnim trendom i željom Citroena da dominira, makar i na kratko, kategorijom.

opšta udobnost,
vidljivost,
modularnost,
robotizovani menjač,
brojne inovacije,
aktivna i pasivna sigurnost

povećana težina, perfomanse,
nedostatak
rezervnog točka,
pojas za srednje
sedište na plafonu,
ergonomija određenih komandi

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
3089
Postavljeno: 28.02.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

MARKO-VW
28.2.2007 10:06
1
0

Valjda ce biti pouzdaniji, dopada mi se . . .
Medjutim, klima jos uvek nije serijska ! ! ! ! ? ? ? ?
'Alo, gospodo iz Citroena, GDE vi zivite ! ?

swiss
01.3.2007 22:27
0
1

izuzetno lepi i privlacan automobil.samo verzija sa pet sedista je mnogo dinamicnija i bolje upakovana.za tu cenu oprema more da bude mnogo bogatija,ipak je rec o francuskom autu,a ne o nemackom.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: