Ekskluzivno

Renault Clio RS 2,0

Igračka za Alonsa

Renault, vodeći konstruktor u Formuli 1, ne izvlači dovoljno koristi od ove laskave titule. Može li Clio RS pomoći boljem imidžu, a sve u iščekivanju prestižnijih modela

Na konferenciji za štampu u maju prošle godine, generalni direktor grupacije Renault/Nissan, gospodin Carlos Ghosn, izrazio je nezadovoljstvo aktuelnom gamom vozila Renault. Konstatovao je, između ostalog, da titula Svetskog šampiona u F1 ne služi ničemu, ukoliko se kupcima ne može ponuditi nijedan model visokih performansi, ”začinjen” najsavremenijom tehnologijom.

I dok na pisti francuski konstruktor dominira, a Ferrari, BMW, Mercedes i ostali su iza njega, na putu je situacija sasvim drugačija. Ništa novo, reći će dobri poznavaoci zbivanja u automobilskom svetu, Renault je zatečen u ”raskoraku”, odnosno nekoliko modela u različitim kategorijama (Twingo, Kangoo, Laguna i Vel Satis) su ”ostareli”, a sa zamenom se kasni. No, datumi njihovog pojavljivanja su fiksirani i već ove godine se očekuju prvi rezultati, pa sve do 2009, do kada bi svetlost dana trebalo da ugleda ukupno 26 novih modela!

Instrumenti i celokupan kokpit se malo razlikuju u odnosu na standardnu verziju Clia

Nastavak tradicije
U međuvremenu, a sve u iščekivanju potencijalnog kupea visoke klase, ili reaktiviranja Alpine, obraz bi trebalo da spasi Clio RS, koji prvi put u kategoriji preuzima brojna tehnička rešenja iz F1. Osim toga, on ima za zadatak da nastavi sagu o malim sportskim automobilima, započetu sa R5 Alpine, Supercinq GT Turbo, Clio Williams, Clio V6, Clio II 2,0 i 2,0 16 V, jer uprkos sve strožijim merama u saobraćaju i porastu cene nafte, tržište pokazuje sve veće interesovanje za ovakvu vrstu vozila (prodaja veća za 42% u poslednje tri godine). Trenutno, lider u segmentu je Mini Cooper S (1,6 od 170 i 210 KS), dok je odmah iza njega sada bivši Clio RS.

Pojavivši se 1999. godine, Renault Clio RS je prodat u značajnih 37.545 primeraka, posebno u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Švajcarskoj. Uspeh koji novi Clio Sport planira naveliko da nadmaši, ciljajući znatno širu publiku. Naime, dosledni kupci ”malih navijenih” uglavnom su mlađi muškarci (77%, od kojih 47% ima manje od 35 godina), dobri poznavaoci i ljubitelji automobilskog sporta. Međutim, sada se žele privući i ”slobodni strelci”, tj. klijenti koji imaju veliku kupovnu moć i mogu sebi da priušte bilo koji automobil koji im se dopadne. Zahvaljujući veoma uspešnom dizajnu, koga ujedno odlikuju fluidne i agresivne forme, a koji je uveliko nametnut aerodinamičkim zahtevima, misija izgleda sasvim ostvariva.

Mišićavi naduvenko
Clio III RS, realno nema puno zajedničkih tačaka sa serijskom verzijom. Osnovna forma je, naravno, identična, ali modifikovani branik sa velikim otvorom za vazduh i integrisanim svetlima za maglu, prošireni blatobrani, ispupčeni pragovi, niskoprofilni pneumatici i masivan zadnji deo sa difuzorom vazduha, daju mu posve specifičan izgled.

     
 
Izrazito sportski
Ne preterano komforno, ali dovoljno prostrano

Da bi proverili kakav utisak ostavlja na okolinu, zaustavljamo se ispred par pripadnica lepšeg pola, uz malo indiskretnog turiranja motora ”rhuuum, rhuuum!” I... Nikakva posebna reakcija. Clio je za njih samo Clio, što nije slučaj sa grupom besposlenih mladića, poreklom sa severa afričkog kontinenta. Ali, ”Vau, regarde nouvelle Clio RS” (Hej, pogledajte novi RS)! OK, od takvih poznavaoca i strahujem, bolje je brzo se udaljiti...

Konji i kilogrami
Dakle, ovaj Clio je priča za sebe, koja počinje u specijalizovanom odeljenju Renault Sport u fabrici Dieppe (Normandija). Kao i kod prethodnog RS, za osnovu je uzet atmosferski blok 2,0 kome je snaga sa 182, podignuta na okruglo 200 KS, pri 7250 o/min! Odlično iskorišćenje od 100 konjskih snaga po litri zapremine. Više su izvukli samo Honda (120 KS/l u motoru modela S2000), BMW (105,6 KS/l u motoru 3,2 litre od 343 KS) i Ferrari (113,7 KS/l u V8 motoru modela F430). Čitave dve i po godine radili su inženjeri na razvoju i industrijalizaciji ovoga agregata, da bi se dobilo 18 KS više. Kako sami kažu, zahvaljujući boljem snabdevanju motora vazduhom, podignutoj kompresiji (11,5:1) i modifikovanoj izduvnoj grani, tipa ”3Y”.

Nažalost, 150 kg više, kao i odsustvo turbo kompresora, donekle su ugušili temperament motora, koji je previše linearnog karaktera. Dopunski kilogrami vezani su za novu karoseriju i veću pasivnu sigurnost, a kompresor je izostavljen iz dva razloga. Kao prvo, da bi se izbegao ”kanibalizam” u odnosu na Megane RS (ovaj ga, dakle, poseduje), a potom i zbog učešća Clia u raznim brzinskim takmičenjima, gde se atmosferski motor podrazumeva.

No, nema razloga za paniku, karakteristike su tu, izostaje samo utisak ”šutni me u...”. Ispod 7 sekundi do 100 km/h i kilometar iz mesta za samo 27,5 sekundi, podaci su za poštovanje.

Svoj doprinos daje odlični šestostepeni menjač, sa prenosima stisnutim kao sardine u konzervi. Tako kratki prenosni odnosi i 180 Nm obrtnog momenta, počevši od 2000 obrtaja (maksimalni iznosi 210 Nm pri 5500 o/min), omogućavaju impresivnu elastičnost i međuubrzanja kao kod savremenih turbo-dizel motora.

Titula svetskog šampiona u konkurenciji konstruktora ne služi ničemu ukoliko Renault u svojoj ponudi nema atraktivne "ulične sportiste" Twituj ovo!

Verovali ili ne, RS se može voziti u šestom stepenu prenosa, pri brzini od samo 60 km/h! Često smo ga tako i vozili, kako bismo izbegli urlanje motora u visokom režimu, a da prilikom ubrzavanja nismo morali ”sići” u niži stepen. Odlično u svakodnevnoj upotrebi, ali je za uzvrat na autoputu režim rada motora previsok, a maksimalna brzina iznosi ”samo” 215 km/h.

Zvuk koji ispušta svakako prija ušima, no na duže staze zamara.

Ovo je automobil za večite dečake...
Umesto rezervnog točka tu je kit za reparaciju gume

Sačuvana udobnost
Iako novi Clio RS stavlja akcenat na performanse i efikasnost, udobnost i lakoća upravljanja nisu dovedeni u pitanje. Mekoća svih komandi je za primer, a pozicija za upravljačem je ubedljivo bolja nego kod bivšeg Clia RS.

Izuzetno korpulentni vozači poželeli bi možda još malo spustiti sedište sa donekle kratkim sedalnim delom, dok su svi ostali prosto uglavljeni u njima.

Sa jakim bočnim osloncima i dovoljno sunđera, zaista su nam se dopala, a za perfekcioniste Renault je predvideo još kvalitetnija (čitaj tvrđa) Recaro sedišta, nažalost, uz doplatu.

RS se razlikuje od ostalih modela Clio i velikim aluminijumskim pedalama, savršenim kožnim upravljačem, na čijem je vrhu ušiven crveni reper, i specifičnom grafikom instrument table. Ukoliko se pređe 7000 o/min, na njoj će se upaliti zelena lampica, koja vam signalizira da treba ići u viši stepen.

Motor od 200 KS pruža dosta bučnog zadovoljstva

Šteta je, ipak, što se enterijer još više ne distancira upotrebom rafiniranih materijala, kao što su, recimo, aluminijum ili karbon. To ne znači da je komandna tabla nekvalitetna, naprotiv, upotrebljena plastika je mekana na dodir, ali dizajn je neizmenjen.

Stari znanac
Po svemu ostalom Clio je naš stari znanac. Unutrašnji prostor je među najboljim u kategoriji, dakle sasvim dovoljan za četiri odrasle osobe. Sportista ili ne, praktični aspekt nije zapostavljen, sve neophodne sitnice lako je odložiti u široke police u vratima i veliki pregradak ispred suvozača. Posebno nam se dopao prtljažnik, zapremine 288 litara (po nekim nezavisnim merenjima čak 320 litara), koji je uz to pristupačan i pravilnog oblika.

Jedino nije poželjno probušiti gumu, jer ovaj sportista ne poseduje rezervni točak, tako da su dve flašice sa penom dovoljne samo za manja oštećenja. Prethodni Clio RS imao je rezervni točak istih dimenzija.

ponašanje na putu,
izgled,
bogata oprema

buka u kabini
na autoputu,
neatraktivan
enterijer

RS se razlikuje od ostalih modela Clio po naglašenim sportskim detaljima u unutrašnjosti i diskretnim aerodinamičkim poboljšanjima spolja Twituj ovo!

Izuzmemo li ovaj detalj, Renault zaista nije škrtario kada je odlučivao o serijskoj opremi. Pored gorenavedenog, RS poseduje još automatski klima uređaj, regulator i limiter brzine, automatsko uključivanje svetla i brisača, kontrolu pritiska u gumama, radio CD sa komandama pored upravljača, podizače prozora i spoljne retrovizore sa električnom komandom (ujedno se i preklapaju), putni računar... Naš je imao i izuzetno praktičnu karticu ”main libre” (slobodne ruke), za koju treba doplatiti 400 evra, metalik boju (360 evra) i ksenonske farove (650 evra).

Od sigurnosnih sistema treba navesti ABS i ESP, a ukoliko dođe do najgoreg, osam vazdušnih jastuka i kruta šasija (osvojio je maksimalnih pet zvezdica u kraš testovima) trebalo bi da zaštite putnike od ozbiljnijih povreda.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

9

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

6

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

8,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

10

Funkcionalnost

8

Performanse

8

Dizajn

7

Kočnice

9

Ponuda prostora

8

Ukupno:

9,00

Kvalitet materijala

8

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

7,60

Cena

8

Prosečna ocena: 8,06

Za pistu i put
Ukoliko smo još i izrazili male rezerve u pogledu karakteristika, to apsolutno nije slučaj sa ponašanjem na putu. Toliko efikasnosti u jednom serijskom automobilu zaista iznenađuje, Clio RS je praktično nemoguće destabilisati. Bez obzira koliko ga maltretirali, sa ili bez sistema ESP, u uzastopnim krivinama i sa punim gasom, uvek je poslušno ispunjavao želje ”pilota”. Zasluga pripada, između ostalog, prednjem sistemu oslanjanja točkova, preuzetom od Megana RS, koje je odvojeno od upravljačkog mehanizma, kao i znatno širem razmaku točkova (čitavih 5 cm više u poređenju sa serijskom verzijom) i kapacitetnim pneumaticima Continental ContiSportContact 3, dimenzija 215/45 R17. Jednostavno, prednji točkovi slede zadatu putanju, a zadnji se zadovoljavaju da ih prate, bez ikakvog odstupanja. Impresivno i efikasno...

Pri većim brzinama do izražaja dolaze gorespomenuta aerodinamička rešenja, preuzeta iz F1. Clio RS odlikuju specifične ”škrge” smeštene na širokim prednjim prorezima od točkova, koje imaju zadatak da što pre odvedu topao vazduh iz motorskog prostora, te ujedno neutrališu turbulenciju izazvanu ovim proširenjem. Drugi značajan detalj je tzv. difuzor vazduha, koji daje originalnost zadnjem delu i u kombinaciji sa ravnim ”stomakom”, odnosno podom vozila, smanjuje vrtloženja i ujedno povećava pritisak na zadnji deo (70 kg pri maksimalnih 215 km/h). Samim tim, izbegnuta je upotreba spojlera, koji kvari opštu aerodinamiku.

Clio RS je gotovo nemoguće destabilizovati

Kotrljajuća bomba
Kako bi se na kraju ova kotrljajuća ”bomba” sigurno zaustavila, Renault Sport je povećao diskove, na kojima su Brembo čeljusti sa četiri kočiona klipa. Nakon početne nestabilnosti zbog nedovoljne zagrejanosti, kočnice su pokazale primernu efikasnost i izdržljivost.

Unikatan u svom segmentu, a sve u očekivanju Peugeota 207 RC 1,6/175 KS, Renault Clio RS uspešno spaja praktičnost malog gradskog automobila sa vrhunskim perfomansama. Rekli bismo dva automobila u jednom, koji se adaptira željama i potrebama vozača. Za svakodnevne potrebe, odvesti decu u školu i otići na posao, dovoljno je udoban i prostran, a kad tatu zahvati talas nostalgije za momačkim danima, za tren oka se transformiše u rasnu trkačku mašinu. Tako posmatrano, cena od 23.000 evra nije uopšte preterana, samo pažnja! Policija, u bilo kojoj zemlji, podozrivo gleda na ovakva vozila, te je dolepotpisani bez realnog razloga ostao ”kraći” za 135 evra i oduzeta četiri poena. ”To je nepravda” - rekao bi, nekada davno, sićušni Kalimero!

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
26107
Postavljeno: 31.01.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Stefi
31.1.2007 00:17
1
0

Reno odavno ima problema sa diferenciranjem svojih sportskih od običnih modela. Prethodnu generaciju Clia RS su na sav glas kritikovali zbog isuviše serijskog izgleda enterijera, a čini mi se da će tako biti i sa novom. Novi Clio RS me je oduševio. Posebno moćno izgleda kada se gleda s preda. Boja je savršena. Jedini veći nedostatak koji mogu da mu uputim je mala maksimalna brzina.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: