Uporedni test

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

Krvno srodstvo

Modeli 307 SW i Focus C-Max imali su privilegiju da prvi dobiju novi dizel agregat, koji je nastao saradnjom grupacije PSA i Forda

Niži i duži Peugeot 307 SW ne može da sakrije svoje poreklo, a Ford C-Max manje asocira na ostale Focus verzije

Mini vanovi su prvenstveno namenjeni uživanju u vožnji! ”E baš svašta”, reći će okorele pristalice kupea ili sportskih berlina i sa nevericom odmahnuti rukom. No, verujte nam, iako se radi o porodičnim vozilima, C-Max i 307 SW su najdinamičniji primerci u kategoriji zahvaljujući testiranom motoru i samoj koncepciji.

Peugeot je zapravo jedan kvazi mini van, odnosno karavan sa specifičnim detaljima, a Ford je po prvi put nastupio u ovom segmentu sa najsavremenijom platformom koju ima, a koju već koristi i Focus 2. Ukoliko se zna koliki je progres napravio Ford u par prethodnih godina kada je reč o ponašanju na putu, i tome doda već poznata reputacija marke sa znakom Lava, ne treba se čuditi našoj konstataciji.

Od napred SW se ničim ne razlikuje od drugih verzija modela 307
Instrument tabla kao i kod ostalih verzija 307, a pozadi tri odvojena sedišta uz mogućnost doplate za još dva
Zapremina od 503 do 560 litara
Peugeot 307 SW ima masivan zadnji deo

Ovo nikako ne znači da ostali brojni konkurenti, kao što su Renault Scenic, Citroen Picasso, VW Touran, Opel Zafira, Nissan Tino nisu prijatni za vožnju, već samo da je prednost data drugim vrednostima. Renault je tako prednost dao pasivnoj sigurnosti i modularnosti, Citroen prostranosti i udobnosti, a VW i Opel imaju mogućnost da povezu do sedam putnika.

I Peugeot 307 SW teorijski može pod svoje skute da primi sedam ”patuljaka”, ali će se Snežana, ipak, lagodnije osećati sama. Ista situacija je i kod Ford C-Maxa, čiji imperativ nije bio na maksimalnom iskorišćenju prostora, već na dopadljivoj formi i gotovo sportskom temperamentu. Logično, jer se među poslednjima pridružio familiji kompaktnih mini vanova, pa u nemogućnosti da izmisli nešto novo, samo je usavršio tradicionalne kvalitete.

Različiti stilovi, slični karakteri
Baš kao što se u aktuelnom spotu Fiata, nova Panda nervira kada je zovu ”bejbi”, tako su se i u Peugeotu ljutili kada smo 307 SW nazvali karavanom. Pa zaboga, zar ne vidite da sa tri nezavisno podešavajuća sedišta pozadi ima modularnost kao i svi ostali vanovi, a možete da doplatite za još dva u trećem redu!? Dobro, shvatili smo gde je razlika, pogotovo kada se nešto kasnije na tržištu pojavio i klasičan karavan, sa običnom zadnjom klupom i bez famoznog staklenog krova, površine 1,33 metara kvadratnih. Shvatili smo i to da Peugeot nije želeo da izazove konkurenciju unutar same grupacije, jer je Citroen Picasso postojao već drugu godinu.

Dakle, kako bi se izbegao efekat ”kanibalizma”, standardni 307 je produžen za 21 cm, od čega 10 cm otpada na veće međuosovinsko rastojanje. Osim toga dobio je i par centimetara u visinu, između ostalog zahvaljujući lepim aluminijumskim krovnim držačima, tako da je vizuelni rezultat veoma pozitivan. Paradoksalno, vozilo istovremeno deluje i elegantno i masivno, kao da pripada superiornijoj kategoriji.

Ford je sa svoje strane predstavio gotovo finalnu verziju prototipa C-Max na Salonu automobila u Parizu 2002. godine, i mada ovaj model nije šokirao stilom, svima su se dopale jednostavne i dinamične linije. Sada znamo da prednji deo veoma liči na Focus 2, dok kompaktne dimenzije ne omogućavaju više od pet sedišta, što je mnogima poslužilo kao argument za kritiku. Jedina inovacija je mogućnost pomeranja zadnjih spoljašnjih sedišta ka unutrašnjosti, no kako smo već zaključili prilikom prethodnih testiranja, radi se uglavnom o marketinškom triku.

Naime, dva putnika pozadi zaista dobijaju više mesta u širinu i čak 10 cm za kolena, ali na štetu prtljažnika, jer podignuto srednje sedište (ukoliko se tako uopšte može nazvati, zbog malih dimenzija) mora da sklizne u njega. Iako jednostavna, ova ”magija” ne može da funkcioniše ukoliko je prtljažnik napunjen do maksimuma. Kako bi se sedišta odgurnula unazad, neophodno je i da njegov pokrivač bude u stilu harmonike, čime je izgubio na rigidnosti i praktičnosti.

Krcati dodatnom opremom
Peugeot je dakle, kao što i priliči jednom karavanu, duži i niži, što doprinosi da se vozač oseća kao u berlini. Dobra vidljivost je omogućena zahvaljujući ogromnom vetrobranskom staklu, a pogled unazad je takođe bez zamerki. Komandna tabla i sedišta napred su, dakle, identična bilo kojem modelu 307, što će reći gotovo bez zamerki. Polica i pregrada velike zapremine ima na pretek, pa iako nema ogroman i praktičan boks između sedišta, kao u C-Maxu, mogu da se porede. Pomenuti boks ujedno služi i kao naslon za laktove, ali moguće ga je postaviti jedino ukoliko je vozilo opremljeno električnom ručnom kočnicom. Malih dimenzija, aktivira se jednim prstom desne ruke, ali mana joj je što ne može da se ”podigne” dok se vozilo kreće i ne reaguje dovoljno brzo. Naime, da bi se deaktivirala, potrebno je ponovo pritisnuti papučicu kvačila, jer ćete u suprotnom ostati blokirani ispred zelenog svetla semafora.

     
 
Linije C-Maxa su jednostavne i skladne
Instrumenti su originalnog dizajna i dobre ergonomije, a uže sedište pozadi može da se preklopi i pomeri u prtljažnik
Duboki prtljažni prostor od 550 litara
Ford Focus C-Max je klasičan monovolumen

Pozicija sedenja u Fordu je prijatno povišena, ali nažalost izrazito ”mesnati” A i C stubovi znatno smanjuju vidno polje. Komandna tabla naprotiv zaslužuje samo pohvale, kako uspelim dizajnom, tako i ergonomijom. Mali kožni upravljač sa detaljima od aluminijuma pruža puno zadovoljstvo, baš kao i odličan Sony radio-CD sa duplim komandama, sposoban da ”proguta” do 6 diskova.

Testirane verzije su najprestižnije u ponudi, tako da poseduju sve što se danas može pronaći u savremenim automobilima. Predugo bi bilo navoditi spisak serijske i dopunske opreme, no recimo da se 307 distancirao impresivnim pogledom na nebo i odličnim kolor sistemom za satelitsko navođenje, a C-Max luksuznim kožnim sedištima. To su praktično jedine opcije, a oba imaju automatski klima uređaj, senzore za automatsko uključivanje svetla i brisača, regulator brzine, električne komande za sva četiri prozora, ABS, 6 vazdušnih jastuka, aluminijumske naplatke itd. Time su nam ”izbili adute” za kritiku, no malo bolji kvalitet plastike na donjem delu komandne table i na vratima, ne bi bio na odmet. Podsetimo još jednom da je stakleni krov u 307 SW sastavni deo serijske opreme, ali da se ne može otvoriti. Od prejakog sunca zaštitu pruža električna roletna, sa komandom između prednjih sedišta, te je tako dostupna i putnicima na zadnjim sedištima.

Oba modela imaju slične mogućnosti i kapacitet prtljažnika. Kod Forda je prtljažnik dublji, dok je kod Peugeota duži, ali zapremina je više nego dovoljna. Prvi se diči sa 550 dm kubnih, a kod drugoga varira između 503 i 560 dm, u zavisnosti od pozicije zadnjih sedišta, koja su smeštena na klizačima i sa mogućnošću podešavanja naslona. Ukoliko se doplati gotovo 700 evra za dva dopunska sedišta u 307 SW od prtljažnog prostora naravno ne ostaje ništa, ili tačnije samo 136 litara. Ni jedan ni drugi nemaju mogućnost nezavisnog otvaranja zadnjeg prozora od vrata, što je slučaj kod Renaulta Scenic, pa čak i kod manjeg Peugeota 206 SW!?

Maksimalno efikasno
Već u startu Focus C-Max je bilo moguće naručiti sa novim 2,0 TDCi od 133 KS, dok se 307 SW do nedavno morao zadovoljiti sa 90, odnosno 110 KS. Prvi kontakt sa ovim agregatom imali smo nedavno u 307 sa troja vrata, kada smo konstatovali da su 26 KS dobro došli (u Peugeotu ovaj motor razvija 136 KS, iako ima filter za izduvne gasove), ali da nisu neophodni. SW i njegov protivnik su međutim dostigli težinu od oko 1,5 tona, tako da im deklarisana snaga baš prija. Dobijena je zahvaljujući dopunskim ventilima (ukupno 16) i novom sistemu ubrizgavanja, uz turbo kompresor sa promenjivom geometrijom. Ford je sa svoje strane doneo u ”miraz” sistem nazvan ”overboost”, koji u kratkom vremenskom periodu podiže obrtni moment sa već velikih 320 Nm, na 340 Nm.

Kako su oba potpomognuta šestostepenim prenosnim odnosima, ubrzanja i elastičnost su veoma ubedljivi. Do ”stotke” idu za manje od 10 sekundi, jedino se Peugeotu može prebaciti predugački šesti stepen, koji služi samo za održavanje brzine na auto-putu. Dovoljno su precizni, no laku prednost opet izvlači C-Max, zahvaljujući odlično postavljenoj ručici menjača, na donjem delu centralne konzole.

Po kilometar satu, sposobni su da sa lakoćom prebace cifru od 200 km/h, uz sasvim podnošljivu buku motora i šumove od vetra. Sam agregat je veoma diskretan, bez obzira u kom se vozilu nalazio, što važi i za parazitne vibracije. Naravno, prilikom ubrzanja ne može sakriti svoje dizel poreklo, no pri konstantnoj brzini se odmah utiša. Prihvata ”gas” i ispod 1500 o/min, da bi se ”izduvao” tek nakon 4500 obrtaja. Zaista mu je teško pronaći manu, ukoliko to nije nešto veća potrošnja. Naime, novi VW agregat 2,0 TDi/140 KS na ovom polju je šampion, dok testirani popije i do litar više u proseku. Konkretno 307 SW trošio je na autu-putu do 8 litara, na regionalnim putevima oko 6,5 a u gradu između 9 i 10 l/100 km. Focus C-Max neznatnih par centilitara više, što dovodi do nekih 8,3 litra u proseku.

     
 

Jednim pogledom
Peugeot 307 SW

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

7

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

9

Dizajn

7

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

8,67

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

7

Menjač

8

Ukupno:

7,40

Cena

7

Prosečna ocena: 7,81

Bez predrasuda
Srećom, ovako zdrav duh prati i zdravo telo. Treba se naći za upravljačem jednoga od njih, pa će sve eventualne predrasude vezane za ovu kategoriju odmah ispariti. Zadovoljstvo, da ne kažemo uživanje, potpuno je. Šasija Forda savršeno se stavlja u službu vozača, kako agilnošću, tako i efikasnošću. Moguće ga je voziti gotovo sportski, a da se ne gubi na udobnosti. Ogibljenje i sedišta su nešto tvrđa nego što smo navikli kod sličnih vozila, no postignuti kompromis ne zaslužuje nikakvu kritiku.

Peugeot, isto tako, ima tvrđi trim, pokazao se nešto udobnijim, pre svega zahvaljujući odličnim sedištima. Već samom koncepcijom karoserije ima prirodne sposobnosti, što uz spušteno težište, čini da zavoje savladava sa puno samopouzdanja. Jedino ga nekih 130 kg više, u poređenju sa običnim 307, pomalo opterećuju i smanjuju pokretljivost. Preveliki optimizam vozača biće uspešno ukroćen serijskim ESP-om, koga je

Jednim pogledom
Ford Focus C-Max

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

7

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

9

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

8,67

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

7,60

Cena

7

Prosečna ocena: 7,88

moguće isključiti do brzine od 50 km/h. Potom će se sam aktivirati, dok se kod njegovog protivnika, čak i u najskupljoj verziji Ghia, za ovu veoma zahvalnu ”elektronsku štaku” treba doplatiti 500 evra. Šteta, mada naglasimo da ukoliko se zaista ne traži maksimum od vozila, nije neophodna. Naime, precizno vođen prednji trap uvek zadržava kontakt sa putem, dok zadnji zna da u ekstremnim situacijama kontrolisano proklizi. Ford je pribegao električnoj asistenciji upravljača, zbog čega je prijatniji u gradskoj vožnji i pri parkiranju, dok je kod Peugeota i dalje ”klasična” hidraulična.

Oba modela naravno poseduju izdašno dimenzionisane kočnice, uz nezaobilazni ABS i sistem za urgentno kočenje, koji pojačava pritisak kočionih pločica na sva četiri diska. Pneumatici istih dimenzija od 205/55 R16 omogućavaju u metar isti zaustavni put, tj. treba im samo 34 m da bi se zaustavili, pri brzini od 90 km/h, odnosno 72 m pri brzini od 130 km/h.

Jedan od najsnažnijih dizel agregata omogućava identično dobre ferformanse

Mini van ili ”karavan van”
Na kraju recimo da nam je zaista bilo teško opredeliti se za jedan od ova dva vitalna i polivalentna vozila. Ford C-Max je autentični predstavnik ove kategorije, sa svim prednostima i nedostacima, što će reći da je viši, kraći i ima veću modularnost. Peugeot 307 SW je naprotiv hibridni proizvod, koji je pokupio prednosti mini vana, a zadržao formu klasičnog karavana, što se više sviđa konzervativnim kupcima. Poseduje puno šarma, a kako praktičnih detalja i raspoloživih sedišta ne nedostaje, nije hendikepiran u poređenju sa ostalim mini vanovima.

Karakteristikama ih isto tako ne možemo distancirati, znači sve je pitanje ukusa i naravno cene. No i tu je situacija identična, odnosno za testirane verzije (najskuplje) treba oko 24.000 evra. Cena važi na francuskom tržištu, a kome se učini preteranom može i jeftinije, ali za slabije agregate. Iako je dizel verzija od 1600 cm, sa snagom od 110 KS, razvijena zajedničkim snagama, za sada se može pronaći jedino kod Forda i jeftinija je za 1.500 evra. Peugeot i dalje ugrađuje ”stari” 2,0 HDi od 110 KS, za koji treba 1.000 evra manje od testiranog, uz naravno identičnu opremu. Postoje i osetno jeftinije benzinske verzije od 1,6 pa se takav C-Max može dobiti sa samo 17.000 evra.

Dakle, ko šta voli, nek izvoli, a bez obzira za koji od ova dva modela se odlučite nećete pogrešiti...

ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: P. Rajković, VG
7777
Postavljeno: 28.02.2005

Arhiva: Uporedni testovi

Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 26.05.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique vs. Smart Forfour
Tekst sa video prilogom!

Narodna fraza kojom se opisuju dve, po karakteru vrlo slične osobe, ali je svaka svojstvena sebi na svoj način, predstavlja vodeću karakteristiku dvoboja najmanjih mališana na tržištu


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 22.10.2014

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs Renault Clio 1.5 dCi
Tekst sa video prilogom!

B segment je izuzetno popularan u Evropi. Dovoljno je da kažemo da su četiri od pet najprodavanijih modela na „starom kontinentu“ upravo iz ovog segmenta


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 12.07.2014

Mazda 3 Sport 2.0i G165 / Mazda 3 Sport CD150

U slučaju komparativnog testa modela Mazda 3 u dizel i benzinskoj kategoriji zapremine oko 2.000 kubika, nije lako predvideti lidera bez detaljnog poređenja


Kia Cee’d 1.6 GDi / Kia Cee’d 1.6 CRDi

04.07.2014

Mercedes-Benz ML 350 i BMW X5

03.05.2014

VW Golf vs Peugeot 308

26.03.2014

Toyota RAV4, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe Tekst sa video prilogom!

21.06.2013

Audi A3 - BMW serija 1 - Mercedes-Benz A klase Tekst sa video prilogom!

24.05.2013

Mercedes A klasa i BMW Serija 1

16.11.2012

Mini Cooper S Coupe vs Renault Twingo Gordini

25.05.2012

Fiat Punto Classic vs Dacia Sandero

30.03.2012

Ford Kuga vs Jeep Compass vs Toyota RAV4

26.03.2012

Hyundai ix35 vs KIA Sportage English version Tekst sa video prilogom!

08.07.2011

Automobili cene do 10.000 evra

02.05.2011

Suzuki Swift vs Suzuki Swift English version

25.01.2011

Audi RS5 vs BMW M3 English version

03.01.2011

Audi A1 vs MINI Cooper English version

10.12.2010

Dacia Duster vs Chery Tiggo English version

26.11.2010

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

12.10.2010

Audi S5 Coupe vs Audi S5 Cabrio

18.06.2010

Mazda 3 i Kia Ceed

12.02.2010

Dacia Sandero Stepway i Suzuki SX4

25.12.2009

Lexus RX vs BMW X5 vs Audi Q7

18.11.2009

Alfa Romeo MiTo vs Mini Cooper S

13.10.2009

Opel Astra GTC i Kia Procee'd

14.07.2009

Hyundai i20 i Opel Corsa

11.06.2009

Mercedes C180 Kompressor i C220 CDI

26.05.2009

Toyota Avensis vs Honda Accord vs Mazda 6

04.05.2009

Hyundai i10 vs Kia Picanto

03.04.2009

Jeep Wrangler vs Land Rover Defender

06.03.2009

Automobilske navigacije

26.02.2009

Kolica za pijacu

31.12.2008

Fiat 500, Hyundai i10 i Suzuki Splash

04.11.2008

BMW X5 3,0d i VW Touareg 3,0 V6 TDI

22.07.2008

Pneumatici

23.05.2008

Citroen C6 2,7 HDi i Citroen DS 21 "Ajkula"

24.12.2007

Toyota Hilux 3,0 D-4D i Mutsubishi L200 2,5 DI-D

08.06.2007

Jeep Compass 2,3 i Suzuki Grand Vitara 2,0

25.01.2007

Mali automobili

28.12.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRDI i Range Rover Sport TD

20.11.2006

VW Jetta 1,9 TDI i Renault Megane Sedan 1,5 dCi

19.06.2006

Renault Megane 2,0 RS Luxe i Ford Focus ST 2,5T

09.05.2006

Toyota Hilux 2,5 D-4D i Isuzu D-Max 3,0 TD

09.02.2006

Citroen C3 1,6 HDi i Renault Clio 1,5 dCi

26.01.2006

Citroen C5 Break 2,0 HDi i Renault Laguna Estate 2,2 dCi

28.10.2005

Honda Jazz 1,4 i Mitsubishi Colt 1,3

23.06.2005

BMW 320i i 320d

25.05.2005

Peugeot 307 1,6 HDi i Renault Megane 1,5 dCi

18.03.2005

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

28.02.2005

Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail i Toyota RAV4

22.12.2004

Audi A8 L 6,0 Quattro, Mercedes S 600 L i BMW 760 Li

19.11.2004

Citroen C2, Lancia Ypsilon i Nissan Micra

15.09.2004

Ford Sportka i Streetka

27.09.2004

OPEL Astra 1,6 Twinport Enjoy i VW Golf V 1,6 FSI Comfortline

21.08.2004

Supersportski automobili

25.07.2004

FIAT Panda 1,2 Emotion, OPEL Agila 1,0 Njoy Design i DAIHATSU Cuore 1,0 Top

22.06.2004

FORD Focus 1,8 TDCi 100KS i RENAULT Megane 1,5 dCi 100KS

20.05.2004

VW Golf V 2,0 TDi 16V 140 KS i PEUGEOT 307 2,0 HDi 16V 136 KS

13.04.2004

RENAULT Megane Sedan 1,9 dCi i SEAT Toledo 1,9 TDi

16.03.2004

VW Golf V i MAZDA 3

5.02.2004

CITROEN C2 i C3 1,4 16V 90KS Sensodrive

21.02.2004

PEUGEOT 307 CC 2,0 i RENAULT Megane CC 2,0

15.01.2004

RENAULT Megane Grandtour,
PEUGEOT 307 Break,
FIAT Stilo Multi Wagon i
MITSUBISHI Lancer Kombi

12.12.2003

BMW serija 5, MERCEDES E320 i AUDI A6

24.12.2003

CITROEN C2 1,4 i RENAULT Twingo 1,2 16V

5.11.2003

AUDI TT 3,2 Quattro, CHRYSLER Crossfire 3,2 i NISSAN 350 Z

17.11.2003

CITROEN Berlingo, FIAT Doblo, RENAULT Kangoo i OPEL Combo

8.10.2003

TERENSKA VOZILA

20.10.2003

HONDA Accord, MAZDA 6 i TOYOTA Avensis

30.08.2003

RENAULT Clio 2,0 RS i PEUGEOT 206 2,0 RC

13.09.2003

AUDI A3 2,0 FSI, BMW 318 ti Compact i MERCEDES C180 K Sportcoupe

16.08.2003

HONDA Jazz 1,4i LS, MAZDA 2 MZI 1,4 Exclusive i NISSAN Micra 1,2 Acenta

17.07.2003

ALFA ROMEO 147 GTA, FORD Focus RS i VW Golf R32

10.06.2003

RENAULT Megane 1,9 dCi, FORD Focus 1,8 TDCi i ŠKODA Octavia 1,9 TDI

27.04.2003

BMW X5 4,6is, MERCEDES ML55 AMG i PORSCHE Cayenne S

10.05.2003

FORD Ka Futura i RENAULT Twingo 1,2 16V Privilege

7.04.2003

FORD Mondeo TDCi Turnier i MAZDA 6 CD Sport-Kombi

7.03.2003

HYUNDAI Getz, DAEWOO Kalos i CITROEN C3

6.02.2003

SUBARU Forester 2,0 XT Turbo i ŠKODA Octavia Combi 1,8T

18.02.2003

PEUGEOT 307 110, RENAULT Megane 1,6 i VW Golf 1,6

18.01.2003

KIA Sorento CRD i TOYOTA Rav 4 D4D

21.12.2002

MASERATI Coupe Cambiocorsa i PORSCHE 911 Carrera

15.11.2002

MAZDA 6 1,8 Comfort, OPEL Vectra 1,8 Comfort i VW Passat 2,0 Comfortline

24.11.2002

PEUGEOT 206 SW i ŠKODA Fabia Combi

13.10.2002

HONDA Jazz 1,4i i SEAT Ibiza 1,4 16V

1.10.2002

MERCEDES S 600 i VW Phaeton W12

6.10.2002

TOYOTA RAV 4 D4D i SUZUKI Grand Vitara XL-7

3.09.2002

FORD Fiesta TDCi, PEUGEOT 206 HDi i CITROEN C3 HDi

3.09.2002

Sloba
29.1.2007 08:59
1
0

Peugeot 307 SW-karavan sa steklenim krovom je fenomenalan automobil i treba da se poredi sa Passatom Variantom, a ne sa Fokusom. Peugeot je sa 307 SW otišao korak napred(klasu više). Imao sam priliku da se vozim u njemu pozadi i mogu reći da je kao u Sharanu. Sedišta zasebno odvojena, fenomenalan pogled u nebo... Jednostavnio No Comment a definitivno Peugeot!!!

Milan
23.11.2011 23:24
0
0

Slazem se sa slobom....peugeot je za klasu bolji...pohvale za fenomenalni HDI motor...pozz

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: