Ekskluzivno

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

Još malo, pa luksuz

Sa novim motorom 1,6 16V, prestižnijim enterijerom i doteranom spoljašnjošću, Dacia Logan Prestige sve je bliža visokim evropskim standardima. Posledica je, nažalost, viša cena, koja kod ovoga modela u startu prelazi 10.000 evra

Zamišljen 1999. godine, rođen u Rumuniji 2004, Logan je automobil sa kojim Renault želi osvojiti svet! Zapravo, ne najrazvijenije zemlje Zapadne Evrope i Severne Amerike, mada je i na Starom kontinentu naveliko prisutan, već dosledno zemlje trećega sveta. Ovako ambiciozni planovi naravno da se ne mogu ostvariti proizvodnjom samo na jednom mestu, pa je zato od aprila 2005. počela sa radom fabrika u Rusiji, koja će od naredne godine proizvoditi 80.000 jedinica, kao i još dva postrojenja u Maroku i Kolumbiji. U 2007. godini, planirano je otvaranje i fabrika u Iranu, Indiji i Brazilu, sa za sada nepoznatim kapacitetima. Inače, poslednji podaci govore o više od 330.000 prodatih vozila za manje od dve godine proizvodnje, od čega je 40 % otišlo u zemlje Istočne Evrope, 22 % u Srednju i Zapadnu Evropu, 19 % u Rusiju, 10 % u zemlje Magreba… Svu u svemu u ukupno 42 zemlje!

Proizvodnja se, dakle, stalno povećava, tako da će matična fabrika u Pitesti sa sadašnjih 780 jedinica dnevno u narednoj godini preći na 840, čime će godišnja proizvodnja dostići 235.000 vozila, odnosno u 2008. cilj je 350.000 godišnje.

Osim povećanjem kapiciteta, Dacia i Renault proširuju gamu novim modelima i snažnijim agregatima. Na Salonu u Parizu predstavljen je karavan, ukoliko ovako banalno smemo da ga nazovemo, jer odgovorni za marketing insistiraju na skraćenici MCV (Multi Convivial Vehicle), a odnedavno u postojeći Logan ugrađuje se savremeni 1,6 sa 16 ventila.

Progres na svim poljima
Nakon dva, uslovno rečeno, stara benzinska agregata 1,4 i 1,6 sa po 8 ventila, Logan se najzad može pohvaliti novim 1,6 16V, koji je sa 115 KS (u ostalim modelima Renaulta) «izduvan» na 105 KS. Važniji od same snage je obrtni moment, koji ovde iznosi 148 Nm, pri 3750 o/min, što omogućuje ubrzanje do 100 km/h za samo 10,2 s. Srećom, ne na štetu elastičnosti, jer 90 % maksimalnog obrtnog momenta je raspoloživo već sa 2.000 o/min. Kako je Logan najlakši u kategoriji, usled nedovoljnih pojačanja karoserije (osvojio samo 3 zvezdice u kraš testovima), povećanje snage i bolje iskorišćenje motora odražavaju se veoma pozitivno u svakodnevnoj vožnji. Automobil je prilično temperamentan i prijatan, jedino smetaju česta cimanja (a-cup) prilikom snažnog dodavanja, odnosno oduzimanja gasa, u nižim stepenima prenosa. A kada spomenusmo menjač, ostao je standardni petostepeni, ali je sihronizacija poboljšana, kao i preciznost same ručice, vođene kablom. Radi boljih ubrzanja prve tri brzine su nešto kraće, a zadnje dve produžene zbog uštede goriva. Logan zato sa mukom ostvaruje maksimalnu brzinu od 180 km/h, pošto motor u petom stepenu ne može da ode u previsoke obrtaje. Kao što se može videti na fotografiji, pri 140 km/h nema ni 4.000 obrtaja, što će reći da je prilično diskretan i da je potrošnja na autoputu zadovoljavajuća. Pri jednom jačem ritmu, između 130 i 150 km/h, putni računar je pokazao prosek od nepunih 8 litara, da bi u «cool» vožnji očitali skromnih 6,5 litara. U gradu, međutim, nismo uspeli da siđemo ispod 10 litara, mada treba reći da vožnja po francuskoj prestonici nema mnogo zajedničkih elemenata sa onom po našim gradovima, izuzmemo li možda uži Beograd.

     
 

U svakom slučaju karakteristike su ubedljivo bolje od 1,6 MPI/90 KS, a potrošnja je praktično ista. Razlika u ceni je, naprotiv, znatna i na Zapadu iznosi bezmalo 1.000 evra, s tim što je ovde 1,6 16V isključivo u ponudi sa novim završnim nivoom, nazvanim Prestige.

Lepši - da, opremljeniji – ne
Verovatno će skeptici i protivnici Logana sa prezirom i podsmehom prokomentarisati ovo «penjanje» naviše, ali činjenica je da se preko 70 % kupaca u Francuskoj, gde je do sada prodato oko 25.000 primeraka, odlučilo za završni nivo Laureate i bez oklevanja poseglo za određenim opcijama. Time se opravdava pojavljivanje verzije Prestige, koju spolja odlikuje integralna farba (branici, zaštitne lajsne na bokovima i brave su boje karoserije), diskretno modifikovana prednja maska i zadnja svetla od «kristala» (izmenjena boja i plastika). Osim drugačijih oznaka na vratima prtljažnika, iskusno oko može primetiti da ona sada poseduju integrisan «spojler» i što je daleko važnije bravu koja se može otvoriti bez kontakt ključa.

Kada je dolepotpisani pre godinu i više dana «zavapio» tražeći modifikacije, možda se nekome to učinilo preteranim, ukoliko mu se nije desilo da zaboravi kontakt ključ u prtljažniku. Jedino rešenje za ovaj problem bilo je demontiranje naslona zadnje klupe (neophodan ključ br.13) ili posedovanje rezervnog kontakt ključa.

Osim ovih izmena, uvedene su nove nijanse metalizirane boje i aluminijumski naplaci, poreklom iz Clio Initiale, no za njih se i dalje mora doplatiti.

U unutrašnjosti lako je uočiti drugačiji dezen na sedištima i nove podne obloge, kao i kožom obložen upravljač i ručicu menjača. Instrumenti izgledaju gotovo sportski, sa belom podlogom i tankim crvenim kazaljkama, no realno enterijer nije ništa bogatiji od verzije Laureate, izuzmemo li CD radio prijemnik snage 4X15 W. U serijskoj opremi su, dakle, dva vazdušna jastuka, ABS, servo upravljač, centralno zaključavanje sa «daljincem», spoljni retrovizori i prednja stakla sa električnom komandom, putni računar, naplaci od 15 cola i halogena svetla za maglu. Neophodno je i dalje doplatiti za klima uređaj (u Francuskoj 890 evra), zadnje električne podizače prozora (140 evra), metaliziranu boju (340 evra) i aluminijulske naplatke (440 evra). «Digitron» u ruke! Dodamo li sve nabrojano na osnovnu cenu od 10.290 evra, ispada da za testirani Logan 1,6 16V, treba izbrojati tačno 12.100 evra. I dalje znatno jeftinije od, recimo, jednog novog Megana 1.6 Pack Autentique (18.700 evra), koji je, međutim, savremenije koncepcije i ima bolje sigurnosne norme (osvojio maksimalnih 5 zvezdica u kraš testovima i poseduje 6 serijskih vazdušnih jastuka). Osim toga, «polovni» Megan iz 2005. godine, bez muke se može pronaći na ovom tržištu za sumu od 12.000 evra, mada njegova garancija ne može da se meri sa trogodišnjom kod novog Logana.

Poznati kvaliteti i mane
Svideo vam se Logan ili ne, određeni kvaliteti se ne mogu ignorisati. Mislimo pre svega na raspoloživi unutrašnji prostor, koji bez problema može da ugosti 5 odraslih osoba sa mnoštvom prtljaga. Po ovom osnovu bez kompeksa se poredi sa najboljima u kategoriji, gde svakako pripada i maločas spomenuti Megan, ali i Ford Focus, Opel Astra, Chevrolet Lacetti, C4…

Logan se isto tako može pohvaliti savremenom platformom, na kojoj počivaju aktuelni modeli Renaulta i Nissana. Samim tim, ponašanje na putu je sasvim zadovoljavajuće, kao i kočnice, dok je klasična hidraulična asistencija upavljača, čak i prijatnija nego kod Clia i Megana. Podešen na udobnost i visoko uzdignut od tla, ovaj talentovani «Rumun» sa lakoćom upija udarne rupe na putu, a penjanje i spuštanje sa visokih trotoara za njega su prava šala.

Osim ovih univerzalnih kvaliteta, testirani model doneo je znatno više temperamenta i prijatniju unutrašnjost, no nažalost nije sve u superlativima. Upotrebljena plastika je i dalje nekvalitetna, kako na dodir, tako i na oko, metalizirana na centralnoj konzoli deluje strahovito kič, a komande grejanja i za prečišćavanje vazduha, smeštene su preterano nisko. Kako se moralo štediti na svakom detalju, dakle i na upotrebljenoj električnoj kablaži, komande za električne retrovizore i zadnje prozore, smeštene su nimalo ergonomski između sedišta. U tom cilju, obloge na podu i plafonu su tanke i nekvalitetne, dok je pokrivač u prtljažniku već u startu deformisan (nema tvrdu podlogu). Smetaju, naravno, i opruge na vratima prtljažnika, koje kao da potiču iz srednjega veka, a unutrašnji nosači mogu ošteti prtljag.

Pozicija vozača može da prođe, no ovaj se mora pomiriti sa «zavarenim» upravljačem, dok se vozačevo sedište može grubo podesiti po visini. Ovoga puta zasmetala nam je još jedna stvar, na koju u prethodnim testiranjima nismo obratili pažnju, ili je možda vezana samo za probni automobil. Naime, pedala gasa bila je znatno niže postavljena od pedale kočnice, što u gradskoj vožnji zamara, pošto je desno stopalo neophodno pomerati po dve ose; vertikali i horizontali.

Iako će balkanski odgojeni vozači biti zadovoljni odsustvom signala za zaboravljeni sigurnosni pojas, verovatno će im zasmetati što ne mogu da saznaju kolika je temperatura napolju. Na termometar se jednostavno zaboravilo, kao i na preklopivu zadnju klupu.

Opšta udobnost,
unutrašnji prostor
i zapremina prtljažnika,
bolje karakteristike,
privlačniji izgled,
brava na prtljažniku

Klima uređaj i dalje uz doplatu,
ergonomija određenih komandi,
kvalitet materijala,
fiksirana zadnja klupa,
osetno viša cena

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

6

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

6

Ukupno:

8,00

Ukupno

6,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

7

Performanse

8

Dizajn

5

Kočnice

7

Ponuda prostora

9

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

5

Motor

7

Završna obrada

6

Menjač

7

Ukupno:

6,40

Cena

8

Prosečna ocena: 7,20

Vredi, ali…
Malo-pomalo, Logan je poprimio buržoarske manire, pa iako je na našem tržistu i dalje finansijski veoma atraktivan (barem do kraja godine), diskutabilno je koliko je interesantna ova luksuzna varijanta? Citirajmo, na primer, konstataciju jedne pripadnice lepšega pola, koja mi pomaže prilikom fotografisanja : « Ovo ti je najružniji automobil koji si ikada imao na testiranju… », pa iako pomalo preteruje, činjenica je da se nije «ubio» od lepote.

Drugo, porast cene može obeshrabriti neodlučne kupce, jer doda li se još par hiljada evra, moguće je lako pronaći model nekog renomiranijeg proizvođača. Kada smo kod cene, informacije radi, možemo vam saopštiti kolike su za Logan karavan, pošto su već objavljene u Francuskoj. Početna verzija sa pet sedišta 1,4 MPI košta 8.800 evra, 1,6 MPI Ambiance 10.190 evra, 1,6 MPI Laureate 10.790 evra, 1,6 16V Laureate 11.390 evra, 1,5 dCi Ambiance 11.490 evra i 1,5 dCi Laureate 12.090 evra. Za model sa sedam sedišta, treba uvek dodati 500 evra, dok bi cena opcija trebala biti identična kao kod berline.

Prostom računicom, dodamo li na najskuplji 1,5 dCi Laureate sa 7 sedišta sve gore spomenute opcije (klima, alu-felne, metaliziranu boju…) dolazimo do cifre od 14.400 evra, što je duplo više od osnovne verzije sa četvora vrata. Mnogo, zar ne ?

Zaključak koji smo izvukli nakon jednonedeljnog testiranja, mogao bi se formulisati ovako: Renault je koristeći proverene i amortizovane sklopove, jeftinu radnu snagu i energiju, kao i lokalne dobavljače sekundarnih delova, postigao gotovo nemoguće, ali čudo je izostalo!

Sa jedne strane moderne koncepcije, sa druge rustične prezentacije i izrade, Logan je daleko je od savršenog vozila, no za datu sumu novca dobija se veoma korektno «parče» automobila. Konstatacija koja prevashodno važi za skromnije verzije, siromašne opremom, ali sa odličnim odnosom kvalitet/cena.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
peki@vrelegume.co.yu
8086
Postavljeno: 03.01.2007

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

MARKO-VW
04.1.2007 11:06
2
0

Za te pare odličan. Jedino ta klima,ali dobro opet je jeftinije nego kod drugih.

maki
06.1.2007 22:12
1
0

O ukusima ne treba raspravljati.meni se iskreno Dacia ne svidja zbog izgleda karoserije,mislim da je trebala da bude malo vise spustena. Jedino sto mi se svidja agregat,koji je Renoove proizvodnje. Pozdrav

dragan
08.1.2007 22:36
0
0

Ja posedujem Dacia Logan 1,6 mpi Laureat i veoma sam zadovoljan sa njim postoje neke sitnice koje zameram (zavrsna obrada i enterijer) ali su delom ispravljene u Prestige modelu Logana i to se ceni jer uvek treba da pitaju kupca sta zameraju i to da se ispravlja .

Aca
13.1.2007 13:09
0
0

Ja posedujem logan 1.5 dci i prezadovoljan sam Na otvorenom putni kompjuter pokazuje prosečnu potrošnju 3.6 do 3.8 litara. Sad koliko je on pouzdan... Udoban i auto vredi te pare

slavisica
06.3.2007 09:54
0
0

Svidja mi se sto su svi delovi karoserije lakirani u istu boju,ali ne bi li bilo bolje da se,makar kao opcija,mogu dobiti crne zastitine lajsne,koje su u svakom sluc

slavisica
06.3.2007 09:56
0
0

Ne objavljujte prosli komentar,nije kiompletan.

laki - Bgd
20.3.2007 15:51
0
0

Vlasnik sam Logana 1,5 dci u fuul verziji vec godinu dana i za sada sam zadovoljan. Presao sam samo 7.000 km u mesovitoj voznji i potrosnja je oko 5 litara po putnom racunaru , a i po merenju na benzinskim pumpama. Auto je dosta zivahan za jednog dizelasa i na uzbrdicama je neverovatan jer ostavlja iza sebe mnogo jace automobile. Za sada nisam imao nekih problema sa njim osim u toplim letnjim danima prilikom parkiranja i motanja volana u mestu dolazi do vibracija na upravljacu. U servisu su mi rekli da je to zbog visoke temperature koja razredi ulje u servo sistemu i da je to sasvim normalno jer je servo sistem na el. pogon i nije na kais. Platio sam ga 10.940 evra , a sada koliko vidim vec je stigao do cifre od 12.450 evra zbog carine i verovatno motora EURO 4. Ovih dana ga teram na prvi redovni garantni pregled, verovatno u Sabac jer je duplo jeftinije nego kod INTEGRE u Beogradu.

ljubisa
27.4.2009 00:08
0
0

kupio sam daciju logan karavan 1.5 dci. imam problem sa termo-davacem, nikad nepređe dve crte za temperaturu. u ovlašćenom servisu ‚‚marković‚‚ su mi rekli da je to fabricki kvar i da to nije jedini auto sa tim problemom. šta da radim kako da to poravim?


Pedja
07.7.2009 12:55
0
0

@ljubisa. Termostat ti ne zatvara dobro tj stoji stalno otvoren. Ja sam imao isti problem i u servisu su mi zamenili termoventil novim, mislim da je sve bilo oko 3500 din. A te price to tako treba, batali. Auto ti radi na temperaturi manjoj od propisane...pozdrav

Dragan
29.11.2009 12:52
0
2

Ako cena prelazi 10.000eur onda Opel Astra classic sa 11.400 predstavlja mnogo bolji izbor nego Dacia. Da me pominjemo Suzuki Swift koji ima isto 90ks a cena mu se priblizava sumi od 10.000.Oprema u Astri i oprema u Suzukiju i oprema u Loganu se neda porediti. Takodje dostupnost rezervnih delova u stranim zemljama u koje cemo ici kada dodjemo na beli Sengen.
Skoda octavia II 1.8T tour ima 150ks i ide preko 230kmh. Kosta oko 14.000eura.To je najaci auto i najbrzi auto limuziona za te pare na svetu. ALI nemogu da verujem da nisu ugradili KLIMU. Pa zar takav auto a nema klimu.To je nedopustivo.Sta je tu je.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: