Ekskluzivno

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

Veliki sa malim

Renault Megan sedan 1.5 dCi, ili u prevodu produženi Megan sa četvora vrata, prostran je familijarni automobil sa malim, ali snažnim i ekonomičnim dizel motorom

Zašto je izabran baš ovaj Megan na super test? Ogovor je jednostavan, dole potpisani upravo ga je kupio za privatne potrebe, te će ga samim tim imati prilike voziti dugi niz godina. Međutim, ukoliko se zapitamo kako to da se neko, ko živi i radi u Francuskoj i čija su pasija automobili, odluči za kupovinu ovakve «klasike», odgovor je znatno komplikovaniji i zahteva dublju analizu lokalnog tržišta.

Dakle, stari Megan 1.6 RXT je zašao u devetu godinu života, pa kako su cene rezervnih delova i goriva iz godine u godinu sve više, logično je bilo razmišljati o kupovini novog vozila, ekonomičnijeg i nadasve pouzdanijeg. O aktivnoj i pasivnoj sigurnosti nema potrebe ni da pričamo, sada već bivši Megan nije posedovao čak ni ABS, a od vazdušnih jastuka spomenimo samo jedan, rezervisan za vozača. OK, odluka je pala, kupujemo «novi» automobil, ali kako su prihodi već opterećeni raznoraznim kreditima i školovanjem blizankinja, kompromis je neminovan. Sa jedne strane treba nam relativno veliki automobil, a sa druge ne možemo se upustiti u preterane finansijske izdatke. Bacimo li pogled na cenovnik, brzo ćemo se uveriti da vozilo ovakvog tipa košta preko 20.000 evra, dok je naš budžet ograničen na 12.000 evra! Suma dovoljna za, recimo, jedan benzinski Clio 1.2, naravno bez klima-uređaja i sa minimalnom opremom. Nema nam druge, mora se potražiti neki dobar «polovnjak», kojih, bar na Zapadu, ne nedostaje. Konkretno, u Francuskoj se svake godine proda nešto manje od 2 miliona novih vozila, dok duplo više polovnih promeni vlasnika. Iz tog razloga garaža ima na svakom koraku (reč garaža ovde označava mesto gde se prodaju i kupuju nova i polovna vozila, zajedno sa rezervnim delovima, a ne parking prostor kao kod nas), dok je štampa prepuna malih oglasa. Moguće je, naravno, potražiti svoju «sreću» i na javnim licitacijama, no tek tamo se kupuje «mačka u džaku». Vozilo se uzima u stanju kakvom jeste, reklamacije se ne uvažavaju, garancija ne postoji (osim ukoliko je mlađe od 2, tj. 3 godine, što je retkost) i nije ga moguće isprobati.

Uglavnom se radi o lizingu, gde se velike firme na ovaj način oslobađaju voznog parka nakon tri godine ili 100.000 pređenih kilometara. Ponekad se može naleteti i na skoro nov automobil, oduzet zbog neplaćanja, ali to zahteva česte posete ovakvim mestima i unapred pripremljen novac.

Naime, nakon dobijene licitacije ima se par dana za plaćanje, u protivnom položena kaucija od najmanje 500 evra propada, a «vaš» automobil se ponovo izlaže. Generalno uzevši, cene su niže za 20-30 % od zvaničnih, po kojim se ravnaju svi profesionalci. Za zainteresovane, koji eventualno planiraju kupovinu u Francuskoj, časopis se zove L’argus i izlazi jednom nedeljno.

Problem je na kraju kako u moru ponude izabrati proizvođača i model, pa potom i potrefiti primerak koji je dobro održavan. Jeste da do 2 ili 3 godine, u zavisnosti od konstruktora, još imaju fabričku garanciju, ali svi znamo da je polovni automobil velika lutrija. Bez obzira na malu kilometražu, ništa lakše do «spržiti» motor, pogotovo ukoliko se radi o savremenom dizel agregatu, osetljivom na loše održavanje i tešku nogu bivšeg vlasnika.

«Od izvora dva putića…»
Za početak, neophodno je prelomiti između profesionalaca i privatnih lica. Teoretski, prvi su skuplji, ali često daju dopunsku garanciju i sređuju sve neophodne papire (kredit, saobraćajna dozvola, registracija…), pa čak i hoće da otkupe bivši automobil. Privilegije koje na Zapadu puno znače, a sve zbog nedostatka vremena. Ovakvom «zovu muza», nismo mogli odoleti, pa smo zato pokucali na vrata nacionalnog proizvođača, u našem slučaju Renaulta. Za ovo postoji opet više razloga, od kojih je možda najvažniji veliki izbor. Ne može se, naravno, ignorisati ni cena rezernih delova, baš kao i osiguranja (iako imaju istu kupovnu cenu, domaći automobili se lakše i jeftinije osiguravaju). Bilo kako bilo, nakon par dana razgledanja i par godina praćenja stanja na tržištu, izbor je pao na Megane sedan, odnosno Classic, kako ga ovde nazivaju. Jer verzija sa petora vrata nema dovoljno veliki prtljažnik za naše potrebe, karavan je teško pronaći, a mini-van Scenic je precenjen.

Osim toga, polovni sedan je u Francuskoj jeftiniji od hečbeka za oko 1.000 evra, dok je prilikom kupovine upravo obrnuto!? Kažete nije logično! Tačno, ali zakon ponude i potražnje diktira cenu, na jugu Evrope, tj. u Španiji i Portugaliji situacija je posve drugačija. Valjda se i oni služe onom «sirotinjskom» logikom - što veće, to bolje !

Bilo kako bilo, dotični sedan se slabo prodaje, posebno ukoliko se radi o benzinskom motoru. Zaista sam bio u nedoumici vredi li doplatiti oko 1.300 evra za dizel, te je bilo neophodno latiti se «digitrona». Stvari stoje ovako: u Francuskoj litar dizela jeftiniji je u proseku za 0,20 evra, a razlika u prosečnoj potrošnji između 1.6/115 KS i 1.5 dCi/100 KS iznosi oko 2,5 l na 100 km, naravno u korist dCi. Da bi se amorizovala razlika u ceni neophodno je, dakle, voziti se nekih 30.000 km, a sve potom je čista ušteda. Dizel se isto tako lakše preproda i cena mu ostaje srazmerno viša. OK, i tu smo presekli, kupujemo dizel, bez obzira na višu cenu rezervnih delova i održavanje, pa je samim tim i osiguranje skuplje (između 15-20 %).

Kao što ste mogli primetiti, ništa se ne prepušta slučaju, čak ni kada se radi o izboru dopunske opreme i reputaciji dotičnog vozila. Nakon gotovo četri godine od pojavljivanja, «dečije bolesti » Megana su uglavnom otklonjene, što važi i za agregat. Početni problemi bili su vezani za elektroniku (posebno u vezi sa ključ-karticom), osetljiv zupčasti kaiš i brzo i nepravilno trošenje zadnjih pneumatika. Posebno kada se radi o niskoprofilnim 205/50 od 17 cola, kakvi su upravo na testiranom automobilu. E to se nije moglo izbeći, jer su u bile na svim raspoloživim Meganima Confort Dinamique, verzija koja nam je odmah prirasla za srce. Jeste da će nas sve četiri koštati barem 700-800 evra (sa montažom i balasiranjem) kada bude došlo vreme za zamenu, ali pored lepih aluminijumskih felni, koje mu daju poseban filing, u serijskoj opremi su još: kožni upravljač, sportski dezen na prilično udubljenim sedištima, automatski klima-uređaj, radio CD sa komandama pored upravljača, automatsko paljenje svetala i brisača, naslon za laktove sa velikim boksom između prednjih sedišta, četri električna podizača prozora, ugrađeni zastori za sunce na zadnjim prozorima (jedan polomljen), metalizirana farba, halogeni farovi za maglu…

Nedostaju jedino ESP i regulator brzine, rezervisani za skuplje i snažnije verzije. Možda će neko reći da sve nabrojano nije neophodno, ali nakon par stotina testiranih automobila, prepunih svega i svačega, možda smo se previše razmazili.

Generalno «bonne affaire»
Sve u svemu, nakon malo pogađanja, potpisan je kupoprodajni ugovor u vrednosti od 12.300 evra, suma na koju je trebalo dodati još par stotina evra za saobraćajnu dozvolu i registraciju.

Francuzi bi rekli: «Bonne affaire! » (Dobar posao!), jer u gore spomenutom časopisu, njegova vrednost je procenjena između 15 i 16 hiljada evra! Pa, gde je «caka»? U velikoj kilometraži i godištu? Ne, naprotiv, prešao je samo 19.074 km (garantovano i provereno), a iz fabrike je izašao 31.03.2005. Čak je spolja i iznutra u savršenom stanju, ma baš k’o nov. Hajde da ne održavamo dramsku napetost, nema nikakvog «muvanja», jednostavno približava se kraj godine, a kako je automobil kvarljiva roba, treba ga se što pre osloboditi. Samo u ovoj garaži, desetine ovakvih verzija čekale su na kupce, kojih očigledno nema ukoliko se veštački održava previsoka cena. Možda će to jednoga dana shvatiti i raznorazni dileri kod nas, jer ovo važi i za nove automobile. Već sada mogu se dobiti popusti koji idu i do neverovatnih 20 % , naravno u zavisnosti od (ne)popularnosti određenog modela.

Upravo je to, recimo, slučaj sa modelom Scenic, odnosno sa neprodatim primercima pre najnovije restilizacije.

I tako, nakon blic randevua u banci, koja nam je pozajmila kompletnu sumu na 4 godine, sa kamatnom stopom od samo 4,6 % (može biti i niža, ali na kraći period), postadosmo ponosni vlasnici. Mesečna rata od bezmalo 300 evra, sasvim je podnošljiva, jedino se treba nadati da neće biti neprijatnih iznenađenja. Garancija proizvođača važi do maja meseca sledeće godine (računa se prva registracija, a ne datum proizvodnje), no za sada sve savršeno funkcioniše. Normalno, jer još nije izvršena ni prva zamena ulja, odnosno revizija, predviđena nakon 30.000 km! Po mom ličnom mišljenu to je ipak preterano, tako da prvom prilikom ide u ovlašćeni Renaultov servis. Iako je neuporedivo jeftinije kupiti kvalitetno sintetičko ulje i odgovarajuće filtere u obližnjem supermarketu (5 litara od nekog renomiranih proizvođača košta jedva 20 evra), pa potom sve uraditi sam, u garantnom roku nije mudro preskočiti konstruktora. Naime, ukoliko u međuvremenu iskrsne problem koji nema nikakve veze sa motorom (recimo menjač ili kvačilo), ovaj ima pravo da «ladno» odbije reklamaciju, uz izgovor da automobil nije održavan u njihovom servisu. Zamka u koju su mnogi upali, pogotovo ukoliko garancija važi više godina (japanski proizvođači često nude besplatno 5 godina). Za neupućene, od prodaje novih vozila ne zarađuje se mnogo, glavni izvor prihoda su rezervni delovi i održavanje. U zavisnosti od marke vozila i kategorije, najobičnija zamena ulja i par filtera, kao i provera stanja raznih tečnost, može da košta više stotina evra!

Šta na kraju ovoga prvog dela, koji je uglavnom bio posvećen uslovima kupovine novih i polovnih vozila u Francuskoj, reći o samom Meganu? Prva zapažanja su veoma pozitivna, automobil je izuzetno lak za vožnju, udoban i prostran. Normalno ukoliko se zna da ima čitavih 4,5 m, čime je praktično zagazio u superorniji segment. Kako je zasada uglavnom vožen po Parizu, ovo mu i nije olakšavajuća okolnost, posebno ne prilikom parkiranja. Nedostatak senzora za vožnju unazad komplikuje zadatak, zaista se treba navići na dimenzije zadnjeg dela. Naprotiv, mali 1.5 dCi pokazuje samo pozitivne strane, 100 KS sasvim su dovoljni za energična ubrzanja, a potrošnja ne prelazi 8 l ni u velikim gradskim gužvama. Mekoća svih komandi je za primer, mada već sada mogu konstatovati da mi se ne sviđa osećaj prilikom menjanja brzina, bez da je preciznost dovedena u pitanje. Treba napomenuti da se radi o Renaultovom petostepenom menjaču, koji je krajem prošle godine zamenjen šetostepenim, poreklom iz Nissana.

Što se tiče samog izgleda nema većih zamerki, ova generacija Megana sa četvora vrata i stepenastim zadnjim delom je znatno uspešnija od prethodne. Bez da je neki lepotan, deluje dovoljno skladno i temperamentno, posebno sa spomenutim aluminijumskim naplacima od 17 cola. Lako zatezanje bora, koje je obavljeno početkom ove godine, vidljivo je samo dobrim poznavaocima.

U nastavku, nakon recimo 10-15 hiljada kilometara, bavićemo se više ponašanjem na putu i eventualnim problemima, kao i troškovima održavanja. Problem je samo u prebukiranom planu testiranja noviteta, tako da za navedenu kilometražu možda treba sačekati i godinu-dve…

mnoštvo praktičnih polica
i pregrada za
odlaganje sitnica,
mala potrošnja,
tih motor,
unutrašnji prostor

nepotrebno predimenzionirani pneumatici,
mali otvor prtljažnika,
previše « hladna »
unutrašnjost,
nekoliko detalja u završnoj obradi

ekskluzivno iz Pariza
Perica Rajković
17103
Postavljeno: 18.10.2006

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

tit
19.10.2006 14:44
2
0

To i nije polovnjak. Polovnjak bi bio onaj prethodni model.

peki
19.10.2006 16:23
0
0

Svaki auto na zapadu koji je po drugi put registrovan, vazi za "polovnjak", bez obzira da li ima samo par meseci i par stotina kilometara.

kapetan
24.10.2006 18:31
0
0

Vrlo iscrpan,korektan i shvatljiv tekst o kupovini korišćenog vozila.
Izaziva primisli o periodu koji mora proći dok se u našoj zemlji ne stvore uslovi za nešto slično.
Sam Megan se čini O.K.
Pozdrav za vašeg saradnika.

Beli
20.5.2008 20:55
6
2

Potpuno promasena tema!Morao sam da citam kilometarski tekst da na kraju ne bih ni dosao do onoga sto me zanima!Zaista mislim da bilo kom interesentu za ovaj naslov nece mnogo znaciti uslovi kupovine Megana u Francuskoj o cemu se ovde najvise i govori!!

Mitar
04.3.2011 14:42
5
0

slazem se sa belim, promasena sustina testa polovnjaka kojem jos ni prva zamena ulja nije uradjena. To u nasoj zemlji nije polovnjak vec novo vozilo.

Vule
27.7.2015 08:49
0
0

Glup teks do bola. Promašena tema sa nepotrebnim razglabanjima. Ni malo zanimljivo.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: